Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
thefugle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » mandag, 14. jul, 2014 17:18

JudgeStudge skrev:
AndreasN skrev:Nå, det var sjovt så længe, det varede....

Uden at tænde et for stort håb (Det må man åbenbart ikke herinde, før folk igen beordrer en til at komme tilbage til virkeligheden og bøje ryggen i respekt for alle de langt større og attraktive klubber, der findes), så har Barrett og diverse journalister, fra især Echo, rigtig nok fingeren begravet dybere nede i kagedåsen end os, men så heller ikke mere end det. Store dele af deres rygter, er også blot spekulationer og vi har set før, hvordan Echos journalister, har taget fejl - De meldte fx i sin tid, at vi ikke var interesseret i Sakho og hvordan endte det lige.

Min pointe er sådan set bare, at man ikke skal lægge den skinbarlige sandhed i Barretts, Echos m.f's ord, selvom det ville være rart at have et medie, der altid rammer rigtigt og som vi kan stole blindt på. Sådan er virkeligheden bare ikke.
Det her er et godt bevis på det

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... gs-4798517
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 14. jul, 2014 17:23

JudgeStudge skrev:
AndreasN skrev:Nå, det var sjovt så længe, det varede....

Uden at tænde et for stort håb (Det må man åbenbart ikke herinde, før folk igen beordrer en til at komme tilbage til virkeligheden og bøje ryggen i respekt for alle de langt større og attraktive klubber, der findes), så har Barrett og diverse journalister, fra især Echo, rigtig nok fingeren begravet dybere nede i kagedåsen end os, men så heller ikke mere end det. Store dele af deres rygter, er også blot spekulationer og vi har set før, hvordan Echos journalister, har taget fejl - De meldte fx i sin tid, at vi ikke var interesseret i Sakho og hvordan endte det lige.

Min pointe er sådan set bare, at man ikke skal lægge den skinbarlige sandhed i Barretts, Echos m.f's ord, selvom det ville være rart at have et medie, der altid rammer rigtigt og som vi kan stole blindt på. Sådan er virkeligheden bare ikke.
Selvfølgelig skal man ikke det, og alle tager fejl, selvom nogle - fx Barrett - er mere pålidelige end andre. Min pointe med at bringe tweetet var, at ingen seriøst medier havde nævnt noget om en evt. interesse og den første, der gør det skyder rygtet i sænk.

Vi kan meget vel være interesseret i Reus og give det et skud, selvom vi godt er klar over, at det er et long shot. Jeg håber da, at vi forsøger, for hvis man aldrig skyder, scorer man som bekendt aldrig.
Liverpool Football Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 14. jul, 2014 17:40

Echo har vidst også meldt Moreno done deal, selv om echo er fra liverpool er jeg ikke altid 100% sikker på hvad de siger men tony siger "ofte" ikke noget så kraftigt uden også at vide det.

Han skriver ofte hvad den "officielle" udmelding er.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 14. jul, 2014 22:30

BILD, vil også lege med i - giv LFC fans håb om Reus, legen.

jacob-vig

Indlæg af jacob-vig » mandag, 14. jul, 2014 22:48

Trøjenummer 7 & 9 er nu ledige. #LFC
Markovic får #50. Hvem tager dem så?

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » mandag, 14. jul, 2014 22:57

Lambert havde nummer 7 i Southampton, så det er bestemt en mulighed, at han overtager det nummer.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 14. jul, 2014 23:00

jacob-vig skrev:Trøjenummer 7 & 9 er nu ledige. #LFC
Markovic får #50. Hvem tager dem så?
Hvis de absolut skal bruges begge to, så må man vel håbe lidt på Guardians rumour mill, da Reus så kan få nummer 7, mens 9eren kan gå til enten Lukaku eller Jay Rodriguez.

http://www.theguardian.com/football/201 ... -liverpool

Tror nu ikke vo skal regne med nogen af dem. Reus ser mest ud som et desperat fan-håb mere end et reakistisk klub-target, selvom klubben burde kigge på den slags spillere. Chelsea vil næppe sælge til os. Og Saints må være gevaldigt trætte af os.
Kloppite

jacob-vig

Indlæg af jacob-vig » mandag, 14. jul, 2014 23:03

Alonso skrev:Lambert havde nummer 7 i Southampton, så det er bestemt en mulighed, at han overtager det nummer.
Nu har nummeret ikke meget at sige, men syntes at vores foretrukne angriber Sturridge der blev vicetopscore sidste år fortjener nummer 9. Det vil klæde ham. Medmindre der er følelser eller andet der spiller ind for nummer 15. Eller vi køber en stjernespiller alla Benzema. Håber på sidstnævnte selvom det er fuldstændigt urealistisk. Bony er desværre mere realistisk, men håber ikke nummer 9 er til ham.

Poul E.

Indlæg af Poul E. » tirsdag, 15. jul, 2014 09:45

Brug pengene fra salget af Suarez til at smide et bud på 2 verdensmestre fra Dortmund....Reus og Hummels.
Det er spillere fra øverste hylde og den type spillere vi skal gå efter hvis vi som hold skal kunne være med på "øverste hylde" i PL og CL!!

Og så bør vi i øvrigt også bruge £10m på at få Remy (£8m) og Kalou (£2m) til klubben. Det er 2 røverkøb i mine øjne!!

Og kan vi så få solgt nogle af vores overskudsspillere så vi kan få råd til en ny venstre back så begynder det for alvor at ligne noget!!

