Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » onsdag, 01. jul, 2015 10:50

:( der er godt nok lidt for mange Benteke / Liverpool historie på nettet i de her dage efter min smag.

Hr. Drejer
Indlæg: 13799
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 01. jul, 2015 10:58

Ja. Det ser ud til at Benteke kommer. Alan Brazil skriver at han bliver rød i dag eller snart. Se den norske.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 01. jul, 2015 11:00

texy skrev:
rnh skrev:Personligt er jeg super ærgelig over at vi ikke fik landet Tevez, han ville i mine øjne have været abselut første prioritet.
Jeg må så indrømme at en spiller som ALEXANDRE LACAZETTE stadig ligger helt op i toppen af min ønske liste hvis vi skal hente en angriber.
Enig.

I mine øjne passer Lacazette perfekt til vores spillestil. Og hvis han virkelig skulle være tilgængelig for £21m, så ville det i mine øjne være et markant bedre køb end Benteke. Alene differencen imellem de £21m og Benteke's frikøbsklausul på £32m vil betyde, at man kunne tilbyde Lacazette ca. £42.000 mere om ugen i løbet af en 5-årig kontrakt end Benteke uden at have brugt flere penge på den samlede handel.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... te-9560953

Men nu lyder £21m for Lacazette også lidt for godt til at være sandt.
Hvis prisen er £21m, så bliver vi helt sikkert ikke de eneste som byder på ham. Mon ikke dem med CL, mange penge og store ambitioner også vil lege med.

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 01. jul, 2015 11:01

Hr. Drejer skrev:Ja. Det ser ud til at Benteke kommer. Alan Brazil skriver at han bliver rød i dag eller snart. Se den norske.

Den må BR selv, stå til regnskab for.

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bjarnereds » onsdag, 01. jul, 2015 12:30

Benteke? Jeg ved at han har scorer lidt del og han et stærke, men jeg følger ikke med ham eller aston villa, et han god? Er han lige den hvad vi mangler? Jeg allerede regne med at vi skal kom til at skabe mange chancer til næste sæson med Milner, Coutinho, Firmino og Daniel osv hvis Rodgers har lave sine lektier.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 01. jul, 2015 13:19

http://www.plbold.dk/nyhed/liverpool-in ... -paa-plads

Benteke ved at være på plads. Det er så fedt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » onsdag, 01. jul, 2015 13:36

Kelly skrev:http://www.plbold.dk/nyhed/liverpool-in ... -paa-plads

Benteke ved at være på plads. Det er så fedt.
Medmindre vi rent faktisk kunne hente lacazette i lyon (tror jeg ikke) så er han vel næsten den bedste angriber som er tilgængelig. Håber dog vi er tættere på 25 mio pund endda 32 der er blevet nævnt som jeg synes er for meget selvom han er talentfuld Billede
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 01. jul, 2015 14:27

Benteke til Liverpool fra 1.83 til 1.25 på Sky bet. kl 11.57 det SKETE. Så der er for alvor, smidt "store" penge og der sket noget med en ny angriber og udvaskning af et salg af Borini (Rygtet til Italien) & Lambert (Rygtet til en af de bund/midt hold i PL). Men igen, Liverpool har Balotelli som har samme spillestil med styrke, god robust og er iskold foran kassen, to ens- spilletype aka Targetmen. Det skal nok blive voldsom, når angreb duen får fodret med bolde af Firmino og Coutinho. Midtbanen er vel nok stærk med Henderson, Milner CM og evt med Lucas DM. Clyne og Moreno på HB/VB og Skrtel / Sakho/Lovren på CB. Mignolet GK

Så det vil sige: (1.bud fra mig)

---------------Mignolet-------

Clyne----Skrtel ---Sakho---Moreno

-----------Lucas/Ny DM?(Lidt i tvivl om det her skal en Kovacic eller Illarimendi ind?)

