| Forfatter |
besked |
|
texnymann
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 00:45 |
|
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49 Indlæg: 1033 Geografisk sted: København
|
pimpefar skrev: Der skal - og bliver ikke - hentet en direkte erstatning for Masch, det må folk snart se i øjnene. Roy har vist at han tror meget på Lucas og har tilkendegivet at også Aquilani kommer til at spille en stor rolle (hvis han da kan holde sig skadesfri).
Det efterlader os med Lucas, Aqua og Gerrard til de centrale midtbanepladser. Der er masser af muligheder for den centrale midt alt afhængigt af hvordan Roy ønsker vi skal spille. Nu kender jeg en lille smule til Christian personligt, hvorfor jeg ikke vil blande mig voldsomt i debatten. Ovenstående kunne jeg dog godt tænke mig, at få uddybet. Hvad er det, som Roy har tilkendegivet? Spiller vi i næste sæson 4-4-2? Skal Aquilani spille en af de to kontrollerende centrale midtbanepladser? Jeg kunne selv godt tænke mig, at se Gerrard i en mere centrale midtbane-rolle, men indtil videre har jeg ikke kunne finde nogen indikation af, hvor Roy overvejer at spille ham. Hvis vi fortsætter Rafa's 4-3-3 (4-5-1), så nævner du tre spillere til tre pladser. Det efterlader ikke meget plads til udskiftning/skader. Hvis en så vigtig spiller som Mascherano forlader os, så SKAL der efter min overbevisning hentes en erstatning ind, der er bedre end hvad vi har i truppen i øjeblikket. Selv i en traditionel 4-4-2 ville alle herinde vel vælge Mascherano over Lucas til den ene plads? Det ville jeg i hvert fald. Derfor synes jeg, at det er yderst vigtigt med en direkte erstatning. Kun hvis kampen om den centrale midtbane vindes, kan man virkelig sætte sine andre (især offensive) spillere i spil. Derfor synes jeg ikke, at det nytter at satse på de næstbedste centrale midtbanespillere for at fokusere på indkøb af top-klasse angribere og kantspillere.
|
|
 |
|
 |
|
pimpefar
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 01:51 |
|
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49 Indlæg: 279 Geografisk sted: Århus
|
texnymann skrev: pimpefar skrev: Der skal - og bliver ikke - hentet en direkte erstatning for Masch, det må folk snart se i øjnene. Roy har vist at han tror meget på Lucas og har tilkendegivet at også Aquilani kommer til at spille en stor rolle (hvis han da kan holde sig skadesfri).
Det efterlader os med Lucas, Aqua og Gerrard til de centrale midtbanepladser. Der er masser af muligheder for den centrale midt alt afhængigt af hvordan Roy ønsker vi skal spille. Nu kender jeg en lille smule til Christian personligt, hvorfor jeg ikke vil blande mig voldsomt i debatten. Ovenstående kunne jeg dog godt tænke mig, at få uddybet. Hvad er det, som Roy har tilkendegivet? Spiller vi i næste sæson 4-4-2? Skal Aquilani spille en af de to kontrollerende centrale midtbanepladser? Jeg kunne selv godt tænke mig, at se Gerrard i en mere centrale midtbane-rolle, men indtil videre har jeg ikke kunne finde nogen indikation af, hvor Roy overvejer at spille ham. Hvis vi fortsætter Rafa's 4-3-3 (4-5-1), så nævner du tre spillere til tre pladser. Det efterlader ikke meget plads til udskiftning/skader. Hvis en så vigtig spiller som Mascherano forlader os, så SKAL der efter min overbevisning hentes en erstatning ind, der er bedre end hvad vi har i truppen i øjeblikket. Selv i en traditionel 4-4-2 ville alle herinde vel vælge Mascherano over Lucas til den ene plads? Det ville jeg i hvert fald. Derfor synes jeg, at det er yderst vigtigt med en direkte erstatning. Kun hvis kampen om den centrale midtbane vindes, kan man virkelig sætte sine andre (især offensive) spillere i spil. Derfor synes jeg ikke, at det nytter at satse på de næstbedste centrale midtbanespillere for at fokusere på indkøb af top-klasse angribere og kantspillere. Roy har så vidt jeg ved ikke udtalt noget specifikt om formationen, jeg tillader mig bare at tolke lidt udfra opstartsfasen og forskellige udmeldinger om spillerne (med forbehold naturligvis). Valget af Lucas som anfører (indrømmet, i første træningskamp var der ikke mange andre muligheder) og forskellige meldinger fra Roy om at han har gjort det godt til træning, virker på mig som om at Roy tror og vil satse på Lucas. Han har været stødt stigende i niveau og blevet i klubben trods massiv kritik, og jeg tror at Roy er villig til at give ham chancen og har evnen til at få det bedste ud af ham (lidt ala Murphy i Fulham). Jeg tror derfor Lucas vil være at finde i startopstillingen i mange kampe. Roy har derudover udtalt at han tror Aqua får en central og vigtig rolle i den kommende sæson, hvilket også kunne tyde på at han har i sinde at bruge ham en del. Helt generelt tror(/håber) jeg vi vil se Roy gå væk fra en så hårdttacklende og pasningssvag midtbane som vi tit havde under Rafa med Masch/Lucas, og i stedet benytte sig af en eller to mere fremadrettede og pasningsstærke spillere på midten. Her råder vi over Gerrard, Aquilani og Joe Cole (alt afhængigt af formationen). Med Lucas oveni hatten har vi nu 4 spillere til de to pladser og en Spearing, Shelvey og evt. Pacheco i baghånden skulle skaderne ramle ned over os. Cole er muligvis tiltænkt en mere offensiv rolle, så reelt skal de fire nævnte spillere dække tre pladser. Det mener jeg ikke er helt usandsynligt og hul i hovedet, at lade fire spillere + to-tre unge lovende reserver om. Skulle det gå helt galt råder vi stadig over en Kuyt som jeg synes vil være spændende at se på midten. Mht. til slaget på midtbanen så mener jeg at man som tophold kan og bør nøjes med en bølgebryder på holdet. Når Masch (der har kæmpe-klasse i netop den disciplin, ingen tvivl om d det) ryger har vi Lucas til at tage over - og Gerrard til at hjælpe til hvis han bliver rykket længere ned centralt som du er inde på. Kampen om den centrale midt kan både vindes ved at være den defensivt stærkeste og bedst-tacklende midtbane, men også ved at være spilstyrende og kontrollerende - og min overbevisning er at vi skal satse på det sidste. Trods gode signings indtil videre må vi ikke glemme at kassen altså næsten er tom, og at der ikke er råd til klassesignings på adskillige pladser. Derfor mener jeg at vi bør prioritere der hvor vi er tyndest besat, og det er jvf. min argumentation først og fremmest på venstrebacken og dernæst på toppen, hvor vi godt nok har fire der kan spille pladsen, men kun én med reel klasse. Formationen fra midtbanen og frem kunne godt se sådan ud: 4-2-3-1: Torres Cole-Aqui-Kuyt Lucas-Gerrard Med Jovanovic og Maxi i baghånden. Evt. bytte Aqui og Gerrard, eller Cole og Aqui og så Jovanovic på venstre. 4-4-2 Torres-Jovanovic(/ngog/ny angriber) Cole-Lucas-Gerrard-Kuyt Evt. bytte Lucas for Aqui i kampe mod svagere modstandere der graver sig ned. Mulighederne er mange, og derfor mener jeg ikke det er nødvendigt med en fuldgod erstatning for Masch, når vi er i større behov på andre pladser.
|
 |
|
AJ
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 08:32 |
|
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01 Indlæg: 4466 Geografisk sted: Herlev
|
|
Jeg mener slet ikke, at der er større behov i angrebet end på midtbanen, hvis Mascherano sælges. Jeg tror vi kommer til at spille 4-2-3-1 også under Roy (eller en 4-4-1-1).
..Lucas...Gerrard Kuyt..Aquilani..Cole ........Torres
reserverne til disse pladser må være:
..Spearing...Shelvey Maxi...Pacheco..Jovanovic ..........N'Gog
Uf, det ser tyndt ud (og Babel gør det ikke meget bedre). Jeg kender intet til Shelvey, men når han ikke spiller mod Rabotnicki antager jeg andre står foran ham. Hvis vi bare får én skade til den defensive må vi lave om på systemet og lade Aquilani gå tilbage i banen. Det kan i visse kampe i øvrigt være temmelig dristigt med Aquilani og Gerrard på den centrale alene. Får vi bare to skader/karantæner skal vi pludselig stille med Spearing, som efter min mening ikke er god nok. Det kan selvfølgelig være, at jeg undervurderer ham, men i mine øjne står vi altså og mangler et alternativ til Lucas. Det er rigtigt, at vi har en stram økonomi, men så må vi finde en billig løsning. Det tror jeg på kan lade sig gøre.
|
|
 |
|
 |
|
Silickon
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 09:19 |
|
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 19:21 Indlæg: 71 Geografisk sted: Randers
|
|
For guds skyld ikke Poulsen. Håber virkelig ikke han kommer til os. Muligvis ville han kunne have niveauet lige nu selvom jeg tvivler, og slet ikke hvis man kigger lidt frem i tiden. Og så har han gentagne gange bare vist at han er et SV** på banen, det har vi ikke brug for!
|
 |
|
Fribytter
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 10:48 |
|
|
|
Måske både Poulen og Defour.
_________________ "Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
|
|
 |
|
 |
|
Niels K
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 11:38 |
|
|
Fribytter skrev: Måske både Poulen og Defour. Får vi en spiller som Defour eller Banega, så tager jeg gerne Poulsen med også, da han absolut ville være en fin squadplayer. Var det 2,5 mio. £, CP skulle koste og 10 for en af de 2 andre, så efterlader det stadig en god sjat fra Mascherano til en VB og/eller en angriber. Vi kan vel så godt begynde at se os om efterkøbere til Spearing og Plessis, da vi også har Shelvey, som jeg umiddelbart ser større fremtid i.
|
|
 |
|
 |
|
Alonso
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 14:05 |
|
|
Niels K skrev: Fribytter skrev: Måske både Poulen og Defour. Får vi en spiller som Defour eller Banega, så tager jeg gerne Poulsen med også, da han absolut ville være en fin squadplayer. Var det 2,5 mio. £, CP skulle koste og 10 for en af de 2 andre, så efterlader det stadig en god sjat fra Mascherano til en VB og/eller en angriber. Vi kan vel så godt begynde at se os om efterkøbere til Spearing og Plessis, da vi også har Shelvey, som jeg umiddelbart ser større fremtid i. Plessis er vel allerede en spiller man aktivt forsøger at sælge på lige fod med f.eks. El Zhar og Degen? Derudover ser jeg Shelvey som en lidt anden type end dem du sammenligner ham med. Han er en Gerrard-type, der har sine forcer i det fremadrettede. Forskellen på ham og Gerrard er bare, at Gerrard var en anden type spiller i den alder. Det er vel ret beset under Rafael Benitez at han er blevet den balancerede midtbanespiller vi kender ham som idag. Nu er det Echo der poster historien om Poulsen og Defour, hvilket er et klart tegn på at interessen i begge spillere er réel. Jeg kan i hvert fald ikke huske sidste gang echo postede en transferhistorie uden substans. Personligt foretrækker jeg Defour, der er en lidt mere alsidig spiller og IMO har den bedste pasningsfod af de to. Han er dog ikke en lige så hård nyser som Poulsen.
|
|
 |
|
 |
|
Niels K
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 14:27 |
|
|
Alonso skrev: Niels K skrev: Fribytter skrev: Måske både Poulen og Defour. Får vi en spiller som Defour eller Banega, så tager jeg gerne Poulsen med også, da han absolut ville være en fin squadplayer. Var det 2,5 mio. £, CP skulle koste og 10 for en af de 2 andre, så efterlader det stadig en god sjat fra Mascherano til en VB og/eller en angriber. Vi kan vel så godt begynde at se os om efterkøbere til Spearing og Plessis, da vi også har Shelvey, som jeg umiddelbart ser større fremtid i. Plessis er vel allerede en spiller man aktivt forsøger at sælge på lige fod med f.eks. El Zhar og Degen? Derudover ser jeg Shelvey som en lidt anden type end dem du sammenligner ham med. Han er en Gerrard-type, der har sine forcer i det fremadrettede. Forskellen på ham og Gerrard er bare, at Gerrard var en anden type spiller i den alder. Det er vel ret beset under Rafael Benitez at han er blevet den balancerede midtbanespiller vi kender ham som idag. Nu er det Echo der poster historien om Poulsen og Defour, hvilket er et klart tegn på at interessen i begge spillere er réel. Jeg kan i hvert fald ikke huske sidste gang echo postede en transferhistorie uden substans. Personligt foretrækker jeg Defour, der er en lidt mere alsidig spiller og IMO har den bedste pasningsfod af de to. Han er dog ikke en lige så hård nyser som Poulsen. Jeg mener, at både Plessis og Spearing er box-box spillere, hvis de bliver spurgt, og det har Shelvey også udtalt, at han er. Han synes, det er sjovest at være med i angrebsopbygningen, men han tager gerne del i oprydningsarbejdet også. Jeg mener blot, at vi er godt dækket ind centralt med Stevie, Aquilani, Lucas, Defour, Poulsen og Shelvey både når vi taler defensive, holding, box-box og offensive midtbanespillere, hvor vi blandt de sidste også kan inddrage: Pachco, Kuyt og Maxi f.eks. ja, selv Cole. Udover Shelvey er Defour og Lucas også unge, så lad os bare få lidt penge for Plessis og Spearing efter min mening. Vi kan lige så godt få sorteret fra, der hvor vi er temmelig sikre på, at talentet ikke holder hele vejen, og i den kategori befinder bl.a. El Zhar og Degen sig ganske rigtigt også.
