Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Harvey » onsdag, 06. aug, 2014 11:54

The Telegraph tror at vi bliver nummer 7 :(

Presumably this is just the Liverpool-hating media hating Liverpool like they always do, but … did anybody else expect a little more from Liverpool this summer? The breakthrough of last season and the return of Champions League football was meant to herald a new, swashbuckling era behind the scenes at Anfield. If they could spend £35 million on Andy Carroll when times were lean, what might they do when times were plentiful? Well, they’ve replaced one of the best players in the world with Rickie Lambert, spent the rest of the money on a load of promising but unproven names, and basically signing exactly the same players they would have done if they’d finished seventh. So that's what we're giving them. Good kits, though. I even like the third kit, even though one guy on Twitter said it looked like “the logo of a protein power bar”.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 06. aug, 2014 12:52

Harvey skrev:The Telegraph tror at vi bliver nummer 7 :(

Presumably this is just the Liverpool-hating media hating Liverpool like they always do, but … did anybody else expect a little more from Liverpool this summer? The breakthrough of last season and the return of Champions League football was meant to herald a new, swashbuckling era behind the scenes at Anfield. If they could spend £35 million on Andy Carroll when times were lean, what might they do when times were plentiful? Well, they’ve replaced one of the best players in the world with Rickie Lambert, spent the rest of the money on a load of promising but unproven names, and basically signing exactly the same players they would have done if they’d finished seventh. So that's what we're giving them. Good kits, though. I even like the third kit, even though one guy on Twitter said it looked like “the logo of a protein power bar”.
De har vel tildels ret, hvis vi var sluttet som nr. 7, så havde vi stadig kunne hente samtlige af de spillere vi har købt i år.

Vi er jo bare ikke en klub der køber de store navne, desværre. (dog med på undtagelser Torres, Suarez)
Billede

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » onsdag, 06. aug, 2014 12:58

Harvey skrev:The Telegraph tror at vi bliver nummer 7 :(

Presumably this is just the Liverpool-hating media hating Liverpool like they always do, but … did anybody else expect a little more from Liverpool this summer? The breakthrough of last season and the return of Champions League football was meant to herald a new, swashbuckling era behind the scenes at Anfield. If they could spend £35 million on Andy Carroll when times were lean, what might they do when times were plentiful? Well, they’ve replaced one of the best players in the world with Rickie Lambert, spent the rest of the money on a load of promising but unproven names, and basically signing exactly the same players they would have done if they’d finished seventh. So that's what we're giving them. Good kits, though. I even like the third kit, even though one guy on Twitter said it looked like “the logo of a protein power bar”.
Tjah. Vi kan jo i realiteten ikke bruge deres prognose til noget, men jeg må indrømme, at der er en betragtelig forskel på vores hold med og uden Suarez på holdkortet. Personligt har jeg været ganske tilfreds med transfervinduet indtil videre, men jeg håber fortsat på flere forstærkninger... Jeg tror, desværre, at meget afhænger af United i år. Hvis de fortsætter med at opruste, begynder det at se svært ud. Arsenal er stabile, men jeg har ikke den store tiltro til dem. Jeg synes stadig, de mangler balance på deres hold.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 06. aug, 2014 13:01

Harvey skrev:The Telegraph tror at vi bliver nummer 7 :(

Presumably this is just the Liverpool-hating media hating Liverpool like they always do, but … did anybody else expect a little more from Liverpool this summer? The breakthrough of last season and the return of Champions League football was meant to herald a new, swashbuckling era behind the scenes at Anfield. If they could spend £35 million on Andy Carroll when times were lean, what might they do when times were plentiful? Well, they’ve replaced one of the best players in the world with Rickie Lambert, spent the rest of the money on a load of promising but unproven names, and basically signing exactly the same players they would have done if they’d finished seventh. So that's what we're giving them. Good kits, though. I even like the third kit, even though one guy on Twitter said it looked like “the logo of a protein power bar”.
Det må de gerne tror, der var heller ikke nogen der troede vi blev nr. 2.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » onsdag, 06. aug, 2014 13:11

Jeg håber nu stadig på at vi kan få hentet en angriber der har nogenlunde samme niveau some Strurridge.

Det kan selvfølgeligt godt være at der ikke er nogen spillere (med de rette kvaliteter) til rådighed og at vi så i stedet må vente til Januar, lige som i Rodgers' 1 sæson.

Kan vi så hente en spiller eller 2, som vi gjorde med Coutinho og Sturridge, ville jeg da bestemt ikke klage ;)


Lige pt så jeg dog helst at vi fik hentet en angriber, som værende den sidste brik i vores Transfer-kabale.

Så burde vi være klar til sæson start.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 06. aug, 2014 13:24

Jensen skrev:Jeg håber nu stadig på at vi kan få hentet en angriber der har nogenlunde samme niveau some Strurridge.

Det kan selvfølgeligt godt være at der ikke er nogen spillere (med de rette kvaliteter) til rådighed og at vi så i stedet må vente til Januar, lige som i Rodgers' 1 sæson.

Kan vi så hente en spiller eller 2, som vi gjorde med Coutinho og Sturridge, ville jeg da bestemt ikke klage ;)


Lige pt så jeg dog helst at vi fik hentet en angriber, som værende den sidste brik i vores Transfer-kabale.

Så burde vi være klar til sæson start.

Enig den rigtige angriber skal hentes nu.
Jeg har dog lidt svært ved at se hvem ?.
Sidste år var de rygtet til Costa det kunne jo have været meget godt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

APLFC
Indlæg: 334
Tilmeldt: søndag, 24. jan, 2010 10:09
Geografisk sted: Roskilde

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af APLFC » onsdag, 06. aug, 2014 13:32

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... me=2993345

Er det her du har læst det? Samme mand tror Spurs bliver 14'er og City 6'er

Krelle
Indlæg: 64
Tilmeldt: søndag, 04. mar, 2012 20:42
Geografisk sted: Vejle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Krelle » onsdag, 06. aug, 2014 13:45

APLFC skrev:http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... me=2993345

Er det her du har læst det? Samme mand tror Spurs bliver 14'er og City 6'er
Ja, og han tror at West Ham bliver 4'er og Everton 2'er. WTF.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 06. aug, 2014 13:48

Krelle skrev:
APLFC skrev:http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... me=2993345

Er det her du har læst det? Samme mand tror Spurs bliver 14'er og City 6'er
Ja, og han tror at West Ham bliver 4'er og Everton 2'er. WTF.
Rolig, læs hvad der står ved West Ham f.eks.
"A surprisingly high placing, but remember that this completely arbitrary league table is based as much on entertainment value as it is on quality."

Jesperrosendal
Indlæg: 444
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 13:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesperrosendal » onsdag, 06. aug, 2014 14:12

Hvis vi henter Lacazette og Moreno, så er jeg faktisk ok tiflreds med vinduet.

Lacazette er kun 23, scorede 15 mål i den franske og virker til at være en meget spændende spiller, der både kan spille kant og helt fremme, altså nøjagtig sådan en type BR godt kan lide.

Moreno håber jeg på, mest fordi han er en kommende landsholdspiller på det spanske landshold, og Enrique er bare ikke god nok i længden.

