Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
1
6%
84 – Conor Bradley ud 66. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
1
6%
26 - Andy Robertson
4
22%
3 – Wataru Endo ud 69. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
2
11%
8 – Dominik Szoboszlai ud 66. min
2
11%
38 – Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
2
11%
9 - Darwin Nunez ud 69. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz
3
17%
48 - Curtis Jones ind 66. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind i 66. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind i 69. min
3
17%
18 – Cody Gakpo ind i 69. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 18

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » søndag, 07. apr, 2024 18:37

Diaz, Robertson, Van Dijk og Macallister kan være deres indsat bekendt og et fint indhop af Elliot, selvom vi gør meget rigtig så er det for ringe at så mange stjerner ikke stepper op i de afgørende situationer. Jeg er vanvittig skuffet over Salah som nu for 4 kamp i træk ikke levere.

Macallister igen MOTM
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » søndag, 07. apr, 2024 18:39

Fik desværre ret i min forudsigelse om at Szoboslai og Quansah ikke skulle være startet.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » søndag, 07. apr, 2024 18:47

Men den fede dame har ikke sunget endnu. Er virkelig glad for jeg ikke holder med United hold kæft hvor har de mange usympatiske spillere.
YNWA

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » søndag, 07. apr, 2024 18:56

Forfærdeligt resultat- endda imod et United hold der dårligt har en tilgængelig CB, og netop har tabt imod Chelsea efter at have ført 3-2 i overtiden..

Men hvor er der bare mange der ikke er skarpe nok. Vi totalt dominere og burde lukke denne kamp ved halvleg, hvorefter vi kunne fokusere på kampen torsdag. Men ak nej.

De som mener Salah kan spille til langt op i 30erne og gøre en forskel for os, ser idag hvorfor det ikke er noget vi bør stile efter. Han er uskarp, og kommer generelt ikke til ret meget. Han viser snarere hvorfor vi skal takke ja til højeste byder fra Mellemøsten og købe en erstatning.

Nunez, ja han svinger konstant mellem gal eller genial. Desværre synes han oftest at være gal når det er en let chance, og genial når det er en svær en.
Senest rettet af TG12 søndag, 07. apr, 2024 19:04, rettet i alt 1 gang.

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 07. apr, 2024 19:02

Hvis Jota havde spillet i dag, så vil vi stå med 3 point.

Salah ligner en der snart er færdig i Liverpool. Han er videre.

Nunez, tja. Han svinger voldsomt i sine præstationer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Olle
Indlæg: 182
Tilmeldt: lørdag, 16. aug, 2014 09:05

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Olle » søndag, 07. apr, 2024 19:29

Det har virket som om at Salah har været hårdere ramt af fasten i år end han plejer. Nu er den heldigvis snart slut.

Men derudover vil det nok være fornuftigt at sælge ham til sommer. Han vil næppe være god at have gående hvis han ikke er absolut fast starter hver gang.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Thommo » søndag, 07. apr, 2024 19:37

Ja Jota havde pyntet, og så snakkede kommentatorene om Nunez er fan favorit/kult. Fint nok, Origi og Kuyt var også kult, men ingen af dem gode nok til et hold der vil være mester. Darwin er det mærkeligste LFC køb de sidste 25 år, når alder stat og pris tages med. Med mange længder endda.

Og jeg aner stadig ikke hvad det vil sige at være kult, ud over man ikke må være blandt de bedste 70% (sådan cirka) i truppen.
Verden er smask fuld af hyklere....

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » søndag, 07. apr, 2024 21:20

Hr. Drejer skrev:
søndag, 07. apr, 2024 19:02
Hvis Jota havde spillet i dag, så vil vi stå med 3 point.

Salah ligner en der snart er færdig i Liverpool. Han er videre.

Nunez, tja. Han svinger voldsomt i sine præstationer.
Jeg er enig i at Jota havde pyntet gevaldigt og givetvis kunne have sikret os sejren. Desværre er Jota desværre virkelig ofte skadet. Derfor er der lidt træls der netop er ham vi higer efter ovenpå er gennemført skuffende resultat. Jota hae siden han kom til Liverpool i snit misset 19.25 kampe Per sæson.

Fordelt som:
20/21: 23 kampe
21/22: 4 kampe
22/23: 29 kampe
23/24: 21 kampe (still counting)

Selvom han er en formidabel fodboldspiller, så er nærmer han sig skadesmæssigt noget upålidelig og svær at sætte sin lid til, selvom han overvejende præstere godt ovenpå skadespauser.

Oomph242
Indlæg: 5685
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Oomph242 » søndag, 07. apr, 2024 22:14

Thommo skrev:
søndag, 07. apr, 2024 19:37
Ja Jota havde pyntet, og så snakkede kommentatorene om Nunez er fan favorit/kult. Fint nok, Origi og Kuyt var også kult, men ingen af dem gode nok til et hold der vil være mester. Darwin er det mærkeligste LFC køb de sidste 25 år, når alder stat og pris tages med. Med mange længder endda.

