Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af SimonA » onsdag, 05. feb, 2014 13:13

Huntelaar i Schalke synes jeg ville være spændende. Til sommer har han kun et år tilbage af sin kontrakt, og hvis vi kunne få ham, ville vi have tre gode angribere, til når vi skal spille CL!
YNWA

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af ElTorro » onsdag, 05. feb, 2014 13:34

Hmm... bum bum bum... Jeg tror ikke, at Adam Johnson har det niveau, vi er ude efter... Jeg ser det lidt som Downing-løsning, hvilket jeg ikke vil stilles tilfreds med. Jeg tror, at Montoya vil være et godt køb, specielt hvis vi kan få ham gratis. Men altså... For helvede, hvor er jeg i tvivl om, hvorhenne vi har mest brug for forstærkninger...
Jeg vil næsten mene, at vi skal have en spiller ind til hver kæde? :dontknow:

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Bojangles » onsdag, 05. feb, 2014 16:07

Jeg vil langt langt langt hellere beholde Borini end få Adam Johnson. Jeg har slet ingen fidus til A. Johnson. Han rangere ca. lige så lavt som at Hente Milan Baros hjem på min ønskeseddel.
Micah Richards vil jeg gerne have - han er en god fodboldspiller, omend han ikke er en superstjerne - men han medbringer råstyrke, som jeg ofte har savnet i truppen. Han vil være yderst brugbar imod tonserhold.
Aspas tror jeg ikke på. Han har fået flere chancer som wingangriber - og der leverede han intet der kunne bruges. Den ene kamp (jeg kan ikke erindre han har fået flere) han har fået som central angriber, gjorde han det rigtig godt - men det var på en billig baggrund og han vil altid stå bag Sturridge og Suarez og jeg nægter at tro at Rodgers vil spille med to angribere, hvis ikke det er de to. Ergo er han 3. valg til en enlig angriberplads - og det er for dumt at have en spiller i truppen der kun kan spille den plads. Der har jeg langt mere tillid til at Borini kan fylde flere pladser. Borini er genial til at løbe på det rigtige tidspunkt og finde hullerne. Hans boldtouch kan dog godt ønskes bedre, men det må da være blevet gevaldigt bedre efter dette lejeophold.
Assaidi - tjae. Aner ikke hvad hans løn er og om vi kan få noget for ham til sommer - hvis det er en lav løn og indtægt for ham ikke er noget at komme efter, så beholder jeg ham gerne. Han har en ganske fin taktik, men mangler lidt spilforståelse og ruger for meget på bolden. Men en teknisk udfordrende wingangriber kan altid bruges på et hold som vores. Så afhængig af pris og andre tilgange, så beholder jeg ham gerne som squadplayer

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af texy » onsdag, 05. feb, 2014 16:32

Bojangles skrev:Jeg vil langt langt langt hellere beholde Borini end få Adam Johnson. Jeg har slet ingen fidus til A. Johnson. Han rangere ca. lige så lavt som at Hente Milan Baros hjem på min ønskeseddel.
Der er åbenbart flere, der har den holdning. Kan du/I ikke uddybe hvorfor?

Adam Johnson viste i Man City (selvom han ikke fik voldsomt meget spilletid) kvaliteter, der gjorde ham til en meget omtalt og anbefalet herre herinde på transferforum, inden han blev solgt til Sunderland. Og han viste i øvrigt også nok til at blive engelsk landsholdsspiller. Jeg er med på, at han havde en dårlig første sæson i Sunderland, men i denne sæson er han igang med ene mand at hive dem ud af bundstriden med den ene MoM præstation efter den anden. Han er med afstand deres bedste mand.

Borini's sæson i Sunderland tåler slet ikke sammenligning. Han har i de fleste kampe været en ok spiller, som ikke markerer sig alt for meget. Men det lader til at folk herinde fik øjnene op for ham, da han fik lov at score på et straffespark imod Man Utd og senest igen imod Newcastle. Han arbejder ret hårdt, men bidrager ikke med nok offensivt. En skadesfri Downing (selv i hans samlede Liverpool-tid) var bedre end Borini. Alt sammen naturligvis ud fra min personlige vurdering af de kampe som er blevet vist med Sunderland.

Jeg har sagt det før, og ved godt, at jeg for på puklen for sådan en påstand, men jeg vil stadig påstå, at ingen herinde ville foreslå at hente Borini fra Sunderland (selvom der var tale om en fri transfer), hvis han ikke lige havde været købt af os for £10m først. Folk havde kigge på hans stats og den smule, som de kunne huske fra hans optrædender i Sunderland og rystet på hovedet, hvis vi var blevet linket til ham. Det er min uartige påstand.

Jeg synes ikke, at Borini er dårlig. Han er bare slet ikke god nok til en klub, der vil være med i toppen efter min mening. Heller ikke som breddespiller.
Kloppite

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Alonso » onsdag, 05. feb, 2014 16:45

Hverken Borini eller Adam Johnson er gode nok til Liverpool, men italieneren er lysår foran Johnson på det mentale plan og er 4 år yngre.

Jeg gider ikke have så åbenlyse humørspillere i truppen. Du ved aldrig hvad du får, og de kan virkelig modarbejde træningskulturen i klubben.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Bojangles » onsdag, 05. feb, 2014 16:46

Jeg vurderer ham på ingen måde fra hans tid i Sunderland. Jeg vurderer ham fra hans tid hos os. Han viste gang på gang et genialt overblik over spillet og var altid spilbar på farlige steder. Han tog altid det helt rigtige løb og han arbejde stenhårdt både offensivt og defensivt - samtidigt viste han at han kunne spille flere positioner. Derudover han har et rigtig godt spark. Hans svaghed var/er hans førsteberøring, som desværre ikke fulgte/følger med de andre færdigheder. Havde han haft et gyldent touch, så ville ALLE klubber have ham. Men det er så noget der ikke er specielt svært at lære, hvorimod hans andre færdigheder er ganske svært at lære - tangerende til det umulige, hvis det er noget man bare ikke kan.

A.Johnson har de kampe jeg har set ham virket som en meget ensporet spiller. En der er meget fokuseret på sig selv, og på at lave noget lækkert offensivt, men ikke med sin gode vilje deltager defensivt. Han er dygtig teknisk, men imø syntes jeg ikke han passer ind på vores hold. - Det er så blot min ydmyge vurdering af alt for få kampe jeg har set med ham.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Kelly » onsdag, 05. feb, 2014 17:52

fernando på en fri til sommer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af texy » onsdag, 05. feb, 2014 19:23

Bojangles skrev:Jeg vurderer ham på ingen måde fra hans tid i Sunderland. Jeg vurderer ham fra hans tid hos os. Han viste gang på gang et genialt overblik over spillet og var altid spilbar på farlige steder. Han tog altid det helt rigtige løb og han arbejde stenhårdt både offensivt og defensivt - samtidigt viste han at han kunne spille flere positioner. Derudover han har et rigtig godt spark. Hans svaghed var/er hans førsteberøring, som desværre ikke fulgte/følger med de andre færdigheder. Havde han haft et gyldent touch, så ville ALLE klubber have ham. Men det er så noget der ikke er specielt svært at lære, hvorimod hans andre færdigheder er ganske svært at lære - tangerende til det umulige, hvis det er noget man bare ikke kan.

A.Johnson har de kampe jeg har set ham virket som en meget ensporet spiller. En der er meget fokuseret på sig selv, og på at lave noget lækkert offensivt, men ikke med sin gode vilje deltager defensivt. Han er dygtig teknisk, men imø syntes jeg ikke han passer ind på vores hold. - Det er så blot min ydmyge vurdering af alt for få kampe jeg har set med ham.
Ok. Jeg synes faktisk, at Borini har været en lille smule bedre i Sunderland, end han var hos os.

Borini fik 13 PL kampe hos os. Heraf kun de 5 fra start. Af de 5 tabte vi 3 og spillede 2 uafgjorte. Godt nok mod Man City, Arsenal og Man Utd - alle hjemme. Men også ude imod WBA og Sunderland. Resten var indhop og hans enlige mål kom i 6-0 demolitionen af Newcastle. Jeg er med på, at der også var 5 optrædender i startopstillingen i Cup-kampe, men af de kampe var vel kun Udinese et fodboldhold i vores liga.

Hvordan du fandt frem til så mange positive takter på et så forholdsvist lille grundlag ved jeg ikke. Da han var så uheldig at blive skadet, var der ikke mange herinde, der så det som et kæmpe tab. På det tidspunkt havde Rodgers allerede valgt ikke længere at bruge ham i startelveren andet end i Cup-kampe.

Vurderingen af Adam Johnson synes jeg også er meget hård. Jeg synes netop, at han er kendetegnet ved at kæmpe hårdt for holdet, selvom han er en spiller med teknik. Det er i hvert fald sådan det har set ud i denne sæson. Den kvalitet (hårdt arbejde) har Borini også. Han mangler bare at tilføre noget i det offensive, hvilket Johnson er rigtig dygtig til.

