Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 02. jun, 2009 10:27

mig_der skrev:
Masche20 skrev:Torres sees Villa and Silva as missing links
http://www.setanta.com//uk/Articles/Foo ... nid-55103/

Lige mine ord, Torres. Villa og Silva i Liverpool FC ville sende klare signaler til hele verden om, at vi er en af de største og bredeste trupper i nyere tids fodbold, men det kræver altså at spillere af Silva og Villa's kaliber bliver hentet.
Ingen grund til at diskutere det så, Torres har talt, så lad os det blive hvad der sker i truppen i år.
Hvilke spilleres synspunkter vejer tungest. Nu lufter Gerrard i hvert fald også sine ønsker.... Barry, flere englændere i truppen og spillere af Torres' kaliber!!

Mvh.

Texnymann

Bjarkejesp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bjarkejesp » tirsdag, 02. jun, 2009 12:14

aarde skrev:
DaBonks skrev:
aarde skrev:
DaBonks skrev: Det kan man jo aldrig spå om :)
Ser bare nogle forskelle de to spillere imellem, psykisk som teknisk, der om noget ville have gjort muligheden for et Young-gennembrud større end det modsatte.
Psykisk giver jeg dig helt ret, og det er vel noget der generelt er bred enighed om herinde; Babel har/havde ikke psyken til at slå igennem hos en så krævende manager som Rafa.
Men Fysisk ville jeg da anse Babel som værende klart stærkest af de to - hvilket viser noget om hvor lidt højde og drøjde egentlig betyder i Premier League. "X er for klejn til at klare sig i Premier League." Hurra for fordomme og for at leve i fortiden, hvor den engelske liga var uendeligt meget mere fysisk end den er idag.
Lad mig rette i min gamle post.
Permission granted ;)

Nu skulle vi efter sigende have budt 6 millioner pund for en 25 årig brasser. Jeg må indrømme, at jeg intet kender til ham, omend navnet Kleber nu alligevel lyder ganske bekendt.

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 40,00.html
Jeg har set en video med ham, ved flere af hans mål bliver hans medspillere nød til at pege på ham der lavede assisten for at få ham modvilligt derhen. Dernæst virker han ikke overbevisende OG han siger hans drøm har altid været at skabe historie i den Brasilianske liga. Så mon han vil have hjertet med?

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » tirsdag, 02. jun, 2009 13:21

texnymann skrev: Hvilke spilleres synspunkter vejer tungest. Nu lufter Gerrard i hvert fald også sine ønsker.... Barry, flere englændere i truppen og spillere af Torres' kaliber!!

Mvh.

Texnymann
Jeg holder altid på at man skal bruge den mest simple og/eller bedst beskrevne metode først, og der vinder Torres da han udvælger 2 gutter og sætter navn på.
Gerrard er langt mere løs i forklædet, nærmere som en spåkone der altid får ret. Vi skal gerne have flere englændere og spillere af torres kaliber. (Er der mange Englændere på det niveau?) Lidt for "nemt" at sige og uden reelt indholdt.

Så Torres vinder!
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 02. jun, 2009 14:00

Ifølge den norske forhandler Barry med Man C.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Balthazar » tirsdag, 02. jun, 2009 14:07

Hr. Drejer skrev:Ifølge den norske forhandler Barry med Man C.

Og ifølge Aston Villas hjemmeside, så mon ikke den er go' nok. Money talks, Gareth, money talks...
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jæger » tirsdag, 02. jun, 2009 15:06

Hvis han går efter pengene istedet for trofæer så lad ham blive væk! Vil til enhver tid også hellere beholde Xabi.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 02. jun, 2009 15:17

Jæger skrev:Hvis han går efter pengene istedet for trofæer så lad ham blive væk! Vil til enhver tid også hellere beholde Xabi.
Hvor mange trofæer har vi vundet de sidste tre sæsoner? Jeg ved godt det er sat på spidsen, men det kan jo være han tror på at Man City i fremtiden, bl.a. pga deres penge, kan vinde trofæer. Hvis flere spillere får den samme idé, bliver det i hvert fald mere sandsynligt at det sker.

Boye

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Boye » tirsdag, 02. jun, 2009 15:32

Nu er han altså 28, så det skal til at være nu, hvis City skal vinde noget. I øvrigt endte Aston Villa fire pladser højere end City i denne sæson.

Jeg har dog aldrig set det helt store lys i Barry, og hans nationalitet er, set fra mit synspunkt, den eneste rationelle grund til at signe ham. Han er helt sikkert en dårligere spiller end Alonso, Mascherano og Gerrard, så det her passer mig egentlig fint. På kanten har han ej heller imponeret, og så er han i øvrigt slet ikke den driblekonge vi mangler, der skal åbne modstandernes forsvar derude. På venstre back har vi spillere nok at tage af. Lad os nu signe direkte forstærkninger i stedet!

YNWA

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » tirsdag, 02. jun, 2009 15:40

Barry er en klassespiller og præcis den type indkøb som gør at City kan blive en trussel i top 4. Jeg håber dog at de beholder Mark Hughes for jeg tror ikke at han har formatet til at styre en trup der kan spille med om CL-pladser.

Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 02. jun, 2009 15:50

AJ skrev:
Jæger skrev:Hvis han går efter pengene istedet for trofæer så lad ham blive væk! Vil til enhver tid også hellere beholde Xabi.
Hvor mange trofæer har vi vundet de sidste tre sæsoner? Jeg ved godt det er sat på spidsen, men det kan jo være han tror på at Man City i fremtiden, bl.a. pga deres penge, kan vinde trofæer. Hvis flere spillere får den samme idé, bliver det i hvert fald mere sandsynligt at det sker.
Jeg synes jeg på et tidspunkt læste at Barry gerne vil spille Champions League bold. Og det kan Man C ikke byde på i næste sæson.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Ivanhoe
Indlæg: 155
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:00
Geografisk sted: Amager

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ivanhoe » tirsdag, 02. jun, 2009 16:53

aarde skrev:
LarsU skrev:
aarde skrev:
Nu skulle vi efter sigende have budt 6 millioner pund for en 25 årig brasser. Jeg må indrømme, at jeg intet kender til ham, omend navnet Kleber nu alligevel lyder ganske bekendt.

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 40,00.html
Jeg tænkte: http://www.bt.dk/article/20030812/sport02/108120226/
Også jeg. Men selv da jeg så efterfølgende (som en naturlig trodsreaktion) fjernede "son", lød det nu alligevel bekendt. Jeg tror snakken er gået om ham før herinde, men det er muligt det bare er mig.
Det er særdeles begrænset hvad der står om ham på Wikipedia, men hans scoringsstatistikker må, hvis disse er til at stole på, siges at være vældigt imponerende. 28 mål i 65 kampe i løbet af hans lange periode for Kiev og senest 19 mål i 19 kampe (!) for Cruzeiro.
Mon det er ham her der er bekendt...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=92922

Boye

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Boye » tirsdag, 02. jun, 2009 17:01

Ivanhoe skrev:Mon det er ham her der er bekendt...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=92922
Man kan jo altid håbe :D

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 02. jun, 2009 17:32

Hvad er det for noget vrøvl at begynde at tvivle på Barrys kvaliteter bare fordi Man C forhandler med ham. At han måske ender i City ændrer ikke på, at han er en fremragende spiller og har været en magtfaktor for Villa i mange sæsoner næsten til sammenligning med vores Steven Gerrard. Tag de Liverpool farvede briller af og erkend, at Barry er en klassespiller, der ville forstærke et hvert PL hold dog troede jeg han ville spille CL bold, men han har jo heller ikke skrevet under endnu.

Nu håber jeg dog vi for alvor slår fast, at Alonso bliver i Liverpool og Perez godt kan glemme alt om, at signe ham.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 02. jun, 2009 18:39

Masche20 skrev:Hvad er det for noget vrøvl at begynde at tvivle på Barrys kvaliteter bare fordi Man C forhandler med ham. At han måske ender i City ændrer ikke på, at han er en fremragende spiller og har været en magtfaktor for Villa i mange sæsoner næsten til sammenligning med vores Steven Gerrard. Tag de Liverpool farvede briller af og erkend, at Barry er en klassespiller, der ville forstærke et hvert PL hold dog troede jeg han ville spille CL bold, men han har jo heller ikke skrevet under endnu.

Nu håber jeg dog vi for alvor slår fast, at Alonso bliver i Liverpool og Perez godt kan glemme alt om, at signe ham.
Barry er ifølge pålidelige skysports igang med lægetjek i Man City i disse timer. Interessant. Meget interessant.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 02. jun, 2009 18:44

Det må man sige. Jeg troede Barry ville spille CL bold, men måske har han ikke fået de forlydende tilbud fra LFC alligevel eller også har vi trukket dem tilbage. Jeg håber ikke, Barry tror at City er igang med noget stort, for de skal ned igen og lære, at fodbold ikke alene vindes via penge.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar