Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 18. jun, 2009 17:09

Jeg er nu ret sikker på, at Arbeloa mere eller mindre er solgt, når vi med meget stor sandsynlighed går ud og køber Johnson. Arbeloa har jo gjort det fremragende, hvorfor en mega handel a la Johnson ikke ville finde sted, hvis en af de 2 skulle spille 2. violin.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » torsdag, 18. jun, 2009 18:24

Niels K skrev:Jeg er nu ret sikker på, at Arbeloa mere eller mindre er solgt, når vi med meget stor sandsynlighed går ud og køber Johnson. Arbeloa har jo gjort det fremragende, hvorfor en mega handel a la Johnson ikke ville finde sted, hvis en af de 2 skulle spille 2. violin.
Måske nedenstående egentlig skulle postes i Arbeloa-tråden, men nu kommer det altså i denne istedet.

2.violins-ræsonnement kunne man næsten bruge ved hver position måske pånær lige venstrewing (hvorfor det også undrer mig, at det ikke er venstrekanten, der er blevet købt ind til først)... Vi har dog set tynde ud på højreback og Torres-positionen, når de normalt foretrukne spillere ikke har været tilgængelige eller ikke har ramt dagen. Så det er da helt logisk, at Rafa netop vil forsøge at sikre bredden og samtidig måske også en højere kvalitet på lige præcis disse pladser. Og bredden sikres ikke ved at sælge Arbeloa.

Og hvad angår spilletid til Arbeloa, så fik Arbeloa 38 (3) kampe i 07/08, og i samme sæson fik Finnan 31 (4) kampe. Altså der var ok med spilletid til begge højrebacks. Desuden har Dossena fået 19 (7) kampe i denne sæson, og jeg kunne forestille mig, at denne portion spilletid (dog ikke i de kampe, hvor han spillede wing) netop skulle fordeles mellem Arbeloa og Insua i næste (Aurelio vil stadig være førstevalg til venstreback).

Hvis Liverpool eks. spiller 60 kampe næste sæson (forhåbentlig langt flere), og vi går ud fra, at Johnson spiller 40 kampe på højreback (Ca. Arbeloas antal fra denne sæson), så vil Arbeloa stadig spille højreback i 20 kampe. Dertil skal vi nok ikke forvente, at Aurelio spiller meget mere end 30 kampe, og Insua tager nok ikke de resterende 30 men måske nærmere 20 kampe. Så vil der altså stadig være 10 kampe som venstreback for Arbeloa.

Det vil altså give en total på 30 kampe (eks. indskiftninger)... Og i dette regnestykke er der ikke taget højde for, at Johnson også kan spille højrekant. At Arbeloa starter 30-35 kampe næste sæson (og bliver skiftet ind i nogle), hvor 20-25 måske er som højreback, virker ikke usandsynligt.

Og til sammenligning så er det nogenlund på niveau med spillere som Masch, Riera, Yossi og Skrtel. Hvis hypotesen skal føres helt ud, så vil det kun være 5-6 markspillere, der vil få markant mere spilletid end Arbeloa i næste sæson.

At Arbeloa måske sælges vil enten være begrundet i et ønske fra Arbeloa om at komme hjem til Spanien (og ikke som sådan, fordi han højst sandsynlig vil få færre kampe end Johnson på¨højreback), i økonomien (både hans egen og Liverpools), eller i at Rafa måske vil intensivere jagten på Micah Richards - eller i noget helt fjerde. Men jeg kan da tage fejl.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

AlwaysLFC

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AlwaysLFC » torsdag, 18. jun, 2009 20:38

kerrison fræk angriber fra brasilien, han skal hentes....(Palmerias 41mål i 08 og købt for 1mill.us så han må være lidt billigere end feks. saviola)
yoann gourcuff højre fløj skal hentes....(Bordeaux)
silva el. giovinco til venstre fløj skal hentes....(valencia og juventus)
en to tre og vi er for alvor med hvor det er sjovest....i mesterskabs kampen og så er nr. 19 VORES
Det er min personlige ønske liste og havde jeg vundet i lotto havde jeg købt keirrison selv og afleveret ham på Melwood.....lidt ala tevez og macherano handlen
happy hunting Rafa

Johlle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Johlle » torsdag, 18. jun, 2009 21:12

Der er godt nok én der har spillet lidt manager.
Kerrison tror jeg bestemt ikke på, foreløbigt. Meget muligt at han kan blive god, men i øjeblikket er han kun god i FM. Det ville være alt for satset at hive ham ind til en nøglerolle i klubben, da han højst sandsynligt vil koste en del. Derudover har jeg aldrig nogensinde set manden spille, hvilket jeg ikke rigtig tror at nogle herinde har.
Men hvis vi absolut skal snakke brasilianske talenter, hvorfor så ikke Nilmar? Han er modsat Kerrison inde omkring det brasilianske landshold.

Gourcouff er for sent. Bordeaux har allerede betalt Milan en transfersum for at tilknytte ham permanent. Så den handel er urealistisk i år.

Giovinco eller Silva ser jeg dog meget gerne i klubben.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 19. jun, 2009 11:16

Fribytter skrev:
Niels K skrev:Jeg er nu ret sikker på, at Arbeloa mere eller mindre er solgt, når vi med meget stor sandsynlighed går ud og køber Johnson. Arbeloa har jo gjort det fremragende, hvorfor en mega handel a la Johnson ikke ville finde sted, hvis en af de 2 skulle spille 2. violin.
Måske nedenstående egentlig skulle postes i Arbeloa-tråden, men nu kommer det altså i denne istedet.

2.violins-ræsonnement kunne man næsten bruge ved hver position måske pånær lige venstrewing (hvorfor det også undrer mig, at det ikke er venstrekanten, der er blevet købt ind til først)... Vi har dog set tynde ud på højreback og Torres-positionen, når de normalt foretrukne spillere ikke har været tilgængelige eller ikke har ramt dagen. Så det er da helt logisk, at Rafa netop vil forsøge at sikre bredden og samtidig måske også en højere kvalitet på lige præcis disse pladser. Og bredden sikres ikke ved at sælge Arbeloa.

Og hvad angår spilletid til Arbeloa, så fik Arbeloa 38 (3) kampe i 07/08, og i samme sæson fik Finnan 31 (4) kampe. Altså der var ok med spilletid til begge højrebacks. Desuden har Dossena fået 19 (7) kampe i denne sæson, og jeg kunne forestille mig, at denne portion spilletid (dog ikke i de kampe, hvor han spillede wing) netop skulle fordeles mellem Arbeloa og Insua i næste (Aurelio vil stadig være førstevalg til venstreback).

Hvis Liverpool eks. spiller 60 kampe næste sæson (forhåbentlig langt flere), og vi går ud fra, at Johnson spiller 40 kampe på højreback (Ca. Arbeloas antal fra denne sæson), så vil Arbeloa stadig spille højreback i 20 kampe. Dertil skal vi nok ikke forvente, at Aurelio spiller meget mere end 30 kampe, og Insua tager nok ikke de resterende 30 men måske nærmere 20 kampe. Så vil der altså stadig være 10 kampe som venstreback for Arbeloa.

Det vil altså give en total på 30 kampe (eks. indskiftninger)... Og i dette regnestykke er der ikke taget højde for, at Johnson også kan spille højrekant. At Arbeloa starter 30-35 kampe næste sæson (og bliver skiftet ind i nogle), hvor 20-25 måske er som højreback, virker ikke usandsynligt.

Og til sammenligning så er det nogenlund på niveau med spillere som Masch, Riera, Yossi og Skrtel. Hvis hypotesen skal føres helt ud, så vil det kun være 5-6 markspillere, der vil få markant mere spilletid end Arbeloa i næste sæson.

At Arbeloa måske sælges vil enten være begrundet i et ønske fra Arbeloa om at komme hjem til Spanien (og ikke som sådan, fordi han højst sandsynlig vil få færre kampe end Johnson på¨højreback), i økonomien (både hans egen og Liverpools), eller i at Rafa måske vil intensivere jagten på Micah Richards - eller i noget helt fjerde. Men jeg kan da tage fejl.
Du har ret. Der bør være et tilfredsstilende antal kampe til 2 mand på hver plads hos os. Jeg beholder også meget gerne Arbeloa, men det kræver naturligvis, at han er interesseret i at blive, og at han vil forlænge sin kontrakt nu og her.

Johnson og Arbeloa på højre back og Aurelio og Insua på venstre er høj, høj klasse, og sammen med midterforsvaret og Pepe fåes det vist så ikke meget bedre.

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 19. jun, 2009 11:52

Fra rickythered på RAWK:
Villa has decided to join us (30mil euros) as Torres has all but convinced him to sign and play alongside him at Liverpool. Villa is also a big admirer of Benitez as a manager and has heard nothing but great things about the club, city, manager and fans from his Spanish Liverpool player teammates. Villa has told Valencia the only club he wants to sign for is Liverpool. Expect Masch to make the move to Barca (22mil) to help fund the deal and another midfielder possibly Martinez coming in to replace him. It gets even better as a deal for Silva (20mil euros) is done and dusted (has been for months), and he is joining for the same reasons as I mentioned above. This is going to be an amazing coup for Rafa and a real statement of intent on his part for next seasons assault on the Prem. Expect lots of soiled pants at Old Trafford and Stamford Bridge when these two mega signings are made public.

Just passing on what I have heard lads. Even more amazing is the news that G&H have decided to cough up dosh for Rafa from the sale of some of there other sporting interests in the states as they promised when Rafa agreed his new deal (50mil plus anything from player sales).

Er der nogen som gider vække rickydrengen ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 19. jun, 2009 12:17

Pas nu på Styf ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

SeanJohn
Indlæg: 460
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 16:06

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SeanJohn » fredag, 19. jun, 2009 12:22

Hr. Drejer skrev:Fra rickythered på RAWK:
Villa has decided to join us (30mil euros) as Torres has all but convinced him to sign and play alongside him at Liverpool. Villa is also a big admirer of Benitez as a manager and has heard nothing but great things about the club, city, manager and fans from his Spanish Liverpool player teammates. Villa has told Valencia the only club he wants to sign for is Liverpool. Expect Masch to make the move to Barca (22mil) to help fund the deal and another midfielder possibly Martinez coming in to replace him. It gets even better as a deal for Silva (20mil euros) is done and dusted (has been for months), and he is joining for the same reasons as I mentioned above. This is going to be an amazing coup for Rafa and a real statement of intent on his part for next seasons assault on the Prem. Expect lots of soiled pants at Old Trafford and Stamford Bridge when these two mega signings are made public.

Just passing on what I have heard lads. Even more amazing is the news that G&H have decided to cough up dosh for Rafa from the sale of some of there other sporting interests in the states as they promised when Rafa agreed his new deal (50mil plus anything from player sales).

Er der nogen som gider vække rickydrengen ;)
Hvis det skulle vise sig at være sandt ! Både Villa og Silva :o :D


Men ville alligevel være ked af at se Macherano forlade os.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » fredag, 19. jun, 2009 12:34

SeanJohn skrev:Men ville alligevel være ked af at se Macherano forlade os.
Også jeg, og især til den pris der nævnes - med tre år tilbage af sin kontrakt er verdens bedste defensive midtbanespiller langt mere værd end 22 millioner, i hvert fald i dette fuldstændig sindssyge transfervindue.
Jeg kan meget bedre arbejde med de 30 millioner + Yaya Touré, som nævnes i den anden tråd.

Liverbird
Indlæg: 1434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » fredag, 19. jun, 2009 12:43

Hr. Drejer skrev:Fra rickythered på RAWK:
Villa has decided to join us (30mil euros) as Torres has all but convinced him to sign and play alongside him at Liverpool. Villa is also a big admirer of Benitez as a manager and has heard nothing but great things about the club, city, manager and fans from his Spanish Liverpool player teammates. Villa has told Valencia the only club he wants to sign for is Liverpool. Expect Masch to make the move to Barca (22mil) to help fund the deal and another midfielder possibly Martinez coming in to replace him. It gets even better as a deal for Silva (20mil euros) is done and dusted (has been for months), and he is joining for the same reasons as I mentioned above. This is going to be an amazing coup for Rafa and a real statement of intent on his part for next seasons assault on the Prem. Expect lots of soiled pants at Old Trafford and Stamford Bridge when these two mega signings are made public.

Just passing on what I have heard lads. Even more amazing is the news that G&H have decided to cough up dosh for Rafa from the sale of some of there other sporting interests in the states as they promised when Rafa agreed his new deal (50mil plus anything from player sales).

Er der nogen som gider vække rickydrengen ;)
Er denne kilde pålidelig?
YNWA

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » fredag, 19. jun, 2009 12:45

Aha.. Fuck, det lyder for godt til at være sandt. Og så er det, som regel ikke sandt. :(

Nå, men anyway.

Hvis :old: & :old: har tænkt sig at give 50 mio. pund og alt fra spillersalg, burde Mascherano da sagtens kunne blive.

Silva + Villa = 5o, efter hvad der står. Så er de penge brugt. Så mangler vi at finansiere Glen Johnson for ~17, hvoraf de skylder os en sjat, så vi skal finde mellem 10 og 12 mio. pund.
Lad os antage at RM køber Arbeloa for ~8. Så har vi Voronin, Degen, Itandje, Dossena, Leto og Babel, der alle kan skæppe lidt i kassen. Bum! Pludseligt har vi finansieret Villa, Silva, Johnson OG evt. en back up til højreback og i centerforsvaret (kan vel til nøds varetages af én spiller).

Se, nu er det sikkert helt forskruet, det jeg har skrevet. Eller også glemmer jeg en faktor.
Badooo siger, hvad han mener!

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » fredag, 19. jun, 2009 12:48

Liverbird skrev:
Hr. Drejer skrev:Fra rickythered på RAWK:
Villa has decided to join us (30mil euros) as Torres has all but convinced him to sign and play alongside him at Liverpool. Villa is also a big admirer of Benitez as a manager and has heard nothing but great things about the club, city, manager and fans from his Spanish Liverpool player teammates. Villa has told Valencia the only club he wants to sign for is Liverpool. Expect Masch to make the move to Barca (22mil) to help fund the deal and another midfielder possibly Martinez coming in to replace him. It gets even better as a deal for Silva (20mil euros) is done and dusted (has been for months), and he is joining for the same reasons as I mentioned above. This is going to be an amazing coup for Rafa and a real statement of intent on his part for next seasons assault on the Prem. Expect lots of soiled pants at Old Trafford and Stamford Bridge when these two mega signings are made public.

Just passing on what I have heard lads. Even more amazing is the news that G&H have decided to cough up dosh for Rafa from the sale of some of there other sporting interests in the states as they promised when Rafa agreed his new deal (50mil plus anything from player sales).

Er der nogen som gider vække rickydrengen ;)
Er denne kilde pålidelig?
GOD LET IT HAPPEN, PLEASE ! <3

YNWA! <3
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Guffi182 » fredag, 19. jun, 2009 12:54

Ilfg Shanks, har vi aldrig været ude efter Villa, vi var sidste år, men iår har vi ikke haft penge til at kunne være med omkring ham
Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 19. jun, 2009 13:29

Ifølge Gedo; Er en ung farvet fransk spiller på Melwood for at skrive under på en kontrakt. Og det er ikke Benzeema :)

Han betegnes som en fremtidens spiller.
























He's not a finishing article, hmmm hvor har jeg lige hørt den før :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Rodriguez

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rodriguez » fredag, 19. jun, 2009 13:35

Hr. Drejer skrev:Ifølge Gedo; Er en ung farvet fransk spiller på Melwood for at skrive under på en kontrakt. Og det er ikke Benzeema :)

Han betegnes som en fremtidens spiller.























He's not a finishing article, hmmm hvor har jeg lige hørt den før :lol:
Mamadouh Sahko eller hvad han hedder måske? Ung fransk forsvarsspiller. Men kan jo være 100-vis af spillere :D

Besvar