Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » fredag, 18. mar, 2011 21:37

Mercu skrev:
Hr. Drejer skrev:
texnymann skrev:Ok Drejer. Vi må nok erkende, at du og jeg er et stykke fra at blive enige endsige forstå hinanden på dette område.

Vi adskiller os så vidt jeg kan se på disse tre områder.

Jeg drømmer ikke om City-tilstande. Jeg tror på kvaliteten i en stor del af den nuværende trup (da mange af dem allerede har været med til at spille top 2). Jeg tror på, at succes kommer hurtigere med kontinuitet (som en konsekvens af punkt 2).

Mon ikke vi i det mindste er enige i, at det bliver spændende at se, hvad der sker henover sommeren.
Jeg drømmer absolut heller ikke om Man C tilstande. Men min anke er at vi skal have kvalitetsspillere på 4-5 pladser.

Dit punkt 2 er det hvor jeg tror vi er mest uenige. Selvom vi køber stort ind (4-5 kvalitetsspillere), så bibeholder vi stadig kulturbærerne som Reina, Carra, Gerrard, Kuyt, Johnson, Lucas (vel også), Agger (kan vel også tælles med), og de næste kulturbærere står klar i kulissen - Kelly, Carroll, Shelvey, Wilson. Selvom vi køber disse 4-5 stykker, går det vel ikke udover vores kontinuitet.

Det bliver spændende til sommer, og jeg tror faktisk at FSG vil købe stort ind. Bedømt på deres bedrifter i Red Socks så er det kun Yankees der har købt mere ind end dem. De forstår spillet og køber godt og fornuftigt ind.

Jeg fastholder stadig at dette transfervindue er det vigtigste i vores historie.
Hr. Drejer skrev:
texnymann skrev:Ok Drejer. Vi må nok erkende, at du og jeg er et stykke fra at blive enige endsige forstå hinanden på dette område.

Vi adskiller os så vidt jeg kan se på disse tre områder.

Jeg drømmer ikke om City-tilstande. Jeg tror på kvaliteten i en stor del af den nuværende trup (da mange af dem allerede har været med til at spille top 2). Jeg tror på, at succes kommer hurtigere med kontinuitet (som en konsekvens af punkt 2).

Mon ikke vi i det mindste er enige i, at det bliver spændende at se, hvad der sker henover sommeren.
Jeg drømmer absolut heller ikke om Man C tilstande. Men min anke er at vi skal have kvalitetsspillere på 4-5 pladser.

Dit punkt 2 er det hvor jeg tror vi er mest uenige. Selvom vi køber stort ind (4-5 kvalitetsspillere), så bibeholder vi stadig kulturbærerne som Reina, Carra, Gerrard, Kuyt, Johnson, Lucas (vel også), Agger (kan vel også tælles med), og de næste kulturbærere står klar i kulissen - Kelly, Carroll, Shelvey, Wilson. Selvom vi køber disse 4-5 stykker, går det vel ikke udover vores kontinuitet.

Det bliver spændende til sommer, og jeg tror faktisk at FSG vil købe stort ind. Bedømt på deres bedrifter i Red Socks så er det kun Yankees der har købt mere ind end dem. De forstår spillet og køber godt og fornuftigt ind.

Jeg fastholder stadig at dette transfervindue er det vigtigste i vores historie.
Problemet er netop, hvis vores såkaldte opbygningsfase tager for lang tid så vil Suarez med flere gå samme vej som Torres.

