Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » lørdag, 21. mar, 2009 00:01

Barry vil kunne hentes for omkring £2-3 mio.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Jezzman

Indlæg af Jezzman » lørdag, 21. mar, 2009 07:04

texnymann skrev:Voronin med hans opblomstring i Hertha kan måske indbringe os ca. 5 mio pund. Degen måske 1 mio pund med lidt held. Dossena måske 4 mio pund, hvis Rafa vælger at bruge Aurelio og Insua. Blev Itandje solgt? Måske 1 mio pund for ham.
Benayoun og Lucas... Jeg er ret sikker på de er til salg. Begge til bud på 5M£ og op. Benitez har lige udtalt at han ikke vil sælge Lucas, men jeg er 100% overbevist om det er et salgstrick for at presse prisen op. Desuden tror jeg ikke det skal overraske hvis vi ser Arbeloa sætte næsen mod Spanien igen - han har svært ved at falde til i det Engelske og efter sidende skulle specielt Altletico Madrid være interesserede. Vi skulle samtidig være voldsomt interesserede i en af deres unge spillere ved navn Sergio Gontan. Om en evt. handel kan stables på benene vil tiden vise. Jeg kender intet til Gontan.

Edit: dette skulle måske ligge i tråden om "ud"..

Og til de af jer, der spørger hvor jeg har mine informationer fra, så er det rent rygtebaseret kvidder fra mine Engelske venner. Tro på det eller lad være. Nogle gange har rygter ramt sømmet lige på hovedet, andre gange har det været helt ved siden af. Jeg ved ikke bedre end hvad jeg hører - tag det for hvad det er "rygter"....

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Indlæg af Martin E » lørdag, 21. mar, 2009 07:17

Jeg kan ikke se hvorfor vi skal bruge så mange penge på at hente Barry han er stadig en klasse under Alonso og Gerrard.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Jezzman

Indlæg af Jezzman » lørdag, 21. mar, 2009 07:25

Martin E skrev:Jeg kan ikke se hvorfor vi skal bruge så mange penge på at hente Barry han er stadig en klasse under Alonso og Gerrard.
For engangs skyld er jeg enig, men burde du ikke skrive Alonso og Mascherano? Gerrard spiller vel ikke decideret midt længere?

Jeg tror i øvrigt det er meningen Barry skal spille venstre wing/venstre side af midtbanen og ikke centralt.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Indlæg af AJ » lørdag, 21. mar, 2009 07:44

Jezzman skrev:
Martin E skrev:Jeg kan ikke se hvorfor vi skal bruge så mange penge på at hente Barry han er stadig en klasse under Alonso og Gerrard.
For engangs skyld er jeg enig, men burde du ikke skrive Alonso og Mascherano? Gerrard spiller vel ikke decideret midt længere?

Jeg tror i øvrigt det er meningen Barry skal spille venstre wing/venstre side af midtbanen og ikke centralt.
Synes i da at £2-3m er mange penge? Ifølge Flemming er det hvad Barry kan hentes for til sommer.

Jezzman

Indlæg af Jezzman » lørdag, 21. mar, 2009 07:46

AJ skrev:
Jezzman skrev:

Synes i da at £2-3m er mange penge? Ifølge Flemming er det hvad Barry kan hentes for til sommer.
Jeg tror vi kommer op i nærheden af de 10M...

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Indlæg af AJ » lørdag, 21. mar, 2009 08:19

Jezzman skrev:
AJ skrev:
Jezzman skrev:

Jeg tror vi kommer op i nærheden af de 10M...
Er det ikke pga. Websterdommen? Før eller siden er der jo nok nogen der tager den i brug.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » lørdag, 21. mar, 2009 09:27

@ Jezzman

Jeg bliver ærligt talt lidt trist af at høre, at Arbeloa måske vil hjem tilbage til Spanien. Han har i mine øjne været fremragende i denne sæson. Men hvis det er hans ønske, så må vi jo forholde os til det.

Jeg begynder altid at lade min fantasi løbe lidt for løbsk, når jeg hører at klubber med spillere der kunne være interessante for os, gerne vil have fat i nogle af vore spillere. Valencia har været nævnt mht. Voronin og nu nævner du Atl. Madrid mht. Arbeloa. Hvis bare Rafa kunne udrette lidt magi og hente måske en Villa eller en Aguero :D

Nå, jeg må hellere vågne op fra min drøm.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » lørdag, 21. mar, 2009 10:53

Hvis Arbeloa ønsker sig hjem til Spanien så har vi ikke en eneste klasse højreback i truppen. Pladsen er i forvejen yderst tyndt besat med kun Arbeloa som klasse, men uden Arbeloa er der intet.
Det betyder at vi skal ud at investere i 2 meget dygtige højrebacks og de hænger ikke ligefrem på træerne.
Glen Johnson er fint med mig, men den anden skal være en der har endnu mere klasse for at få noget konkurrence på pladsen. Arbeloa skal indbringe et ganske stort beløb for at dette er muligt. Eller måske en byttehandel med Maxi Rodriguez eller Forlan/Aguero.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Indlæg af Xenne » lørdag, 21. mar, 2009 10:57

# Emmy

Hvis man skal give 8Mio£ for Dossena så er 16£m. ikke unfair for Arbeloa, han er virkelig klasse han har tilpasset sig spillet herover mere og mere for hvert år. Hvis han smutter er vi på røven. Glen Johnson er et ok alternativ, men fik han ikke fornyet sin kontrakt fornyligt, så tror jeg der skal betalles de 8-10m£ der var på tale på et tidspunkt.
Billede

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 21. mar, 2009 11:37

Hekkem skrev:Ønskede Højrekant spillere
Hylde 1 spillere (i den rækkefølge jeg helst ser dem)
- Leonel Messi
- Franck Ribery
- Joe Cole
- c. ronaldo

Hylde 2 spillere
- Maxi Rodríguez
- Renato Augusto
- Joaquin
- David Silva

Hylde 3 spillere
- Sebastian Giovinco (22 år)
- Ben Arfa (22 år)
- Aaron Lennon (21)
- Santiago Cazorla (24)
- Richardo Quaresma (25)
Det var da en spændende liste at diske op med, Hekkem :D

Mon ikke kun Ribery er opnåelig i 1. kategori, og mon ikke hele transferpuljen ryger på ham, hvis det er ham, vi vil have ? I modtsætning til andre, mener jeg også, at vi skal have en angriber mere, der både kan supplere og vikariere for Torres, da vore næste angribere i køen ikke kan begge dele.

Af hylde 2 spillere, ville jeg sætte Maxi øverst, da han både kan vikariere for Stevie og spille højre fløjen, dvs. han dækker 2 pladser, hvor vi trænger, da den naturlige vikar for Stevie pt. vel er Pacheco.
Ellers er Augusto spændende, og han kan sikkert købes for en rimelig pris, da tyske klubber som regel er rimelige at handle med bortset fra BM.

Jeg er bange for at Joaquin på en eller anden måde har toppet, og jeg ser det ikke som vildt sandsynligt, at han oplever sin anden opblomstring i Liverpool, men han er sikkert ikke så dyr, som han har været.
Villa tror jeg ikke er realistisk.

Af Hylde 3 spillerne syntes jeg, at Lennon, Giovinco og Arfa er de mest spændende.

Jeg er tilfreds med et fløjindkøb, hvis det bliver en af de 6 nævnte: Ribery, Maxi, Augusto, Lennon, Giovinco eller Arfa. Allerhelst ville nok have Maxi, og måske kunne Arbeloa indgå i en handel, hvis han ønsker sig hjem, selvom jeg ikke bifalder det.

Mancienne/Johnson - offensiv højre back
Maxi Rodriguez - Højre midt + off. midt
Lisandro Lopez/Trezeguet - Angriber

De kunne måske løbe op i 35-40 mio. £ og så må vi se, hvem Rafa vil sælge udover Voronin.

Jeg kunne også godt tænke mig Barry, hvis han er til at få for en fornuftig pris, og hvis Rafa kan komme af med flere spillere til gode priser: Degen, Leto, Dossena, Hobbs f.eks. Vi kommer også til at spare løn til Pennant, og kan måske få dirigeret ham ind, som en slags byttehandel.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Indlæg af JTN » lørdag, 21. mar, 2009 11:43

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/ ... 941582.ece

Noget af det er gammel vin på nye flasker men artiklen giver et meget godt overblik over udgangspunktet for næste transfervindue. Både Silva og Lennon nævnes som potentielle transfertargets hvilket er positivt i mine øjne især hvis Rafa satser på at få begge i stalden. Det ville for mig at se give god mening at købe en Lennon til højrefløjen frem for en i messiklassen da Kuyt altid vil få min. 50% af kampene(med god grund) og så ville det ikke give mening at købe en dyr klassespiller. Silva har måske ikke speed men tilgengæld har han en eminent spilforståelse og et højt pasningsniveau og hans tendens til at trække ind i midten for nærmest at spille på Gerrards plads giver en mulighed for at få bugt med vores til tider meget statiske spil oppe foran. Eneste minus er at artiklen ikke nævner et køb af en ny angriber men det kan være vi skal have Voro tilbage :? eller at Kuyt skal spille mere op foran hvis et køb af Lennon gennemføres...

