Hvis Riera kan, så kan Joaquin vel også. Ham er jeg også meget interesseret i. Finder han formen fra Betis frem. så det køb, køb, køb.Hekkem skrev:AJ skrev:Boye skrev:
Min yndlings højrekant spiller - når man ser bort fra Leo Messi - er Joaquin. Hurtighed, teknik, driblekunstaber og fysisk styrke er hvad Joaquin besidder. Hans psyke er ikke den bedste. Jeg mener dog han besidder alt hvad vi har brug for på vores højrekant.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- JudgeArdaStudge
Re: Hvem skal ind?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Han har nu også gjort det ganske godt for Valencia, hvor han til tider har været ren verdensklasse. Andre tider har niveauet ikke været godt nok. Men er det ikke sådan med wings, at de har downperioder fra tid til anden. Se blot på Riera, der for 1 måneds tid siden, ikke var vitterlig skarp, for nu igen at finde sit niveau.Masche20 skrev:Hvis Riera kan, så kan Joaquin vel også. Ham er jeg også meget interesseret i. Finder han formen fra Betis frem. så det køb, køb, køb.Hekkem skrev: Min yndlings højrekant spiller - når man ser bort fra Leo Messi - er Joaquin. Hurtighed, teknik, driblekunstaber og fysisk styrke er hvad Joaquin besidder. Hans psyke er ikke den bedste. Jeg mener dog han besidder alt hvad vi har brug for på vores højrekant.
Det vil for mig, være en drømme signing, hvis Joaquin hentes.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Med fare for at I bliver alvorligt trætte af, at jeg konstant fremhæver spillere hos vores nærmeste konkurrenter, så vil jeg vil jeg nævne Joe Cole som en af mine absolutte yndlingsspillere til højrekanten. Ligesom, da jeg nævnte Tevez, så bunder mine ønsker også i, hvilke slags spillere, der passer ind i Rafa's fodboldfilosofi og dermed passer ind på vores nuværende hold. Begge de spillere jeg her har nævnt er fantastisk arbejdsomme og har samtidig (efter min opfattelse) et væsentligt højere teknisk niveau end eksempelvis Kuyt (som vel er ham de de hver især skulle erstatte).Masche20 skrev:Hvis Riera kan, så kan Joaquin vel også. Ham er jeg også meget interesseret i. Finder han formen fra Betis frem. så det køb, køb, køb.Hekkem skrev:AJ skrev:Boye skrev:
Min yndlings højrekant spiller - når man ser bort fra Leo Messi - er Joaquin. Hurtighed, teknik, driblekunstaber og fysisk styrke er hvad Joaquin besidder. Hans psyke er ikke den bedste. Jeg mener dog han besidder alt hvad vi har brug for på vores højrekant.
Hvis Rafa mente, at Liverpool kunne vinde titlen med showfodbold, så så jeg da gerne mere eksotiske navne med rene offensive styrker som deres force.
Mvh.
Texnymann
- Steven__Gerrard
Er du blevet journalist - eller glemmer du bare at se kommentaren i den fulde sammenhæng? Der blev sagt at Keane var overvurderet i Tottenham, hvilket jeg modargumenterer med at Keane har scoret en masse mål i den periode han var i London - hvilket vel stort set er det man skal måle en angriber på?! Så siger jeg at Tevez skal vise sine kvaliteter flere sæsonner i træk, før man kan tale om han er en bedre angriber end Keane har været. Til sammenligning skal det lige siges at Tevez har scoret 27 mål i 74 kampe, og det endda i en klub hvor man alt andet lige må forvente at angriberne får flere afslutningsmuligheder.AJ skrev:Uagtet hvordan han har spillet, så har Keane's afslutninger været katastrofalt ringe. Og det har INTET at gøre med spillestilen.Steven__Gerrard skrev:kan man andet? Keane har scoret ca. 80 mål i små 200 kampe for Tottenham og 35 mål i 85 landskampe. Tevez er måske bedre til at sætte sin mand af, men afslutningsmæssigt har Tevez stadig lidt at vise før man tåler en samligning. Grunden til at vi ikke ser lige så meget spillemæssigt fra Keane i Liverpool som i Tottenham er ganske enkelt et spørgsmål om spillestil - i Tottenham var det meget kontra, men han nu skal vænne sig til at være på det boldbesiddende holde - og alt andet lige må man forvente at det kræver lidt tilvænning lige pludselig at være en "boksspiller". Jeg er sikker på at Keane kommer stærkt igen inden sæsonnen er slut...Bondo skrev:med alt ære og respekt for keane, så var han dybt overvurderet i spurs.. han har aldrig været en spillet på øverste hylde..Thommo skrev:Okay, har heldig vis besluttet mig for at have længere lunte i år, ellers havde jeg sagt du er snot dum og høre på.Bondo skrev:[at du har tillid til keane, men ikke tevez, det siger ret meget om din fodboldviden
Mig bekendt ser man fodbold forskelligt, og Keane har vist mere i engelsk bold end tevez har
men jeg forstår slet slet ikke at du syntes at keane har klaret sig bedre i pl, end tevez? han har ganeske rigtigt været længere i pl, men tevez' ringeste sæson(som nok er i år), er stadig ligeså god(og måske bedre) som keanes bedste rent spilmæssigt(ikke resultatmæssigt)..
