Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 11. aug, 2014 21:26

Kelly skrev:
liverpoolfc86 skrev:
OBI-WAN skrev:
liverpoolfc86 skrev:Firmino

Er manden der skal hentes. Punktum
Tak for input! når du siger det på måde, ser jeg mig nødsaget til, at sige det videre til team Rodgers & Co. Velkommen til. ;)
Tak

gid han må lytte.

FIRMINO !!!
Er det ikke en angriber vi mangler
jo. Det kan han også godt spille :)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10269
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 11. aug, 2014 22:43

liverpoolfc86 skrev: jo. Det kan han også godt spille :)
Okay, for det har han jo spillet hvor ofte i Hoffenheim. tæt på nul, hvis ikke det ER nul gange. Coutinho kan også spille angriber, men ville dælme være elendig i den position.
Verden er smask fuld af hyklere....

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 11. aug, 2014 23:27

Thommo skrev:
liverpoolfc86 skrev: jo. Det kan han også godt spille :)
Okay, for det har han jo spillet hvor ofte i Hoffenheim. tæt på nul, hvis ikke det ER nul gange. Coutinho kan også spille angriber, men ville dælme være elendig i den position.
5 kasser. Angrebs kasser. Værsgod.

http://youtu.be/sE-pdHpU8sk

Vi skal bare have FIRMINO ☺

At sammenligne de to, lyder som om du aldrig har set ham spille.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » mandag, 11. aug, 2014 23:46



Nej, bare nej. :dontknow: :aliboronz2: :army6:

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » mandag, 11. aug, 2014 23:54

Roberto Firmano 23 år. Virkelig ukendt for de fleste, som ikke ser Tysk bundesliga. Hans 31 mål i 107 kampe for Hoffenheim. Javel, han kan lave kasser. Stadigvæk et stort spring fra Bundesliga til PL. Ser det ikke ske i det her vindue.
27 marts 2014 lavede han en 3 årige ny aftale med Hoffenheim. 8-) ;)

Håber vi går inderst inde efter Marco Reus, eller Edinson Cavani som CF/ Wing :army7:
You'r Never Walk Alone. ///

sjampen
Indlæg: 1756
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » tirsdag, 12. aug, 2014 00:08

Thommo skrev:
liverpoolfc86 skrev: jo. Det kan han også godt spille :)
Okay, for det har han jo spillet hvor ofte i Hoffenheim. tæt på nul, hvis ikke det ER nul gange. Coutinho kan også spille angriber, men ville dælme være elendig i den position.
Ifølge Transfermarkt har Firmino så vidt jeg kan se i denne sæson spillet alle pånær 3 kamp i positionen bag angriberen, altså det man i FIFA spillene vil kalde en CAM. I årene før har han primært spillet på begge kanter, med enkelte kampe centralt bag angriberen. 2 af de 3 kampe, han ikke spillede offensiv midtbane, spillede han som forreste angriber og den sidste spillede han som kant. Anthony Modeste har i stort set alle kampene spiller angriber. Jeg har ikke set nok til at udtale mig om hvad der er sket når Hoffenheim under kampen roterede væk fra deres startformation, men mit bud er nu at det er Kevin Volland der i de situationer har taget den forreste plads fordi Firmino simpelthen spiller den offensive playmaker langt bedre end han gør noget andet.

I de 2 foregående sæsoner spillede Firmino hovedsageligt kant, med enkelte kampe som offensive midtbane og så vidt jeg kan se kun 3 kampe som forreste angriber. Iøvrigt synes jeg det er værd at bemærke at hoveddelen af hans (meget få) kampe som forreste angriber, er kommet sidst i sæsonen hvor man kunne spekulere i at truppen er både træt og lidt skadesplaget, ligesom der måske kommer lidt flere kampe hvor en træner vælger at stille en smule mere defensivt op.

Nu har jeg ikke fulgt Firmino tæt, men da det tilsyneladende ikke holder andre tilbage fra at ønske ham til klubben at man aldrig har set ham spille, så er min noget tynde vurdering at Firmino er absolut bedst i playmaker rollen, men en rigtig dygtig målscorer. Personligt ville jeg ikke smide ham op som angriber, selvom han uden tvivl har evnerne, fordi han simpelthen bare er bedre i 10'er rollen som holdets forreste playmaker, præcist som jeg mener Coutinho er. Hvis vi antog at Firmino spillede i Liverpool, ville jeg selvfølgelig bruge både Studge og Lambert(Og Borini hvis han bliver) før ham i rollen som angriber. Jeg ville nok også hellere smide Sterling derop, selvom det muligvis kunne være det samme. Jordon Ibe er muligvis en mere "ren" angriber, men jeg ville nok alligevel smide Firmino derop foran ham. Skulle jeg af skader blive nød til at bruge Firmino som angriber, ville jeg nu nok alligevel vælge at bruge ham som falsk 9'er og give ham nogle andre opgaver en jeg ville Sturridge.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » tirsdag, 12. aug, 2014 00:12

