Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » tirsdag, 11. jun, 2013 22:51

Håber vi går "all in" på Henrikh Mk. Han er klasser bedre end Hendo, Shelvy og selv Gerrard i den fremskudte midtbanerolle. :headbang:

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Indlæg af Jan » tirsdag, 11. jun, 2013 23:03

Det vil muligvis være end kende jubeloptimistisk at gå all-in på Henrik Mikkelsen ;) hvis baggrunden er Armeniens seneste landskamp...
Hvis man, modsat mig, har set omtalte spiller jævnligt gennem de - lad os sige - seneste 1-2 sæsoner så er sagen naturligvis en anden, såfremt man mener han har LFC-klasse. Jeg skal være ærlig og tilstå at han umiddelbart ser spændende ud, men jeg har så kun set ham i én for hans hold relativt nem kamp.
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 11. jun, 2013 23:22

Jan skrev:Det vil muligvis være end kende jubeloptimistisk at gå all-in på Henrik Mikkelsen ;) hvis baggrunden er Armeniens seneste landskamp...
Enig. Forventede dog indlæg, om at han skulle ind nu, ovenpå en kamp mod et nul forsvar.

P.S pral, fik odds 12 på 2 tallet :army5:
Verden er smask fuld af hyklere....

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 11. jun, 2013 23:52

Denne kamp bekræfter mig blot endnu mere i, at Henrikh M. er en mand for os. Han er så sindsygt direkte og farlig i sit spil. Fra 10'eren vil han snildt kunne lave 13-15 kasser på en sæson i PL. Køb!

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 11. jun, 2013 23:53

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... Kg.twitter

BR: "We need one or two centre halves and I'm looking to bring 20 more goals into the team."

BR: "So I'm also looking at another offensive player to give us a real threat on goal and another attacking midfield player."

BR: "We definitely need to do that, especially if we're going to put some young ones out on loan next season to gain experience."

BR: "But it's not easy when you can't make mistakes. We want to keep the acceleration and pushing on so this is a very important window."

BR: "We have to do our best to make it right because the players who need to come in have to be effective right from the off."
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 11. jun, 2013 23:58

Brendan Rodgers: "We need one or two centre halves and I'm looking to bring 20 more goals into the team. So I'm also looking at another offensive player to give us a real threat on goal and another attacking midfield player. We definitely need to do that, especially if we're going to put some young ones out on loan next season to gain experience.

Fra LFC Transfer specs:

Henrikh = 12 kasser
Aspas = 9 kasser

Kyrgiakos Papa Og et talent som ham fra Sporting til det centrale :D

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 12. jun, 2013 00:13

LFC_20 skrev:Brendan Rodgers: "We need one or two centre halves and I'm looking to bring 20 more goals into the team. So I'm also looking at another offensive player to give us a real threat on goal and another attacking midfield player. We definitely need to do that, especially if we're going to put some young ones out on loan next season to gain experience.

Fra LFC Transfer specs:

Henrikh = 12 kasser
Aspas = 9 kasser

Kyrgiakos Papa Og et talent som ham fra Sporting til det centrale :D
Papa er også god for en lille håndfuld. Og så en højrekant ala Ince/Tello som virkelig også kan finde netmaskerne, begge har garnet mere end 10. Jeg kan stadig ikke tro, at Aspas er hentet ind som en decideret kant. Men jeg kan jo blive klogere.
Og Downing er ikke løsningen. Han scorer ikke nok.
Tror godt at Benteke kan matche Suarez' 23 basser, hvis han spiller for at hold som vores. Selvom det nok bliver på en anden måde. Og så har vi jo Sturrigde som jeg er overbevist om nok skal komme i nærheden af de 20 mål. Er stor fan af vores fremtidige offensiv. Spørgsmålet er så bare, om det lykkes Brendan at hente Mhkitaryan.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby

Indlæg af AndreasN » onsdag, 12. jun, 2013 00:16

OBI-WAN skrev:Spørgsmålet er så bare, om det lykkes Brendan at hente Mhkitaryan.
Echo mener, at vi kun går efter ham, hvis Suarez skifter, mens Andy Hunter fra Guardian mener, at vi går efter ham uanset hvad. Jeg har ikke lige links på stående fod, men jeg leder ihærdigt.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 12. jun, 2013 00:19

AndreasN skrev:
OBI-WAN skrev:Spørgsmålet er så bare, om det lykkes Brendan at hente Mhkitaryan.
Echo mener, at vi kun går efter ham, hvis Suarez skifter, mens Andy Hunter fra Guardian mener, at vi går efter ham uanset hvad. Jeg har ikke lige links på stående fod, men jeg leder ihærdigt.
Der må Andy Hunter have ret :D

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 12. jun, 2013 00:56

AndreasN skrev:
Har målet for os ikke hele tiden været at hente en AM? Jeg husker, vi er blevet linket til både Eriksen og Mkhitaryan lang tid før, at Suarez begyndte på sit pis.
Med i udregningen høre vel, at Mkh nærmest koster det dobbelte af Eriksen. Er han det værd? Måske nok. Jeg er overbevist om, at Eriksen vil gøre det rigtig godt for os. Men vi har måske bare allerede hans kvaliteter i Coutinho. Ingen tvivl om, at BR vil have spillere ind med mål i støvlerne. http://www.liverpool.no/nyheter/-nsker- ... 20-ml.aspx Det har han udtalt så sent som i dag. Det kunne tale for Mkhitaryan, selvom Eriksen også har præsteret at både score og lægge op.
Spørgsmålet er så bare, om det er fornuftigts at give 22+ for Mkh eller noget mindre for Eriksen. Jeg vil være tilfreds uanset. Mkhitaryans 25 basser og mange assist trækker nok mest, må jeg alligevel indrømme. Omvendt ville et køb af Eriksen resultere i at alle vores kampe blive vist.. Man er vel pragmatisk anlagt :-) Win/win som jeg ser det! :)

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 12. jun, 2013 08:32

Jeg ville nu foretrække forstærkning til kanten frem for midtbanen.
Coutinho skal ligge i midten og dele sukkerbolde ud til højer og venstre og lave nogle af de dybe stikninger han er så god til.
Jeg tror virkelig at han vil kunne blive helt fantastisk på den position hvis han fik lov at spille den fast.

Slutter dette vindue ikke snart, syntes godt nok at det er nogle lange måneder. :director:

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 12. jun, 2013 09:53

LFC_20 skrev:
AndreasN skrev:
Der må Andy Hunter have ret :D

Det er jeg osse ret overbevist om :alcohol: :music:

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » onsdag, 12. jun, 2013 10:14

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

jacobq
Alder: 30

Indlæg af jacobq » onsdag, 12. jun, 2013 11:06

Hvor jeg dog håber vi køber ham. Han er så usædvanlig god synes jeg !

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 12. jun, 2013 11:44

jacobq skrev:
Hvor jeg dog håber vi køber ham. Han er så usædvanlig god synes jeg !
Spejderen kiggede vel også på Eriksen. Men mon ikke vi efter denne kamp er mest interesseret i Henrik.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Besvar