tevez har en svaghed - hovedspillet.. ellers er han keane langt overlegen i alt andet..
Forstår heller ikke han sidder på bænken hele Newcastle kampen - endelig har han tur i den oven på en usikker start, og bliver belønnet med en plads på bænken. Måske han er begyndt at tænke "hvis jeg ikke score, så starter jeg inde - og omvendt".
Jeg vil mene, at Tevez er bedre end Keane til alt, men han er jo nok for dyr(og scum).
Jeg har ikke sagt et ord om Keanes præstationer i den røde trøje - ved ikke hvor du får det fra, ligesom jeg heller ikke forstår hvor du læser jeg sammenkædningen af spillestil og afslutninger?
Grunden til at vi ikke ser lige så meget spillemæssigt fra Keane i Liverpool som i Tottenham er ganske enkelt et spørgsmål om spillestil
Ikke et ord om afslutninger - min pointe er bare at Tottenham mere var et kontrahold, mens vi er mere boldbesiddende - det tager det måske lidt tid at vænne sig til. Man ser jo tid Keane søge langt ned i banen når vi er i boldbesiddelse, hvilket ikke er nødvendigt da Gerrard og Alonso nok skal klare det skidt!
Når det nu er sagt, så ville jeg ikke tøve et sekund med at bytte Keane med Tevez - men man må anerkende det som Keane har præsteret i Tottenham, og ikke bare dømme ham ude fordi han har haft en dårlig start i klubben.
Senest rettet af Steven__Gerrard onsdag, 07. jan, 2009 14:30, rettet i alt 1 gang.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Wigan's England striker Emile Heskey is poised to rejoin Premier League title-chasers Liverpool later this month with boss Rafa Benitez set to make an offer of around £4m to land the player. (1227, Manchester Evening News)
Dette her må være en joke at hente en mislykket angriber tilbage duer ikke. Vi kunne lige så godt ha beholdt Crouch.
Dette her må være en joke at hente en mislykket angriber tilbage duer ikke. Vi kunne lige så godt ha beholdt Crouch.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Nu bliver jeg jo nok ikke populær. men hellere Heskey end Crouch.
Så længe at Crouch ikke kan heade til en bold, kan jeg ikke se hvad vi skal bruge ham til. Er trods alt ikke uden grund at han røg til Portsmouth og ikke Milan i sommers. Heskey er der ikke lang tid tilbage i, men han er stærk som en okse og han kan jorde de fleste i luft-duellerne. Jeg erindre at selv Hyypia har haft problemer der.
Men helst så jeg vi lod være med at købe Crouch og/eller Heskey, og istedet for købte Bellamy tilbage, hvis vi skal tilbage købe en angriber.
Så længe at Crouch ikke kan heade til en bold, kan jeg ikke se hvad vi skal bruge ham til. Er trods alt ikke uden grund at han røg til Portsmouth og ikke Milan i sommers. Heskey er der ikke lang tid tilbage i, men han er stærk som en okse og han kan jorde de fleste i luft-duellerne. Jeg erindre at selv Hyypia har haft problemer der.