LFC_20 skrev:

Nej, bare nej. :dontknow: :aliboronz2: :army6:
Puha nej, nu så det ellers lige så lovende ud...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pede » tirsdag, 12. aug, 2014 00:15

Eto'o rygter nægter jeg simpelthen at tro på. Om så han var villig til at spille gratis, skal vi ikke røre ham med en ildtang.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 12. aug, 2014 00:29

Det er nu ellers de fleste troværdige, der melder om interessen - endda på samme tid... Det ville næsten være latterligt, hvis det blev en realitet, men det har jeg vitterligt svært ved at se ske. Det ser mest af alt ud til, at vi forhører os vidt omkring for at sikre, at vi i hvert fald får én ind. Det kunne måske tænkes, at vi en, vi arbejder på, og alle de har navne kommer op i tilfælde af denne ene mislykkes.
Senest rettet af AndreasN tirsdag, 12. aug, 2014 13:41, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10269
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 12. aug, 2014 00:31

sjampen skrev: Ifølge Transfermarkt har Firmino så vidt jeg kan se i denne sæson spillet alle pånær 3 kamp i positionen bag angriberen, altså det man i FIFA spillene vil kalde en CAM.
Det var derfor Cou kom ind i sammenligningen, idet de er samme type. Fiminos stats med scoringer er dog imponerende sammenlignet med Coutinho´s, men nu er det også i Bundesligaen. som vel er lidt svagere end PL, men for et dårligere hold. Jeg har før været lun på Firmino, på den hetero måde, men angriber er han dog ikke, vil jeg holde på. Og midten er efterhånden godt fyldt op.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7554
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 12. aug, 2014 00:35

LarsU skrev:
LFC_20 skrev:

Nej, bare nej. :dontknow: :aliboronz2: :army6:
Puha nej, nu så det ellers lige så lovende ud...
Jeg ville næsten betragte det som hånligt overfor os fans, hvis der er hold i de rygter og alene hans alder og (formentligt) høje løn, strider imod vores indkøbspolitik. Vi har allerede hentet en gammel ræv til angrebet, ingen grund til at hente en endnu ældre en.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 12. aug, 2014 01:39

I forhold til at Origi kommer om et år, er det vel ikke så overraskende igen, at Eto'o overvejes. Jeg havde faktisk fortrængt, at han var transferfri. Vil hellere have ham end Bony, da han simpelthen passer bedre til den spillestil vi havde succes med sidste sæson. Han har ikke længere den der dødelige fart, men kompenserer udmærket for det ved at time sine løb rigtig flot. Derudover er han en dedikeret spiller, der gør, hvad han bliver bedt om.

Men det er da ikke Cavani eller Falcao niveauet. Ingen tvivl om det.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » tirsdag, 12. aug, 2014 07:36

Jeg kan godt følge dig Alonso.
Hvis man forestillede sig at vi havde landet eksempelvis Falcao i dette vindue, ja så kan jeg ikke se hvordan at Orgi ville få en chance for at spille sig ind i truppen i næste sæson med både Sturridge og Falcao som klare valg før ham.
Men på den anden side er 3 angriber i en trup der skal spille så mange kampe som vi skal og forhåbentlig også skal næset år, vil egentlig ikke for meget?

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 12. aug, 2014 08:40

Kan ikke se hvad vi skal bruge firmino til. Vi er fint dækket ind på hans position.
Eto'o, hvilken elendighed det ville være hvis vi hentede ham. Mangel på ambitioner, ikke en skid andet. Hvis jo har byttet suarez ud med Eto'o, så er der en i klubben der skal fyres. Hvor elendigt. Hvorfor så ikke købe Origi med det samme?

Hvis det er fordi vi skal have 4 angribere og at det er i stedet for Borini, så er det fint med mig. Hvis han er den eneste forstærkning i angrebet, så står vi skidt frem mod sæsonen
Senest rettet af LFC-Aaby tirsdag, 12. aug, 2014 08:43, rettet i alt 1 gang.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 12. aug, 2014 08:41

rnh skrev:Jeg kan godt følge dig Alonso.
Hvis man forestillede sig at vi havde landet eksempelvis Falcao i dette vindue, ja så kan jeg ikke se hvordan at Orgi ville få en chance for at spille sig ind i truppen i næste sæson med både Sturridge og Falcao som klare valg før ham.
Men på den anden side er 3 angriber i en trup der skal spille så mange kampe som vi skal og forhåbentlig også skal næset år, vil egentlig ikke for meget?
Det ved jeg nu ikke. Vi har Sturridge. Derefter har vi Lambert, der næste år vil være 33 år. Mon ikke det ville være meget sundt for Liverpool, hvis 20-årige Origi ikke skal være andetvalg i næste sæson. Især hvis vi i flere kampe vil fortsætte med at spille med to angribere.

Jeg synes bestemt, at der er plads til en angriber af høj kaliber i 27-28 års alderen i vores projekt, uden at det vil blokere for et ungt talent som Origi.
Kloppite

Besvar