Og jeg aner stadig ikke hvad det vil sige at være kult, ud over man ikke må være blandt de bedste 70% (sådan cirka) i truppen.
Ahhh Carrol, Benteke, Borini, Balotelli, Christian Poulsen, Joe Cole og Paul Konchesky var sku skudt helt forbi..

Jeg synes særligt Rodgers og Hodgson købte ekstremt middelmådigt ind og Rodgers endda meget dyrt..

Men nej Nunez bliver desværre nok aldrig verdensklasse...

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Bock » mandag, 08. apr, 2024 01:08

Houller lavede også et par massive senegalisiske fejl baseret på spillernes VM-succes og ikke hvilende på vurdering af længerevarende præstationer. Således tror jeg trods de seneste scoringer, at Gakpo på denne måde er købt alt for dyrt. Et flot VM-mål henrykker os fans, men det bør ikke foranledige ellers kølige fodboldhjerner til at hive tegnedrengen frem og give et par hundrede millioner for meget. Jeg tager muligvis fejl, og det håber jeg, jeg gør, men Gravenberch og førnævnte forekommer mig som fejlinvesteringer. Røven hermed sat i klaskehøjde...
Carroll var efter vort køb verdens 8. dyreste fodboldspiller, så det at vi tørrede Torres af til russerne var en begrænset succes. Pengene sad vist lidt løst begge steder...
Nå, nok om nogenlunde nylige i mine øjne(faldende) fejlkøb. Lige som Hr. Drejer er jeg skeptisk mht. Nunez. Jeg tror aldrig, jeg kommer til at stole på ham. Talentet er enormt, men jeg tror næppe, vi får en Rush/Fowler udnyttelsesprocent ud af ham. Han vil kunne bidrage med kvalitet de fleste steder, men er han det, vi har brug for? Det er det muligvis, jeg ved det virkelig ikke. Efter kampen i dag - ja det var ikke de første gange iøbet af sæsonen - sad jeg og skreg efter en ægte 9´er. En, der gør det primitivt, let og beskidt. Bare banker bolden i kassen uden dikkedarer. Gerd Muller-typen, der tænker "hvor svært kan det være?"Når Salah formentlig til sommer er skibet afsted, skal vi have en decideret 9'er. Sådan en har vi manglet så længe, at vi næsten har glemt dennes vigtige tilstedekomst.

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Bock » mandag, 08. apr, 2024 01:29

Har nu set kampen igen. At holde hurtigløber Konate ude er mærkeligt, men Gomez's indtræden? "Hmm...vi mangler offensivt indtryk, noget eksplosivt! Noget der får røvhullerne til at ryste i bukserne og truer deres defensiv akut. Send målræven Gomez på banen"!

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 08. apr, 2024 02:11

Kom lige i tanke om at der er ramadan. Den slutter på tirsdag. Men overholder Salah ramadan? Måske er det derfor han har set lidt energiforladt ud de sidste 3/4 kampe.

Nunez spiller to gade kampe og tre dårlige. Nogen målræv bliver han nok aldrig. Ja, jeg håber vi køber en traditionel afslutter til sommer. En der bare sparker den ind.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 08. apr, 2024 08:45

Hr. Drejer skrev:
mandag, 08. apr, 2024 02:11
Ja, jeg håber vi køber en traditionel afslutter til sommer. En der bare sparker den ind.
Jeg bringer lige Viktor Gyökeres i spil igen. Det kunne jo være, at Amorin kunne snuppe ham med under armen fra Sporting Lissabon......?

Han virker meget kølig i sine afslutninger, der som oftest er placerede, og ikke bare med fuld power. En ægte "Well Diggerarse" (gammelt begreb om at finde en forward der er kold som en brøndgravers røv foran kassen)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1297
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » mandag, 08. apr, 2024 09:38

Nicolas Gonzalez fra Fiorentina kunne også være en god afløser for Salah

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 08. apr, 2024 10:25

Ja, vi mangler i hvert fald en afslutter. Hvis Jota havde været skadesfri, vil vi fører ligaen klart. En afslutter er super vigtig. Blot se vores sidste tre kampe; 30 afslutninger mod Brighton, 29 mod Sheffield og 28 mod Man U. I 31 kampe har vi haft 629 afslutninger på mål. Det er et gennemsnit på 20.2 pr. kamp. Lige efter kommer Arsenal og Man C. Man kan læse det som om vi skal være mere effektive (hvilket jeg synes vi skal være), eller at de tre hold er dem som har bolden mest og spilelr mest offensivt fodbold.

Hverken Nunez, Gakpo eller Diaz er gode til at afslutte. Salah er nogenlunde (bare ikke under ramadan). Jota er vores bedste, men han er ofte skadet.

Gode bud i kommer med!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar