Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Kristoffer
Indlæg: 860
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » mandag, 23. mar, 2009 17:43

Kom til at se denne knægt spille fodbold ved et "uheld" igår: Diego Buonanotte. Nogle der kender ham? Umiddelbart minder han utroligt meget om Messi, både størrelses mæssigt, men så sandeligt også spillemæssigt. Han har et glimrende blik for spillet, fart, teknik og god sparketeknik.. Umiddelbart en meget spændende spiller som vist også har været meget omtalt omkring diverse top klubber..
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 23. mar, 2009 17:44

Merseyside Boys skrev:Det er sikkert bare mig. Men nu har jeg nogle Aston Villa kampe. Hvad er det, som Barry kan bidrage med, som vi ikke har i forvejen (udover fleksibilitet mht at kunne spille flere pladser)? Hvem er det som han i så falad skal slå af i vores startopstilling (da jeg ikke forventer at han skifter til os uden at være rimelig sikker på en startplads)?

Han er en god spiller - men hvem er han bedre end? Han vil kunne slå Lucas af, men ellers?
Jeg er glad for Riera, men ellers har vi vel kun en venstre back til venstrekanten, muligvis en udlånt spiller (Leto), eller en omskolet angriber i Babel.
Mange har været knap så glade for Riera i løbet af sæsonen, og Barry er vel et mere naturligt valg til venstrekanten, end de 3 sidstnævnte.
Vi vil/skal også til at spille mere offensivt mod de svagere hold efter alles mening, og her mener jeg godt at Barry kunne være en fin mulighed på den centrale midtbane, da han er bedre til at gå med helt frem og være en skudtrussel, eller i kombinationer end Alonso, Masche og Lucas er.
Skal vi beholde Dossena ? Jeg ved ikke, om han skal sælges. Så har vi en relativ und spiller i Insua og en spiller med høj skadesfrekvens i Aurelio. Vi har haft brug for alle 3 i denne sæson, og Barry ville også være fin i den henseende.
Han var ikke god mod os, men jeg har også set ham en del, og jeg syntes, han er oftest er rigtig god.
Kan vi få ham billigt £ 3-5 mio., så vil det være et kvalitetsløft af truppen, og en rigtig god mand at kunne sætte i start 11eren.
Mon ikke de fleste Villa fans regner ham for deres bedste spiller ?

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » mandag, 23. mar, 2009 18:10

Niels K skrev:
Merseyside Boys skrev:Det er sikkert bare mig. Men nu har jeg nogle Aston Villa kampe. Hvad er det, som Barry kan bidrage med, som vi ikke har i forvejen (udover fleksibilitet mht at kunne spille flere pladser)? Hvem er det som han i så falad skal slå af i vores startopstilling (da jeg ikke forventer at han skifter til os uden at være rimelig sikker på en startplads)?

Han er en god spiller - men hvem er han bedre end? Han vil kunne slå Lucas af, men ellers?
Jeg er glad for Riera, men ellers har vi vel kun en venstre back til venstrekanten, muligvis en udlånt spiller (Leto), eller en omskolet angriber i Babel.
Mange har været knap så glade for Riera i løbet af sæsonen, og Barry er vel et mere naturligt valg til venstrekanten, end de 3 sidstnævnte.
Vi vil/skal også til at spille mere offensivt mod de svagere hold efter alles mening, og her mener jeg godt at Barry kunne være en fin mulighed på den centrale midtbane, da han er bedre til at gå med helt frem og være en skudtrussel, eller i kombinationer end Alonso, Masche og Lucas er.
Skal vi beholde Dossena ? Jeg ved ikke, om han skal sælges. Så har vi en relativ und spiller i Insua og en spiller med høj skadesfrekvens i Aurelio. Vi har haft brug for alle 3 i denne sæson, og Barry ville også være fin i den henseende.
Han var ikke god mod os, men jeg har også set ham en del, og jeg syntes, han er oftest er rigtig god.
Kan vi få ham billigt £ 3-5 mio., så vil det være et kvalitetsløft af truppen, og en rigtig god mand at kunne sætte i start 11eren.
Mon ikke de fleste Villa fans regner ham for deres bedste spiller ?
Nej?

Aston Villa blev så sent som i optakten til kampen mod os kaldt for et "one-man team" og her var det altså ikke Barry, der blev refereret til, men Ashley Young. Og sjovt nok er det jo netop Ashley Young - der i øvrigt har scoret fem mål og lavet otte assists i Premier League indtil videre - der spiller venstrekant for Aston Villa og ikke Barry. Så jeg kan absolut ikke se, at vores hold bliver forstærket, fordi vi køber en spiller til venstrekanten fra ligaens nummer fem, hvor han ikke engang er førstevalg til netop den position.

Muligvis er Riera ikke god nok som førstevalg til venstrekanten på langt sigt, men det er Barry så sandelig heller ikke. Forskellen på de to er, at Riera i det mindste har nogle af de kvaliteter, som vi efterspørger og mangler. Det har Barry ikke, han har så til gengæld nogle andre. Problemet er blot, at dem har vi allerede i form af verdens p.t. bedste midtbanetrekant bestående af Gerrard, Alonso og Mascherano.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » mandag, 23. mar, 2009 20:10

Alex Brockins skrev: Nej?

Aston Villa blev så sent som i optakten til kampen mod os kaldt for et "one-man team" og her var det altså ikke Barry, der blev refereret til, men Ashley Young. Og sjovt nok er det jo netop Ashley Young - der i øvrigt har scoret fem mål og lavet otte assists i Premier League indtil videre - der spiller venstrekant for Aston Villa og ikke Barry. Så jeg kan absolut ikke se, at vores hold bliver forstærket, fordi vi køber en spiller til venstrekanten fra ligaens nummer fem, hvor han ikke engang er førstevalg til netop den position.

Muligvis er Riera ikke god nok som førstevalg til venstrekanten på langt sigt, men det er Barry så sandelig heller ikke. Forskellen på de to er, at Riera i det mindste har nogle af de kvaliteter, som vi efterspørger og mangler. Det har Barry ikke, han har så til gengæld nogle andre. Problemet er blot, at dem har vi allerede i form af verdens p.t. bedste midtbanetrekant bestående af Gerrard, Alonso og Mascherano.
Det handler vel også for Aston Villa, at skabe en balance på holdet. Ganske som vi gjorde den sæson, hvor Steven Gerrard var placeret halvdelen af kampene på højre kanten. De bedste spillere, der kan placeres på flere positioner, uden det svækker deres niveau væsentlig, gør altså at andre spillere kan gøre sig nyttig på den alsidige spillers normale position.

Undskylder hvis det ikke er rigtigt, men synes du søger og skyder i forskellige retninger, for at finde argumentationer for, det ikke er en god ide at hente Gareth Barry. Kan Gareth Barry hentes for £2-4 mio pund, er han altså en for god en spiller til at sige nej tak til. Han vi styrke bredden - Den bredde der har manglet i år, og hvor vi halter efter både man utd og Chelsea - samt skabe alternativer til start 11.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 23. mar, 2009 20:16

Hekkem skrev:
Alex Brockins skrev: Nej?

Aston Villa blev så sent som i optakten til kampen mod os kaldt for et "one-man team" og her var det altså ikke Barry, der blev refereret til, men Ashley Young. Og sjovt nok er det jo netop Ashley Young - der i øvrigt har scoret fem mål og lavet otte assists i Premier League indtil videre - der spiller venstrekant for Aston Villa og ikke Barry. Så jeg kan absolut ikke se, at vores hold bliver forstærket, fordi vi køber en spiller til venstrekanten fra ligaens nummer fem, hvor han ikke engang er førstevalg til netop den position.

Muligvis er Riera ikke god nok som førstevalg til venstrekanten på langt sigt, men det er Barry så sandelig heller ikke. Forskellen på de to er, at Riera i det mindste har nogle af de kvaliteter, som vi efterspørger og mangler. Det har Barry ikke, han har så til gengæld nogle andre. Problemet er blot, at dem har vi allerede i form af verdens p.t. bedste midtbanetrekant bestående af Gerrard, Alonso og Mascherano.
Det handler vel også for Aston Villa, at skabe en balance på holdet. Ganske som vi gjorde den sæson, hvor Steven Gerrard var placeret halvdelen af kampene på højre kanten. De bedste spillere, der kan placeres på flere positioner, uden det svækker deres niveau væsentlig, gør altså at andre spillere kan gøre sig nyttig på den alsidige spillers normale position.

Undskylder hvis det ikke er rigtigt, men synes du søger og skyder i forskellige retninger, for at finde argumentationer for, det ikke er en god ide at hente Gareth Barry. Kan Gareth Barry hentes for £2-4 mio pund, er han altså en for god en spiller til at sige nej tak til. Han vi styrke bredden - Den bredde der har manglet i år, og hvor vi halter efter både man utd og Chelsea - samt skabe alternativer til start 11.
Jeg takker mange gange, Hekkem. Lige præcis henvisningen til Gerrard faldt mig straks ind, da jeg læste Alex B's indlæg. Jamen, vi er bare enige hele vejen igennem :army10:

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » mandag, 23. mar, 2009 21:08

Jeg foreslår at vi løser dette dilemma på følgende måde:
- Køber Barry til £2-3mio, skaber muligheder og enorm kvalitet i bredden på vores hold. En super solid og undervuderet spiller.
- Køber Ashley Young. Aston Villa er et one-man team? Så lad os hugge deres ene mand. Han er super talentfuld og har samtidig en god indstilling til spillet. Til en ikke alt for høj pris tror jeg Rafa kunne være interesseret, vi prøvede jo at fange ham i Watford.
- Køber en talentfuld angriber til 2. positionen. Kenwyne Jones, Lisandro Lopez f.eks.

Ta-dah.
Billede

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SaibotDK » mandag, 23. mar, 2009 21:19

DaBonks skrev:Jeg foreslår at vi løser dette dilemma på følgende måde:
- Køber Barry til £2-3mio, skaber muligheder og enorm kvalitet i bredden på vores hold. En super solid og undervuderet spiller.
- Køber Ashley Young. Aston Villa er et one-man team? Så lad os hugge deres ene mand. Han er super talentfuld og har samtidig en god indstilling til spillet. Til en ikke alt for høj pris tror jeg Rafa kunne være interesseret, vi prøvede jo at fange ham i Watford.- Køber en talentfuld angriber til 2. positionen. Kenwyne Jones, Lisandro Lopez f.eks.

Ta-dah.
Desværre tror jeg næppe, at Young bliver solgt for under 20 mio£. Er bange for, at der måske nærmere skal 25-30 mio til. Derudover tror jeg også konkurrencen om ham bliver stor. Kunne sagtens forestille mig en klub som fx Real Madrid sende en stor pose penge efter ham, at vi så bare bør gøre det samme er en helt anden sag :D I min bog hører Young i hvert fald til blandt de 3 mest spændende unge spillere i England lige pt.

Brugeravatar
Merseyside Boys
Indlæg: 884
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:55
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Merseyside Boys » mandag, 23. mar, 2009 21:25

Ja enig i at vi skal købe Barry, hvis vi kan få ham for 3-5mio £ - men hvor kommer det beløb fra. Sidste sommer kunne vi få ham for 16 mio£
Jeg får altså stadig gåsehud, når Fowler scorer.....

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » mandag, 23. mar, 2009 21:26

SaibotDK skrev: I min bog hører Young i hvert fald til blandt de 3 mest spændende unge spillere i England lige pt.
Enig, det var egentlig også mest for at sætte det på spidsen for de stridende kumpaner, Hekkem og Brockins. Jeg er enig med Hekkem i at Barry til et så lille beløb er en no-brainer, men som Alex også siger, løser det ikke vores fløjproblem fuldstændigt, i hvert fald ikke ud fra en tankegang omkring 4-2-3-1.
Der tror jeg ikke Barry er direkte nok som spillertype, men jeg kan tage fejl.

