Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 22. jul, 2014 18:04

Det er Loic Remy.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 22. jul, 2014 18:06

Hvis vi bliver ved med at købe billige spiller som ikke er ungdomsspiller løber vi tør for "plads" da vi kun kan registere 25 til premier league. som er over 21 år.

1 Agger, Daniel Munthe
2 Allen, Joseph Michael
3 Coates Nion, Sebastian
4 Gerrard MBE, Steven George
5 Henderson, Jordan Brian
6 Johnson, Glen McLeod Cooper
7 Jones, Bradley
8 Sanchez Diaz, Jose Enrique
9 Kelly, Martin Ronald
10 Mignolet, Simon
11 Pezzini Leiva, Lucas    
12 Sakho, Mamadou  
13 Skrtel, Martin
14 Sturridge, Daniel
15 Toure, Kolo Abib
16 Pepe Reina
17 Rickey Lambert
18 Adam Lallana
19 Loic Remy
20 Philippe Coutinho
21 Fabio Borini
22 Dejan Lovren
23
24
25

hvis vi køber Lovren og remy så ender vi på 22 spillere oh har plads til 3 mere.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » tirsdag, 22. jul, 2014 18:28

Robbie_God_Fowler skrev:
AndreasN skrev:

Nogle der kender ham?
Min gode ven, der er hardcore Atletico Madrid fan, har nævnt ham ved lejligheder og sagt, at han med tiden potentielt vil kunne afløse Juan Fran.

Jeg forstår dog ikke helt denne signing. Medmindre der foreligger en købsoption ved endt lejemål, henter vi en spiller ind til en position, hvor vi i forvejen har Johnson og Flanagan. Hvis vi skal forstærke os på backpositionerne bør det efter min mening være gennem kvalitetsspillere, der er tiltænkt at kunne benyttes i vores stærkeste formation. Dette giver denne signing på ingen måde udtryk for at være. Vi er efter min mening ikke længere i en situation, hvor vi bliver nødt til at låne spillere for at forstærke truppen, og da slet ikke fra Atletico Madrid.

Skal man tro pålidelige kilder som Pearce og Barrett vil vi snart have hentet en 7-8 spillere totalt set. Der er givetvis behov for at lukke hullet efter Suarez og styrke bredden, dette er indiskutabelt. Men jeg vil også mene, at for mange signings kan være med til at bremse den udvikling, som Rodgers har sat igang det seneste halvandet år. Skrækscenariet er Tottenham, hvis spillemæssige niveau ikke tilnærmelsesvis har nået de højder, fra da de havde Bale og Modric i truppen.
Hvis BR ser en stor fremtid i ham så er det et fint lejemål. GJ er færdig i Liverpool til næste sommer og så vil det være fint med en god ung backup til Flanno.
"We're not racist, we only hate the mancs"

jacob-vig

Indlæg af jacob-vig » tirsdag, 22. jul, 2014 21:29

jacob-vig

Indlæg af jacob-vig » tirsdag, 22. jul, 2014 21:30

Billede

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 22. jul, 2014 22:51

jacob-vig skrev:Billede
Det er først næste år.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 23. jul, 2014 00:04

Med forbehold for at pre-season dårligt nok er kommet i gang, og at vi på den baggrund ikke har set så meget til vores seneste tilføjelser.

Vi har snart brugt 100m£, men jeg ser reelt kun Lallana gå i start-11eren. Rammer jeg helt ved siden af?
Lambert er helt sikkert på bænken ligesom Can også må være. Markovic skal godt nok være god pre-season, hvis han skal slå Lallana af, hvis man kigger begge deres 13/14 sæsoner.

