Helt enig og det kunne så nok blive på bekostning af Lucas eller Allen, med Suarez's afgang skal midtbanen bidrage med flere mål.Jensen skrev:Redtothebone skrev:http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ee-3892521
Se det er da navne man kan glæde sig over hvis vi bare kunne nappe en af dem...
Tror snart Man U går transfer amok, så det er bare med at få lukket handler hurtigt.
Jeg ville ELSKE at se Pogba i Liverpool, men så skal vi i hvertfald osse samtidigt sende et par stykker fra vores midtbane samme vej ud.
Det ville nok give mere mening at gå efter Reus, men det ville jeg nu osse sagtens kunne leve med
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Redtothebone
Re: Hvem skal ind?
YNWA
Redtothebone skrev:Helt enig og det kunne så nok blive på bekostning af Lucas eller Allen, med Suarez's afgang skal midtbanen bidrage med flere mål.Jensen skrev:Redtothebone skrev:http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ee-3892521
Tror snart Man U går transfer amok, så det er bare med at få lukket handler hurtigt.
Jeg ville ELSKE at se Pogba i Liverpool, men så skal vi i hvertfald osse samtidigt sende et par stykker fra vores midtbane samme vej ud.
Det ville nok give mere mening at gå efter Reus, men det ville jeg nu osse sagtens kunne leve med
Det kunne godt tænkes Lucas ryger ud, men uanset hvad, så venter jeg lige med at danse jublende rundt, indtil Skysports, The Guardian etc. har bekræftet den.
Danse jublende rundt ligefrem? Har han voldtaget dine børn eller hvad?Jensen skrev:Redtothebone skrev:Helt enig og det kunne så nok blive på bekostning af Lucas eller Allen, med Suarez's afgang skal midtbanen bidrage med flere mål.Jensen skrev:Redtothebone skrev:http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ee-3892521
Det kunne godt tænkes Lucas ryger ud, men uanset hvad, så venter jeg lige med at danse jublende rundt, indtil Skysports, The Guardian etc. har bekræftet den.
Måske kan diverse rygter om klubskifter for Hummels og Reuss hermed aflives.
http://www.teamtalk.com/news/2483/93905 ... ts-Hummels
-
Min gode ven, der er hardcore Atletico Madrid fan, har nævnt ham ved lejligheder og sagt, at han med tiden potentielt vil kunne afløse Juan Fran.AndreasN skrev:
Nogle der kender ham?
Jeg forstår dog ikke helt denne signing. Medmindre der foreligger en købsoption ved endt lejemål, henter vi en spiller ind til en position, hvor vi i forvejen har Johnson og Flanagan. Hvis vi skal forstærke os på backpositionerne bør det efter min mening være gennem kvalitetsspillere, der er tiltænkt at kunne benyttes i vores stærkeste formation. Dette giver denne signing på ingen måde udtryk for at være. Vi er efter min mening ikke længere i en situation, hvor vi bliver nødt til at låne spillere for at forstærke truppen, og da slet ikke fra Atletico Madrid.
Skal man tro pålidelige kilder som Pearce og Barrett vil vi snart have hentet en 7-8 spillere totalt set. Der er givetvis behov for at lukke hullet efter Suarez og styrke bredden, dette er indiskutabelt. Men jeg vil også mene, at for mange signings kan være med til at bremse den udvikling, som Rodgers har sat igang det seneste halvandet år. Skrækscenariet er Tottenham, hvis spillemæssige niveau ikke tilnærmelsesvis har nået de højder, fra da de havde Bale og Modric i truppen.
Senest rettet af Robbie_God_Fowler tirsdag, 22. jul, 2014 13:58, rettet i alt 1 gang.
Min mavefornemmelse siger Reus og jeg syntes faktisk også at det er ham at jeg har set færrest klubber være rygtet til af de 3. Reus, Pogba, Vidal.
Hvem ville i vælge som værende stærkeste tilføjelse til vores nuværende trup???
Hvem ville i vælge som værende stærkeste tilføjelse til vores nuværende trup???
- JudgeArdaStudge
James Rodriguez er nu officielt Real Madrid spiller. Spørgsmålet er så, hvor det efterlader Isco og Di Maria. Kampen om Isco skulle pt. være imellem os, AC Milan og Man City. Kampen om Di Maria skulle være imellem os og PSG, der dog lider under FFP og angiveligt er tvunget til at sælge før, de kan købe. Sidstnævnte ville på trods af sin til tider teatralske opførsel, være en drømmesigning. Isco ville dog heller ikke være en skidt tilkomst.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Kun lægetjekket mangler. Nu er han ankommet
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Hvorfor?andeth skrev:Måske kan diverse rygter om klubskifter for Hummels og Reuss hermed aflives.
At Klopp siger som han gør er forventeligt og det udelukke på ingen måder en transfer alligevel.
- JudgeArdaStudge
Omend han meget muligt kan være ankommet i Boston, så skulle det der billede være af ældre dato - Har jeg læst.jacob-vig skrev:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Nu kan det godt være jeg ryger i vandet, men det var selvfølgeligt Reus jeg hentydede til og ikke LucasOBI-WAN skrev:Danse jublende rundt ligefrem? Har han voldtaget dine børn eller hvad?Jensen skrev:Redtothebone skrev:Helt enig og det kunne så nok blive på bekostning af Lucas eller Allen, med Suarez's afgang skal midtbanen bidrage med flere mål.Jensen skrev:Redtothebone skrev:http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ee-3892521
Hvor stammer kilden fra ang. DI Maria og LFC ?JudgeStudge skrev:James Rodriguez er nu officielt Real Madrid spiller. Spørgsmålet er så, hvor det efterlader Isco og Di Maria. Kampen om Isco skulle pt. være imellem os, AC Milan og Man City. Kampen om Di Maria skulle være imellem os og PSG, der dog lider under FFP og angiveligt er tvunget til at sælge før, de kan købe. Sidstnævnte ville på trods af sin til tider teatralske opførsel, være en drømmesigning. Isco ville dog heller ikke være en skidt tilkomst.
We need a new Fowler...
- Bellamy_fever
Undskyld mit sure opstød - men HVEM !?! Beklager -jacob-vig skrev:
Jeg for ikke set så mange fodbold kampe som jeg gerne ville - og kan ikke genkende spillere bsre på et billede ... Det er i mine øjne lige så irriterende bare at poste et billede, som bsre at poste et link.
Igen, beklager bøvsen.. Det må være varmen
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"