Jeg regner ikke selv med at få Young, men det ville måske være det indkøb jeg ville have det bedst ved, her til sommer.
Billede

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » mandag, 23. mar, 2009 21:29

Alex Brockins skrev:Den måske største fejl som vi begik i sommers var at ændre vores spilkoncept fra 4-2-3-1 og gå over til 4-4-2 med Keane og Torres i front. Der er ingen grund til at begå den samme fejl igen, og det tror jeg heller ikke, at Rafa har intentioner om.

4-2-3-1 systemet med Gerrard og Torres er det system der har givet os det flotteste spil og de bedste resultater, så det skal der bare ikke ændres på.
Helt enig og netop derfor ville Owen og Silva i mine øjne være to fantastiske signings.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SaibotDK » mandag, 23. mar, 2009 21:34

DaBonks skrev:Jeg er enig med Hekkem i at Barry til et så lille beløb er en no-brainer, men som Alex også siger, løser det ikke vores fløjproblem fuldstændigt, i hvert fald ikke ud fra en tankegang omkring 4-2-3-1.
Der tror jeg ikke Barry er direkte nok som spillertype, men jeg kan tage fejl.

Jeg regner ikke selv med at få Young, men det ville måske være det indkøb jeg ville have det bedst ved, her til sommer.
Tvivler også på, at Barry ville passe ind på den venstrekant. Men ser ham nu også mere som central midtbanespiller snarere end venstrekantspiller. Et køb af Barry ville også kunne åbne op for et salg, af en af vores venstre backs - helst Dossena, hvis det nu skal være.

For at vende tilbage til det sidste du skriver, så tror jeg også, at Young er den spiller jeg helst ser i den røde trøje til sommer. Har tidligere været vild med David Silva, men begynder at have min tvivl omkring hans fysik, eller mangel på samme. Ashley Young har også bevist, at han kan begå sig i Premier League.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 23. mar, 2009 21:37

SaibotDK skrev:
DaBonks skrev:Jeg er enig med Hekkem i at Barry til et så lille beløb er en no-brainer, men som Alex også siger, løser det ikke vores fløjproblem fuldstændigt, i hvert fald ikke ud fra en tankegang omkring 4-2-3-1.
Der tror jeg ikke Barry er direkte nok som spillertype, men jeg kan tage fejl.

Jeg regner ikke selv med at få Young, men det ville måske være det indkøb jeg ville have det bedst ved, her til sommer.
Tvivler også på, at Barry ville passe ind på den venstrekant. Men ser ham nu også mere som central midtbanespiller snarere end venstrekantspiller. Et køb af Barry ville også kunne åbne op for et salg, af en af vores venstre backs - helst Dossena, hvis det nu skal være.

For at vende tilbage til det sidste du skriver, så tror jeg også, at Young er den spiller jeg helst ser i den røde trøje til sommer. Har tidligere været vild med David Silva, men begynder at have min tvivl omkring hans fysik, eller mangel på samme. Ashley Young har også bevist, at han kan begå sig i Premier League.
host***Robbie Keane***host

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » mandag, 23. mar, 2009 21:38

Niels K skrev:
Hekkem skrev:
Alex Brockins skrev: Nej?

Aston Villa blev så sent som i optakten til kampen mod os kaldt for et "one-man team" og her var det altså ikke Barry, der blev refereret til, men Ashley Young. Og sjovt nok er det jo netop Ashley Young - der i øvrigt har scoret fem mål og lavet otte assists i Premier League indtil videre - der spiller venstrekant for Aston Villa og ikke Barry. Så jeg kan absolut ikke se, at vores hold bliver forstærket, fordi vi køber en spiller til venstrekanten fra ligaens nummer fem, hvor han ikke engang er førstevalg til netop den position.