Jeg kan godt lide offensive spillere, der arbejder knaldhårdt. Det er efterhånden et krav til alle spillere, der ikke lige spiller den forreste angriber. Men førsteprioriteten hos en offensiv spiller må være, at han bidrager til at skabe noget farligt offensivt. I den del af spillet er der en markant niveaforskel på Borini og Johnson. Det er så rigtigt, at Borini har 4 år til at nå Johnsons niveau eller mere. Men den udvikling kan vi ikke vente på i Liverpool. Hvis han ikke allerede på nuværende tidspunkt i en alder af snart 23 år kan være med til at gøre en forskel, så bør vi altså kigge efter noget bedre. Og helst også noget bedre end Adam Johnson, som ikke er målestokken for det niveau af spillere, som vi bør sigte efter.
Kloppite

elpistolero7
Indlæg: 177
Tilmeldt: fredag, 04. nov, 2011 18:24
Alder: 31

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af elpistolero7 » onsdag, 05. feb, 2014 19:26

Hvad med at prøve at hente Luis Gustavo, som forstærkning til den defensive midt.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af TomViolence » onsdag, 05. feb, 2014 20:47

elpistolero7 skrev:Hvad med at prøve at hente Luis Gustavo, som forstærkning til den defensive midt.
Han kommer til at være aaalt for dyr i drift. Han fik allerede en stor lønforhøjelse, da han skiftede væk fra Bayern. Men jeg ville da byde ham velkommen alligevel...
Scouser by heart.

Siden 2009.

elpistolero7
Indlæg: 177
Tilmeldt: fredag, 04. nov, 2011 18:24
Alder: 31

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af elpistolero7 » onsdag, 05. feb, 2014 20:51

Mener egentlig også, at han har kontrakt indtil 2018

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af AllanShore » onsdag, 05. feb, 2014 21:37

richs skrev:Lidt off target og måske ikke

jeg læste at Puma vil betale noget af Ballotelis skifte (100 mill) , hvis de kunne få ham til Arsenal (Arsenal spiller i puma tøj)

Så kunne vi vel håbe at Warrior ville noget af det samme, i dag er deres navne i stalden, dog ikke af samme kaliber (med udtagelser):

Fellaini
Kompany
Bellamy
Tom Ince
Gutierrez
Tim Cahill
og vores egen Toure

Tror i det kunne blive en del af gamet i fremtiden.
Please snup Fellaini.
Fan af Manchester United

mortenbak
Indlæg: 3118
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af mortenbak » onsdag, 05. feb, 2014 21:47

AllanShore skrev:
richs skrev:Lidt off target og måske ikke

jeg læste at Puma vil betale noget af Ballotelis skifte (100 mill) , hvis de kunne få ham til Arsenal (Arsenal spiller i puma tøj)

Så kunne vi vel håbe at Warrior ville noget af det samme, i dag er deres navne i stalden, dog ikke af samme kaliber (med udtagelser):

Fellaini
Kompany
Bellamy
Tom Ince
Gutierrez
Tim Cahill
og vores egen Toure

Tror i det kunne blive en del af gamet i fremtiden.
Please snup Fellaini.
HAHA.

NEJ TAK ham kan i sgu få lov at hænge på. Han passer bedst i en midterklub :D

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014

Indlæg af Alonso » onsdag, 05. feb, 2014 22:11

Kevin Strootman har, ifølge stats, gjort det ganske forrygende i Roma. Jeg troede personligt ikke på ham, men han har sat sig igennem både defensivt og offensivt.

Hvis jeg havde noget at sige omkring Liverpools trup, ville jeg i øvrigt overveje eventuelle tilbud på Lucas Leiva. Jeg har talt for ham i både stormvejr og solskin, men jeg er bekymret over knæet og den dalende mobilitet. Jeg tror han kunne forlænge karrieren med 2-3 år, hvis han tog til Italien i løbet af et par år. Det under jeg ham.

Hvad angår Reus, så er jeg naturligvis godt klar over, at - for tiden - større klubber også vil være efter ham. Jeg synes bare kontrakten til Suarez beviser, at vi gerne vil strække os, hvis der er tale om speciel spiller. Så mere at klubben skulle gøre et ihærdigt forsøg, hvis spilleren er interesseret i at komme til Premier League og spille for et hold i CL. For uden CL har vi naturligvis ikke en kinamands chance.

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 06. feb, 2014 10:05

Interessante spillere vi linkes til. Jeg håber stadig på Montoya.

Både Liverpool og Manchester City har hatt speidere til å følge Hellas Verona sin unge midtbanespiller Mohamed Fares under ungdomsturneringen Torneo di Viareggio. 17-åringen er franskmann, men har aner i Algerie.
Talksport

Liverpool holder stadig kontakten med representanter for Portos midtbanespiller Fernando. 26-åringen er høyaktuell på Bosman-overgang til sommeren.
Record

Brendan Rodgers håper å sikre seg den 26 år gamle England-vingen Adam Johnson fra Sunderland til sommeren, og ønsker å la den utlånte spissen Fabio Borini inngå som en del av betalingen.
Sport.co.uk

Liverpool akter å legge inn et bud på Manchester City-forsvareren Micah Richards til sommeren. 25-åringen kan operere både som høyreback og midtstopper.
SportsDirect News

Liverpool-linkede Martin Montoya har takket nei til Barcelonas siste forslag til ny kontrakt. Forsvarsspilleren synes han får for lite spilletid hos katalanerne.
AS

Fra den norske.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar