Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Daniel Alves' kontrakt udløber og Barcelona må ikke købe nye spillere i sommerens transfervindue. Det ville således overraske mig, hvis de sælger Montoya.
Lad os i stedet hente Carvajal, der alligevel ryger ud på bænken for Real Madrid, når Danilo kommer til.
Lad os i stedet hente Carvajal, der alligevel ryger ud på bænken for Real Madrid, når Danilo kommer til.
Helt enig. Hader når folk ikke citerer, hvis de svarer på noget. Og hader endnu mere når folk bruger Caps lock fordi andre ikke gør præcis som de vil haveAarde skrev:Jeg synes egentlig, at de er ganske rare, hvis man ikke har fulgt tråden i løbet af dagen. Så kan man nøjes med at læse en enkelt citatpyramide, i stedet for at skulle igennem hele tråden. Samtidig kan man argumentere for, at det sgu ikke tager hverken de store kræfter eller den store tid ekstra at scrolle sig igennem et par citat-pyramider.Cynwal skrev:STOP NU DET CITAT-HELVEDE!!!!Kelly skrev:zalcos skrev:Kelly skrev:
Ikke for at hævde, at det ikke kan være irriterende for nogen. Men jeg kan ærligt talt ikke se, at det skulle være en skik, der fordrer definitive caps-lock påtaler af den der karakter. De er ikke nogen entydigt forfærdelig plage, men et redskab. Nogen kan lide at bruge det, andre kan ikke. Deal with it.
Tror Cynwal bare gerne vil være med i diskussionenBojangles skrev:Helt enig. Hader når folk ikke citerer, hvis de svarer på noget. Og hader endnu mere når folk bruger Caps lock fordi andre ikke gør præcis som de vil haveAarde skrev:Jeg synes egentlig, at de er ganske rare, hvis man ikke har fulgt tråden i løbet af dagen. Så kan man nøjes med at læse en enkelt citatpyramide, i stedet for at skulle igennem hele tråden. Samtidig kan man argumentere for, at det sgu ikke tager hverken de store kræfter eller den store tid ekstra at scrolle sig igennem et par citat-pyramider.Cynwal skrev:STOP NU DET CITAT-HELVEDE!!!!Kelly skrev:zalcos skrev:Kelly skrev:
Ikke for at hævde, at det ikke kan være irriterende for nogen. Men jeg kan ærligt talt ikke se, at det skulle være en skik, der fordrer definitive caps-lock påtaler af den der karakter. De er ikke nogen entydigt forfærdelig plage, men et redskab. Nogen kan lide at bruge det, andre kan ikke. Deal with it.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Jeg tror Cynwal repræsenterer en del, der ikke har behov for at se alle argumenter gentaget 8 gange i citerede indlæg, men godt kan nøjes med, at man citerer det seneste relevante indlæg.
On this train faith will be rewarded
Det er heller ikke hensigtsmæssigt for mobilbrugerne (som jeg selv ofte er).Gary skrev:Jeg tror Cynwal repræsenterer en del, der ikke har behov for at se alle argumenter gentaget 8 gange i citerede indlæg, men godt kan nøjes med, at man citerer det seneste relevante indlæg.
@Kelly, det lød ellers som om, at du godt selv kunne se det, da den kammede over med citaterne sidste gang ?
Vi kan vel mødes et sted på midten ? Når en citat pyramide begynder at nærme sig en længde, hvor de fleste burde være enige om, at nu er det for voldsomt, eller når man citerer 14 andre indlæg med en one liner, kunne man så ikke begynde at overveje at gøre noget ved ens næste indlæg ?
Hvem styrer siden og bestemmer når noget kammer over. Muggen ikNiels K skrev:Det er heller ikke hensigtsmæssigt for mobilbrugerne (som jeg selv ofte er).Gary skrev:Jeg tror Cynwal repræsenterer en del, der ikke har behov for at se alle argumenter gentaget 8 gange i citerede indlæg, men godt kan nøjes med, at man citerer det seneste relevante indlæg.
@Kelly, det lød ellers som om, at du godt selv kunne se det, da den kammede over med citaterne sidste gang ?
Vi kan vel mødes et sted på midten ? Når en citat pyramide begynder at nærme sig en længde, hvor de fleste burde være enige om, at nu er det for voldsomt, eller når man citerer 14 andre indlæg med en one liner, kunne man så ikke begynde at overveje at gøre noget ved ens næste indlæg ?
Der er for og imod begge dele som jeg ser det.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Hvem skal ind?
Det er pisse irriterende, når man læser med fra mobilen, hvor det tilsidst nærmest er umuligt at finde hoved og hale i, hvem der siger hvad. Jeg ser slet ikke nogen grund til at citere de sidste ti indlæg, når man kan nøjes med at citere det seneste og gøre det 1000 gange nemmere for folk at følge en tråd. Der er tråde, jeg helt må opgive at følge med, fordi der er så lange citatpyramider - og det synes jeg sgu er træls, når problemet let kan omgås.