Men helst så jeg vi lod være med at købe Crouch og/eller Heskey, og istedet for købte Bellamy tilbage, hvis vi skal tilbage købe en angriber.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
- Merseyside Boys
- Alder: 52
Vi skal ikke have hverken Heskey, Crouch eller Bellamy tilbage:
Heskey er ikke god nok
Bellamy er ret beset heller ikke god nok og ikke Rafa's kop te.
Crouch vil have mere spilletid end han vil få (selvom han ville en perfekt joker).
Heskey er ikke god nok
Crouch vil have mere spilletid end han vil få (selvom han ville en perfekt joker).
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....
Helt enig! Skulle vi endelig have en ny angriber - ved godt det er ønsketænkning med stort Ø - så har jeg en svaghed for Napolis Ezequiel Lavezzi. Nøj, hvor er han bare god! Hans omgang med bolden sender tanker tilbage til en anden argentiner, som huserede i Napoli tilbage i slut 80'erne. Ligeså imponeret jeg er over hans tekniske kundskaber, er jeg imponeret over hans arbejdsiver og fight for holdet - minder til tider om Kuyt.Merseyside Boys skrev:Vi skal ikke have hverken Heskey, Crouch eller Bellamy tilbage:
Heskey er ikke god nok
Desværre er Lavezzi nok ren utopi, da næppe bliver solgt for under 150 mio kr.
Edit: Læser lige nu at Peter Løvenkrands har fået opløst sin kontrakt med Schalke 04. Var det noget? Manden kan jo i princippet hentes gratis..
Det kan du ikke mene seriøst. Manden er jo komplet ufarlig og møgelendig.SaibotDK skrev:Helt enig! Skulle vi endelig have en ny angriber - ved godt det er ønsketænkning med stort Ø - så har jeg en svaghed for Napolis Ezequiel Lavezzi. Nøj, hvor er han bare god! Hans omgang med bolden sender tanker tilbage til en anden argentiner, som huserede i Napoli tilbage i slut 80'erne. Ligeså imponeret jeg er over hans tekniske kundskaber, er jeg imponeret over hans arbejdsiver og fight for holdet - minder til tider om Kuyt.Merseyside Boys skrev:Vi skal ikke have hverken Heskey, Crouch eller Bellamy tilbage:
Heskey er ikke god nok
Edit: Læser lige nu at Peter Løvenkrands har fået opløst sin kontrakt med Schalke 04. Var det noget? Manden kan jo i princippet hentes gratis..
"We're not racist, we only hate the mancs"
Men jeg siger dig han kan løbe hurtigt! Den skal han ha'!Emmy skrev:Det kan du ikke mene seriøst. Manden er jo komplet ufarlig og møgelendig.SaibotDK skrev:Helt enig! Skulle vi endelig have en ny angriber - ved godt det er ønsketænkning med stort Ø - så har jeg en svaghed for Napolis Ezequiel Lavezzi. Nøj, hvor er han bare god! Hans omgang med bolden sender tanker tilbage til en anden argentiner, som huserede i Napoli tilbage i slut 80'erne. Ligeså imponeret jeg er over hans tekniske kundskaber, er jeg imponeret over hans arbejdsiver og fight for holdet - minder til tider om Kuyt.Merseyside Boys skrev:Vi skal ikke have hverken Heskey, Crouch eller Bellamy tilbage:
Heskey er ikke god nok
Steven__Gerrard skrev:Er du blevet journalist - eller glemmer du bare at se kommentaren i den fulde sammenhæng? Der blev sagt at Keane var overvurderet i Tottenham, hvilket jeg modargumenterer med at Keane har scoret en masse mål i den periode han var i London - hvilket vel stort set er det man skal måle en angriber på?! Så siger jeg at Tevez skal vise sine kvaliteter flere sæsonner i træk, før man kan tale om han er en bedre angriber end Keane har været. Til sammenligning skal det lige siges at Tevez har scoret 27 mål i 74 kampe, og det endda i en klub hvor man alt andet lige må forvente at angriberne får flere afslutningsmuligheder.AJ skrev:Uagtet hvordan han har spillet, så har Keane's afslutninger været katastrofalt ringe. Og det har INTET at gøre med spillestilen.Steven__Gerrard skrev:kan man andet? Keane har scoret ca. 80 mål i små 200 kampe for Tottenham og 35 mål i 85 landskampe. Tevez er måske bedre til at sætte sin mand af, men afslutningsmæssigt har Tevez stadig lidt at vise før man tåler en samligning. Grunden til at vi ikke ser lige så meget spillemæssigt fra Keane i Liverpool som i Tottenham er ganske enkelt et spørgsmål om spillestil - i Tottenham var det meget kontra, men han nu skal vænne sig til at være på det boldbesiddende holde - og alt andet lige må man forvente at det kræver lidt tilvænning lige pludselig at være en "boksspiller". Jeg er sikker på at Keane kommer stærkt igen inden sæsonnen er slut...Bondo skrev:med alt ære og respekt for keane, så var han dybt overvurderet i spurs.. han har aldrig været en spillet på øverste hylde..Thommo skrev:Okay, har heldig vis besluttet mig for at have længere lunte i år, ellers havde jeg sagt du er snot dum og høre på.Bondo skrev:[at du har tillid til keane, men ikke tevez, det siger ret meget om din fodboldviden
Mig bekendt ser man fodbold forskelligt, og Keane har vist mere i engelsk bold end tevez har
men jeg forstår slet slet ikke at du syntes at keane har klaret sig bedre i pl, end tevez? han har ganeske rigtigt været længere i pl, men tevez' ringeste sæson(som nok er i år), er stadig ligeså god(og måske bedre) som keanes bedste rent spilmæssigt(ikke resultatmæssigt)..
tevez har en svaghed - hovedspillet.. ellers er han keane langt overlegen i alt andet..
Forstår heller ikke han sidder på bænken hele Newcastle kampen - endelig har han tur i den oven på en usikker start, og bliver belønnet med en plads på bænken. Måske han er begyndt at tænke "hvis jeg ikke score, så starter jeg inde - og omvendt".
Jeg vil mene, at Tevez er bedre end Keane til alt, men han er jo nok for dyr(og scum).
Jeg har ikke sagt et ord om Keanes præstationer i den røde trøje - ved ikke hvor du får det fra, ligesom jeg heller ikke forstår hvor du læser jeg sammenkædningen af spillestil og afslutninger?
Grunden til at vi ikke ser lige så meget spillemæssigt fra Keane i Liverpool som i Tottenham er ganske enkelt et spørgsmål om spillestil
Ikke et ord om afslutninger - min pointe er bare at Tottenham mere var et kontrahold, mens vi er mere boldbesiddende - det tager det måske lidt tid at vænne sig til. Man ser jo tid Keane søge langt ned i banen når vi er i boldbesiddelse, hvilket ikke er nødvendigt da Gerrard og Alonso nok skal klare det skidt!
Når det nu er sagt, så ville jeg ikke tøve et sekund med at bytte Keane med Tevez - men man må anerkende det som Keane har præsteret i Tottenham, og ikke bare dømme ham ude fordi han har haft en dårlig start i klubben.
Jeg siger jo bare, at Keanes svære start bl.a. skyldes hans dårlige afslutninger. Hvis vi antager, at han havde scoret på halvdelen af de kæmpe chancer han har haft, ville han have scoret rigtig mange mål, og så ville ingen bekymre sig om hans øvrige gøren og laden (eller om han passede ind i systemet). Du siger det endda selv. En angriber bliver målt på sine scoringer. Ser man så firkantet på det, har Keane's dårlige spil intet at gøre med system/spillestil.
Bortset fra det, så var Tottenham ofte det boldbesiddende hold. De spillede med to angribere, men selv når vi har prøvet med dette har Keane fejlet.
