Tror du måske vi får en lille rabat fra Rafa?Alonso skrev:Sidste år kostede han Napoli omkring 40 mio. euro, hvilket er lidt over 30 mio. pund. Så vil forvente, at der skal minimum 40 mio. pund til, hvis Napoli skal overveje et salg.Skipper skrev:Hvad går han der til?Alonso skrev:Jeg vil i øvrigt ikke kalde Higuan hurtig. Det svarer til at kalde Suarez for hurtig. Men Higuan har altid været dygtig til at bevæge sig for bolden og komme i de rigtige afslutningspositioner, hvilket er en undervurderet kvalitet.
Ser ham dog ikke være et transfermål. Napoli er en velpolstret klub, der ikke har behov for at sælge. Han har haft en ganske flot sæson i Italien, så der skal et alt for højt beløb til at købe ham. Det er i hvert fald min vurdering.
Jeg er frisk på det hvis det omkring de 30 mil pund.
Evt mindre plus lucas!
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Gerrard er naturens bæver!
Vi har allerede sikret de her handler
Lambert: 4 mil pund
Can: 10 mil pund
Lallana: 25 mil pund
(Næsten sikrede)
Origi: 10 mil pund
Markovic: 20-25 mil pund
Det vil sige at vi allerede har brugt vores budget på de 70 mil pund.
Der kommer yderligere 90-100 mil pund fra spiller salg, som jeg syntes skal gå til.
Kvalitet kant-angriber: 40 mil pund
God midt stopper: 20-25 mil pund
God back: (drømmer stadig om moreno) 20-25 mil pund
Så har vi stadig 10-20 mil pund igen som vi kan bruge til noget sjovt!
Eller købe en dyre kant-angriber.
(Næsten sikrede)
Der kommer yderligere 90-100 mil pund fra spiller salg, som jeg syntes skal gå til.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Daley_BlindSkipper skrev:Vi har allerede sikret de her handler
(Næsten sikrede)
Blind er også en mulighed til venstre back.
Han kan også spille defensiv midt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Har ikke set ham spille.Kelly skrev:http://en.m.wikipedia.org/wiki/Daley_BlindSkipper skrev:Vi har allerede sikret de her handler
(Næsten sikrede)
Blind er også en mulighed til venstre back.
Han kan også spille defensiv midt.
Er han spændene?
Har Blind ikke været udskældt en del i Ajax? Selvom vores erfaringer med spillere fra Ajax er gode, så er jeg ikke overbevist om at Blind > Moreno/Rodriguez
Badooo siger, hvad han mener!
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 44
Vi står lidt i fedtefadet hvis Markovic skal være den "store" signing, og resten går til talenter der skal udlejes. Vi har ikke brug for den nye Zidane, Vieira osv. Vi skal jo have en der nogenlunde kan udfylde tomrummet efter Suarez. Alexis Sanchez og for så vidt også James Rodriguez er nogenlunde udelukkede. Har lidt svært at se hvordan vi skal bevæge os fremad ud fra disse præmisser.
Falder Markovic ikke også ind under kategorien talenter, selvom han naturligvis ikke skal udlejes?henrik1 skrev:Vi står lidt i fedtefadet hvis Markovic skal være den "store" signing, og resten går til talenter der skal udlejes. Vi har ikke brug for den nye Zidane, Vieira osv. Vi skal jo have en der nogenlunde kan udfylde tomrummet efter Suarez. Alexis Sanchez og for så vidt også James Rodriguez er nogenlunde udelukkede. Har lidt svært at se hvordan vi skal bevæge os fremad ud fra disse præmisser.
Han kan i mine øjne i hvert fald ikke beskrives som den "store signing", selvom man heldigvis ikke kan udelukke, at han muligvis kommer til at præstere helt fantastisk. En "stor signing" kan efter min opfattelse kun være en spiller, der allerede har haft en eller anden form for succes, der er mere end en enkelt god sæson.
Kloppite
Man kan ikke lade Markovic være den store signing, af flere årsager. 1) han er et ungt talent 2) det vil være et for stort pres på ham 3) han er ikke en stor signing, dyr men ikke stor.
We need a new Fowler...
Hvorfor denne fokus på 'den store signing'?
Mig bekendt er det ikke et fokus, der er meldt ud fra klubben?
On this train faith will be rewarded
LFC har heller aldrig rigtigt købt store navneGary skrev:Hvorfor denne fokus på 'den store signing'?
Men de har åbenbart ikke råd til hverken Lucas eller Reina og vil kun leje, hvor vi skal betale en god del af lønnen.Alonso skrev:Jeg vil i øvrigt ikke kalde Higuan hurtig. Det svarer til at kalde Suarez for hurtig. Men Higuan har altid været dygtig til at bevæge sig for bolden og komme i de rigtige afslutningspositioner, hvilket er en undervurderet kvalitet.
Ser ham dog ikke være et transfermål. Napoli er en velpolstret klub, der ikke har behov for at sælge. Han har haft en ganske flot sæson i Italien, så der skal et alt for højt beløb til at købe ham. Det er i hvert fald min vurdering.
Jeg tror, at vi skal tale med andre end Napoli hvad angår salg af Lucas og Reina.
Nu er det jo ikke fordi vi giver særbehandling til Napoli. Vi snakker med de klubber, der har ønsket forhandlinger om spillerne. Længere er den vel ikke.
Ben Davies, en ok spiller, kender BR, men ikke en starter, i min verden.
Han er bedre end Ryan Bertrand. Glimrende pasningsspiller. Også noget større potentiale for udvikling end ved Ryan Bertrand.
-
Har kun hovedrysten tilovers at vi bliver linket til spillere som Bertrand og Davies... Det er bare ikke godt nok, og virkeligt uambitiøst