Vi har lige signet Suarez, men jeg tvivler stærkt på han bliver mere end 2-3 sæsoner hvis ikke vi rykker tættere på toppen..
Jeg tror nu heller ikke det tager 2-3 år for os at rykke. Der kommer vel til at gå 2-3 transfervinduer før holdet er optimalt, og så bare mangler finpudsning. At det største skridt (rengøring a la Michael Laudrup) skal foretages til sommer er der vel ingen tvivl om. Øj, hvor jeg håber at FSG har nosserne til at sige, at Kenny kan line samtlige spillere op med panden mod muren, og så prikke dem, der ikke er gode nok, på ryggen. Disse vil så komme til en samtale med Comolli og KD om, at finde den bedst mulige løsning for begge parter. Om det så er udbetaling af noget løn, så må det være det. Ellers må det være at tilbyde eventuelle interesserede klubber, at de kan købe dem for reducerede priser. Jeg vil hellere have et mindre beløb for Konchesky og så aldrig se ham i trøjen igen, end at jeg vil risikere, at KD rent faktisk kommer til at gøre brug af ham. Så hellere ham Robinson fra akademiet som VB...
Badooo siger, hvad han mener!

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Poul E. » lørdag, 19. mar, 2011 07:38

Ud med:
Aurelio
Maxi
Cole
Skrtel
Kyrgiakos
Degen
Konchesky
El Zhar
Poulsen
Jovanovic

er vi heldige og rent faktisk kan komme af med disse spillere burde de kun indbringe mindst £10m og måske endda £15-16m

Kommer der gode bud på Ngog og Lucas må de også gerne smutte

Byg så holdet op omkring:

Reina

Johnson
Kelly
Agger

Meireles
Gerrard

Suarez
Kuyt
Carroll

giv flere chancer til Insua, Aquilani, Suso, Sterling, Pacheco, Ayala og måske Wilson, Eccleston, Ince, Amoo, Mavinga. Vort hold til Liga Cuppen kunne passende udgøres af de bedste af disse unge spillere!

og køb så en klasse venstre back, en klasse centralforsvarer, en klasse central/defensiv midt, 2 klasse kantspillere samt et par gode spillere til bredden
Senest rettet af Poul E. lørdag, 19. mar, 2011 18:56, rettet i alt 1 gang.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 19. mar, 2011 10:41

steffanp skrev:
Badooo skrev:Hvem er Shako?
Mamadou Sakho går jeg ud fra..

Spiller i PSG i Frankrig. Et rigtigt godt talent, som har spillet på PSG første hold siden 2007. 21år, Spillet et par landskampe for Frankrig.

Syntes han ville være en rigtigt fin løsning.
Netop han ville være helt fantastisk god at få fat i, men han koster at købe fri. Flere topklubber følger ham, bla. Barcelona.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 19. mar, 2011 10:54

Poul E. skrev:Ud med:
Aurelio
Maxi
Cole
Skrtel
Kyrgiakos
Degen
Konchesky
El Zhar
Poulsen
Jovanovic

er vi heldige og rent faktisk kan komme af med disse spillere burde de kun indbringe mindst £10m og måske endda £15-16m

Kommer der gode bud på Ngog og Lucas må de også gerne smutte

Byg så holdet op omkring:

Reina

Johnson
Kelly
Agger

Meireles
Gerrard

Suarez
Kuyt
Carroll

giv flere chancer til Insua, Aquilani, Suso, Sterling, Pacheco, Ayala og måske Wilson, Eccleston, Ince, Amoo, Mavinga. Vort hold til Liga Cuppen kunne passende udgøres af de bedste af disse unge spillere!

og køb så en klasse venstre back, en klasse central/defensiv midt, 2 klasse kantspillere samt et par gode spillere til bredden
Enig ;) . Men Reina bliver det en kamp at holde på til sommer tror jeg. Smutter han så hente Neuer, han er faktisk lige så gode allerede og ret ung. Nr.1. ville klar være at holde på Reina.
Og så skal der i den grad købe en central midtbanespiller, det har vi akut behov for. En der kan slå de lange bolde præcist (når Gerrard er skadet) og en der kan bygge spillet hurtigt og sikkert op. Uha vores midtbane mangler tempo centralt. Raul og Gerrard er i top, men det er også det.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » lørdag, 19. mar, 2011 11:26

Neuer får vi nok ikke.

Scum, Arsenal og Bayern er på udkig efter en målmand. Scum er efter De Gea, Reina og Neuer. Arsenal er efter Reina. Bayern er efter Neuer.
Jeg tror, at for en tysker, så er det ultimative at spille i Bayern: Mestre godt hver 2. år, CL hver sæson, storklub generelt (det må man vel sige at Bayern er). Scum får ikke Reina. Tilgengæld er jeg overbevist om, at de får De Gea. Hvis Arsenal vil, så tror jeg sagtens de kan lokke Reina væk fra os. De mangler en målmand og FC, så er de vel ret godt kørende?

Hvis vi mister Reina, så skal vi 1) Hente den langsigtede løsning med det samme eller 2) Hente en rutineret erstatning og vente til den helt rigtige løsning dukker op. Jones skal ikke være 1. valg, og det ved KD godt. Havde det været Roy H. havde det dog været en anden sag ;)

Forsvinder Reina har vi imo 2 alternativer: Hent Lloris i Lyon eller hent Given i City. Lloris er en topmålmand der vil gøre det fantastisk i en større liga. Given er bænket i City, bund rutineret, vil væk, og er altså en rigtig, rigtig dygtig målmand. Han kan sagtens tage et år eller 2 i vores mål, indtil den nye Reina dukker op et sted. Utroligt at Hart har pladsen istedet for ham imo.
Badooo siger, hvad han mener!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 19. mar, 2011 12:16

Badooo skrev:Neuer får vi nok ikke.

Scum, Arsenal og Bayern er på udkig efter en målmand. Scum er efter De Gea, Reina og Neuer. Arsenal er efter Reina. Bayern er efter Neuer.
Jeg tror, at for en tysker, så er det ultimative at spille i Bayern: Mestre godt hver 2. år, CL hver sæson, storklub generelt (det må man vel sige at Bayern er). Scum får ikke Reina. Tilgengæld er jeg overbevist om, at de får De Gea. Hvis Arsenal vil, så tror jeg sagtens de kan lokke Reina væk fra os. De mangler en målmand og FC, så er de vel ret godt kørende?

Hvis vi mister Reina, så skal vi 1) Hente den langsigtede løsning med det samme eller 2) Hente en rutineret erstatning og vente til den helt rigtige løsning dukker op. Jones skal ikke være 1. valg, og det ved KD godt. Havde det været Roy H. havde det dog været en anden sag ;)

Forsvinder Reina har vi imo 2 alternativer: Hent Lloris i Lyon eller hent Given i City. Lloris er en topmålmand der vil gøre det fantastisk i en større liga. Given er bænket i City, bund rutineret, vil væk, og er altså en rigtig, rigtig dygtig målmand. Han kan sagtens tage et år eller 2 i vores mål, indtil den nye Reina dukker op et sted. Utroligt at Hart har pladsen istedet for ham imo.
Enig. Skulle vi miste Reina, så ville Lloris i hvert fald være mit førstevalg.
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 19. mar, 2011 12:54

Jeg tror ikke Reina ryger til Arsenal. Wenger vil sandsynligvis satse på Wojciech Szczesny og så lade Fabianski være reserve.

Så jeg kan ikke rigtig se hvor Reina skulle tage hen. AC Milan måske? Det har der bare ikke været snak om.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 19. mar, 2011 14:51

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -full-back

Denne russiske venstrebenet spiller fra Chelsea, var ganske enkelt ufattelig god til den sidste em slutrunde. Det er naturligvis svært for ham at komme på holdet i Chelsea, som venstre back idet de han den bedste venstre back i PL. Kan vi få ham tilbage til topform er det en super venstre back, der er MEGET offensivt indstillet. Han kan også spille venstre kant.
Det er måske en lottokupon, idet han lige som Joe Cole kommer fra bænken i Chelsea :dontknow:
Senest rettet af Kelly lørdag, 19. mar, 2011 16:06, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

steffanp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » lørdag, 19. mar, 2011 15:24

Kelly skrev:
steffanp skrev:
Badooo skrev:Hvem er Shako?
Mamadou Sakho går jeg ud fra..