Real Madrid har også føler ude, og Napoli skulle have udtalt de ikke vil sælge selv om budet lød på 300 mill. Da de er igang med og bygge hele holdet op om ham. Har kun set ham under OL og blev imponeret, dog er jeg langt fra imponeret over hans scoringstatistik, men nu ligger han jo også lidt tilbage på banen, det gjorde han ihvertfald under OLSaibotDK skrev: Helt enig! Skulle vi endelig have en ny angriber - ved godt det er ønsketænkning med stort Ø - så har jeg en svaghed for Napolis Ezequiel Lavezzi. Nøj, hvor er han bare god! Hans omgang med bolden sender tanker tilbage til en anden argentiner, som huserede i Napoli tilbage i slut 80'erne. Ligeså imponeret jeg er over hans tekniske kundskaber, er jeg imponeret over hans arbejdsiver og fight for holdet - minder til tider om Kuyt.
..
Verden er smask fuld af hyklere....
Det jeg mente var nu også bare, at han var gratis. Derudover gjorde han det også meget fint i sin tid i Rangers, men om han har niveauet til Liverpool er jo så en helt anden sag - der var vel en grund til, at man ikke brugte ham i Schalke?Emmy skrev:Det kan du ikke mene seriøst. Manden er jo komplet ufarlig og møgelendig.SaibotDK skrev:Læser lige nu at Peter Løvenkrands har fået opløst sin kontrakt med Schalke 04. Var det noget? Manden kan jo i princippet hentes gratis.
Men gratis er jo heller ikke altid godt. Host DEGEN host.....
Løvenkrands har faktisk udtalt han gerne vil til engelsk fodbold, men han er ikke god nok til LFC.
- Steven__Gerrard
Ja det har jeg forstået, men du blander bare mine kommentarer sammen...og det var det jeg prøvede at redegøre for.AJ skrev:Steven__Gerrard skrev:Er du blevet journalist - eller glemmer du bare at se kommentaren i den fulde sammenhæng? Der blev sagt at Keane var overvurderet i Tottenham, hvilket jeg modargumenterer med at Keane har scoret en masse mål i den periode han var i London - hvilket vel stort set er det man skal måle en angriber på?! Så siger jeg at Tevez skal vise sine kvaliteter flere sæsonner i træk, før man kan tale om han er en bedre angriber end Keane har været. Til sammenligning skal det lige siges at Tevez har scoret 27 mål i 74 kampe, og det endda i en klub hvor man alt andet lige må forvente at angriberne får flere afslutningsmuligheder.AJ skrev:Uagtet hvordan han har spillet, så har Keane's afslutninger været katastrofalt ringe. Og det har INTET at gøre med spillestilen.Steven__Gerrard skrev:kan man andet? Keane har scoret ca. 80 mål i små 200 kampe for Tottenham og 35 mål i 85 landskampe. Tevez er måske bedre til at sætte sin mand af, men afslutningsmæssigt har Tevez stadig lidt at vise før man tåler en samligning. Grunden til at vi ikke ser lige så meget spillemæssigt fra Keane i Liverpool som i Tottenham er ganske enkelt et spørgsmål om spillestil - i Tottenham var det meget kontra, men han nu skal vænne sig til at være på det boldbesiddende holde - og alt andet lige må man forvente at det kræver lidt tilvænning lige pludselig at være en "boksspiller". Jeg er sikker på at Keane kommer stærkt igen inden sæsonnen er slut...Bondo skrev:med alt ære og respekt for keane, så var han dybt overvurderet i spurs.. han har aldrig været en spillet på øverste hylde..Thommo skrev:Okay, har heldig vis besluttet mig for at have længere lunte i år, ellers havde jeg sagt du er snot dum og høre på.Bondo skrev:[at du har tillid til keane, men ikke tevez, det siger ret meget om din fodboldviden
Jeg siger jo bare, at Keanes svære start bl.a. skyldes hans dårlige afslutninger. Hvis vi antager, at han havde scoret på halvdelen af de kæmpe chancer han har haft, ville han have scoret rigtig mange mål, og så ville ingen bekymre sig om hans øvrige gøren og laden (eller om han passede ind i systemet). Du siger det endda selv. En angriber bliver målt på sine scoringer. Ser man så firkantet på det, har Keane's dårlige spil intet at gøre med system/spillestil.
Bortset fra det, så var Tottenham ofte det boldbesiddende hold. De spillede med to angribere, men selv når vi har prøvet med dette har Keane fejlet.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."