Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel » torsdag, 28. apr, 2011 11:28

Gary skrev:
Kristoffer skrev:
Hr. Drejer skrev:
Gary skrev:Er der noget nyt om Skåne?

(Det virker mere interessant at beskæftige sig med end Barton)
Nyt og nyt. Men eftersom vores flåde ikke er så stor, så har vi bygget en bro, så vi ikke får våde fødder.
Jeg skal derover i ferien og skal hurtigt lave en kort empirisk undersøgelse, der vil vise at Skåne selv vil tilbage til DK. De arbejder jo alligevel efterhånden alle sammen ovre på vores side!
Vores onde plan er så småt ved at folde sig ud. Excellent.
Jeg var i Malmø forleden - dejlig weekend med hygge, mad og drikke på Lilletorget. Altid fedt med de varmelamper, så man kan sidde ude og spise, selv når det er koldt. Vi gik også en tur ude ved Turning Torso - et hyggeligt område med dejligt liv. Der kan Islands Brygge og Tuborg Havn godt gå hjem og lægge sig. På vej hjem købte vi en stol i Nordens største IKEA - en grøn stol, som ikke var til at opdrive i Danmark. Men den passer perfekt ind med de hvide og blå stole under de kulørte lamper i gårdhaven. Og i Påsken var jeg ovre og besøge kærestens søster, som bor i Trelleborg. Vi spiste bl.a. fiskefilet og laks og fik lidt øl og vin. Det er umiddelbart hvad jeg kan sige af aktualiteter om Skåne pt.
Senest rettet af Mikkel torsdag, 28. apr, 2011 11:51, rettet i alt 1 gang.
Just the fax ma'am. Just the fax.

Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 28. apr, 2011 11:35

Super med en lille spionrapport fra hinsidan. Vi har altså to spioner i Kristoffer og Mikkel.

Derudover kan Lund også anbefales. Dejlig lille by, med mange gamle danske arkitektoniske perler, og liflige vandhuller.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel » torsdag, 28. apr, 2011 11:52

Hr. Drejer skrev:Super med en lille spionrapport fra hinsidan. Vi har altså to spioner i Kristoffer og Mikkel.

Derudover kan Lund også anbefales. Dejlig lille by, med mange gamle danske arkitektoniske perler, og liflige vandhuller.
Hvad er et lifligt vandhul? :D :D
Just the fax ma'am. Just the fax.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 28. apr, 2011 12:39

Det kunne da være sjovt at få lidt af en dygtig ballademager til den den rigtige del af merseyside... kongen må fandme vide hvad det er han gør, hvis han køber barton. Kan huske en af vores sidste kampe i 08/09 sæsonen, hvor newcastle har tabt kampen og er stærkt på vej til at rykke ned fra pl og barton så laver en vold grov tackling på alonso... shearer der var midlertidig træner svinede endda hans egen spiller bagefter til interviewsne!!

Helst en anden, der må da være nogle andre spillere der kan linke ligeså godt op med carroll som ballade knægten
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » torsdag, 28. apr, 2011 13:58

Jeg vil sgu egentligt også hellere have Nolan hvis det endeligt skal være. Han har aldrig lagt skjul på hans kærlighed til klubben, og så vidt man kunne læse sig frem til var han ovenud lykkelig på Carrolls vegne, da et skifte til LFC blev muligt.

Køb eventuelt dem begge, så har vi noget at stå imod med imod bundholdenes fysiske spillere på 2x2x2meter. Eller også ville det være overdrevet... ;)
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 28. apr, 2011 14:07

Der skal ikke spildes penge på spillere af Barton og Nolans kaliber.
Lad os nu gemme vores penge til dem der kan forstærke os markant.
Billede

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 28. apr, 2011 14:14

Xenne skrev:Der skal ikke spildes penge på spillere af Barton og Nolans kaliber.
Lad os nu gemme vores penge til dem der kan forstærke os markant.
Hørt
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 28. apr, 2011 15:09

Mikkel skrev:
Hr. Drejer skrev:Super med en lille spionrapport fra hinsidan. Vi har altså to spioner i Kristoffer og Mikkel.

Derudover kan Lund også anbefales. Dejlig lille by, med mange gamle danske arkitektoniske perler, og liflige vandhuller.
Hvad er et lifligt vandhul? :D :D
Ja, ja, den kunne misforstås. :lol: Men jeg mente et udskænkningssted/værtshus/bar/pub etc.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Gary » torsdag, 28. apr, 2011 20:15

Mikkel skrev:På vej hjem købte vi en stol i Nordens største IKEA - en grøn stol, som ikke var til at opdrive i Danmark.
Endnu en grund til at indtage Skåne. Fordelene er snart så mange, at vi bør angribe. Personligt angreb jeg Skåne sidste år i ly af Broløbet, men de snu svenskere stod klar med busser på den anden side - og jeg blev straks sendt hjem. Måske vi bør lægge en plan...
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Kristoffer
Indlæg: 860
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » torsdag, 28. apr, 2011 21:03

Gary skrev:
Mikkel skrev:På vej hjem købte vi en stol i Nordens største IKEA - en grøn stol, som ikke var til at opdrive i Danmark.
Endnu en grund til at indtage Skåne. Fordelene er snart så mange, at vi bør angribe. Personligt angreb jeg Skåne sidste år i ly af Broløbet, men de snu svenskere stod klar med busser på den anden side - og jeg blev straks sendt hjem. Måske vi bør lægge en plan...
Haha. Der skal vist lægges en plan ja! Vi bliver nød til at angribe i flok ;)
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » torsdag, 28. apr, 2011 22:59

Hvis ikke det var fordi vi havde Carroll, så var Falcao nok et varmt emne :)
Men jeg ser dog stadig hulk som en spændende spiller :D
Billede

Anden_bay

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Anden_bay » torsdag, 28. apr, 2011 23:11

http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... aims-agent



Suarez-Carroll-Lavezzi i en 4-3-3..... mmmh

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 28. apr, 2011 23:19

Xenne skrev:Hvis ikke det var fordi vi havde Carroll, så var Falcao nok et varmt emne :)
Men jeg ser dog stadig hulk som en spændende spiller :D
Ja Falcao er godt nok giftig, men er du gal hvor har Hulk et højt loft. Han er en fremragende afslutter, har en fysik/speed ratio der er fuldstændig sindsyg, slår fremragende indlæg og kan gå begge veje uden om sin direkte modstander. Jeg ville være ualmindelig glad for en angrebstrio der hedder Suarez-Carroll-Hulk, også med Kuyt som kan spille alle 3 formationer i skadespauser/karantæner

Med Gerrard tilbage i på en midtbane med Lucas & Meirelles, er det egentlig kun forsvaret der behøver spillere til starting 11
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » fredag, 29. apr, 2011 01:06

Hvordan vil I beskrive Lavezzi? Er han en Suarez-type, som kan en del på egen hånd og som læser spillet godt og som regel er på forkant med, hvor bolden ryger hen hvis nu forsvareren laver en fejl? Vi skal imo bare have sådan en type mere (eller 2, en billig til backup også), så kan vi godt droppe de der wings. Især hvis vi kan få lidt mere aggressive backs.

Drømmen i min verden:
-----------Reina------------
Johnson-Cahill-Agger-Baines*
-----------Lucas------------
------Meireles-Gerrard-------
----Suarez---------Lavezzi**
------------Carroll-----------

*: Eller Enrique, Taiwo, Coentrao - whatever, bare en offensiv back med kaliber. Lucas er der alligevel til at agere skraldemand (og han er statistisk set PLs bedste til at tackle)
**: Eller Falcao, Hulk, Cavani, Sanchez, Young etc. etc.

Det giver 3 store signings i min bog. Køb så en backup til Suarez/Lavezzi, en backup til midt-midt og evt. en backup til den defensive midt, så er vi i min verden godt kørende. Fuck wings... med den opstilling har vi ikke brug for dem.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » fredag, 29. apr, 2011 07:49

Det er en stærk opstilling. Om Lavezzi og Suarez er wings i en sådan opstilling, er nok et definitionsspørgsmål, men jeg er med på, at backsne sagtens kan stå for bredden i spillet. Jeg ville dog nok bytte om på de to spillere, da Carroll nok stadig vil have godt af, at spillerne bag ham/ved siden af ham kan gå til baglinien og smække bolden ind i hovedet på ham, og Lavezzi er vist højrebenet. Jeg ville dog stadig foretrække Kuyt.

Hvis man sammenligner truppen med lige-ved-og-næsten-truppen fra 08/09, så er den dog imø. ikke umiddelbart stærkere.

Reina 08/09 = Reina 10/11
Arbeloa < Johnson
Carra 08/09 = Cahill
Agger 08/09 = Agger 10/11
Aurelio < Baines
Masch > Lucas
Alonso > Meireles
Gerrard 08/09 > Gerrard 10/11
Kuyt > Lavezzi
Riera < Suarez
Torres 08/09 > Carroll
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Besvar