Lallana 25m
Lambert 5m
Markovic 20m
Can 10m

Og sandsynligvis

Remy 8,5m
Lovren 20m
Origi 10m

I alt 96,5m£

Måske vurderer Rodgers, at truppen kun mangler bredde og talent. :aliboronz8:
Jeg er ikke sikker på, at de 7 ovenstående, er hvad jeg havde regnet med.. Men hvad ved jeg.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 23. jul, 2014 02:30

OBI-WAN skrev: Måske vurderer Rodgers, at truppen kun mangler bredde og talent. :aliboronz8:
Jeg er ikke sikker på, at de 7 ovenstående, er hvad jeg havde regnet med.. Men hvad ved jeg.
Vi startede ud med intet offensivt talent, og nul bredde på bænken, nu har vi begge dele for rundt regnet hvad Suarez kostede, eneste mystiske køb i min optik er er Origi, men det er til gengæld også giga det mysterie. Sturr, Lambert, Remy og Origi plus de unge står vi med om et år.....HVIS altså vi er efter Origi og signer ham der franskmanden.

Det er svært at stille alle tilfredse, jeg jubler og det er jo det vigtigste(for mig). Suarez væk for en fin sum penge, en hovedpine mindre pr karantæne, bredde er på plads, om kvaliteten er der vil tiden vise, som altid, men ser det som positivt at alle købene, stort set er Suarez finansieret.

At Suarez tillægges så meget betydning, som flertallet tillægger ham, er for mig overraskende. Lur mig om ikke vi napper 3. pladsen, som minimum. 5-7 spillere spilles ikke ind over nat, og Suarez erstattes selvfølgelig ikke bare sådan, naturligvis. Men 1-3. plads i år og så smadrer vi dem om et år. Jeg tror på det.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Indlæg af Xenne » onsdag, 23. jul, 2014 08:15

Thommo skrev:
OBI-WAN skrev: Måske vurderer Rodgers, at truppen kun mangler bredde og talent. :aliboronz8:
Vi startede ud med intet offensivt talent, og nul bredde på bænken, nu har vi begge dele for rundt regnet hvad Suarez kostede, eneste mystiske køb i min optik er er Origi, men det er til gengæld også giga det mysterie. Sturr, Lambert, Remy og Origi plus de unge står vi med om et år.....HVIS altså vi er efter Origi og signer ham der franskmanden.

Det er svært at stille alle tilfredse, jeg jubler og det er jo det vigtigste(for mig). Suarez væk for en fin sum penge, en hovedpine mindre pr karantæne, bredde er på plads, om kvaliteten er der vil tiden vise, som altid, men ser det som positivt at alle købene, stort set er Suarez finansieret.

At Suarez tillægges så meget betydning, som flertallet tillægger ham, er for mig overraskende. Lur mig om ikke vi napper 3. pladsen, som minimum. 5-7 spillere spilles ikke ind over nat, og Suarez erstattes selvfølgelig ikke bare sådan, naturligvis. Men 1-3. plads i år og så smadrer vi dem om et år. Jeg tror på det.
Udover de brugte penge som OBI-Wan nævner, mangler vi stadig at få en Venstre back ind, som må sige at være en af de primære mål i dette vindue.

Men Thommo du rammer rigtig mange gode punkter i dit indlæg, fordi vi står klart styrket i bredden til de ekstra CHL kampe, jeg så nødig vi lavede en City og sluttede nederst, som de gjorde anden gang de var med i turneringen, 1 gang blev de 3'er. Det må være optiamlt at gå efter at komme videre.

Men selvom vi har fået en styrket trup, så sider jeg stadig og håber på at vi henter den der super signing, der viser vi går efter guldet, den som giver fansene troen på top4. Suarez er jo uerstatelig som der har været nævnt gang på gang, han kan ikke erstattes af nogen.
Derfor er det også op til resten af holdet at løfte sig og bære byrden, ved en styrket deffensiv og de forskellige spillere tager lidt ekstra slæb, kan jeg sagtens se os slutte i top 4, men det bliver ikke nemt uden Suarez genialiteter.
Billede

Pollpot

Indlæg af Pollpot » onsdag, 23. jul, 2014 08:22

Jeg forstår ærligtalt ikke venstre back er prioriteret så højt herinde..

Enriqure er efter min bedste overbevisning ikke en dårlig VB, og Flannagan som backup har gjort det fint.

Hvorimod Johnson som ellers tidligere har været blandt de bedste højre backs har over de sidste to sæsoner dalet til at være ja, en meget blød mellemvare. Jeg ville foretrække en højre back.

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Indlæg af tue69 » onsdag, 23. jul, 2014 09:04

Pollpot skrev:Jeg forstår ærligtalt ikke venstre back er prioriteret så højt herinde..

Enriqure er efter min bedste overbevisning ikke en dårlig VB, og Flannagan som backup har gjort det fint.

Hvorimod Johnson som ellers tidligere har været blandt de bedste højre backs har over de sidste to sæsoner dalet til at være ja, en meget blød mellemvare. Jeg ville foretrække en højre back.
Enrique er glimrende, vel at mærke når han er klar. Det er så netop spørgsmålet, for hvor fit er han egentligt efter sin skade? Og hvordan påvirker det en sæson, hvor vi også skal spille Champions League?
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Indlæg af Xenne » onsdag, 23. jul, 2014 09:14

tue69 skrev:
Pollpot skrev:Jeg forstår ærligtalt ikke venstre back er prioriteret så højt herinde..

Enrique er glimrende, vel at mærke når han er klar. Det er så netop spørgsmålet, for hvor fit er han egentligt efter sin skade? Og hvordan påvirker det en sæson, hvor vi også skal spille Champions League?
Det sjovt fordi jeg er bestemt ikke tilfreds med Enrique, men hvis alternativerne hedder Davies eller Bertrand så er jeg. Jeg ønsker bare en rigtig fullback, der også er god fremad banen og det er Enrique bestemt ikke.
Billede

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 23. jul, 2014 09:36

Xenne skrev:
tue69 skrev:

Det sjovt fordi jeg er bestemt ikke tilfreds med Enrique, men hvis alternativerne hedder Davies eller Bertrand så er jeg. Jeg ønsker bare en rigtig fullback, der også er god fremad banen og det er Enrique bestemt ikke.

Bare rolig, vi skal nok få Moreno ;)

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 23. jul, 2014 09:41

Emmy skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
AndreasN skrev:

Nogle der kender ham?
Min gode ven, der er hardcore Atletico Madrid fan, har nævnt ham ved lejligheder og sagt, at han med tiden potentielt vil kunne afløse Juan Fran.

Jeg forstår dog ikke helt denne signing. Medmindre der foreligger en købsoption ved endt lejemål, henter vi en spiller ind til en position, hvor vi i forvejen har Johnson og Flanagan. Hvis vi skal forstærke os på backpositionerne bør det efter min mening være gennem kvalitetsspillere, der er tiltænkt at kunne benyttes i vores stærkeste formation. Dette giver denne signing på ingen måde udtryk for at være. Vi er efter min mening ikke længere i en situation, hvor vi bliver nødt til at låne spillere for at forstærke truppen, og da slet ikke fra Atletico Madrid.

Skal man tro pålidelige kilder som Pearce og Barrett vil vi snart have hentet en 7-8 spillere totalt set. Der er givetvis behov for at lukke hullet efter Suarez og styrke bredden, dette er indiskutabelt. Men jeg vil også mene, at for mange signings kan være med til at bremse den udvikling, som Rodgers har sat igang det seneste halvandet år. Skrækscenariet er Tottenham, hvis spillemæssige niveau ikke tilnærmelsesvis har nået de højder, fra da de havde Bale og Modric i truppen.
Hvis BR ser en stor fremtid i ham så er det et fint lejemål. GJ er færdig i Liverpool til næste sommer og så vil det være fint med en god ung backup til Flanno.
Men hvis BR ser en stor fremtid i ham, vil man jo mene, at vi burde forsøge at købe ham med det samme.

Alternativt ender vi nu med at udvikle et ungt talent til en klassespiller, som så ryger retur til Atletico for basøre, hvis man skal tro rygterne om, at der er indført en tilbagekøbsklausul såfremt vi ender med at købe knægten.

Danie15turridge

Indlæg af Danie15turridge » onsdag, 23. jul, 2014 11:07

Xenne skrev:
tue69 skrev: Enrique er glimrende, vel at mærke når han er klar. Det er så netop spørgsmålet, for hvor fit er han egentligt efter sin skade? Og hvordan påvirker det en sæson, hvor vi også skal spille Champions League?
;)

Besvar