Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 11. jun, 2014 13:01

Emmy skrev:Med et VM der starter i morgen så var der ikke meget hold i udtalelsen om at lukke så mange handler som muligt inden starten på det.
Jeg er klar over det er svært for alle klubber vil vente til det er overstået med et håb om at lige præcis deres spillere overpræsterer og dermed stiger i pris. Men spillere som Can og Moreno der ikke skal med til VM, der burde det nok være muligt at lukke en handel. Jeg synes det er sløvt. For frem til VM er slut sker der næppe noget som helst.
Jeg føler mig ret overbevist om, at vi HAR fået lukket så mange handler som muligt før VM.

At vi ikke har fået alle handler i hus overrasker mig ikke. Man kan jo blot kigge på vores konkurrenter for at se, hvor svært det er at lukke handler, når spillerne igennem de sidste to ugers tid ikke har været til rådighed. Vi har stadig mulighed for at lukke Moreno-handlen under VM. Derudover, glæder det mig faktisk, at vi ikke er i stand til at lukke handler, da det vel betyder, at vi går efter spillere, der er gode nok til at være udtaget til VM.

Vi skal i mine øjne ikke betale overpris for at lukke handler hurtigt. Derudover aner vi jo ikke, hvilke faktorer, der spiller ind på, at handlen trækker ud. Det kan dreje sig om pris, forhandlingsstrategi fra sælgers side, eller endda være fordi Moreno ikke er vores førsteprioritet. Vi ved ikke ret meeget. For mig personligt har utålmodighed dog aldrig været en kvalitet. Så jeg kan sagtens væbne mig med tålmodighed. Panikken indtræder først den 31. august. Vores startelver er stærk nok til at starte sæsonen, som den er.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. jun, 2014 13:17

Vi er ikke uenige men det ærger mig bare at der ikke er handlet et par stykker mere. For efter VM eksploderer priserne med garanti.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 11. jun, 2014 13:42

Emmy skrev:Vi er ikke uenige men det ærger mig bare at der ikke er handlet et par stykker mere. For efter VM eksploderer priserne med garanti.
Måske. Men spillere kan også skuffe ved VM. Eller endnu værre - rende ind i en alvorlig skade. Hvis Lallana eksempelvis smadrer korsbåndet, så vil vi nok glæde os en smule over, at vi ikke allerede har skrevet med ham.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. jun, 2014 18:52

Dejan Lovren hands in Southampton transfer request amid interest from Liverpool

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z34LmVZ4wG
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

I know, Daily Fail. Men interessant, det kan jo ende med at vi køber tre spillere fra én og samme klub i et transfervindue. Det er vist aldrig sket før.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 11. jun, 2014 19:18

Hr. Drejer skrev:Dejan Lovren hands in Southampton transfer request amid interest from Liverpool

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z34LmVZ4wG
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

I know, Daily Fail. Men interessant, det kan jo ende med at vi køber tre spillere fra én og samme klub i et transfervindue. Det er vist aldrig sket før.
Lovren ville - for den rigtige pris - være en god investering. Lidt svingende i niveauet dog.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. jun, 2014 19:51

Spændende med Lovren. Han vil være en fin erstatning for Agger.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » onsdag, 11. jun, 2014 20:07

Emmy skrev:Spændende med Lovren. Han vil være en fin erstatning for Agger.
Så hellere som erstatning for Skrtel.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. jun, 2014 20:34

LarsU skrev:
Emmy skrev:Spændende med Lovren. Han vil være en fin erstatning for Agger.
Så hellere som erstatning for Skrtel.
Ham vil jeg også gerne af med men jeg tvivler meget på det bliver aktuelt
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 11. jun, 2014 20:40

Hr. Drejer skrev:Dejan Lovren hands in Southampton transfer request amid interest from Liverpool

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z34LmVZ4wG
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

I know, Daily Fail. Men interessant, det kan jo ende med at vi køber tre spillere fra én og samme klub i et transfervindue. Det er vist aldrig sket før.
Det er sød musik i mine ører. Ville dog ønske, at han havde en spiselig frikøbsklausul.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 11. jun, 2014 22:49

Alonso skrev:
Hr. Drejer skrev:Dejan Lovren hands in Southampton transfer request amid interest from Liverpool

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z34LmVZ4wG
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

I know, Daily Fail. Men interessant, det kan jo ende med at vi køber tre spillere fra én og samme klub i et transfervindue. Det er vist aldrig sket før.
Det er sød musik i mine ører. Ville dog ønske, at han havde en spiselig frikøbsklausul.
Jeg er ikke i tvivl om, at Lovren sikkert er en dygtig spiller. Men da jeg ikke har lagt voldsomt meget mærke til ham, selvom jeg har set ham spille mange gange, så kan jeg godt have min tvivl om, at han skulle gøre vores startelver stærkere. Jeg har svært ved at se, at han skulle være bedre end Agger eller Skrtel, som er de to jeg klart vurderer til at være vores bedste midterforsvarere. Og der er vel heller ingen tvivl om, at det er en af de to (og med al sandsynlighed Agger), som han skal erstatte, hvis vi køber ham.

