Stadig vidal er en mulighed.RedRedRed skrev:Det kan man håbe. Men det er rigtig meget røg, uden der skulle være bare en lille ild.Oomph242 skrev:Lad os håbe det bare er onde tunger, som håner os...RedRedRed skrev:Haha! Det er jo bare så meget os i en nøddeskal, det der.Oomph242 skrev:Et bud på £14.4m for Vidal. Det må da være en joke.
Vi skulle også angiveligt have budt 8 mio. for Kovacic, hvor Inters vurdering var i nærheden af 20 mio.
Det er klart vi ikke skal byde fuld valuta til at begynde med i en forhandling. Men disse fornærmende ringe bud, er jo lige nøjagtig grunden til vi aldrig når med i de endelige forhandlinger, og spilleren derfor ender hos konkurrenterne.
Vi er til grin på transfermarkedet. Vil vi være en stor klub igen, må vi sgu handle som en sådan i stedet for det her fis.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Ja men det sker bare ikke.Kelly skrev:Stadig vidal er en mulighed.RedRedRed skrev:Det kan man håbe. Men det er rigtig meget røg, uden der skulle være bare en lille ild.Oomph242 skrev:Lad os håbe det bare er onde tunger, som håner os...RedRedRed skrev:Haha! Det er jo bare så meget os i en nøddeskal, det der.Oomph242 skrev:Et bud på £14.4m for Vidal. Det må da være en joke.
Vi skulle også angiveligt have budt 8 mio. for Kovacic, hvor Inters vurdering var i nærheden af 20 mio.
Det er klart vi ikke skal byde fuld valuta til at begynde med i en forhandling. Men disse fornærmende ringe bud, er jo lige nøjagtig grunden til vi aldrig når med i de endelige forhandlinger, og spilleren derfor ender hos konkurrenterne.
Vi er til grin på transfermarkedet. Vil vi være en stor klub igen, må vi sgu handle som en sådan i stedet for det her fis.
Han ryger til Arsenal.Oomph242 skrev:Ja men det sker bare ikke.Kelly skrev:Stadig vidal er en mulighed.RedRedRed skrev:Det kan man håbe. Men det er rigtig meget røg, uden der skulle være bare en lille ild.Oomph242 skrev:Lad os håbe det bare er onde tunger, som håner os...RedRedRed skrev:Haha! Det er jo bare så meget os i en nøddeskal, det der.Oomph242 skrev:Et bud på £14.4m for Vidal. Det må da være en joke.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Luke_Garbutt
Luke garbutt. Fremtidens mand. Det ville være en god handel.
Luke garbutt. Fremtidens mand. Det ville være en god handel.
Senest rettet af Kelly torsdag, 21. maj, 2015 20:56, rettet i alt 1 gang.
On this train faith will be rewarded
Vidal har kontrakt to år endnu. Han ryger da hverken for 14,4 eller 25 af de store. Det virker simpelthen for lavt i min optik.Oomph242 skrev:Lad os håbe det bare er onde tunger, som håner os...RedRedRed skrev:Haha! Det er jo bare så meget os i en nøddeskal, det der.Oomph242 skrev:Kelly skrev:
Senest rettet af tue69 torsdag, 21. maj, 2015 21:37, rettet i alt 1 gang.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Ja da. Men næppe for Liverpool. Selvom vi bød en for Juventus tilfredsstillende transfersum, så kan jeg simpelthen ikke forestille mig at Vidal ville være interesseret i at skifte CL og mesterskabstilværelsen ud med Liverpool.Kelly skrev:Stadig vidal er en mulighed.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Kan det virkeligt passe Luiz Adriano er fri transfer??
Burde vi så ikke gå efter ham? God alder, og målnæse
Edit. Kan se det er januar 16 først. Men så må han kunne fås til en meget fornuftig pris
Edit. Kan se det er januar 16 først. Men så må han kunne fås til en meget fornuftig pris
Senest rettet af Belloni torsdag, 21. maj, 2015 22:31, rettet i alt 1 gang.
Så vidt jeg kan læse mig til så er det først i december at kontrakten udløber.Belloni skrev:Kan det virkeligt passe Luiz Adriano er fri transfer??
