Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Indlæg: 2129
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 04. maj, 2012 14:59

Dempsey ville altså ikke være et dårligt køb. Han har haft nogle fantastiske sæsoner, kulminerende med denne, hvor han pt. er på 16 scoringer i PL. Selvfølgelig ville det være federe at hive spillere ind fra lidt højere hylder, men spørgsmålet er, om vi kan det. Mange af os har udtrykt vores ønske efter Bilbaos Llorente her på siderne - men han bliver altså svær at få fingrene i. Min eneste betænkelighed med ift. Dempsey er hans alder: En offensiv spiller i Maxi/Bella/Kuyt-alderen er måske ikke så optimalt, når vi nu skal til at kigge fremad efter en meget blandet sæson. Kunne man ikke leje Dzeko?

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » fredag, 04. maj, 2012 15:08

http://www.google.dk/search?q=anders+l% ... 29&bih=872

Der er ellers en masse go'e billeder af manden her...
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11359
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » fredag, 04. maj, 2012 15:14

jørgen lk skrev:http://www.google.dk/search?q=anders+l% ... 29&bih=872

Der er ellers en masse go'e billeder af manden her...
He-He! Rart at vide, at man ikke er det eneste nossefår på engen.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » fredag, 04. maj, 2012 17:07

Vi kunne nu osse sagtens bruge en spiller som ham her (Og ham har vi åbenbart allerede haft i kikkerten, skal man tro på rygter fra Twitter)

http://www.talksport.co.uk/magazine/vir ... ya-171211?

YNWA
Indlæg: 108
Tilmeldt: mandag, 27. feb, 2012 18:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » fredag, 04. maj, 2012 21:13

Tom_Jorsal skrev:Dempsey ville altså ikke være et dårligt køb. Han har haft nogle fantastiske sæsoner, kulminerende med denne, hvor han pt. er på 16 scoringer i PL. Selvfølgelig ville det være federe at hive spillere ind fra lidt højere hylder, men spørgsmålet er, om vi kan det. Mange af os har udtrykt vores ønske efter Bilbaos Llorente her på siderne - men han bliver altså svær at få fingrene i. Min eneste betænkelighed med ift. Dempsey er hans alder: En offensiv spiller i Maxi/Bella/Kuyt-alderen er måske ikke så optimalt, når vi nu skal til at kigge fremad efter en meget blandet sæson. Kunne man ikke leje Dzeko?
jeg har længe tænkt præcis det samme, men om der er nok mål i manden er jo spørgsmålet... der må jo være en grund til at han ikke er den foretrukne i Man City...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 04. maj, 2012 21:38

YNWA skrev: jeg har længe tænkt præcis det samme, men om der er nok mål i manden er jo spørgsmålet... der må jo være en grund til at han ikke er den foretrukne i Man City...
Preben Elkjær og Batigol,i deres velmagtsdage, var ikke garanteret en plads i City angrebet, så det at Dzeko ikke spiller gør ham ikke specielt elendig. Når det så er sagt, Higuain er utilfreds i RM, Og i min verden, er han verdens bedste angriber. Og mærkeligere ting er sket, end at LFC fik den de (måske) gik efter.

Morientes var i sin tid min yngling, og han endte i LFC, Litmanen en anden yngling ligeså, Luis Garcis endte også hvor jeg ville....Så hvem ved. De var mine ynglings uden for LFC forståes ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Tom_Jorsal
Indlæg: 2129
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 05. maj, 2012 00:34

Thommo skrev:
YNWA skrev: jeg har længe tænkt præcis det samme, men om der er nok mål i manden er jo spørgsmålet... der må jo være en grund til at han ikke er den foretrukne i Man City...
Preben Elkjær og Batigol,i deres velmagtsdage, var ikke garanteret en plads i City angrebet, så det at Dzeko ikke spiller gør ham ikke specielt elendig. Når det så er sagt, Higuain er utilfreds i RM, Og i min verden, er han verdens bedste angriber. Og mærkeligere ting er sket, end at LFC fik den de (måske) gik efter.

Morientes var i sin tid min yngling, og han endte i LFC, Litmanen en anden yngling ligeså, Luis Garcis endte også hvor jeg ville....Så hvem ved. De var mine ynglings uden for LFC forståes ;)
@YNWA: Dzeko har scoret to mål mere i denne sæson end Suarez, som er vores topscorer og han - som du selv siger - ikke spillet alle kampe. 27 i PL og der har han i hvert fald ikke startet inde i alle. Og så skal man huske på, at han hamrede kasser ind for Die Wölfe i Bundesligaen, hvor han blev topscorer to år i streg.
@Thommo: Higuain ville være en drømmespiller, men jeg er desværre bange for, det er umuligt. Ja, han er en verdensklasseangriber, og han vil nok gerne spille i CL og spille med om mesterskaber. Der går nok lidt tid inden vi kan bryste os af det. Tror derfor mere på Dzeko.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 05. maj, 2012 06:41

Jeg fatter simpethen ikke, hvis det er seriøst at vi går efter Clint Dempsey. I forhold til hans alder, så passer han jo overhovedet ikke til vores strategi med at købe unge spillere, der endnu ikke har nået det absolutte toppunkt i deres karriere - han er 29. Dernæst er han god, men ikke god nok til en top 4 klub og det er kun det vi skal stræbe efter. Og jeg selvfølgelig kan vi også købe topspillere, for der kan som bekendt stadigvæk kún starte 11 inde af gangen i Man City..
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 05. maj, 2012 09:19

jesper skrev:I forhold til hans alder, så passer han jo overhovedet ikke til vores strategi med at købe unge spillere, der endnu ikke har nået det absolutte toppunkt i deres karriere.
Adam var 26 og Downing 27 da vi hentede dem. For ikke at tale om Bellamy på 32.

YNWA
Indlæg: 108
Tilmeldt: mandag, 27. feb, 2012 18:36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA » lørdag, 05. maj, 2012 10:04

Tom_Jorsal skrev:
Thommo skrev:
YNWA skrev: jeg har længe tænkt præcis det samme, men om der er nok mål i manden er jo spørgsmålet... der må jo være en grund til at han ikke er den foretrukne i Man City...
Preben Elkjær og Batigol,i deres velmagtsdage, var ikke garanteret en plads i City angrebet, så det at Dzeko ikke spiller gør ham ikke specielt elendig. Når det så er sagt, Higuain er utilfreds i RM, Og i min verden, er han verdens bedste angriber. Og mærkeligere ting er sket, end at LFC fik den de (måske) gik efter.

Morientes var i sin tid min yngling, og han endte i LFC, Litmanen en anden yngling ligeså, Luis Garcis endte også hvor jeg ville....Så hvem ved. De var mine ynglings uden for LFC forståes ;)
@YNWA: Dzeko har scoret to mål mere i denne sæson end Suarez, som er vores topscorer og han - som du selv siger - ikke spillet alle kampe. 27 i PL og der har han i hvert fald ikke startet inde i alle. Og så skal man huske på, at han hamrede kasser ind for Die Wölfe i Bundesligaen, hvor han blev topscorer to år i streg.
@Thommo: Higuain ville være en drømmespiller, men jeg er desværre bange for, det er umuligt. Ja, han er en verdensklasseangriber, og han vil nok gerne spille i CL og spille med om mesterskaber. Der går nok lidt tid inden vi kan bryste os af det. Tror derfor mere på Dzeko.
ja, men Carroll var osse top score i Newcastle inden han kom til Liverpool. og hvor mange mål har han scoret i den her sæson. det er så få at jeg næsten ikke ved det! så det er det jeg mener med ''nok mål''! men han er jo en helt anden type end Carroll, så det tror der er! det kunne være fedt at have han i truppen, midlertidigt ;)

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 05. maj, 2012 11:25

Skulle det i worst case scenario ende ud med, at vi ikke kan hente en angriber af international klasse ser jeg gerne, at vi laver en "Redknapp" og henter en overskudsspiller ind på leje - gerne med en købsoption oveni. En spiller som Dzeko kunne her være interessant, da han har kvaliteter som target mand, men også besidder større kvaliteter udenfor boksen end Carroll gør. Det samme kan siges om Adebayor om end jeg synes han inden hans Tottenham tid har vist sig som noget af et problembarn.

Af unge spillere kunne Cuenca og Callejon være interessant, specielt Callejon ser jeg et stort lys i. De to sidstnævnte ville selvfølgelig betyde, at vi gik væk fra strategien om at tilknytte en target mand - men jeg tror også at Uniteds strategi med to falske 9'ere i Wellbeck og Rooney kunne fungere for Liverpool. Suarez og Callejon oppe foran ville udgøre et teknisk stærkt og meget bevægeligt angreb.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » lørdag, 05. maj, 2012 11:40

Robbie_God_Fowler skrev:Skulle det i worst case scenario ende ud med, at vi ikke kan hente en angriber af international klasse ser jeg gerne, at vi laver en "Redknapp" og henter en overskudsspiller ind på leje - gerne med en købsoption oveni. En spiller som Dzeko kunne her være interessant, da han har kvaliteter som target mand, men også besidder større kvaliteter udenfor boksen end Carroll gør. Det samme kan siges om Adebayor om end jeg synes han inden hans Tottenham tid har vist sig som noget af et problembarn.

Af unge spillere kunne Cuenca og Callejon være interessant, specielt Callejon ser jeg et stort lys i. De to sidstnævnte ville selvfølgelig betyde, at vi gik væk fra strategien om at tilknytte en target mand - men jeg tror også at Uniteds strategi med to falske 9'ere i Wellbeck og Rooney kunne fungere for Liverpool. Suarez og Callejon oppe foran ville udgøre et teknisk stærkt og meget bevægeligt angreb.
Det ville i hvert fald være sundt at have begge muligheder; så når Carroll ikke lader til at være skarp på hovedstødschancerne og kludrer lidt rundt i det, eller når vi bare synes at mangle hurtigere angreb, så sætter man en spiller som Callejon ind vedsiden af Suarez.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » søndag, 06. maj, 2012 10:52

En lille strøtanke: Hvad tænker i om Afellay? Han har været ude med en skade denne sæson, men bortset fra det synes jeg, han besidder mange af de kvaliteter, vores hold i den grad savner. Tottenham var ude med snøren i januar, men de træk sig pga. skaden. Det kunne være et sneaky bid på en spiller, der må savne fast fodbold, uanset at det måske ikke er hos et cl-hold.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Bondo
Indlæg: 462
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bondo » søndag, 06. maj, 2012 10:56

ud med:
Carra - (for dårlig og for meget løn..) - giv ham eventuelt en trænerrolle(med mindre løn)
Enrique - for dårlig defensivt, og vil have alt for mange berøringer når han har bolden, som gør at det stopper hele vores offentsive spil.
Downing - han kan ikke ramme vand, om han så stod på bunden af stillehavet.. han er 28 og har nu spillet en hel sæson uden at vise et eneste glimt af kvalitet eller talent.. suverænt det dårligste køb nok nogensinde.
Spearing - bare ikke god nok
Maxi - Stor lønpost der skal lættes
Aurelio - for ofte skadet, og får for meget i løn
Kuyt - passer ikke ind i systemet, og for en Kæmpe løn
Jones - ikke god nok som reserve
Doni - For høj løn som reserve-keeper
Aquilani - ingen tillid fra ledelsen, og får for meget løn
Cole - Faldt fuldstendig igennem som liverpool spiller, og han berettiges slet ikke til den løn han får

spillere jeg er i tvivl om:
Gerrard - Har ikke vist niveau der er til mere end en lidt over middel PL spiller, og så får han en KÆÆÆÆMPE løn
Adam - spillet ude af position hele sæsonen.. han har ikke tidligere haft denne defensive rolle han har haft for liverpool så syntes på den baggrund det er svært at bedømme hans første sæson, hvor han ellers har være assist-konge.

Spillere ind:
2 fløje:
Gastón Ramírez (21 år, højrefløj / offentsiv midt)
Junior Hoilett (21 år, venstrefløj)

1-2 Centrale midtbaner:
Javier Martinez (23 år)
Lucas Moura (19 år, fløj / offentsiv midt)

Venstre back:
Alex Sandro (21 år)

eventuelt en billig 3. angriber:
Jackson Martínez (25 år, Kenny er tilsyneladende vild med ham)

Fremtidens hold til væsentligt lavere løn:

-------------Reina
Johnson-Skrtel-Agger-Sandro/Robinson
--------Lucas--Martinez
Ramirez--Lucas Moura---Hoilett/Sterling
---------Carroll/Suarez

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 06. maj, 2012 11:10

@Bondo
Hvad i alverden ved du om lønningerne i klubben?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Besvar