Vi har allerede en ung midterforsvarer i Sakho, som har fået meget spilletid. Samtidig har vi Ilori, som vel også skal bringes i spil på et tidspunkt. Set i det lys, så synes jeg faktisk, at det er perfekt med to erfarne midterforsvarere, som i mine øjne stadig er på toppen af deres karriere.

For mig handlede det ikke om manglende kvalitet i midterforsvaret, at vi lukkede 50 mål ind i sæsonen. Det handlede for mig om at holdet til tider var i ubalance, og om at vi ikke spillede nok med den stærkeste konstellation.

Derfor håber jeg, at de defensive forstærkninger kommer på vores backs og på midtbanen. £15m for Lovren lyder af meget for mig, hvis det er sandt.

Kloppite

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » torsdag, 12. jun, 2014 09:04

Helt enig med Texy om at det ikke er midterforsvar vi behøver at smide penge efter, men derimod ordentlig backs og en keeper der er bedere i feltet en Mignolet.
Derudover en god back up til den defensive midt og her så jeg meget gerne Song fra Barcelona og nu når vi er i Barcelona syntes jeg vi skal gå efter Sanchez og her skal vi altså bare betale hvad de forlanger hvis vi ser en mulighed for at hente ham.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » torsdag, 12. jun, 2014 10:06

rnh skrev:Helt enig med Texy om at det ikke er midterforsvar vi behøver at smide penge efter, men derimod ordentlig backs og en keeper der er bedere i feltet en Mignolet.
Derudover en god back up til den defensive midt og her så jeg meget gerne Song fra Barcelona og nu når vi er i Barcelona syntes jeg vi skal gå efter Sanchez og her skal vi altså bare betale hvad de forlanger hvis vi ser en mulighed for at hente ham.
Vi har lige købt Emre Can. Tror umiddelbart det er fint nok. Det ville da være hul i hovedet at købe endnu flere.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 12. jun, 2014 10:41

thefugle skrev:
rnh skrev:Helt enig med Texy om at det ikke er midterforsvar vi behøver at smide penge efter, men derimod ordentlig backs og en keeper der er bedere i feltet en Mignolet.
Derudover en god back up til den defensive midt og her så jeg meget gerne Song fra Barcelona og nu når vi er i Barcelona syntes jeg vi skal gå efter Sanchez og her skal vi altså bare betale hvad de forlanger hvis vi ser en mulighed for at hente ham.
Vi har lige købt Emre Can. Tror umiddelbart det er fint nok. Det ville da være hul i hovedet at købe endnu flere.
Can er ikke officielt præsenteret endnu så den handel kan du ikke sætte to streger under endnu.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » torsdag, 12. jun, 2014 10:43

texy skrev: Jeg er ikke i tvivl om, at Lovren sikkert er en dygtig spiller. Men da jeg ikke har lagt voldsomt meget mærke til ham, selvom jeg har set ham spille mange gange, så kan jeg godt have min tvivl om, at han skulle gøre vores startelver stærkere. Jeg har svært ved at se, at han skulle være bedre end Agger eller Skrtel, som er de to jeg klart vurderer til at være vores bedste midterforsvarere. Og der er vel heller ingen tvivl om, at det er en af de to (og med al sandsynlighed Agger), som han skal erstatte, hvis vi køber ham.

Vi har allerede en ung midterforsvarer i Sakho, som har fået meget spilletid. Samtidig har vi Ilori, som vel også skal bringes i spil på et tidspunkt. Set i det lys, så synes jeg faktisk, at det er perfekt med to erfarne midterforsvarere, som i mine øjne stadig er på toppen af deres karriere.

For mig handlede det ikke om manglende kvalitet i midterforsvaret, at vi lukkede 50 mål ind i sæsonen. Det handlede for mig om at holdet til tider var i ubalance, og om at vi ikke spillede nok med den stærkeste konstellation.

Derfor håber jeg, at de defensive forstærkninger kommer på vores backs og på midtbanen. £15m for Lovren lyder af meget for mig, hvis det er sandt.

Det er ikke fordi jeg ikke er enig med dig Tex, men hvorledes kan det så gå så galt som det er gjort i den forgangne sæson, med vores gode midterforsvarer? Vi har endda fået Gerrard ind i en rolle defensivt, hvor han har brilleret, samt Skrtel nok haft sin allerbedste sæson, men alligevel har vores forsvar været rystende usikkert, og mange kampe lukket for mange mål ind. Det kan ikke kun skyldes at Brendan Rodgers holder Daniel Agger på bænken.