Muligvis er Riera ikke god nok som førstevalg til venstrekanten på langt sigt, men det er Barry så sandelig heller ikke. Forskellen på de to er, at Riera i det mindste har nogle af de kvaliteter, som vi efterspørger og mangler. Det har Barry ikke, han har så til gengæld nogle andre. Problemet er blot, at dem har vi allerede i form af verdens p.t. bedste midtbanetrekant bestående af Gerrard, Alonso og Mascherano.
Det handler vel også for Aston Villa, at skabe en balance på holdet. Ganske som vi gjorde den sæson, hvor Steven Gerrard var placeret halvdelen af kampene på højre kanten. De bedste spillere, der kan placeres på flere positioner, uden det svækker deres niveau væsentlig, gør altså at andre spillere kan gøre sig nyttig på den alsidige spillers normale position.

Undskylder hvis det ikke er rigtigt, men synes du søger og skyder i forskellige retninger, for at finde argumentationer for, det ikke er en god ide at hente Gareth Barry. Kan Gareth Barry hentes for £2-4 mio pund, er han altså en for god en spiller til at sige nej tak til. Han vi styrke bredden - Den bredde der har manglet i år, og hvor vi halter efter både man utd og Chelsea - samt skabe alternativer til start 11.
Jeg synes, at det er en utrolig dårlig sammenligning.

1) Barry har nogle af de samme kvaliteter som Gerrard (omend han ikke er i nærheden af Gerrards niveau) - det skriver Niels K jo selv tidligere i denne tråd, og bruger det bl.a. som argument for, hvorfor Barry evt. var at foretrække fremfor Alonso eller Mascherano i nogle kampe. Og det er en fair nok pointe. Min pointe er så, at disse kvaliteter fungerer bedst, hvis spilleren ligger centralt. Ikke på kanten! Og da slet ikke i 4-2-3-1-systemet! (Har Barry i øvrigt nogensinde prøvet at spille netop den position? Mindes kun at have set ham som central midtbanemand, back og en venstrekant i en klassisk 4-4-2...?)

2) Hekkem, du skriver at Gerrard i 05/06 blev brugt på højrekanten, for at skabe balance på holdet. Det var vel nok det sidste det gjorde. Gerrard blev brugt på højrekanten fordi Benitez fandt ud af, at han ville bruge to defensive midtbanespillere i form af Sissoko og Alonso i alle vores kampe. Derfor var han nødt til at flytte Gerrard et andet sted hen på banen. Ikke fordi at han var bedst der, men i mangel af bedre. Jovist scorede Gerrard mange mål i den sæson - hovedsageligt fordi han alligevel søgte ind på midten, hvilket resulterede i at balancen på vores midtbane i den grad blev skæv og forvredet, og vi ofte spillede uden en højrekant.

3) Du skriver, at Barry styrker bredden - ja på midten af banen! Men der synes du måske, at vi har haft problemer? Så vidt jeg husker vandt vi den første kamp mod United uden Gerrard i startopstillingen, og den anden kamp mod dem helt uden Alonso. Men det var måske ikke godt nok? Lucas har altså taget fint over i disse situationer, og hvis det går helt galt kan Gerrard flyttes endnu længere ned på banan. Tværtimod er vi i den grad på røven, hvis Torres, Riera eller Kuyt bliver skadet. Det er dér vi er tynde, ikke på midten, hvor Barry er god. Det er jo ikke nogen hemmelig, at Benitez ikke får ligeså mange ressourcer til rådighed til spillerindkøb som Ferguson og Hiddink, så det er da med at bruge pengene ordentligt. Det kan godt være at Barry kun koster £4-5M (hvem siger i øvrigt at han koster så lidt?!), men det er så også forskellen på hvad fx en Pennant og en C. Ronaldo kostede i sin tid.