Spiller i PSG i Frankrig. Et rigtigt godt talent, som har spillet på PSG første hold siden 2007. 21år, Spillet et par landskampe for Frankrig.

Syntes han ville være en rigtigt fin løsning.
Netop han ville være helt fantastisk god at få fat i, men han koster at købe fri. Flere topklubber følger ham, bla. Barcelona.

Mamadou sakho til CB og taiwo til FB, Så syntes jeg back problemet er løst. Det kan faktisk gøres ret billigt og godt, Taiwo ude af kontrakt til sommer, men der bliver rift om ham, vi må tilbyde ham en ordenlig hyrer samt fast start plads. Mamadou skal overtag for jamie carragher og daniels skader.

JKonradsen
Indlæg: 325
Tilmeldt: torsdag, 15. jul, 2010 15:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JKonradsen » lørdag, 19. mar, 2011 16:07

steffanp skrev: Mamadou sakho til CB og taiwo til FB, Så syntes jeg back problemet er løst. Det kan faktisk gøres ret billigt og godt, Taiwo ude af kontrakt til sommer, men der bliver rift om ham, vi må tilbyde ham en ordenlig hyrer samt fast start plads. Mamadou skal overtag for jamie carragher og daniels skader.
Bare det ikke ender med at blive en "Joe Cole"...

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 19. mar, 2011 16:25

Hvor mange har overhovedet set Sakho spille? Så hellere Cahill fra Bolton.
Billede

Brugeravatar
Juhl
Indlæg: 134
Tilmeldt: torsdag, 18. nov, 2010 20:58

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Juhl » lørdag, 19. mar, 2011 17:36

Guffi182 skrev:Hvor mange har overhovedet set Sakho spille? Så hellere Cahill fra Bolton.
+1 Han viser virkelig klassen mod Scum idag...

steffanp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » lørdag, 19. mar, 2011 17:41

Mersey Boy skrev:
steffanp skrev: Mamadou sakho til CB og taiwo til FB, Så syntes jeg back problemet er løst. Det kan faktisk gøres ret billigt og godt, Taiwo ude af kontrakt til sommer, men der bliver rift om ham, vi må tilbyde ham en ordenlig hyrer samt fast start plads. Mamadou skal overtag for jamie carragher og daniels skader.
Bare det ikke ender med at blive en "Joe Cole"...
Ja kan kun følge dig :) . derfor vi skal ha ryddet lidt op i truppen. Og sølge joe cole pga den løn!

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 19. mar, 2011 17:42

Guffi182 skrev:Hvor mange har overhovedet set Sakho spille? Så hellere Cahill fra Bolton.
Jeg har ikke set så meget til Cahill, som i mine øjne er en typisk engelsk forsvarsspiller, på godt og ondt.
Sahko har jeg derimod set en del(omkring 10 BRUGBARE kampe), og for det første. Han er ikke en mand der nu kan gå ind og styre et Liverpool forsvar med hård hånd, men han er bestemt ekstremt stærk hvis man kigger på ham som "talent". Sahko er forholdsvis fysisk stærk, men jeg mener nu ikke at han vil kunne dominere Premier League med sin fysik, som han til dels kan i Frankrig. Han besidder dog en grænsende uhyggelig kombination af hurtighed og fysisk styrke. Mange steder beskrives han som elegant, hvilket er meget rammende. Han læser spillet godt. Jeg er dog forholdsvis skuffet over det jeg har set mht. til hans evne til at indgå i spillet, og i de kampe jeg har set, var han heller ikke en styrke på dødbolde. Hans stabilitet skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige noget om da jeg ikke har set mere end 3 PSG kampe i træk.

Jeg synes bestemt han er værd at gå efter, minder mig faktisk lidt om en ung Carra.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 19. mar, 2011 17:53

sjampen skrev: Jeg har ikke set så meget til Cahill, som i mine øjne er en typisk engelsk forsvarsspiller, på godt og ondt.
Hvad mener du med "på ondt"?

Besvar