Siger Reus og/eller Hummels nej så er der stadig en Varane i Real Madrid vi kan smide et bud efter.
Duer det heller ikke må vi gå efter Lovren....men de bedre optioner skal prøves først!!

andeth

Indlæg af andeth » tirsdag, 15. jul, 2014 09:54

Poul E. skrev:Brug pengene fra salget af Suarez til at smide et bud på 2 verdensmestre fra Dortmund....Reus og Hummels.
Det er spillere fra øverste hylde og den type spillere vi skal gå efter hvis vi som hold skal kunne være med på "øverste hylde" i PL og CL!!

Og så bør vi i øvrigt også bruge £10m på at få Remy (£8m) og Kalou (£2m) til klubben. Det er 2 røverkøb i mine øjne!!

Og kan vi så få solgt nogle af vores overskudsspillere så vi kan få råd til en ny venstre back så begynder det for alvor at ligne noget!!

Siger Reus og/eller Hummels nej så er der stadig en Varane i Real Madrid vi kan smide et bud efter.
Duer det heller ikke må vi gå efter Lovren....men de bedre optioner skal prøves først!!
Det er ikke forbudt at drømme, men tror du selv på, at de max. £ 75 mio. vil være nok til at sikre os både Reus og Hummels ?

Har meget svært ved at se, hvorfor Dortmund skulle sælge (for nogle år siden, havde de store økonomiske problemer, men
ikke længere såvidt jeg ved) og hvorfor skulle disse spillere egentlig være interesseret i at skifte ? Skulle Dortmund mod forventning
være interesseret i at sælge en eller begge af disse superspillere, vil andre klubber end Liverpool sku nok også være meget
interesserede, også klubber der sikkert vil smide endnu flere lønkroner efter dem end Liverpool.

Jeg har godt læstet rygtet om, at LFC vil byde £ 45 mio. for Reuss. Efter min mening vil det være nogenlunde lige så seriøst,
som hvis klubber for 10 år siden, ville købe Steven Gerrard for £ 20 mio.

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 15. jul, 2014 10:31

andeth skrev:
Poul E. skrev:Brug pengene fra salget af Suarez til at smide et bud på 2 verdensmestre fra Dortmund....Reus og Hummels.

Det er ikke forbudt at drømme, men tror du selv på, at de max. £ 75 mio. vil være nok til at sikre os både Reus og Hummels ?

Har meget svært ved at se, hvorfor Dortmund skulle sælge (for nogle år siden, havde de store økonomiske problemer, men
ikke længere såvidt jeg ved) og hvorfor skulle disse spillere egentlig være interesseret i at skifte ? Skulle Dortmund mod forventning
være interesseret i at sælge en eller begge af disse superspillere, vil andre klubber end Liverpool sku nok også være meget
interesserede, også klubber der sikkert vil smide endnu flere lønkroner efter dem end Liverpool.

Jeg har godt læstet rygtet om, at LFC vil byde £ 45 mio. for Reuss. Efter min mening vil det være nogenlunde lige så seriøst,
Vil du ikke mene 45 mio er nok for Reus? Hvis de kan risikere at miste ham for 30 mio næste år.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Poul E.

Indlæg af Poul E. » tirsdag, 15. jul, 2014 10:53

andeth skrev:

Ja Andeth....jeg mener det er en mulighed at Dortmund vil sælge Reus for £45m og Hummels for £30m. Hvis ikke vi prøver og et andet hold (måske United) ender med at lave en lignende handel så kan det koste os langt mere end de £75m over de kommende år da vi i så fald kommer til at halte efter de andre i kampen om CL pladserne. Det er nu vi skal handle.....før det bliver for sent.
Det værste der kan ske ved at vi forsøger er at vi får et nej.....så jeg kan virkelig ikke se hvad vi har at miste i forhold til slet ikke at forsøge...

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Indlæg af Xenne » tirsdag, 15. jul, 2014 11:11

Inde på RAWK skriver de at Varane er utilfreds med sin situation i Real, da Ramos og Pepe er urørlige, det er Macca der skriver historien.

Han er jo en til fremtiden, vil hellere have ham end Lovren også hvis han koster 30m£
Det er min drømme signing til forsvaret, sammen med Ricardo Rodriguez.
Billede

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 15. jul, 2014 11:32

andeth skrev:

som hvis klubber for 10 år siden, ville købe Steven Gerrard for £ 20 mio
.
Jeg tror ikke på rygtet om, at vi vil byde på Reus. Desværre.

Men rygtet om prisen på £45m skal jo holdes op imod, at Dortmund med 100% sikkerhed mister Reus næste sæson for £29,4m. Så for Dortmund er det en opvejning af fordele og ulemper ved at beholde Reus i endnu en sæson og høste eventuelle sportslige og økonomiske fordele ved det, men samtidig få færre penge ved udgangen af sæsonen til at erstatte ham for. Eller at sælge ham nu for £45m-£50m (går ud fra at klubber må gå over deres åbningsbud for en spiller som Reus) og have flere midler til at lukke det hul, som han efterlader.

Jovist, det er da ikke sikkert, at Reus forlader Dortmund næste sommer. Men han har i hvert fald sendt alle de signaler til Barca og Man Utd ( :doh1: ), som en spiller der vil videre typisk gør.
Kloppite

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 15. jul, 2014 11:45

Loic Remy har åbenbart en release clause på £8,5m for klubber i CL. I sammenligning med eksempelvis Bony, synes jeg, at Remy ville repræsentere langt bedre værdi for pengene. Og i øvrigt synes jeg, at han ville passe bedre til vores spillestil end Bony.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... pr-3861786

EDIT: Jeg synes dog, at £80-90k om ugen ville være lige lovligt meget at lægge i lønposen til Remy, som jeg ikke ville anse for fast starter.
Kloppite

Besvar