LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
2
18%
2 - Joe Gomez
1
9%
5 - Ibrahima Konaté
1
9%
4 – Virgil Van Dijk
2
18%
21 - Kostas Tsimikas ud i 46. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo
1
9%
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ud i 46. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ud i 46. min
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ud i 60. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo
3
27%
8 – Dominik Szoboszlai ind i 46. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ind i 46. min
1
9%
26 – Andy Robertson ind i 46. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ind i 60. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 11

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af pingel » fredag, 12. apr, 2024 08:19

sjampen skrev:
torsdag, 11. apr, 2024 23:02
Det ligner så at det blev Klopps sidste european night på Anfield... Vi nærmer os efterhånden en skuffende sæson, som skal reddes af et mesterskab som der i øjeblikket godt nok ikke er meget der tyder på at vi kan hive hjem. Hvis det ender med et Mickey Mouse trofæ bliver det godt nok ikke den afsked med Klopp som man kunne forvente.

Vi har nok behov for at give Palace en ordentlig snitter i weekenden, så vi kan få tanket noget selvtillid ind i truppen, inden vi skal spille 4 udekampe i streg. Returkamp i Italien og Fulham, Neverton og West Ham. Kampen i Bergamo kan vi næsten ofre og i stedet vælge at gå efter guldet i ligaen.
Med de forventninger vi (Måske ikke alle) havde i august, så er det her langt fra en skuffende sæson. Men denne kamp kunne vi godt have undværet…

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1687
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af Mysjkin » fredag, 12. apr, 2024 09:01

pingel skrev:
fredag, 12. apr, 2024 08:19
sjampen skrev:
torsdag, 11. apr, 2024 23:02
Det ligner så at det blev Klopps sidste european night på Anfield... Vi nærmer os efterhånden en skuffende sæson, som skal reddes af et mesterskab som der i øjeblikket godt nok ikke er meget der tyder på at vi kan hive hjem. Hvis det ender med et Mickey Mouse trofæ bliver det godt nok ikke den afsked med Klopp som man kunne forvente.

Vi har nok behov for at give Palace en ordentlig snitter i weekenden, så vi kan få tanket noget selvtillid ind i truppen, inden vi skal spille 4 udekampe i streg. Returkamp i Italien og Fulham, Neverton og West Ham. Kampen i Bergamo kan vi næsten ofre og i stedet vælge at gå efter guldet i ligaen.
Med de forventninger vi (Måske ikke alle) havde i august, så er det her langt fra en skuffende sæson. Men denne kamp kunne vi godt have undværet…
Helt enig. Forventningerne til sæsonen var at vi kunne få spillet os tilbage i Top 4. Med en helt ny midtbane var der ingen der havde drømt om, at vi ville være med i mesterskabskampen, som vi jo heldigvis stadig er. Desuden har vi allerede vundet et trofæ. Selvom det er Anders And Cup, så tæller det stadig.

Holdet er skabt af Klopp, og det er hans fortjeneste, at vi har været med til at spille om så mange trofæer. Han har en unik evne til at få det bedste ud af spillerne - også de middelmådige. Men på de dårlige dage udstilles begrænsningerne; spiller vi uden begejstring og fokus er niveauet lavt, og især kommer spillere med en lav fodbold-IQ til at se helt forfærdelige ud - jf. Tsimikas og Gomez.

Det er trist, hvis dette går hen og bliver den sidste European Night. Lidt som da vi blev rundbarberet af Stoke(!) i Gerrard's afskedskamp :oops:
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

AJJ
Indlæg: 2414
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af AJJ » fredag, 12. apr, 2024 09:14

Operationen lykkedes - vi kan stille med reserver og unge i Bergamo. Desværre døde patienten...

Og ja en liga cup-Pokal og 2.-3. plads i PL er naturligvis over forventning, da denne sæson var imødeset, som en overgangs-sæson.

Men altså vinder vi resten af kampene i PL, så bliver vi mestre. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Er det svært - ja meget. Er det umuligt. Nej slet ikke. Sejre over CP og Fulham vil give et enormt boost og en back on track-følelse inden derbyet.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 12. apr, 2024 10:06

Det er desværre meget symptomatisk for Klopp, hvis han blot tager Carabao Cuppen i sin sidste sæson, når vi har haft gode chancer for at gå hele vejen i flere turneringer. Håber, han formår at hive en kanin op af hatten og tage en klassisk Liverpool-vanvidssejr i Bergamo, det fortjener han i sin sidste sæson. Elsker ham, men jeg glæder mig efterhånden også til at prøve noget nyt.

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 12. apr, 2024 12:16

Jeg har det lidt på samme måde Tom_Jorsal. Jeg synes at han i sidste sæson lignede en som var meget træt af det hele. Men jeg har altid haft på fornemmelsen at da han forlængede kontrakten til 2026, at han ikke vil blive siddende kontrakten.

Men han hører til blandt de største Liverpool trænere nogensinde.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 12. apr, 2024 12:24

Puha for en mavelanding :cry:

Men desværre har tegnene været der i nogen tid efter en lang periode, hvor vi på forunderlig vis var nærmest uimodtagelige for konsekvenserne af de mange skadede nøglespillere, hvor vi alligevel spillede godt og vandt kampene.

Men det begyndte at ramle for nogle uger siden. Et unødvendigt og sjusket nederlag mod Scum i FA Cuppen, en sejr over Sheffield der hang i en tyndere tråd end den burde, en sjusket og unødvendig remis mod Scum i PrL. Og nu dette.

De unge har gjort det flot i de "gamles" fravær, men silken er slidt af og de "gamle" må hurtigst muligt tilbage og forsøge at redde stumperne.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af Emmy » fredag, 12. apr, 2024 13:52

Det er ingen overraskelse at Atalanta er gode, jeg var ikke begejstret for den lodtrækning. Men det er selvfølgelig en kæmpe fiasko at vi fuldstændig kollapser og spiller os ud af turneringen. Nu er det jo ligegyldigt, men det er normaltvist sådan noget her resulterer i træner fyringer. Holdet var helt og aldeles forkert sat op til den kamp. Helt forfejlet. Ekstremt skuffende.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ
Indlæg: 2414
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af AJJ » fredag, 12. apr, 2024 16:23

Fyring er nok lige voldsomt nok :)

Det er jo i øvrigt ikke første gang, at engelske tophold dummer sig i EL. Selv om i går var voldsomt pinligt.

Fowler89
Indlæg: 1296
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af Fowler89 » fredag, 12. apr, 2024 19:02

Fuck også EL, det er for små klubber. Jeg må indrømme jeg ikke engang så kampen i går.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13756
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 12. apr, 2024 22:34

Fowler89 skrev:
fredag, 12. apr, 2024 19:02
Fuck også EL, det er for små klubber. Sent from my iPhone using Tapatalk
Så burde vi jo være store nok til at vinde den!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2414
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af AJJ » lørdag, 13. apr, 2024 22:07

Fowler89 skrev:
fredag, 12. apr, 2024 19:02
Fuck også EL, det er for små klubber. Jeg må indrømme jeg ikke engang så kampen i går.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du gik ikke glip af så meget.

peter42
Indlæg: 459
Tilmeldt: mandag, 24. sep, 2007 11:28
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 58

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af peter42 » søndag, 14. apr, 2024 16:23

Måske godt at vi trænger til en ny start. Savner lidt en plan B

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af TG12 » søndag, 14. apr, 2024 17:20

Pudsigt som EL, selvom vi er nede med 3 mål virker som den bedste mulighed for et trofæ, ovenpå den horrible præstation hjemme imod CP

mortenbak
Indlæg: 3102
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Atalanta >> Kamptråden Europa League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af mortenbak » søndag, 14. apr, 2024 17:48

TG12 skrev:Pudsigt som EL, selvom vi er nede med 3 mål virker som den bedste mulighed for et trofæ, ovenpå den horrible præstation hjemme imod CP
Enig.
PL tror jeg er helt væk nu.
Og jeg synes helller ikke vi skal “sælge” Atalanta kampen, efter horribel præstation idag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar