Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Pollpot

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pollpot » onsdag, 17. jul, 2013 11:41

texy skrev:
thefugle skrev:
texy skrev::alcohol: Jeg starter lige med en smiley, der nok bedst passer i forhold til realismen i mine nedenstående forslag.

1) Lad os byde på Rooney. Måske Moyes' nedladende kommentarer har pisset ham nok af til at skifte til os som hævn?

2) Eller alternativt lad os gå med i kampen om Fabregas.

Begge idéer er affødt af nedenstående artikel samt et ønske/håb om vi melder os alvorligt ind i topkampen - også på transfermarkedet. Jeg ved godt, at det er tåbeligt og klubben er igang med at skabe en sund økonomi - hvilket er fornuftigt og noget jeg bakker op om. Men hold da op en signalværdi eventuelle bud ville have. Måske et signal som Suarez kunne få noget positivt ud af. I øvrigt ville både Rooney og Fabregas være perfekte erstatninger (på hver deres måde) for Suarez, hvis han smuttede. Jeg vil hellere nøjes med en enkelt spiller i den kaliber, end yderligere tre erstatninger på forskellige pladser.

http://www.guardian.co.uk/football/2013 ... ter-united

Nå, men skyd mig bare for at foreslå en Man Utd og tidligere Everton spiller. :gunfire:

På en eller anden måde kunne det være fryd at få Rooney bare for at pisse Man U og deres fans af. Men det er utopi. Han skifter ALDRIG til LFC
Måske mit indlæg var skrevet ligeså meget i irritation over, at Arsenal og Chelsea kan udvise interesse i eller byde på vores bedste spillere, og så forventes det, at vi ikke kan holde på dem. Arsenal og Chelsea?

Kan ikke se, hvorfor vi ikke i det mindste på samme måde kan lægge følere eller fornærmelser (afhængigt af hvordan klubberne tolker det) ud i forhold til vores top 4 konkurrenters gode spillere.

Arsenal kan sgu' få Suarez for £25m og Wilshere. Eller de kan bare sælge Wilshere til os for £25m. Chelsea kan få ham for £25m og Mata. Eller de kan bare sælge Mata til os. Bevæger vi os uden for PL, så kan Real Madrid få Suarez for £25m og Özil. Eller de kan bare sælge Özil til os. Bayern kan få ham for £25m + Schweinsteiger + Robben.

Jeg er træt af at se Liverpool FC blive mødt af den slags nedladenhed som man fornemmer både på Suarez' udtalelser og på mediernes skriverier om, hvordan vi ikke kan forvente at beholde så dygtig en spiller. Gud fanden kan vi det. For vi er en af verdens 10 største og mest populære klubber (STADIG!!). Vil I have fingre i en af vores stjerner, så skal det sgu' være jer der betaler den pris der skal til, for at vi efterfølgende står endnu bedre.

Jeg må hellere hoppe i seng, så mit blodtryk kan komme tilbage i normaltilstand. Det føles sgu' som om en stemme i mit hoved skriger "We are Liverpool" på den der "We are Sparta"-måde. I morgen accepterer jeg sikkert vores ydmyge position igen.
Tiltrods for jeg er LFC fan af hele mit fodboldhjerte, så synes jeg alt for mange mange LFC fans desperat prøver at finde nye vikler, og drejninger til forsat at gøre os til en af de bedste klubber i verden - selvfølgelig synes jeg også LFC er den bedste klub i verden, men verden er mere nuanceret end mit lille hoved.

Folk ty'er konstant til den (fantastiske) historie vi har og argumenterer for spillere skal vælge den - helt ærligt det er snart en generation siden vi opnåede disse resultater, og den ny generation af fodboldspillere er ikke vokset op med se beundrende på LFC der vandt alting med spillere som; Ian Rush, Kenny Dalgish, Alan Hansen, Ray Clemmence og de mange andre stjerne vi havde. - De er vokset med, Barcelona, Scum, Real Madrid og spillere som Rivaldo, Romario, Giggs, og mange andre spillere fra NUTIDEN.

Hvis ikke historien anvendes som et argument for at vi stadig er en af de bedste klubber i verden så anvendes størrelsen af vores fanskare. - Hvorfor skulle det være et argument for at spille i en klub? En arbejdsplads bliver vel ikke mere attraktiv udfra antallet af kunder, men udfra de resultater, produkter, eller service de laver.
- I øvrigt hvis den sportslige fiasko fortsætter, tror jeg også inden for få år at vi vil være ude af top 10, hvad angår fans.

Første skridt for at komme ud af en krise eller problematisk situation er ofte at erkende der er krise, og foretage de rette valg. Jeg tror også ledelsen og trænerstaben er klar over den FAKTISKE situation er langt væk fra den drømmeverden mange fans befinder sig i.

Vi kan IKKE tiltrække de største spillere, pga. to faktorer, økonomien (vi kan ikke betale dem nok til at ignorere en de seneste 4 års sportslige fiaskoer), og sportsligt har vi ikke resultaterne til at tiltrække dem.

Det vi i stedet må gøre er at satse på unge spillere, som kan udvikles og skabe et stærkt HOLD som arbejder for hinanden. Vi skal betragte HOLDETS evner som helhed fremfor summen af 11 individualister

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 17. jul, 2013 13:05

https://twitter.com/bensmithbbc/status/ ... 7317938176

Juan Mata + £10 mio for Rooney?

Sender gerne Suarez til Chelsea for det samme!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 17. jul, 2013 13:16

http://www.sportal.de/sport-bild-luiz-g ... 8658900000

Luiz Gustavo rygtes færdig i Bayern. Ville være en god mulighed for os.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 17. jul, 2013 13:29

Pollpot skrev:
texy skrev:
thefugle skrev:
texy skrev::alcohol: Jeg starter lige med en smiley, der nok bedst passer i forhold til realismen i mine nedenstående forslag.

1) Lad os byde på Rooney. Måske Moyes' nedladende kommentarer har pisset ham nok af til at skifte til os som hævn?

Begge idéer er affødt af nedenstående artikel samt et ønske/håb om vi melder os alvorligt ind i topkampen - også på transfermarkedet. Jeg ved godt, at det er tåbeligt og klubben er igang med at skabe en sund økonomi - hvilket er fornuftigt og noget jeg bakker op om. Men hold da op en signalværdi eventuelle bud ville have. Måske et signal som Suarez kunne få noget positivt ud af. I øvrigt ville både Rooney og Fabregas være perfekte erstatninger (på hver deres måde) for Suarez, hvis han smuttede. Jeg vil hellere nøjes med en enkelt spiller i den kaliber, end yderligere tre erstatninger på forskellige pladser.

Nå, men skyd mig bare for at foreslå en Man Utd og tidligere Everton spiller. :gunfire:

På en eller anden måde kunne det være fryd at få Rooney bare for at pisse Man U og deres fans af. Men det er utopi. Han skifter ALDRIG til LFC
Måske mit indlæg var skrevet ligeså meget i irritation over, at Arsenal og Chelsea kan udvise interesse i eller byde på vores bedste spillere, og så forventes det, at vi ikke kan holde på dem. Arsenal og Chelsea?

Kan ikke se, hvorfor vi ikke i det mindste på samme måde kan lægge følere eller fornærmelser (afhængigt af hvordan klubberne tolker det) ud i forhold til vores top 4 konkurrenters gode spillere.

Arsenal kan sgu' få Suarez for £25m og Wilshere. Eller de kan bare sælge Wilshere til os for £25m. Chelsea kan få ham for £25m og Mata. Eller de kan bare sælge Mata til os. Bevæger vi os uden for PL, så kan Real Madrid få Suarez for £25m og Özil. Eller de kan bare sælge Özil til os. Bayern kan få ham for £25m + Schweinsteiger + Robben.

Jeg er træt af at se Liverpool FC blive mødt af den slags nedladenhed som man fornemmer både på Suarez' udtalelser og på mediernes skriverier om, hvordan vi ikke kan forvente at beholde så dygtig en spiller. Gud fanden kan vi det. For vi er en af verdens 10 største og mest populære klubber (STADIG!!). Vil I have fingre i en af vores stjerner, så skal det sgu' være jer der betaler den pris der skal til, for at vi efterfølgende står endnu bedre.

Jeg må hellere hoppe i seng, så mit blodtryk kan komme tilbage i normaltilstand. Det føles sgu' som om en stemme i mit hoved skriger "We are Liverpool" på den der "We are Sparta"-måde. I morgen accepterer jeg sikkert vores ydmyge position igen.
Tiltrods for jeg er LFC fan af hele mit fodboldhjerte, så synes jeg alt for mange mange LFC fans desperat prøver at finde nye vikler, og drejninger til forsat at gøre os til en af de bedste klubber i verden - selvfølgelig synes jeg også LFC er den bedste klub i verden, men verden er mere nuanceret end mit lille hoved.

Folk ty'er konstant til den (fantastiske) historie vi har og argumenterer for spillere skal vælge den - helt ærligt det er snart en generation siden vi opnåede disse resultater, og den ny generation af fodboldspillere er ikke vokset op med se beundrende på LFC der vandt alting med spillere som; Ian Rush, Kenny Dalgish, Alan Hansen, Ray Clemmence og de mange andre stjerne vi havde. - De er vokset med, Barcelona, Scum, Real Madrid og spillere som Rivaldo, Romario, Giggs, og mange andre spillere fra NUTIDEN.

Hvis ikke historien anvendes som et argument for at vi stadig er en af de bedste klubber i verden så anvendes størrelsen af vores fanskare. - Hvorfor skulle det være et argument for at spille i en klub? En arbejdsplads bliver vel ikke mere attraktiv udfra antallet af kunder, men udfra de resultater, produkter, eller service de laver.
- I øvrigt hvis den sportslige fiasko fortsætter, tror jeg også inden for få år at vi vil være ude af top 10, hvad angår fans.

Første skridt for at komme ud af en krise eller problematisk situation er ofte at erkende der er krise, og foretage de rette valg. Jeg tror også ledelsen og trænerstaben er klar over den FAKTISKE situation er langt væk fra den drømmeverden mange fans befinder sig i.

Vi kan IKKE tiltrække de største spillere, pga. to faktorer, økonomien (vi kan ikke betale dem nok til at ignorere en de seneste 4 års sportslige fiaskoer), og sportsligt har vi ikke resultaterne til at tiltrække dem.

Det vi i stedet må gøre er at satse på unge spillere, som kan udvikles og skabe et stærkt HOLD som arbejder for hinanden. Vi skal betragte HOLDETS evner som helhed fremfor summen af 11 individualister
Hvad har alt det du skriver med det markerede at gøre? Målt på omsætning og fanbase ligger vi i top 10 stadig. Andet gør jeg somend ikke opmærksom på. Og et eller andet sted burde det da være interessant at spille for så populær en klub?
Kloppite

Pollpot

Indlæg af Pollpot » onsdag, 17. jul, 2013 13:56

texy skrev:
Pollpot skrev:
texy skrev:
thefugle skrev:

Hvad har alt det du skriver med det markerede at gøre? Målt på omsætning og fanbase ligger vi i top 10 stadig. Andet gør jeg somend ikke opmærksom på. Og et eller andet sted burde det da være interessant at spille for så populær en klub?
Ups, fik ikke markeret det hele. Skulle have markeret de forgående to sætninger også.

Pointen er blot, jeg er træt af at se desperate forsøg på at vende og dreje situationen til at finde nye argumenter for at vi stadig er blandt de mest attraktive og største klubber i Europa, som kan kæmpe med om de største stjerner og de stjerner vi har absolut ikke har argument for at skifte. Hvorfor i alverden skulle en spiller vælge udfra størrelsen af fanskaren og omsætning, fremfor løn og trofæer.

Måske hvis man som spiller stod i en hypotetisk situation, hvor man kunne vælge mellem to klubber der tilbød præcist samme løn, sandsynlighed for sportslig succes, og attraktiv placering (by), så kunne disse argumenter spille ind.

Men ifht. sportslig succes her og nu, samt løn nej.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » onsdag, 17. jul, 2013 14:22

Pollpot skrev:
texy skrev:
Pollpot skrev:
texy skrev:
thefugle skrev:
texy skrev:
Jeg vil også være med i citat-duellen / "pyramidebyggeriet" ;)

En ting, som jeg tror betyder meget er, at Liverpool nu 2 gange inden for de sidste 5 år har vist, at det er et sted, man som stort talent godt kan slå igennem til den absolutte verdenstop =blandt verdens 3 bedste angribere.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Gary

Indlæg af Gary » onsdag, 17. jul, 2013 14:46

Enig med Cynwal.