-------Hendo----Milner

-------Firmino----Coutinho-----(COM giver gode assist og mål til følge)

-------Balotelli/Benteke(Tæt på LFC ifg rygterne)------

Så dvs. 4-3-2-1... Ser svært ud med TO helt fremme, når der også skal være stabilitet på midtbanen. Svær opgave for BR mod opstarten: Stoke 8.August. !!
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 01. jul, 2015 14:30

Det er Talksport, der rapporterer om en kommende handel, så det er vel det samme som at sige, at vi lander en menneskelig ekspedition på Mars i morgen.
Lacazette vil ikke hen til os, da han tidligere mere end en gang har talt om hans ambitioner. Og skulle han blive solgt, så er det jo lige meget om vi har stået først i køen. Vi får ham ikke.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 01. jul, 2015 14:35

Jesper skrev:Det er Talksport, der rapporterer om en kommende handel, så det er vel det samme som at sige, at vi lander en menneskelig ekspedition på Mars i morgen.
Lacazette vil ikke hen til os, da han tidligere mere end en gang har talt om hans ambitioner. Og skulle han blive solgt, så er det jo lige meget om vi har stået først i køen. Vi får ham ikke.


Mon ikke han tager til Man U og overtager Van Persie/Rooney's plads..? eller tager til PSG og bomber videre i Frankrig sammen med Zlatan.
You'r Never Walk Alone. ///

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 01. jul, 2015 14:40

Jesper skrev:Det er Talksport, der rapporterer om en kommende handel, så det er vel det samme som at sige, at vi lander en menneskelig ekspedition på Mars i morgen.
Lacazette vil ikke hen til os, da han tidligere mere end en gang har talt om hans ambitioner. Og skulle han blive solgt, så er det jo lige meget om vi har stået først i køen. Vi får ham ikke.

Lad os håbe det er en and. Targetmen har holdet ikke ligefrem været skide gode til, at sætte i spil.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 01. jul, 2015 21:49

Vi er stadig tynde på den defensive midt hvor spillet fremadrettet er for stift og powerforladt. Asier måske.
Vi mangler noget på venstre back. Svaret kunne findes i PSG .
Sælges Sterling mangler vi venstre kant. Kunne være ntep.
Og vi mangler en angriber.
Der skal flere ind og flere ud.
Angriberen kommer til at bestemme noget om spillestilen. Har vi en manager der som morinho kan omstille og tilpasse. Nej.
Jeg tror stadig der skal en ny manager til.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 01. jul, 2015 22:21

Vi mangler åbenlyst en kvalitetsspiller på den defensive midtbane. Et bud kunne være David Lopez fra Napoli.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 01. jul, 2015 22:55

Alonso skrev:Vi mangler åbenlyst en kvalitetsspiller på den defensive midtbane. Et bud kunne være David Lopez fra Napoli.
Nu synes jeg egentlig vi allerede har en ret undervurderet gående rundt i forvejen . Dernæst er jeg slet ikke sikker på at Rodgers vil spille med en decideret defensiv midtbanespiller.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 01. jul, 2015 23:20

Jesper skrev:
Alonso skrev:Vi mangler åbenlyst en kvalitetsspiller på den defensive midtbane. Et bud kunne være David Lopez fra Napoli.
Nu synes jeg egentlig vi allerede har en ret undervurderet gående rundt i forvejen . Dernæst er jeg slet ikke sikker på at Rodgers vil spille med en decideret defensiv midtbanespiller.
Jeg er stor fan af Lucas og ser et godt potentiale i Emre Can. Samtidig er Pedro Chirivella en af de mest spændende spillere på ungdomsniveau på positionen. Men det ændrer ikke ved, at vi har en mangelfuld bredde. En skade til Lucas og vi binder en ret ung spiller op på ansvaret. Det er ikke ansvarligt på en så afgørende position, når det kommer til at skabe balance og dermed kontinuitet på holdet.

Hvad angår Rodgers mulige dispositioner, så vil jeg kalde det decideret hovedløst at spille uden nogen defensiv midtbanespiller. Det er Arsenal også et godt bevis på, der siden Coquelins ankomst på holdet har været enormt stabile. Arsenal har vundet 20 (to uafgjorte og tre nederlag) ud af 25 kampe med ham på banen fra start. Og hvad er en defensiv midtbanespiller egentlig i dag? William Carvalho var dominerende dernede på Portugal under U21 EM, men har stadig noget at byde på med bolden i fødderne. Det samme kan siges om Matic i Chelsea.

Så selvfølgelig skal Liverpool spiller med en defensiv midtbanespiller. Især hvis der fortsat er ambitioner om backs, der bevæger sig langt over midterlinjen.

Besvar