Er det spilkonceptet? Er det træning? Er det manglende kendskab til hinanden spiller for spiller? Er det midtbanen der ikke støtter godt nok op? Er det målmanden der ikke giver rette ordrer og ikke kommer rettidigt ud af sit mål? Er det teamet omkring organisationen af forsvaret, der ikke er godt nok?

Vi har gode midterforsvarer, men alligevel fungere vores defensiv ikke ordentligt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » torsdag, 12. jun, 2014 12:09

Hekkem skrev:
texy skrev: Jeg er ikke i tvivl om, at Lovren sikkert er en dygtig spiller. Men da jeg ikke har lagt voldsomt meget mærke til ham, selvom jeg har set ham spille mange gange, så kan jeg godt have min tvivl om, at han skulle gøre vores startelver stærkere. Jeg har svært ved at se, at han skulle være bedre end Agger eller Skrtel, som er de to jeg klart vurderer til at være vores bedste midterforsvarere. Og der er vel heller ingen tvivl om, at det er en af de to (og med al sandsynlighed Agger), som han skal erstatte, hvis vi køber ham.

Vi har allerede en ung midterforsvarer i Sakho, som har fået meget spilletid. Samtidig har vi Ilori, som vel også skal bringes i spil på et tidspunkt. Set i det lys, så synes jeg faktisk, at det er perfekt med to erfarne midterforsvarere, som i mine øjne stadig er på toppen af deres karriere.

For mig handlede det ikke om manglende kvalitet i midterforsvaret, at vi lukkede 50 mål ind i sæsonen. Det handlede for mig om at holdet til tider var i ubalance, og om at vi ikke spillede nok med den stærkeste konstellation.

Derfor håber jeg, at de defensive forstærkninger kommer på vores backs og på midtbanen. £15m for Lovren lyder af meget for mig, hvis det er sandt.

Det er ikke fordi jeg ikke er enig med dig Tex, men hvorledes kan det så gå så galt som det er gjort i den forgangne sæson, med vores gode midterforsvarer? Vi har endda fået Gerrard ind i en rolle defensivt, hvor han har brilleret, samt Skrtel nok haft sin allerbedste sæson, men alligevel har vores forsvar været rystende usikkert, og mange kampe lukket for mange mål ind. Det kan ikke kun skyldes at Brendan Rodgers holder Daniel Agger på bænken.

Er det spilkonceptet? Er det træning? Er det manglende kendskab til hinanden spiller for spiller? Er det midtbanen der ikke støtter godt nok op? Er det målmanden der ikke giver rette ordrer og ikke kommer rettidigt ud af sit mål? Er det teamet omkring organisationen af forsvaret, der ikke er godt nok?

Vi har gode midterforsvarer, men alligevel fungere vores defensiv ikke ordentligt.
Jeg vil mene, at det har en stor del at gøre med luftspillet - både på dødbolde men også tilfældige bolde i feltet. Mignolet er jo knap superliganiveau hvad det angår (og det siger jeg selvom jeg er stor forsvarer af ham) og derudover, så er hverken vores forsvar eller midtbane særligt gode i luftduellerne heller. Selvom det jo selvfølgelig ikke er alle mål der er gået ind på os, der er sket på den måde, så er den usikkerhed selvfølgelig med til at påvirke det andet spil. Og så er der selvfølgelig også sket personlige fejl, heraf en håndfuld selvmål (kan ikke huske hvor mange). Hvor mange mål der var gået ind på os, inden Gerrard blev omskolet til defensiv midt og havde fået et par kampe, til at komme ind i rollen) skal jeg heller ikke kunne sige, men ja, det har hjulpet at han tog den rolle på sig 100%. Lucas lavede, hvor meget jeg end kan lide ham, rigtig mange farlige frispark på egen banehalvdel, som jeg er overbevist om har kostet. (jeg kan igen ikke huske det, bare huske frustrationerne og frygten, hver gang der kom frispark i nærheden af vores felt).
Og til sidst, så har vores meget offensive stil kostet en del mål.

Så lad os pille 3 af på selvmål og yderlige 2 for dumme fejl. Lad os så tage 5 mere for en ide om at hvis vi var stærkere i luften i feltet, så kunne vi havde stoppet dem. Så ville vi havde været på 40, hvilket er ganske acceptabelt.

Men ja, vores midterforsvarer er mere end gode nok - bare ikke nok, når resten af holdet mere eller mindre er talentløse til at forsvare i luften, og de ikke er verdensstjerne til det (men de er jo bestemt ikke talentløse til det) Jeg havde derfor meget gerne set (eller ser, for intet er afgjort endnu) en venstre back der er rigtig dygtig i luftduellerne - og her syntes jeg at erindre at Ricardo Rodrigues fra Wolfsburg vil passe rigtig godt på den beskrivelse.

Besvar