4) Du skriver at de bedste spillere kan spille flere positioner. Det er rigtigt. Gerrard kan som sagt også spille højrekant - eller højreback for den sags skyld. Men det handler først og fremmest om holdet - om holdets balance. Hvis det havde været så stor en succes den gang Gerrard spillede på kanten, havde Benitez nok fortsat med det, men han kunne godt se, at det slet ikke var holdbart - fordi at holdet kom til at spille alt for snævert og ensformigt. Noget han siden hen har arbejdet på, bl.a. med købet af Riera.

5) Det handler også om en anden slags balance. Det er rigtigt, at United har en noget større bredde i deres trup, også på midten, hvor vi selv er stærke. Men det er netop muligt, fordi de har en del spillere, der har det okay med ikke at spille hver gang. Giggs og Scholes er ved at være op i årene og kan ikke spille alle kampe i en hel sæson. Men derudover har de også typer som Park og Fletcher, der har det ok med måske kun at spille hver tredje kamp. Og så en Anderson, der er deres svar på Lucas - altså en udviklingsspiller, der stadig ikke er fast mand.

Vi har derimod tre VERDENSSTJERNER i Gerrard, Alonso og Mascherano, der VIL spille hver gang. Og netop derfor gik det galt, da sidstnævnte blev hentet til klubben i sin tid. Fordi vi havde en fjerdemand i Sissoko der - omend han ikke var en lige så stor verdensstjerne som de tre andre - stadig forlangte fast spilletid. Og det fungerede slet ikke. Der var slet ikke nok harmoni på midten, fordi Benitez var tvunget til at rotere, og det derfor hele tiden var forskellige midtbanekonstellationer, der spillede. Og det satte præg på vores spil. Det er i øvrigt det samme problem som Ferguson har lige nu. At han ikke kan bestemme sig for fast en midtbanekonstellation (skader og karantæne spiller dog også ind) Og hvordan er det lige det går for dem lige nu? Vi har tværtimod aldrig spillet bedre. For første gang er vores midtbane, ført an af trekløveret Gerrard, Mascherano og Alonso, ikke kun en defensiv, men også offensiv dræbermaskine. Mascherano havde en sløv start på sæsonen, men har nu fået spillet sig i form med de to andre. Kom ikke at sig, at han havde haft lettere ved det, hvis han skulle have siddet hver anden kamp på bænken, så en Barry også kunne få lov.

Misforstå mig ikke. Jeg synes, at Barry er en god spiller, og han havde været den ideelle afløser, hvis Alonso var blev solgt i sommers. Det gjorde han ikke, og i stedet har han spillet sin bedste sæson nogensinde, og været blandt de allerbedste spillere i Premier League i år. Rafa har udviklet holdet så meget, at vi ikke længere skal købe breddespillere, der ikke er bedre end dem vi har. Tværtimod skal vi købe få spillere, der ER bedre end dem vi har, og derved skabe breddespillere i form af dem vi allerede har. Forstået på en anden måde. Vi skal ikke købe en spiller, der er dårligere eller på niveau med Riera og Kuyt som Barry - når han altså spiller på kanten. Vi skal købe en, der er bedre, så de to komme til at spille mindre kampe end de gør nu.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » mandag, 23. mar, 2009 21:38

Merseyside Boys skrev:Ja enig i at vi skal købe Barry, hvis vi kan få ham for 3-5mio £ - men hvor kommer det beløb fra. Sidste sommer kunne vi få ham for 16 mio£
1) han har kontraktudløb i sommeren 2010, derved er hans pris dalet drastisk. 2) han har ytret ønsker om han ikke forsætter i Aston Villa, blandt andet ved at sige nej tak til en kontraktforlængelse. 3) han kan købe sig selv fri af sin kontrakt, hvor vi nok skal betale ham et beløb af den størrelse
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SaibotDK » mandag, 23. mar, 2009 21:40

AJ skrev:host***Robbie Keane***host
Overvejede faktisk om jeg skulle skrive det :D Hvad jeg egentlig mente var bare, at jeg ikke var så sikker på Silvas kontra Youngs fysik.

Besvar