Og med den opbakning vores spillere (normalt) får fra tilhængerne, så er det ikke det værste sted at gøre forsøget.

Samtidig betaler vi ikke dårlige lønninger, så den del er heller ikke er gamble.

I forhold til vores attraktivitet som fodboldklub (set i det lys, at vi ikke har været en CL-klub i et par år), er det væsentligt, at spillere kan udvikle sig og komme videre, hvis deres ambitioner ikke bliver mødt over tid. At vi selvfølgelig skal have en ordentlig pris for dem, tror jeg alle (inklusive spillerne og agenterne) kan forstå.

Og som jeg forstår det, så er en del af klubbens indkøbsstrategi at hente spillere, der har potentialet, men ikke har udfoldet det hos deres nuværende arbejdsgiver. Fx Coutinho i Inter, Sturridge i Chelsea eller Shaqiri i Bayern.
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 17. jul, 2013 15:25

http://www.bold.dk/nyt/Napoli-forhandle ... -og-Damiao

1 milliard at shoppe for :o Så kan vi vist godt trække følehornene til os.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 17. jul, 2013 16:44

ScouserTommy skrev:http://www.bold.dk/nyt/Napoli-forhandle ... -og-Damiao

Jojo, en mia. at shoppe for. Men ikke 1 mia. at knalde af på de to. Jeg tror sagtens vi kunne blande os.

Hvis Higuain bliver solgt, åbner det så ikke en del mere op for Suarez til RM? Ronaldo og Benzema er vel så deres 2 eneste angribere, efter salget af Callejon (der self. også røg til Napoli).. Det ser da en smule tyndt ud for RMs smag.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 17. jul, 2013 17:06

Badooo skrev:
ScouserTommy skrev:http://www.bold.dk/nyt/Napoli-forhandle ... -og-Damiao

Jojo, en mia. at shoppe for. Men ikke 1 mia. at knalde af på de to. Jeg tror sagtens vi kunne blande os.

Hvis Higuain bliver solgt, åbner det så ikke en del mere op for Suarez til RM? Ronaldo og Benzema er vel så deres 2 eneste angribere, efter salget af Callejon (der self. også røg til Napoli).. Det ser da en smule tyndt ud for RMs smag.
Nej selvfølgelig ikke, men det ændrer ikke ved, at hvis både Napoli og vi beslutter at gå efter Higuain (eller Damiao for den sags skyld), så har de temmelig meget mere at skyde med end vi har, og ikke bare hvad det økonomiske angår. Selvom vores økonomiske muskler også vil vokse betragteligt, hvis vi sælger Luis.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 17. jul, 2013 18:54

Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 2m
According to reports in Spain, #LFC have approached Real Madrid to discuss a deal for Morata. (Metro)

Kender ham ikke, men vi bliver godt nok linket til mange Spaniere.

- Mon noget vil blive offentliggjort før vi er tilbage fra træningslejr?(Hvornår er det, de er det?)

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 17. jul, 2013 19:37

Han blev topscorer ved U21 EM denne sommer. Han passer i hvert fald ind i vores formodede indkøbsstrategi.

jacobq
Alder: 30

Indlæg af jacobq » onsdag, 17. jul, 2013 22:34

Alonso skrev:Han blev topscorer ved U21 EM denne sommer. Han passer i hvert fald ind i vores formodede indkøbsstrategi.
Men han har aldrig scoret i en senior slutrunde!

Sorry, den lå bare lige til højrebenet..

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 17. jul, 2013 22:59

jacobq skrev:
Alonso skrev:Han blev topscorer ved U21 EM denne sommer. Han passer i hvert fald ind i vores formodede indkøbsstrategi.
Men han har aldrig scoret i en senior slutrunde!

Sorry, den lå bare lige til højrebenet..
Okay? Han har heller aldrig spillet en A landskamp, så det forstår man måske godt.

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » onsdag, 17. jul, 2013 23:41

tror det var en stikken til harvey eller hvem det nu var der snakkede om at man først var en god spiller når man havde scoret ved senior slutrunderne
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Besvar