|
|
 |
|
 |
|
pimpefar
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 14:28 |
|
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 17:49 Indlæg: 279 Geografisk sted: Århus
|
Alonso skrev: Niels K skrev: Fribytter skrev: Måske både Poulen og Defour. Får vi en spiller som Defour eller Banega, så tager jeg gerne Poulsen med også, da han absolut ville være en fin squadplayer. Var det 2,5 mio. £, CP skulle koste og 10 for en af de 2 andre, så efterlader det stadig en god sjat fra Mascherano til en VB og/eller en angriber. Vi kan vel så godt begynde at se os om efterkøbere til Spearing og Plessis, da vi også har Shelvey, som jeg umiddelbart ser større fremtid i. Plessis er vel allerede en spiller man aktivt forsøger at sælge på lige fod med f.eks. El Zhar og Degen? Derudover ser jeg Shelvey som en lidt anden type end dem du sammenligner ham med. Han er en Gerrard-type, der har sine forcer i det fremadrettede. Forskellen på ham og Gerrard er bare, at Gerrard var en anden type spiller i den alder. Det er vel ret beset under Rafael Benitez at han er blevet den balancerede midtbanespiller vi kender ham som idag. Nu er det Echo der poster historien om Poulsen og Defour, hvilket er et klart tegn på at interessen i begge spillere er réel. Jeg kan i hvert fald ikke huske sidste gang echo postede en transferhistorie uden substans. Personligt foretrækker jeg Defour, der er en lidt mere alsidig spiller og IMO har den bedste pasningsfod af de to. Han er dog ikke en lige så hård nyser som Poulsen. Tror også jeg er på Defour-vognen. Han er yngre og har mere potentiale, men er samtidig ikke proven på højeste niveau. Til gengæld er han væsentligt dyrere end CP. Kunne være interessant med begge, så er vi for alvor dækket solidt ind. Ærgrer mig bare at det ser ud til vi må nøjes med en Konchesky på VB og ikke er blevet sat i forbindelse med en angriber for nylig.
|
 |
|
Alonso
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 14:34 |
|
|
Niels K skrev: Alonso skrev: Niels K skrev: Fribytter skrev: Måske både Poulen og Defour. Får vi en spiller som Defour eller Banega, så tager jeg gerne Poulsen med også, da han absolut ville være en fin squadplayer. Var det 2,5 mio. £, CP skulle koste og 10 for en af de 2 andre, så efterlader det stadig en god sjat fra Mascherano til en VB og/eller en angriber. Vi kan vel så godt begynde at se os om efterkøbere til Spearing og Plessis, da vi også har Shelvey, som jeg umiddelbart ser større fremtid i. Plessis er vel allerede en spiller man aktivt forsøger at sælge på lige fod med f.eks. El Zhar og Degen? Derudover ser jeg Shelvey som en lidt anden type end dem du sammenligner ham med. Han er en Gerrard-type, der har sine forcer i det fremadrettede. Forskellen på ham og Gerrard er bare, at Gerrard var en anden type spiller i den alder. Det er vel ret beset under Rafael Benitez at han er blevet den balancerede midtbanespiller vi kender ham som idag. Nu er det Echo der poster historien om Poulsen og Defour, hvilket er et klart tegn på at interessen i begge spillere er réel. Jeg kan i hvert fald ikke huske sidste gang echo postede en transferhistorie uden substans. Personligt foretrækker jeg Defour, der er en lidt mere alsidig spiller og IMO har den bedste pasningsfod af de to. Han er dog ikke en lige så hård nyser som Poulsen. Jeg mener, at både Plessis og Spearing er box-box spillere, hvis de bliver spurgt, og det har Shelvey også udtalt, at han er. Han synes, det er sjovest at være med i angrebsopbygningen, men han tager gerne del i oprydningsarbejdet også. Jeg mener blot, at vi er godt dækket ind centralt med Stevie, Aquilani, Lucas, Defour, Poulsen og Shelvey både når vi taler defensive, holding, box-box og offensive midtbanespillere, hvor vi blandt de sidste også kan inddrage: Pachco, Kuyt og Maxi f.eks. ja, selv Cole. Udover Shelvey er Defour og Lucas også unge, så lad os bare få lidt penge for Plessis og Spearing efter min mening. Vi kan lige så godt få sorteret fra, der hvor vi er temmelig sikre på, at talentet ikke holder hele vejen, og i den kategori befinder bl.a. El Zhar og Degen sig ganske rigtigt også. Ved ikke om jeg synes Plessis er decideret box-to-box, men Spearing har i hvert fald vist lovende takter i den rolle på reserveholdet i snart mange kampe. Spearing blev dog bl.a. brugt som den dybtliggende playmaker imod Rabotnicki, hvor man også kunne se hans tydelige kvalitet omkring bolden. Desværre er det åbne spørgsmål hans fysik, da han jo ikke har så meget størrelse at bringe ind i duellerne. Jeg tror i øvrigt han bliver. Hodgson har givet udtryk for det, ligesom han er god at have når homegrown-ligningen skal løses.
|
|
 |
|
 |
|
Niels K
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 14:42 |
|
|
Alonso skrev: Niels K skrev: Alonso skrev: Niels K skrev: Fribytter skrev: Måske både Poulen og Defour. Får vi en spiller som Defour eller Banega, så tager jeg gerne Poulsen med også, da han absolut ville være en fin squadplayer. Var det 2,5 mio. £, CP skulle koste og 10 for en af de 2 andre, så efterlader det stadig en god sjat fra Mascherano til en VB og/eller en angriber. Vi kan vel så godt begynde at se os om efterkøbere til Spearing og Plessis, da vi også har Shelvey, som jeg umiddelbart ser større fremtid i. Plessis er vel allerede en spiller man aktivt forsøger at sælge på lige fod med f.eks. El Zhar og Degen? Derudover ser jeg Shelvey som en lidt anden type end dem du sammenligner ham med. Han er en Gerrard-type, der har sine forcer i det fremadrettede. Forskellen på ham og Gerrard er bare, at Gerrard var en anden type spiller i den alder. Det er vel ret beset under Rafael Benitez at han er blevet den balancerede midtbanespiller vi kender ham som idag. Nu er det Echo der poster historien om Poulsen og Defour, hvilket er et klart tegn på at interessen i begge spillere er réel. Jeg kan i hvert fald ikke huske sidste gang echo postede en transferhistorie uden substans. Personligt foretrækker jeg Defour, der er en lidt mere alsidig spiller og IMO har den bedste pasningsfod af de to. Han er dog ikke en lige så hård nyser som Poulsen. Jeg mener, at både Plessis og Spearing er box-box spillere, hvis de bliver spurgt, og det har Shelvey også udtalt, at han er. Han synes, det er sjovest at være med i angrebsopbygningen, men han tager gerne del i oprydningsarbejdet også. Jeg mener blot, at vi er godt dækket ind centralt med Stevie, Aquilani, Lucas, Defour, Poulsen og Shelvey både når vi taler defensive, holding, box-box og offensive midtbanespillere, hvor vi blandt de sidste også kan inddrage: Pachco, Kuyt og Maxi f.eks. ja, selv Cole. Udover Shelvey er Defour og Lucas også unge, så lad os bare få lidt penge for Plessis og Spearing efter min mening. Vi kan lige så godt få sorteret fra, der hvor vi er temmelig sikre på, at talentet ikke holder hele vejen, og i den kategori befinder bl.a. El Zhar og Degen sig ganske rigtigt også. Ved ikke om jeg synes Plessis er decideret box-to-box, men Spearing har i hvert fald vist lovende takter i den rolle på reserveholdet i snart mange kampe. Spearing blev dog bl.a. brugt som den dybtliggende playmaker imod Rabotnicki, hvor man også kunne se hans tydelige kvalitet omkring bolden. Desværre er det åbne spørgsmål hans fysik, da han jo ikke har så meget størrelse at bringe ind i duellerne. Jeg tror i øvrigt han bliver. Hodgson har givet udtryk for det, ligesom han er god at have når homegrown-ligningen skal løses. Jamen, lad os da beholde ham, jeg er egentlig lidt ligeglad. Jeg håber bare ikke, at der bliver mange kampe til ham, da jeg ikke mener, at han er dygtig nok til os. Jeg håber meget på, at Shelvey har det, der skal til for at tage over for Stevie på et tidspunkt og på det niveau, ser jeg overhovedet ikke Spearing. Med spillere som Lucas, Aquilani, Defour og måske CP, så er der altså mange foran Spearing i køen, og især på den offensive midt, som du omtaler hans rolle mod Rabotnicki, så er der rigtig mange, der bør stå foran ham, og taler vi talenter, der skal have kampe, så vil jeg meget hellere se Pacheco få alle de kampe, han kan. Omvendt æder jeg gerne alle mine ord, hvis Spearing får vist høj klasse i de kampe, han får og gerne mod bedre modstand, hvis jeg skal overbevises om, at han er værd at satse på og dermed fortjener en plads i 25-mands truppen, som ikke blot bør være sikret, fordi man er homegrown.