Jeg ved faktisk ikke hvem andre angribere vi skal hente, har netop siddet og tjekket sidste sæsons topscorere i de 4 store ligaer, og der er næsten kun Lacazette tilbage som jeg synes er interessant. Lavezzi er mere kantspiller og scorede kun 9 mål, Griezmann er blevet solgt, det samme med Alexis. Den italienske liga tror jeg bare ikke på længere rent kvalitetsmæssigt. Måske er der Vincent Aboubakar fra Lorient som havde en god sæson sidste år, men om han er god nok til PL, det er virkelig svært at sige.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » onsdag, 06. aug, 2014 14:15

Manquillo er nu officiel, skriver vores officielle hjemmeside!
http://liverpoolfc.com/news/latest-news ... -loan-move
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1689
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 06. aug, 2014 14:37

Sivi skrev:Manquillo er nu officiel, skriver vores officielle hjemmeside!
http://liverpoolfc.com/news/latest-news ... -loan-move
Fint med konkurrence til Johnson (og Flannagan) - Alves-rygterne kan nu begraves. Nogen der har et klart billede af Manquillo kvaliteter (udover hurtighed)? Og nogen der ved om aftalen indeholder en købsoption?
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » onsdag, 06. aug, 2014 15:05

Jesperrosendal skrev:Hvis vi henter Lacazette og Moreno, så er jeg faktisk ok tiflreds med vinduet.

Lacazette er kun 23, scorede 15 mål i den franske og virker til at være en meget spændende spiller, der både kan spille kant og helt fremme, altså nøjagtig sådan en type BR godt kan lide.

Moreno håber jeg på, mest fordi han er en kommende landsholdspiller på det spanske landshold, og Enrique er bare ikke god nok i længden.

Jeg ved faktisk ikke hvem andre angribere vi skal hente, har netop siddet og tjekket sidste sæsons topscorere i de 4 store ligaer, og der er næsten kun Lacazette tilbage som jeg synes er interessant. Lavezzi er mere kantspiller og scorede kun 9 mål, Griezmann er blevet solgt, det samme med Alexis. Den italienske liga tror jeg bare ikke på længere rent kvalitetsmæssigt. Måske er der Vincent Aboubakar fra Lorient som havde en god sæson sidste år, men om han er god nok til PL, det er virkelig svært at sige.

Har han ikke lige forlænget med Lyon ?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 06. aug, 2014 15:59

Rummenigge har været ude og påstå, at Reus har en frikøbsklausul på ca. £20m. Jeg kan godt forstå, at Dortmund er ved at være godt trætte af Bayern. Uanset om det er sandt eller ej, så skal de holde sig fra at tale om andre klubbers spillere og deres kontraktforhold. Hvis de mener, at en sådan klausul fndes, så kan de jo bare byde på ham, hvis de er interesserede.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... witterfeed

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... e-20m.html

Undskylder, at jeg konstant smider links om Reus, men jeg vil håbe indtil den 1. september på, at vi får signet ham.
Kloppite

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » onsdag, 06. aug, 2014 16:00

Jensen skrev:
Jesperrosendal skrev:Hvis vi henter Lacazette og Moreno, så er jeg faktisk ok tiflreds med vinduet.

Lacazette er kun 23, scorede 15 mål i den franske og virker til at være en meget spændende spiller, der både kan spille kant og helt fremme, altså nøjagtig sådan en type BR godt kan lide.

Moreno håber jeg på, mest fordi han er en kommende landsholdspiller på det spanske landshold, og Enrique er bare ikke god nok i længden.

Jeg ved faktisk ikke hvem andre angribere vi skal hente, har netop siddet og tjekket sidste sæsons topscorere i de 4 store ligaer, og der er næsten kun Lacazette tilbage som jeg synes er interessant. Lavezzi er mere kantspiller og scorede kun 9 mål, Griezmann er blevet solgt, det samme med Alexis. Den italienske liga tror jeg bare ikke på længere rent kvalitetsmæssigt. Måske er der Vincent Aboubakar fra Lorient som havde en god sæson sidste år, men om han er god nok til PL, det er virkelig svært at sige.

Har han ikke lige forlænget med Lyon ?
Tror ikke han har forlænget, blot slået fast at han ikke vil skifte i dette vindue.

Jeg håber på Moreno og guld købt Reus - hans frikøbsklausul siges at være 20 mill pund (samme pris som Swansea vil have for Bony)

Besvar