Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 20. feb, 2015 21:43

Vi har Markovic og Ibe der kan spille i højre side. Hvem kan spille i venstre hvis Moreno er skadet eller skal hviles?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 20. feb, 2015 21:48

ilusio skrev:Vi har Markovic og Ibe der kan spille i højre side. Hvem kan spille i venstre hvis Moreno er skadet eller skal hviles?
Ibe også.

Det er i mine øjne hans mest naturlige side. Det er i hvert fald den side, som jeg har set ham optræde oftest i. Jeg synes også, at han selv bliver langt farligere, når han fra venstre side trækker ind i banen til hans højre fod. Omvendt ser han ud til at være god til at gøre sine medspillere farligere i den anden side, hvor han er god til også at komme til baglinjen.

Og hvorfor ikke også inddrage Enrique som en mulighed. Han har langt mere fysisk tilstedeværelse end Moreno.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14401
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 20. feb, 2015 21:52

ilusio skrev:Vi har Markovic og Ibe der kan spille i højre side. Hvem kan spille i venstre hvis Moreno er skadet eller skal hviles?
Ibe, Sterling og Lallana
"We're not racist, we only hate the mancs"

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » fredag, 20. feb, 2015 22:20

Emmy skrev:
ilusio skrev:Vi har Markovic og Ibe der kan spille i højre side. Hvem kan spille i venstre hvis Moreno er skadet eller skal hviles?
Ibe, Sterling og Lallana
Glen Johson og Enrique kan vel i og for sig os.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 20. feb, 2015 23:09

thefugle skrev:
Emmy skrev:
ilusio skrev:Vi har Markovic og Ibe der kan spille i højre side. Hvem kan spille i venstre hvis Moreno er skadet eller skal hviles?
Ibe, Sterling og Lallana
Glen Johson og Enrique kan vel i og for sig oGsÅ.
Hvorfor bruge sms sprog, når man har et tastatur. Og hvorfor bruge sms sprog i en sms, det er ikke ret svært at skrive hele ordet. Hilsen den mugne. Men vil egentlig godt høre et argument for at "spare"et par tryk på tlf men specielt på tastaturet virker det en kende lad, doven og mystisk.

On topic. Jeg er for at hente en ny nummer 1, og så beholde Simon M. naturligvis. Alves til højre back på en fri transfer, ville ikke være så skidt, når nu Glen forhåbentlig ikke får forlænget.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » fredag, 20. feb, 2015 23:39

Bliver det for moderne for dig, Thommo? ;)

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » lørdag, 21. feb, 2015 01:04

Sterling ser jeg ikke som mulig wingback.
Enrique kan vel bruges som backup i en sæson mere højest.
Johnson er måske væk til sommer.

Jeg er blot lidt nervøs med dybden på disse pladser.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » lørdag, 21. feb, 2015 09:47

Thommo skrev:
thefugle skrev:
Emmy skrev:
ilusio skrev:Vi har Markovic og Ibe der kan spille i højre side. Hvem kan spille i venstre hvis Moreno er skadet eller skal hviles?
Ibe, Sterling og Lallana
Glen Johson og Enrique kan vel i og for sig oGsÅ.
Hvorfor bruge sms sprog, når man har et tastatur. Og hvorfor bruge sms sprog i en sms, det er ikke ret svært at skrive hele ordet. Hilsen den mugne. Men vil egentlig godt høre et argument for at "spare"et par tryk på tlf men specielt på tastaturet virker det en kende lad, doven og mystisk.

On topic. Jeg er for at hente en ny nummer 1, og så beholde Simon M. naturligvis. Alves til højre back på en fri transfer, ville ikke være så skidt, når nu Glen forhåbentlig ikke får forlænget.
wow.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » lørdag, 21. feb, 2015 09:55

nikand skrev:
Niche skrev:Jeg har fulgt en del med i Romas sæson i denne sæson, fordi jeg mener de har et rigtig spændende hold. Specielt Naingollan ser rigtig spændende ud. Han spiller som en ung de Jong, men uden de helt vilde unoder. Han kæmper altid røven ud af en hvis beklædningsgenstand, og han er rigtig meget med i det opbyggende spil. Han har et godt spark fra distancen og god long range passing ability. Han kan dog have tendens til at fejlplacere sig, og blive fanget højt i banen, så imo er han mere en 8'er end en 6'er, som han ellers oftest betegnes som. Han ligner imø den perfekte afløser for Gerrard med tanke på hvad vi ellers har til de centrale midtbanepladser.
Der er ikke en perfekt afløser for Gerrard som er mulig for LFC til sommer. Som metallica synger "sad but true..."
Jeg er faktisk både enig og uenig. Enig i, at man ikke kan finde en anden Gerrard, som kan have samme betydning for klubben som han har/har haft. Man skal heller ikke prøve at få en spillemæssig kopi af Gerrard, men som type har Naiangolan mange af de kompetencer, som vi i nogen grad mangler, og har manglet mere og mere i takt med at Gerrard er blevet ældre. Specielt vildskab og en urokkelig gejst. Vi har ikke rigtig nogen, der i samme grad sætter sig i respekt, som Gerrard og Carrager plejede at gøre, og det er der, jeg mener, Naiangolan ville være perfekt når nu Gerrard rykker pælene op og drager mod nye græsgange.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » lørdag, 21. feb, 2015 09:58

