Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
1
33%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 72 min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ud i 80. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
2
67%
8 – Dominik Szoboszlai ud i 66 min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud i 66 min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud i 66 min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind 66. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind i 66. min
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 66. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind i 72. min
0
Ingen stemmer
76 - Jayden Danns ind i 80. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 3

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af Cynwal » torsdag, 18. apr, 2024 22:53

Det er slut. Atalanta vil det simpelthen mere spiller for spiller.
Men tak for mange gode Europæiske oplevelser til Klopp.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13760
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 18. apr, 2024 22:53

Tillykke til Atalanta. Der er simpelthen for mange på Liverpools hold som ikke har niveauet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1633
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af TG12 » torsdag, 18. apr, 2024 22:55

Cynwal skrev:
torsdag, 18. apr, 2024 22:53
Det er slut. Atalanta vil det simpelthen mere spiller for spiller.
Men tak for mange gode Europæiske oplevelser til Klopp.
Klopp ville jo ikke denne turnering. Så havde han ikke sat et halvt reserve hold - i første kamp.

Vores “High-intensity” eksisterede ikke, i nogen af kampene.
Senest rettet af TG12 torsdag, 18. apr, 2024 23:00, rettet i alt 1 gang.

mortenbak
Indlæg: 3108
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af mortenbak » torsdag, 18. apr, 2024 22:55

Ja det er lidt svært at finde optimismen efterhånden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 18. apr, 2024 23:06

Vildt alle engelske hold ude af chl og Europa league
YNWA

TG12
Indlæg: 1633
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af TG12 » torsdag, 18. apr, 2024 23:12

:army6:
Redtothebone skrev:
torsdag, 18. apr, 2024 23:06
Vildt alle engelske hold ude af chl og Europa league
Lidt - men omvendt tror jeg også tit vi overvurdere det faktiske niveau i PL.

Sandt bundniveauet i PL er tårnhøjt. Men topniveauet i PL er ikke, så meget, bedre end de tre andre store ligaer. Tilgengæld er topholdene ofte langt mere slidte på dette tidspunkt i sæsonen grundet bunden er så go at der ikke rigtig er nogen lette kampe.

mortenbak
Indlæg: 3108
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af mortenbak » torsdag, 18. apr, 2024 23:33

TG12 skrev::army6:
Redtothebone skrev:
torsdag, 18. apr, 2024 23:06
Vildt alle engelske hold ude af chl og Europa league
Lidt - men omvendt tror jeg også tit vi overvurdere det faktiske niveau i PL.

Sandt bundniveauet i PL er tårnhøjt. Men topniveauet i PL er ikke, så meget, bedre end de tre andre store ligaer. Tilgengæld er topholdene ofte langt mere slidte på dette tidspunkt i sæsonen grundet bunden er så go at der ikke rigtig er nogen lette kampe.
Good point Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13760
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 19. apr, 2024 00:07

TG12 skrev:
torsdag, 18. apr, 2024 23:12
:army6:
Redtothebone skrev:
torsdag, 18. apr, 2024 23:06
Vildt alle engelske hold ude af chl og Europa league
Lidt - men omvendt tror jeg også tit vi overvurdere det faktiske niveau i PL.

Sandt bundniveauet i PL er tårnhøjt. Men topniveauet i PL er ikke, så meget, bedre end de tre andre store ligaer. Tilgengæld er topholdene ofte langt mere slidte på dette tidspunkt i sæsonen grundet bunden er så go at der ikke rigtig er nogen lette kampe.
FA er totalt ligeglad med Europa. Inden den første kamp mellem Real og man C, spillede Man C tre kampe indenfor 9 dage, mens Real havde en pause på 9 dage.

Jeg ved ikke om det er rigtigt, men det er min fornemmelse at det spanske, tyske og italienske fodboldforbund er mere fleksible overfor hold der deltager i europæisk fodbold, end FA.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af Bock » fredag, 19. apr, 2024 01:40

Tak til TV2 for at have forskånet mig for 35 minutters pligtoverværelse af denne kamp. Nu glæder jeg mig mest til silly season, så man kan se, hvad man kan bygge oven på dette. Nok lidt samme tanker som folkene omkring Børsen går rundt med...

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af Redtothebone » fredag, 19. apr, 2024 08:54

Bock skrev:
fredag, 19. apr, 2024 01:40
Tak til TV2 for at have forskånet mig for 35 minutters pligtoverværelse af denne kamp. Nu glæder jeg mig mest til silly season, så man kan se, hvad man kan bygge oven på dette. Nok lidt samme tanker som folkene omkring Børsen går rundt med...
Vi spillede ellers ret godt den første halve time ;)

Hvis vi før sæsonen havde fået at vide vi var 2 point fra førstepladsen med 6 kampe tilbage havde vi været helt oppe at ringe, jeg forstår ikke denne total opgivelse der hersker blandt Liverpool fans, fordi vi taber et par kampe, håber ikke i ser så mørkt på resten af jeres liv.
YNWA

TG12
Indlæg: 1633
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af TG12 » fredag, 19. apr, 2024 09:52

Redtothebone skrev:
fredag, 19. apr, 2024 08:54
Bock skrev:
fredag, 19. apr, 2024 01:40
Tak til TV2 for at have forskånet mig for 35 minutters pligtoverværelse af denne kamp. Nu glæder jeg mig mest til silly season, så man kan se, hvad man kan bygge oven på dette. Nok lidt samme tanker som folkene omkring Børsen går rundt med...
Vi spillede ellers ret godt den første halve time ;)

Hvis vi før sæsonen havde fået at vide vi var 2 point fra førstepladsen med 6 kampe tilbage havde vi været helt oppe at ringe, jeg forstår ikke denne total opgivelse der hersker blandt Liverpool fans, fordi vi taber et par kampe, håber ikke i ser så mørkt på resten af jeres liv.
Når man sætter mål, og succeskriterier skal de løbende evalueres og justeres ifht. Situationen man er i.

Det er rigtigt mange nok havde solgt sæsonen for en top 4 og en pokalturnering. Men da vi har præsteret så godt og for blot et par uger siden lå så ud til at have en realistisk chance for at vinde 3-4 trofæer - så er det kun berettiget at være skuffet nu.

Mål og succeskriterier må aldrig være konstante.
Tilsvarende i 20/21 hvor vi endte som 3’er til trods for skader og vi så ud til at blive er midterhold bør også evalueres som en succes, jf. hvordan sæsonen forløb. Selvom vi inden sæsonen havde håbet på mere.

AJJ
Indlæg: 2419
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af AJJ » fredag, 19. apr, 2024 10:36

Forventningerne er naturligt nok steget i løbet af sæsonen. Derfor selvfølgelig skuffelsen.

Men hvis vi ikke vinder mesterskabet, så synes jeg, vi skal huske det positive

- Vi vinder et trofæ og bliver nr. 2-3 i en sæson, der havde "transition" som overskrift. Og var med i kampen om mesterskabet til det sidste.
- Vi har gennemført et succesfuldt generationsskifte på midtbanen og har særligt med Mac lavet et decideret kup.
- Vi har fået spillet to unge forsvarsspillere af egen avl i form af Quansah og Bradley ind på holdet. Dvs. vi skal ikke ud at købe en HB back up. Og uden Quansahs gennembrud skulle der bruges mange penge på CB'er.

Den her mesterskabskamp er i øvrigt stadig uforudsigelig. Det er tre vingeskudte hold, der tager fat på de afgørende kampe. Havde vi været i lidt bedre forfatning, så havde jeg troet mere på det. For jeg tror, at City er ramt efter i onsdags.

Desværre tilsiger erfaringen, at når først vi har en periode som nuværende, hvor vi ikke kan score fra åbent spil, så går det et stykke tid, før vi genvinder vores mojo. Og nu har vi tre svære udekampe mod tricky modstandere :shock:

mortenbak
Indlæg: 3108
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af mortenbak » fredag, 19. apr, 2024 11:04

Jeg synes også lidt skuffelse er beretiget.
Den bliver bearbejdet stille og roligt.
Samtidig er der jo også Klopps afgang og hvad det må medføre af usikkerhed for fremtiden.
Jeg er så gammel at jeg både oplevede de gyldne tider i 70’er og firserne. Men også 30 år uden mesterskab og hvor Scum dominerede det hele
Så jeg er da lidt nervøs for fremtiden.
Det havde jeg nok ikke været hvis vi bare blæste afsted i alle turneringer.

Jeg bliver da også bekymret, når vi sådan kollapser på energien.
Er det faktisk vores reelle niveau uden Klopp effekt ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af pingel » fredag, 19. apr, 2024 11:17

Kunne det hænge sammen med hvordan der er overpræsteret gennem længere tid? Gode resultater med en tyndslidt trup, og nu er det ved at sætte sig - mentalt såvel som psykisk? Forventningerne er måske skruet så højt op (4 trofæer)at spillerne ikke kan følge med…

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af Redtothebone » fredag, 19. apr, 2024 11:22

Jeg siger ikke man ikke må være skuffet, for selvfølgelig skal man være det, det er jeg også.

Forstår bare ikke den der dommedags stemning fra visse fans, som synes sæsonen er forbi og er klar til at sælge hele holdet, inklusiv de spillere som er de blandt de allerbedste i hele verden på deres plads, samlet set har Liverpool præsteret over forventning imø.

Jeg synes også man er nødt til at forholde sig til at vi bare hellere ikke har de små marginaler med os, som Klopp fremhævede så havde vi 67 afslutninger i de 3 kampe før i går, det er helt vanvittig at vi nu har alle 5 angriber klar, men samtlige af dem er i mere eller mindre krise.

City er selvfølgelig klare favoritter til ligaen, men Arsenal har nogle virkelig svære kampe på vej med Wolves ude, Chelsea Hjemme, Tottenham ude og United ude, de skal virkelig grave dybt hvis de skal have max. point i de kampe.

Jeg tror alle 3 hold kommer til at tabe point, så må vi se hvem der taber flest.
YNWA

Besvar