Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. jun, 2009 09:05

Til alle jer med $-tegn i øjnene:

Hvad er Jeres ambitioner for næste sæson? I taler om at et salg af Mascherano, hvor vi får Yaya og en pose penge, som en god handel. Jeg ser det som tegn på manglende ambitioner. Hvis vi skal gøre os håb om, at være med i mesterskabskampen, kræves det er vores centrale midtbane bliver intakt. Jeg synes det er utopi at forestille sig, at man i én og samme sæson kan indspille en ny midtbane og vinde mesterskabet.

Så I må vælge mellem nr. 19 eller $ ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 23. jun, 2009 09:10

Hr. Drejer skrev:Til alle jer med $-tegn i øjnene:

Hvad er Jeres ambitioner for næste sæson? I taler om at et salg af Mascherano, hvor vi får Yaya og en pose penge, som en god handel. Jeg ser det som tegn på manglende ambitioner. Hvis vi skal gøre os håb om, at være med i mesterskabskampen, kræves det er vores centrale midtbane bliver intakt. Jeg synes det er utopi at forestille sig, at man i én og samme sæson kan indspille en ny midtbane og vinde mesterskabet.

Så I må vælge mellem nr. 19 eller $ ;)
De $ eller € eller £ der kommer ud af dette, vil gå til nye spillere. Spillere der kan hæve vores offensive niveau, således hold, der parkerer bussen, kan nedbrydes. Ganske ligesom hold, der spiller offensivt, kan nedbrydes.

Mascherano ud, og Yaya Toure + to klasse offensive spillere, så mener jeg absolut ikke det er mangel på ambitioner. Tværtimod.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. jun, 2009 09:20

Hekkem skrev:
Hr. Drejer skrev:Til alle jer med $-tegn i øjnene:

Hvad er Jeres ambitioner for næste sæson? I taler om at et salg af Mascherano, hvor vi får Yaya og en pose penge, som en god handel. Jeg ser det som tegn på manglende ambitioner. Hvis vi skal gøre os håb om, at være med i mesterskabskampen, kræves det er vores centrale midtbane bliver intakt. Jeg synes det er utopi at forestille sig, at man i én og samme sæson kan indspille en ny midtbane og vinde mesterskabet.

Så I må vælge mellem nr. 19 eller $ ;)
De $ eller € eller £ der kommer ud af dette, vil gå til nye spillere. Spillere der kan hæve vores offensive niveau, således hold, der parkerer bussen, kan nedbrydes. Ganske ligesom hold, der spiller offensivt, kan nedbrydes.

Mascherano ud, og Yaya Toure + to klasse offensive spillere, så mener jeg absolut ikke det er mangel på ambitioner. Tværtimod.
Men spørgsmålet er, om vi kan nå at spille så mange nye folk ind på holdet og stadig være mesterskabskandidat. Jeg synes vi løber en stor risiko, hvis vi gør det.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 23. jun, 2009 09:34

Hr. Drejer skrev: Men spørgsmålet er, om vi kan nå at spille så mange nye folk ind på holdet og stadig være mesterskabskandidat. Jeg synes vi løber en stor risiko, hvis vi gør det.
Klasse fornægter sig ikke, og jeg vil mene Yaya Toure, David Villa og David Silva har den klasse, der skal til for at de hurtigt man integrere sig på holdet.

Andrea Dossena og Robbie Keane har ikke samme klasse, og derfor blev de ikke en succes. Yaya Toure, David Villa og David Silva er en helt anden størrelse.

Hvad mangler vi på holdet i dag? Alternativer / muligheder til venstre kanten, samt angriber positionen.
Skal vi spille med om mesterskabet igen, skal vi have disse alternativer / muligheder. Uanset hvad der hentes ind, vil det skabe samme 'problem' som du hentyder til. Med David Silva og David Villa, vil problemet være mindre, da de har klassen til det.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
pimpefar
Indlæg: 549
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pimpefar » tirsdag, 23. jun, 2009 11:04

Hr. Drejer skrev:Til alle jer med $-tegn i øjnene:

Hvad er Jeres ambitioner for næste sæson? I taler om at et salg af Mascherano, hvor vi får Yaya og en pose penge, som en god handel. Jeg ser det som tegn på manglende ambitioner. Hvis vi skal gøre os håb om, at være med i mesterskabskampen, kræves det er vores centrale midtbane bliver intakt. Jeg synes det er utopi at forestille sig, at man i én og samme sæson kan indspille en ny midtbane og vinde mesterskabet.

Så I må vælge mellem nr. 19 eller $ ;)
Det er desværre også utopi at forestille sig, at vi skulle have råd til at forstærke truppen + udvide bredden uden et salg i den dyre klasse. Ønsker man en forstærkning i Silva-klassen + en angriber som backup til Torres (for slet ikke at snakke i Villa-klassen), er det altså ikke nok at skibbe Leto, Dossena og Hobbs afsted.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. jun, 2009 11:11

Villa + Silva skal vel koste £ 70 mio.

Hvis vi får 30 + Yaya og ligger 17 oveni for Keane og Hobbs, så skal vi kun hoste op med 23 mio. mere. En del af dem kan hentes på Babel, Voronin og Leto, og så må der jo være reserveret et beløb til handler til dette vindue, så det er ikke urealistisk.

At have Yaya + ikke mindst Lucas, som jeg forventer mig meget af, og som i en postet statistik herinde viste, at Lucas rent faktisk havde gjort det bedre end Masche i denne sæson, bør kompensere for tabet af Masche.

Det vil jo være en genistreg af Rafa og det bedste transfervindue i mands minde, hvis vi fik disse 3 spillere + Johnson, hvor vi "kun" skiller os af med Masche af stamspillere !!!

Go for it, Rafa

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 23. jun, 2009 11:44

Hr. Drejer skrev:Til alle jer med $-tegn i øjnene:

Hvad er Jeres ambitioner for næste sæson? I taler om at et salg af Mascherano, hvor vi får Yaya og en pose penge, som en god handel. Jeg ser det som tegn på manglende ambitioner. Hvis vi skal gøre os håb om, at være med i mesterskabskampen, kræves det er vores centrale midtbane bliver intakt. Jeg synes det er utopi at forestille sig, at man i én og samme sæson kan indspille en ny midtbane og vinde mesterskabet.

Så I må vælge mellem nr. 19 eller $ ;)
Nu vil jeg bestemt også sige, at jeg betragter det hele udfra det perspektiv, at Javier Mascherano selv ønsker at skifte til FC Barcelona. Et salg af Mascherano vil svække vores presspil, nærmest ligemeget hvem der kommer ind.

Men vil manden gerne til Barcelona og kan vi få den nævnte aftale hjem for ham, så bør vi slå til.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 23. jun, 2009 12:24

Jeg syntes der stod 50M. Euro, det er en god sum penge som vi bestemt godt kan bruge.
Og som mange af jer nævner løber der altså et par spillere rundt nede i Roma som kunne være en utrolig god erstatning :)
Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. jun, 2009 12:29

Xenne skrev:Jeg syntes der stod 50M. Euro, det er en god sum penge som vi bestemt godt kan bruge.
Og som mange af jer nævner løber der altså et par spillere rundt nede i Roma som kunne være en utrolig god erstatning :)
Hvad er der blevet af Ben Arfa ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 23. jun, 2009 12:32

Hr. Drejer skrev:
Xenne skrev:Jeg syntes der stod 50M. Euro, det er en god sum penge som vi bestemt godt kan bruge.
Og som mange af jer nævner løber der altså et par spillere rundt nede i Roma som kunne være en utrolig god erstatning :)
Hvad er der blevet af Ben Arfa ;)
Ham behøves jeg jo ikke nævne, hvis Rafa bare har fulgt lidt med herinde så ved han godt hvem han skal hente :D

Jeg mener bare at hvis Masch smutter som erstatning så er De Rossi altså interessant, Albiol kan da også godt spille deffensiv midt + i det vil være at han kan være backup som CB.
Billede

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. jun, 2009 13:58

Iflg. udtalelser fra Benitez har han penge til endnu et indkøb uden at måtte sælge spillere. Skal han af med spillere så står Leto, Voronin og dernæst Dossena som de første, han ønsker at sælge.
Han ønsker at beholde Arbeloa, men det kræver, at Arbeloa forlænger hans kontrakt.
Han ønsker ligeledes at beholde Masche + Alonso.

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20245&zone=1

Efter min overbevisning, så har Rafa stadig et pænt beløb at gøre godt med, og han holder kortene tæt ind til kroppen. Jeg tror, at Rafa får sin vilje et langt stykke henad vejen i dette transfervindue, og vi har ikke set det sidste til os endnu.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 23. jun, 2009 14:26

Hvis Leto, Voronin, Arbeloa og Dossena smutter er jeg sikker på der nok skal komme et eller andet stort ud af det.
Mht. spillerkøb, burde vi jo så kunne skaffe 2 "store" navne :D
Billede

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jæger » tirsdag, 23. jun, 2009 15:26

Hvis Mascherano smutter, så ville en spiller som Cambiasso også være en kanon erstatning efter min mening. Men han kommer helt sikkert ikke billigt..

Johlle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Johlle » tirsdag, 23. jun, 2009 17:14

Hvis Mascherano forsvinder, ville jeg være tilfreds hvis Montolivo, De Rossi eller Aquilliani bliver præsenteret.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 23. jun, 2009 22:52

Johlle skrev:Hvis Mascherano forsvinder, ville jeg være tilfreds hvis Montolivo, De Rossi eller Aquilliani bliver præsenteret.
Mener slet ikke de, som spillertyper, vil dække hullet efter Mascherano. Så det vil jeg bestemt ikke være.

Besvar