|
|
 |
|
 |
|
Liverdrengen
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 19:14 |
|
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46 Indlæg: 964 Geografisk sted: danemark
|
|
Hmm, ville det ikke være lidt overdrevet med både Defour og Poulsen ? Så har vi tre ret kompentente spillere til den defensive midt, måske liiige i overkanten. Håber på Defour da han er ung og åbenbart helt vanvittigt eftertragtet.. egentlig underligt at rafa valgte at købe aquilani han vidste ville være skadet i lang tid af sæsonen, istedet for at købe Defour. Vi var jo linket til ham hvis jeg husker korrekt...
_________________ "Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
|
|
 |
|
 |
|
Highspeed
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 19:39 |
|
|
|
Efter at Torres er blevet klippet, kan det jo være at klubben ønsker en ny spiller med Pacehår og lædersnor ?
Han passer fint til Everton - ikke os.
Hvis han alligevel kommer må vi støtte ham og håbe han klarer sig bedre end Torben P. gjorde i sin tid.
|
|
 |
|
 |
|
Niels K
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 19:41 |
|
|
Liverdrengen skrev: Hmm, ville det ikke være lidt overdrevet med både Defour og Poulsen ? Så har vi tre ret kompentente spillere til den defensive midt, måske liiige i overkanten. Håber på Defour da han er ung og åbenbart helt vanvittigt eftertragtet.. egentlig underligt at rafa valgte at købe aquilani han vidste ville være skadet i lang tid af sæsonen, istedet for at købe Defour. Vi var jo linket til ham hvis jeg husker korrekt... Jo, Aquilanihandlen var da overraskende for mange af os, da han var skadet, og vi manglede umiddelbar erstatning, men hvis du kun kan ligge 5 mio. på bordet for en spiller, så nytter det jo ikke at kigge på spilere til 10 mio. eller mere. CP skulle ses som Maschetypen altså en direkte erstatning, mens Defour vel mere er en allround, box-to-box, you name it spiller, og helt sikkert en spiller, vi kan bruge her og nu men særligt i mange år fremover. Jeg så CP stod anslået til at koste 4 mio., og Defour skulle koste ca. 10, så med de andre spillere, vi har solgt/sælger incl. Mascherano, så burde der være råd til en VB og angriber også. For min skyld kunne vi dog godt undvære Poulsen, men Hodgson har helt sikkert indgående kendskab til ham og kan se, hvor og hvornår han kan bruges, så hvis han mener, at vi kan bruge CP, så bakker jeg op om det.
|
|
 |
|
 |
|
Liverdrengen
|
Titel: Re: IND: Christian Poulsen : lørdag, 31. jul, 2010 20:13 |
|
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46 Indlæg: 964 Geografisk sted: danemark
|
|
Niels, kan du ikke lige uddybe det første du skriver med at det ikke nytter at kigge på spillere man ikke har råd til ? Mener du dengang vi fik aqui eller nu ? For i begge tilfælde har vi jo haft pengene...
_________________ "Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
|
|
 |
|
 |
|
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst |
| |
|
|
Du kan ikke skrive nye emner i dette forum Du kan ikke besvare emner i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum
|
|
 |