En anden positiv ting artiklen nævner er de mulige tiltag for at forlænge blandt andre Agger og Arbeloas kontrakter. Er der nogen der kan bekræfte om det passer? Og er det med de £30 mio. bekræftet andre steder? Hvis ja er det så med eller uden de penge vi kan kradse ind for eventuelle spillersalg?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 21. mar, 2009 13:23

VivaLFC skrev:http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/ ... 941582.ece

Noget af det er gammel vin på nye flasker men artiklen giver et meget godt overblik over udgangspunktet for næste transfervindue. Både Silva og Lennon nævnes som potentielle transfertargets hvilket er positivt i mine øjne især hvis Rafa satser på at få begge i stalden. Det ville for mig at se give god mening at købe en Lennon til højrefløjen frem for en i messiklassen da Kuyt altid vil få min. 50% af kampene(med god grund) og så ville det ikke give mening at købe en dyr klassespiller. Silva har måske ikke speed men tilgengæld har han en eminent spilforståelse og et højt pasningsniveau og hans tendens til at trække ind i midten for nærmest at spille på Gerrards plads giver en mulighed for at få bugt med vores til tider meget statiske spil oppe foran. Eneste minus er at artiklen ikke nævner et køb af en ny angriber men det kan være vi skal have Voro tilbage :? eller at Kuyt skal spille mere op foran hvis et køb af Lennon gennemføres...

En anden positiv ting artiklen nævner er de mulige tiltag for at forlænge blandt andre Agger og Arbeloas kontrakter. Er der nogen der kan bekræfte om det passer? Og er det med de £30 mio. bekræftet andre steder? Hvis ja er det så med eller uden de penge vi kan kradse ind for eventuelle spillersalg?
Der en del artikler, der også linkes til i denne tråd, som antyder, at transfersummen burde ligge på de £ 30 mio. incl. £ 10-16 mio. for Keane handlen, men de 30 kan så stige med det antal mio., som Rafa kan skrabe hjem ved spillersalg: Voronin, Degen, Leto, Dossena, nogle af de unge

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » lørdag, 21. mar, 2009 13:33

- Leonel Messi
- Franck Ribery
- Joe Cole
- c. ronaldo

Hylde 2 spillere
- Maxi Rodríguez
- Renato Augusto
- Joaquin
- David Silva

Hylde 3 spillere
- Ben Arfa (22 år)
- Aaron Lennon (21)
- Santiago Cazorla (24)
- Richardo Quaresma (25)
Hvad fanden sker der Hekkem, hvor er vores fælles Iniesta? Mit bud nedenstående.
Hæfter mig ved at du kun ønsker offensive kræfter til klubben. Jeg ønsker derudover en ny
højre back, da jeg mener vi mangler en ekstra kvalitetsback. De to sydamerikanere kan klare v. backen med/uden Dossena. Vi har fire midtstoppere.

Hylde 1:
Messi
Ronaldo
Ribery
Kaka
Iniesta
Cole
Zlatan
Xavi
Etoo
David Villa

Hylde 2:
Maicon (tror Arbeloa suser hjem)
Cesc
Sergio Ramos (ikke pragende def. - men kan lære det - er ung og fremadstormende)
Ashley Young
Kun Aguero
Hamsik
Barry (hvis Lucas ud, så er det en forstærkning)

Hylde 3:
Piotr Trochowski
Renato Augusto
Owen
Grafite
Podolski
Agbonlahor
Maxi
Lavezzi
M. Richards
Santi Carloza
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 21. mar, 2009 14:04

nikand skrev:
- Leonel Messi
- Franck Ribery
- Joe Cole
- c. ronaldo

Hylde 2 spillere
- Maxi Rodríguez
- Renato Augusto
- Joaquin
- David Silva

Hylde 3 spillere
- Ben Arfa (22 år)
- Aaron Lennon (21)
- Santiago Cazorla (24)
- Richardo Quaresma (25)
Hvad fanden sker der Hekkem, hvor er vores fælles Iniesta? Mit bud nedenstående.
Hæfter mig ved at du kun ønsker offensive kræfter til klubben. Jeg ønsker derudover en ny
højre back, da jeg mener vi mangler en ekstra kvalitetsback. De to sydamerikanere kan klare v. backen med/uden Dossena. Vi har fire midtstoppere.

Hylde 1:
Messi
Ronaldo
Ribery
Kaka
Iniesta
Cole
Zlatan
Xavi
Etoo
David Villa

Hylde 2:
Maicon (tror Arbeloa suser hjem)
Cesc
Sergio Ramos (ikke pragende def. - men kan lære det - er ung og fremadstormende)
Ashley Young
Kun Aguero
Hamsik
Barry (hvis Lucas ud, så er det en forstærkning)

Hylde 3:
Piotr Trochowski
Renato Augusto
Owen
Grafite
Podolski
Agbonlahor
Maxi
Lavezzi
M. Richards
Santi Carloza
Hekkem's liste includerer kun højrekantsspillere, hvor din er noget mere udbygget :lol:

Man forudsætter vel nærmest efterhånden, at Rafa går efter primært en højre back, en højre winger og en angriber. Hvordan ville dine valg se ud ift. din liste i de 3 kategorier med 1-2 realistiske bud på hver plads ? Der er jo ikke mange realistiske signings i din øverste gruppe f.eks.

Besvar