Jo han er en forstærkningtue69 skrev:Så vidt jeg kan læse mig til så er det først i december at kontrakten udløber.Belloni skrev:Kan det virkeligt passe Luiz Adriano er fri transfer??
Det er godt nok et svært vindue igen igen.
Med Rodgers ved roret ved vi jo knap nok hvilket system vi skal købe ind efter, dog er der positioner vi åbenlyst skal forstærke ligemeget hvilket system der spilles.
Samtidig er der den debat om hvilken hylde kan vi handle fra?
Jeg tænker at vore Transfervindue kunne være ret meget anderledes hvis vi valgte at sige farvel og tak for godt samarbejde til Rodgers
Samtidig skulle vi så gerne kunne sigde goddag og velkommen til Klopp/Ancoletti, ville vi ikke derved være i stand til at hente størrer kvalitet og samtidig vide hvad for et system der skulle handles ind til?
Med Rodgers ved roret ved vi jo knap nok hvilket system vi skal købe ind efter, dog er der positioner vi åbenlyst skal forstærke ligemeget hvilket system der spilles.
Samtidig er der den debat om hvilken hylde kan vi handle fra?
Jeg tænker at vore Transfervindue kunne være ret meget anderledes hvis vi valgte at sige farvel og tak for godt samarbejde til Rodgers
Samtidig skulle vi så gerne kunne sigde goddag og velkommen til Klopp/Ancoletti, ville vi ikke derved være i stand til at hente størrer kvalitet og samtidig vide hvad for et system der skulle handles ind til?
Jeg har tænkt lidt over hvilken angriber, vi bør tilstræbe at hente til klubben. Jeg er kommet frem til Carlos Bacca. Jeg er ligeglad med, at han er 29 år. Det er en god alder. Spørgsmålet er hans tilgængelighed. Sevilla ligger til at blive nr. 5 i La Liga, mens vi ligger til samme placering i PL. Men pengene er større hos os.
Hagen er, at Sevilla med en sejr over Dnipro i EL-finalen vil kvalificere sig til CL, hvilket vi som bekendt ikke kan byde på. Det er dog set før, at spillere, der ellers havde udsigt til CL, er skiftet klub.
Hvad siger I?
Hagen er, at Sevilla med en sejr over Dnipro i EL-finalen vil kvalificere sig til CL, hvilket vi som bekendt ikke kan byde på. Det er dog set før, at spillere, der ellers havde udsigt til CL, er skiftet klub.
Hvad siger I?
Den vil jeg gerne kommentere på. Jeg følger næsten ligeså meget med i spansk fodbold som engelsk, og jeg har derfor set Bacca en del gange. Jeg er i øvrigt ret vild med det projekt og den stil, der arbejdes med i Sevilla pt. Defensivt anker, enorm aggressivitet og utroligt direkte spil. Her passer Bacca enormt godt ind, for han er temmelig fysisk stærk og rå i sin form. Grunden til at jeg alligevel vil sige nej, det er at hans scoringsrate pr sæson er ret middelmådig. Han kommer ofte frem til halve chancer eller formår via sit spil at få holdkammeraterne sat i gode positioner, men han har ikke den der ekstra speed eller teknik, der gør at han selv kommer frem til mange chancer. Og så er han eller ikke helt klinisk for at være topangriber.AJ skrev:Jeg har tænkt lidt over hvilken angriber, vi bør tilstræbe at hente til klubben. Jeg er kommet frem til Carlos Bacca. Jeg er ligeglad med, at han er 29 år. Det er en god alder. Spørgsmålet er hans tilgængelighed. Sevilla ligger til at blive nr. 5 i La Liga, mens vi ligger til samme placering i PL. Men pengene er større hos os.
Hvad siger I?