Niche skrev:
nikand skrev:
Niche skrev:Jeg har fulgt en del med i Romas sæson i denne sæson, fordi jeg mener de har et rigtig spændende hold. Specielt Naingollan ser rigtig spændende ud. Han spiller som en ung de Jong, men uden de helt vilde unoder. Han kæmper altid røven ud af en hvis beklædningsgenstand, og han er rigtig meget med i det opbyggende spil. Han har et godt spark fra distancen og god long range passing ability. Han kan dog have tendens til at fejlplacere sig, og blive fanget højt i banen, så imo er han mere en 8'er end en 6'er, som han ellers oftest betegnes som. Han ligner imø den perfekte afløser for Gerrard med tanke på hvad vi ellers har til de centrale midtbanepladser.
Der er ikke en perfekt afløser for Gerrard som er mulig for LFC til sommer. Som metallica synger "sad but true..."
Jeg er faktisk både enig og uenig. Enig i, at man ikke kan finde en anden Gerrard, som kan have samme betydning for klubben som han har/har haft. Man skal heller ikke prøve at få en spillemæssig kopi af Gerrard, men som type har Naiangolan mange af de kompetencer, som vi i nogen grad mangler, og har manglet mere og mere i takt med at Gerrard er blevet ældre. Specielt vildskab og en urokkelig gejst. Vi har ikke rigtig nogen, der i samme grad sætter sig i respekt, som Gerrard og Carrager plejede at gøre, og det er der, jeg mener, Naiangolan ville være perfekt når nu Gerrard rykker pælene op og drager mod nye græsgange. Desuden virker han meget komplet som spiller, med forcer både i det defensive og offensive spil.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 21. feb, 2015 16:16

Borini og Aspas ud.
Origi ind.
Hvad med Adriano fra Donesk han er fri til sommer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
**YNWA**
Indlæg: 86
Tilmeldt: onsdag, 14. aug, 2013 20:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af **YNWA** » lørdag, 21. feb, 2015 16:49

Thommo skrev:
thefugle skrev:
Emmy skrev:
ilusio skrev:Vi har Markovic og Ibe der kan spille i højre side. Hvem kan spille i venstre hvis Moreno er skadet eller skal hviles?
Ibe, Sterling og Lallana
Glen Johson og Enrique kan vel i og for sig oGsÅ.
Hvorfor bruge sms sprog, når man har et tastatur. Og hvorfor bruge sms sprog i en sms, det er ikke ret svært at skrive hele ordet. Hilsen den mugne. Men vil egentlig godt høre et argument for at "spare"et par tryk på tlf men specielt på tastaturet virker det en kende lad, doven og mystisk.

On topic. Jeg er for at hente en ny nummer 1, og så beholde Simon M. naturligvis. Alves til højre back på en fri transfer, ville ikke være så skidt, når nu Glen forhåbentlig ikke får forlænget.
Hvor fra ved du Han ik bruger sin tlf som jeg gøre li nu?? :P
Men det er vel lidt li som forkortelse ord og bruge er det ik?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 22. feb, 2015 01:38

Aarhus skrev:Bliver det for moderne for dig, Thommo? ;)
Kort og godt "ja", det er svaret ;) . Jeg nævner ofte overfor X og Y at jeg er født 50-100 år for sent. For sms forkortelser, reality idioter og reality tv og jakob kjeldberg er noget jeg ikke fatter kan være fedt. Men nu er jeg trods alt vokset op uden en verdenskrig indtil videre, så det er vel i og for sig helt fint trods det at vi lever i en forskruet fucked up, mystisk og mærkelig verden. Det er mit syn, andre ser den som værende helt fin, og det må jeg acceptere.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » søndag, 22. feb, 2015 23:01

Niche skrev:
Niche skrev:
nikand skrev:
Niche skrev:Jeg har fulgt en del med i Romas sæson i denne sæson, fordi jeg mener de har et rigtig spændende hold. Specielt Naingollan ser rigtig spændende ud. Han spiller som en ung de Jong, men uden de helt vilde unoder. Han kæmper altid røven ud af en hvis beklædningsgenstand, og han er rigtig meget med i det opbyggende spil. Han har et godt spark fra distancen og god long range passing ability. Han kan dog have tendens til at fejlplacere sig, og blive fanget højt i banen, så imo er han mere en 8'er end en 6'er, som han ellers oftest betegnes som. Han ligner imø den perfekte afløser for Gerrard med tanke på hvad vi ellers har til de centrale midtbanepladser.
Der er ikke en perfekt afløser for Gerrard som er mulig for LFC til sommer. Som metallica synger "sad but true..."
Jeg er faktisk både enig og uenig. Enig i, at man ikke kan finde en anden Gerrard, som kan have samme betydning for klubben som han har/har haft. Man skal heller ikke prøve at få en spillemæssig kopi af Gerrard, men som type har Naiangolan mange af de kompetencer, som vi i nogen grad mangler, og har manglet mere og mere i takt med at Gerrard er blevet ældre. Specielt vildskab og en urokkelig gejst. Vi har ikke rigtig nogen, der i samme grad sætter sig i respekt, som Gerrard og Carrager plejede at gøre, og det er der, jeg mener, Naiangolan ville være perfekt når nu Gerrard rykker pælene op og drager mod nye græsgange. Desuden virker han meget komplet som spiller, med forcer både i det defensive og offensive spil.
Diskussionen er kompliceret da Gerrard kan spille flere positioner, 6 som i sidste sæson, 8er, angrebsmakker til Torres, enmandshæren, venstre kant.

Må vidst til at se Roma hvis det er her vi kan finde en afløser for Gerrard. Troede det var i juve, Wolfsburg eller et sted i Spanien.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 25. feb, 2015 07:27


Besvar