Senest rettet af AndreasN fredag, 15. maj, 2015 16:53, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp
Der er kun en ting mere irriterende end citat-helvedet og det er diskussionen om selvsamme emne!
Tråden hedder hvem skal ind, ffs.
Jeg bruger nu oftest siden fra mobilen, og elsker stadig når der bliver citeret.
Nå tilbage til emnet. Jeg håber ikke vi køber alt for mange angribere. IMØ og erfaring er angribere en bestemt type mennesker, der sjældent bliver bedre af at sidde på bænken og tænke over tingene og så komme tilbage og præstere bedre. Det er nogen der skal stryges med hårene og spille jævnligt for at præstere deres bedste. Derfor håber jeg ikke at vi ender med at have 5-7 angribere, der alle bejler til en start plads og som Rodgers ender med ikke at give nogen af dem tilliden. Ings virker til at være ret sikkert vi får. Så Sturridge, Ings og Origi er en nogenlunde sikker trio af angribere. Hvis der så skal en mere 1. angriber ind, ja så skal Balotelli, Borini og Lambert 100% sikkert videre imø. Og lej dem nu ikke ud. Sælg. (Personligt har jeg stadig en drøm om at Balotelli folder hans talent ud og at ham og Sturridge viser et vildt samarbejde, men tvivler på at jeg får min vilje der) Vi har derudover også talenterne Yesil og Sinclair. En af dem bør imø enten sælges eller lejes ud. Så antaget at vi henter Ings og sælger Balotelli, Borini og Lambert - Så skal der smides
Centralt forsvar ved jeg ikke helt, hvad jeg skal mene om. Med Skrtel, Sakho, Lovren, Wisdom, Illori + Can, så burde vi være dækket ind der. Så i mine øjne skal det kun være en virkelig stærk forstærkning, og gerne en, der også kan dække andre pladser som f.eks (jaja ikke videre sandsynligt) Mascherano eller Sergio Ramos. - Ellers vil jeg langt hellere investere pengene andetsteds. Ellers skal der igen sælges af de første 5 nævnte før det for mig giver mening at hente.
Wings er vel der vi er bedst besat, så umiddelbart skal der ikke hentes der, hvis altså ikke vi sælger nogen.
Backs skal vi vel have minimum en. Vi har Moreno, Manquillo, Flanagan og Enrique (som ikke virker til at have en stor stjerne hos Rodgers) - Det er selvfølgelig to til hver side + at i hvert fald Flanagan kan dække begge sider.
Midtbanen har vi Hendo, Allen, Can, Lucas, Lallana, Coutinho. IMØ er Can, Allen og Lucas at se som defensive indslag, Hendo som en midt/midt og Coutinho og Lallana som offensive. Derfor ser jeg meget gerne en mere som er Midt/midt typen (også fordi Sterling sagtens kan spille den offensive midt også) - Sælges Sterling, så syntes jeg vi skal investere i en offensiv midt mere.
Så opsamlet: (nævner ikke dem, der har kontraktudløb og derfor stopper)
Angreb:
Ind: Ings + en der er god nok til reelt at konkurrere med Sturridge, hvis vi kun spiller med en angriber
Ud: Balotelli, Borini, Lambert + udlejning eller salg af enten Yesil eller Sinclair
Forsvar:
Ind:
Centralt (kun hvis vi kan finde en superstar, eller hvis der sælges)
Backs - (Hent gerne en + en erstatning for hver spiller der sælges/lejes ud - helst en der kan dække begge backs)
Ud: ingen
Wings:
Ind: ingen
Midtbane:
Ind: En midt/midt
Ud: ingen.
Så i min perfekte verden hentes der en angriber til 300mio en back til 150-200mio og en midt/midt til 250-350mio = 700 - 850mio
Sælges - Balotelli, Borini, Lambert + Alberto, Aspas, Coates = (skud fra hoften) 300-350mio
Så kan vores ejere finde et sted imellem 300-550mio til indkøb ud over indtægter for salg, og bruger dem på de tre typer forstærkninger og ellers holder på resten, så er jeg rigtig godt tilfreds.
Nå tilbage til emnet. Jeg håber ikke vi køber alt for mange angribere. IMØ og erfaring er angribere en bestemt type mennesker, der sjældent bliver bedre af at sidde på bænken og tænke over tingene og så komme tilbage og præstere bedre. Det er nogen der skal stryges med hårene og spille jævnligt for at præstere deres bedste. Derfor håber jeg ikke at vi ender med at have 5-7 angribere, der alle bejler til en start plads og som Rodgers ender med ikke at give nogen af dem tilliden. Ings virker til at være ret sikkert vi får. Så Sturridge, Ings og Origi er en nogenlunde sikker trio af angribere. Hvis der så skal en mere 1. angriber ind, ja så skal Balotelli, Borini og Lambert 100% sikkert videre imø. Og lej dem nu ikke ud. Sælg. (Personligt har jeg stadig en drøm om at Balotelli folder hans talent ud og at ham og Sturridge viser et vildt samarbejde, men tvivler på at jeg får min vilje der) Vi har derudover også talenterne Yesil og Sinclair. En af dem bør imø enten sælges eller lejes ud. Så antaget at vi henter Ings og sælger Balotelli, Borini og Lambert - Så skal der smides
Centralt forsvar ved jeg ikke helt, hvad jeg skal mene om. Med Skrtel, Sakho, Lovren, Wisdom, Illori + Can, så burde vi være dækket ind der. Så i mine øjne skal det kun være en virkelig stærk forstærkning, og gerne en, der også kan dække andre pladser som f.eks (jaja ikke videre sandsynligt) Mascherano eller Sergio Ramos. - Ellers vil jeg langt hellere investere pengene andetsteds. Ellers skal der igen sælges af de første 5 nævnte før det for mig giver mening at hente.
Wings er vel der vi er bedst besat, så umiddelbart skal der ikke hentes der, hvis altså ikke vi sælger nogen.
Backs skal vi vel have minimum en. Vi har Moreno, Manquillo, Flanagan og Enrique (som ikke virker til at have en stor stjerne hos Rodgers) - Det er selvfølgelig to til hver side + at i hvert fald Flanagan kan dække begge sider.
Midtbanen har vi Hendo, Allen, Can, Lucas, Lallana, Coutinho. IMØ er Can, Allen og Lucas at se som defensive indslag, Hendo som en midt/midt og Coutinho og Lallana som offensive. Derfor ser jeg meget gerne en mere som er Midt/midt typen (også fordi Sterling sagtens kan spille den offensive midt også) - Sælges Sterling, så syntes jeg vi skal investere i en offensiv midt mere.
Så opsamlet: (nævner ikke dem, der har kontraktudløb og derfor stopper)
Angreb:
Ind: Ings + en der er god nok til reelt at konkurrere med Sturridge, hvis vi kun spiller med en angriber
Ud: Balotelli, Borini, Lambert + udlejning eller salg af enten Yesil eller Sinclair
Forsvar:
Ind:
Centralt (kun hvis vi kan finde en superstar, eller hvis der sælges)
Backs - (Hent gerne en + en erstatning for hver spiller der sælges/lejes ud - helst en der kan dække begge backs)
Wings:
Ind: ingen
Midtbane:
Ind: En midt/midt
Ud: ingen.
Så i min perfekte verden hentes der en angriber til 300mio en back til 150-200mio og en midt/midt til 250-350mio = 700 - 850mio
Sælges - Balotelli, Borini, Lambert + Alberto, Aspas, Coates = (skud fra hoften) 300-350mio
Så kan vores ejere finde et sted imellem 300-550mio til indkøb ud over indtægter for salg, og bruger dem på de tre typer forstærkninger og ellers holder på resten, så er jeg rigtig godt tilfreds.
Det er jo ikke noget, der debateres hele tiden men tages, når problemet opstår.Kriller8 skrev:Der er kun en ting mere irriterende end citat-helvedet og det er diskussionen om selvsamme emne!
@ Kelly: Nu er du meget ofte involveret i disse giga tråde, og man kan altså godt vise hensyn og gøre sig en lille smule umage, når det generer rigtig mange rigtig meget.
I kunne da for helvede også tage og slappe lidt af. Det kan da umuligt være så stort et problem?Niels K skrev:Det er jo ikke noget, der debateres hele tiden men tages, når problemet opstår.Kriller8 skrev:Der er kun en ting mere irriterende end citat-helvedet og det er diskussionen om selvsamme emne!
@ Kelly: Nu er du meget ofte involveret i disse giga tråde, og man kan altså godt vise hensyn og gøre sig en lille smule umage, når det generer rigtig mange rigtig meget.
Nogen kan godt lide, når der citeres, andre kan ikke. Det må man sgu respektere. Jeg begynder da heller ikke at råbe op med caps lock i bund, når jeg en gang imellem bliver lidt forvirret over, hvad der skrives til hvad, fordi der ikke citeres.
Jeg følger som oftest forum gennem Tapatalk, ja. Hvorfor er det så vigtigt at få det her stemplet som et universelt problem og ikke bare en smagssag?AndreasN skrev:Har du prøvet at læse fra telefonen, Aarde?
Jeg var bare slet ikke klar over, at det kunne stemples som andet end et problem. Jeg gider simpelthen ikke scrolle uendeligt ned i en tråd, hvor det står to bogstaver pr linje... For derefter at finde ud af, at man er scrollet forbi det indlæg, man gerne ville læse.
Liverpool Football Klopp
Andreas N ofte virker det som om du vil have ret uanset hvad andre syntes er rigtig og sætte regler op . Det er et forum for alle holdninger der er mange meninger og holdninger ingen er bedre end andre.AndreasN skrev:Jeg var bare slet ikke klar over, at det kunne stemples som andet end et problem. Jeg gider simpelthen ikke scrolle uendeligt ned i en tråd, hvor det står to bogstaver pr linje... For derefter at finde ud af, at man er scrollet forbi det indlæg, man gerne ville læse.
Tilbage til emnet
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.