Hvis man vil spille en stil, som Unai Emery praktiserer (forstår i øvrigt ikke en papand af at han ikke er mere i vælten i rygtebørsen!!?), så er Bacca en komplet holdspiller, imens Rodgers typisk har en stil, der er lagt an på andre dyder, så derfor tror jeg ikke det vil være et godt match.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Hvis Rodgers ikke kan få Bacca til at passe ind, så er Rodgers simpelthen problemet, vil jeg påstå. Vi snakker om en spiller, der i sin karriere har scoret 188 mål i 363 klubkampe. Alene i denne sæson har han scoret 20 mål i ligaen. Jeg kan slet ikke se, hvorfor han ikke skulle passe ind. Han er jo slet ikke en stationær type ala Balotelli eller Lambert, men derimod ganske dynamisk. Selvfølgelig ikke på Suárez-niveau, men det kan vi også godt glemme alt om. Vi må tage, hvad vi kan få.
Foreløbig synes jeg, at transfer-debatten er ret svær at blande sig i på et fornuftigt grundlag.
1. Vi ved ikke, om det er Rodgers, der skal stå for holdet i næste sæson - men de fleste af os tror det nok.
2. Vi ved ikke, hvor stort et transfer-budget vi har denne sommer.
3. Vi ved ikke, om der denne sommer vil være vilje til eventuelt at ændre på lønstrukturen.
4. Vi ved ikke, om der denne sommer vil være vilje til også at signe etablerede og dermed måske ældre spillere.
Ifølge min hurtige og subjektive kalkulationer, så skal vi ud og bruge næsten £110m på nye spillere denne sommer, hvis vi virkelig vil spille med. NETTO!! Men så bør vi også være i stand til at udfordre i forhold til titlen, hvis vi kan få spillerne.
Jeg tvivler på, at vi vil kunne investere så meget, selvom vi nu er i plus, og selvom næste regnskab formentlig bliver langt bedre, og selvom TV-indtægterne fra PL er steget, og selvom vi også kontinuerligt forbedrer os kommercielt. Det vil stadig kræve en gedigen kapitalindsprøjtning fra ejerne side. Noget som det lader til at FFP-reglerne nu vil tillade, men samtidig noget som vores ejere nok ikke vil være villige til at ofre. LFC er ikke et legetøj for dem, på samme måde som Man City eksempelvis er det for Mansour.
Vi skal nok reelt et stykke ind i vinduet, før vi har en idé om, hvor vi bør lægge vores forventninger. Men indtil da har vi da lov at håbe på, at man går tilbage til den slags aggressivitet, som vi udviste i januar 2011 (uagtet at investeringsviljen dengang blev udløst af salget af Torres og at deadline-desperation førte til flop-indkøb af Carroll).
1. Vi ved ikke, om det er Rodgers, der skal stå for holdet i næste sæson - men de fleste af os tror det nok.
2. Vi ved ikke, hvor stort et transfer-budget vi har denne sommer.
3. Vi ved ikke, om der denne sommer vil være vilje til eventuelt at ændre på lønstrukturen.
4. Vi ved ikke, om der denne sommer vil være vilje til også at signe etablerede og dermed måske ældre spillere.
Ifølge min hurtige og subjektive kalkulationer, så skal vi ud og bruge næsten £110m på nye spillere denne sommer, hvis vi virkelig vil spille med. NETTO!! Men så bør vi også være i stand til at udfordre i forhold til titlen, hvis vi kan få spillerne.
Jeg tvivler på, at vi vil kunne investere så meget, selvom vi nu er i plus, og selvom næste regnskab formentlig bliver langt bedre, og selvom TV-indtægterne fra PL er steget, og selvom vi også kontinuerligt forbedrer os kommercielt. Det vil stadig kræve en gedigen kapitalindsprøjtning fra ejerne side. Noget som det lader til at FFP-reglerne nu vil tillade, men samtidig noget som vores ejere nok ikke vil være villige til at ofre. LFC er ikke et legetøj for dem, på samme måde som Man City eksempelvis er det for Mansour.
Vi skal nok reelt et stykke ind i vinduet, før vi har en idé om, hvor vi bør lægge vores forventninger. Men indtil da har vi da lov at håbe på, at man går tilbage til den slags aggressivitet, som vi udviste i januar 2011 (uagtet at investeringsviljen dengang blev udløst af salget af Torres og at deadline-desperation førte til flop-indkøb af Carroll).
Kloppite