hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: hvem skal ud

Indlæg af LarsU » onsdag, 27. aug, 2014 12:19

Hr. Drejer skrev:
texy skrev:Joe Allen til Man Utd??? For £20m?? Sælg!!

http://www.plbold.dk/2014/08/27/vildt-r ... -liverpool
Kildekritik kære texy ;)

Han skal ingen steder! Og han skal slet ikke gøre man u bedre.

Allen er god at have i truppen. Han er god på bolden og god i presspillet. Dernæst brokker han sig ikke over at være på bænken.
Nå, så slap jeg for selv at skrive det. Fuldstændig enig i overstående. Fuldstændig.

Altså helt fuldstændig.

Helt og aldeles.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: hvem skal ud

Indlæg af sirsvansealot » onsdag, 27. aug, 2014 12:39

Hekkem skrev:
sirsvansealot skrev:
Tror du, Agger er bagved Toure i køen? Det er jeg 100 % sikker på, at han ikke er. Desuden er der to pladser at kæmpe om, så man kan vel max tale om 3. valg? Enrique 5. valg til backen? Vi har to venstrebenede backs. Enrique har været skadet i over et halvt år, hvorfor vi af nød har brugt højrebacks på venstreside. Er Lucas 5. valg efter Can, Hendo, Allen, Gerrard? MEget muligt, men der er to pladser. Og derfor kan man max tale om 3. valg. Vi har tre andre angribere. Sturridge, Balo og Lambert. Derfor er det vel kun 4. valg.
Der er mere end en back på den liste ;)

Lucas er 5. valg efter de nævnte. Agger er efter Toure i køen, ellers giver det ingen mening at nægte Toure at tage til Tyrkiet.
Der er 3 der skal være ukampdygtige på samme tid, førhen 5. valget til det centrale forsvar kommer i aktion. Så kan det ikke være maks 3. valg.
Mere end en back på den liste? Hvilken liste? Hvilke backs? Toure havde fået lov til at skifte, men ville ikke selv. Ergo havde klubben sagt farvel til ham og ikke til Agger

http://www1.skysports.com/football/news ... rabzonspor

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » onsdag, 27. aug, 2014 23:13

LarsU skrev:
Hr. Drejer skrev:
texy skrev:Joe Allen til Man Utd??? For £20m?? Sælg!!

http://www.plbold.dk/2014/08/27/vildt-r ... -liverpool
Kildekritik kære texy ;)

Han skal ingen steder! Og han skal slet ikke gøre man u bedre.

Allen er god at have i truppen. Han er god på bolden og god i presspillet. Dernæst brokker han sig ikke over at være på bænken.
Nå, så slap jeg for selv at skrive det. Fuldstændig enig i overstående. Fuldstændig.

Altså helt fuldstændig.

Helt og aldeles.
For 6-8 måneder siden var jeg vilig til at sælge ham for hvad som helst, også til manu, men han sluttede fint af sidste sæson, og var min MoM i city kampen. Med den seneste form kan vi altid få 12-14 mill, så vil foretrække anden klub end 20 fra scum. Men igen, jeg tror heller ikke en handel mellem scum Og LFC sker i min levetid, og regner med jeg har 30 år i mig ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » onsdag, 27. aug, 2014 23:39

LarsU skrev:
Hr. Drejer skrev:
texy skrev:Joe Allen til Man Utd??? For £20m?? Sælg!!

http://www.plbold.dk/2014/08/27/vildt-r ... -liverpool
Kildekritik kære texy ;)

Han skal ingen steder! Og han skal slet ikke gøre man u bedre.

Allen er god at have i truppen. Han er god på bolden og god i presspillet. Dernæst brokker han sig ikke over at være på bænken.
Nå, så slap jeg for selv at skrive det. Fuldstændig enig i overstående. Fuldstændig.

Altså helt fuldstændig.

Helt og aldeles.
Fint nok, at I vurderer det således. For mig har han en fin arbejdsmoral og kæmper godt, men han er ekstremt langsom på bolden og bidrager næsten intet fremadrettet. At vi med en skade til Lallana ser os nødsaget til at spille Allen fra start skræmmer mig. Han skal være lykkelig for en bænkeplads, hvis det står til mig.

Men med Lucas på vej ud, så ser vi naturligvis lidt tyndt besat ud på den centrale midtbane, hvis også Allen smutter. I mine øjne kan det dog ikke være svært at finde en bedre erstatning selv her sidst i transfervinduet.

EDIT: Man kunne f.eks. prøve at hijacke denne deal. http://www.theguardian.com/football/201 ... CMP=twt_gu

Rygtet om Man Utd er selvfølgelig nok helt ude i skoven. Men, hvorfor kræves der pludselig kildekritik i denne tråd? Er det bare fordi, at I ikke ønsker at Allen forlader os, eller mener I seriøst, at man kun må bringe noget fra Liverpool Echo på banen?
Kloppite

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: hvem skal ud

Indlæg af L4 » torsdag, 28. aug, 2014 07:31

texy skrev:
LarsU skrev:
Hr. Drejer skrev:
texy skrev:Joe Allen til Man Utd??? For £20m?? Sælg!!

http://www.plbold.dk/2014/08/27/vildt-r ... -liverpool
Kildekritik kære texy ;)

Han skal ingen steder! Og han skal slet ikke gøre man u bedre.

Allen er god at have i truppen. Han er god på bolden og god i presspillet. Dernæst brokker han sig ikke over at være på bænken.
Nå, så slap jeg for selv at skrive det. Fuldstændig enig i overstående. Fuldstændig.

Altså helt fuldstændig.

Helt og aldeles.
Fint nok, at I vurderer det således. For mig har han en fin arbejdsmoral og kæmper godt, men han er ekstremt langsom på bolden og bidrager næsten intet fremadrettet. At vi med en skade til Lallana ser os nødsaget til at spille Allen fra start skræmmer mig. Han skal være lykkelig for en bænkeplads, hvis det står til mig.

Men med Lucas på vej ud, så ser vi naturligvis lidt tyndt besat ud på den centrale midtbane, hvis også Allen smutter. I mine øjne kan det dog ikke være svært at finde en bedre erstatning selv her sidst i transfervinduet.

EDIT: Man kunne f.eks. prøve at hijacke denne deal. http://www.theguardian.com/football/201 ... CMP=twt_gu

Rygtet om Man Utd er selvfølgelig nok helt ude i skoven. Men, hvorfor kræves der pludselig kildekritik i denne tråd? Er det bare fordi, at I ikke ønsker at Allen forlader os, eller mener I seriøst, at man kun må bringe noget fra Liverpool Echo på banen?
Vildt så forskelligt man kan se på spillerne, håber at han får en lang periode uden skader, jeg synes at han er fantastisk. Allerede niveau over hvad Lucas nogensinde har været for os, Lucas som netop ALDRIG bidrager med nogetsomhelst offensivt.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hekkem » torsdag, 28. aug, 2014 08:11

Hekkem skrev:Kristoffer Peterson, Jordon Ibe og Suso lejes ud

Sebastian Coates, Jack Robinson, Oussama Assaidi, Fabio Borini, Lucas, Daniel Agger og Jose Enrique sælges.
Så blev den første spiller solgt.Pettersson til Utricht
Liverpool youngster Kristoffer Peterson has today completed a permanent transfer to Dutch side FC Utrecht.

The 19-year-old Swede departs the club three-and-a-half years after arriving from Savedalens IF in January 2011.

Although the forward never made a competitive senior appearance for the Reds, he rose to prominence in pre-season this summer.

Peterson was on target in consecutive friendlies against Brondby and Preston North End last month, earning a place on the subsequent tour of America.

Everybody at Liverpool wishes Kris all the best with his move to Utrecht and future career.
Senest rettet af Hekkem fredag, 29. aug, 2014 12:29, rettet i alt 2 gange.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » torsdag, 28. aug, 2014 08:43

Pris på Peterson?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2168
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 28. aug, 2014 10:55

Nu da Napoli missede CHL har de nok ikke råd til Lucas eller Agger, og gad vide om Higuain bliver der nu ?
Håber godt nok ikke han ender ved en af vores konkurrenter, og at Napoli fastholder frikøbsklausulen på 80£ pund.
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » torsdag, 28. aug, 2014 15:44

Redtothebone skrev:Nu da Napoli missede CHL har de nok ikke råd til Lucas eller Agger, og gad vide om Higuain bliver der nu ?
Håber godt nok ikke han ender ved en af vores konkurrenter, og at Napoli fastholder frikøbsklausulen på 80£ pund.
I det hele taget ser mulighederne for Agger ud til at blive færre og færre. Nu ved jeg ikke, om vi overhovedet kunne finde på at sælge til en konkurrent, men Spurs har lige signet Fazio, hvilket vel også udelukker dem.

Hvem er efterhånden på banen? Atl. Madrid?
Kloppite

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 28. aug, 2014 22:03

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... qpr-switch

Så kan vi skrive Robinson på listen over store talenter fra klubben, som aldrig fandt vejen til fast mand på førsteholdet.
Jeg tror dog Robinson får en solid Premier League karriere, for han besidder nogle gode egenskaber, som, hvis man finpudser, kan gøre man til en rigtig dygtig back.

YNWA Jack :headbang:

QPR har forresten valgt at leje ham ud til Huddersfield.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hekkem » fredag, 29. aug, 2014 12:26

Hekkem skrev:Kristoffer Peterson, Jordon Ibe og Suso lejes ud

Sebastian Coates, Jack Robinson, Oussama Assaidi, Fabio Borini, Lucas, Daniel Agger og Jose Enrique sælges.
Så blev den anden spiller solgt. Jack Robinson til QPR
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... qpr-switch
Liverpool can confirm Jack Robinson has completed a move to Queens Park Rangers.

The 20-year-old defender has made the switch to Loftus Road after signing a long-term deal with the London club.

Robinson made 11 appearances for the Reds' first team after progressing through the Academy set-up.

He held the distinction of becoming the club's youngest-ever player when he was handed a debut as a substitute against Hull City in May 2010 aged just 16 years and 250 days, until Jerome Sinclair took the record in 2012.

Everybody at Liverpool would like to wish Jack all the best for the future.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » fredag, 29. aug, 2014 12:47

Og Robinson er blevet lejet ud til Huddersfield som det første
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Pakken » fredag, 29. aug, 2014 23:35


Eftersigende skulle prisen være £3m.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » fredag, 29. aug, 2014 23:35




Når både Pearce & Barrett melder det, begynder jeg at tro, at vi vil se Agger i Superligaen i år.

Meget billigt, men en fornuftigt handel for begge parter, da vi slipper for hans høje løn og han kan vende hjem og få karrieren på skinner igen, efter en turbulent sæson her - Fantastisk spiller, dog ser Rodgers andre veje og så er det nok bedst at ens veje skilles.


Håber ikke vi skal til at presse Borini ud, vil han blive og kæmpe, så skal han have lov, men samtidig vil det være bedst for ham selv, at få fast spilletid i en ung alder, så han kan udvikle sit fine talent yderligt.

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Pakken » fredag, 29. aug, 2014 23:43

Der sker lidt her til aften. Ifølge Gianluca Di Marzio, som så vidt jeg husker havde ret godt fat i rygtet om Balotelli, kan Suso være på vej til Milan.

Kilde: http://gianlucadimarzio.com/milan/milan ... liverpool/

Besvar