Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 04. aug, 2015 23:25

liverpoolfc86 skrev:
Mads T. skrev:Man kan tale om Marquee signings og spillere fra øverste hylde, men hvornår har Liverpool sidst handlet på øverste hylde? Jeg husker det ikke..

Det tætteste vi kommer er vel Torres, som dog stadig var lidt af et gamble. Det samme kan siges om Suarez, som flere af de store klubber fravalgte pga. hans lidt tvivlsomme disciplinære rekord. Benteke og Firmino er begge spillere der nærmer sig "øverste hylde" og det tror jeg egentlig er det bedste vi kan tiltrække i vores nuværende situation.
Vil vove at påstå at Benteke og Firmino er fra øverste hylde. Nævn 2 spillere på andre engelske hold som er bedre.
Costa, Aguero, Giroud synes jeg er bedre end Benteke. Rooney, Kane og Sánchez er heller ikke dårlige i front. Firmino ved jeg sku ikke om er bedre end Coutinho, Mata, Fabregas, özil, Oscar, Silva osv. Så meget kendskab har jeg ikke til ham i PL sammenhæng. Firmino købet er jeg rigtig glad for, selvom det måske ikke var det mest nødvendige. Benteke er jeg stadig meget lunken overfor, tiden må vise om BR har set rigtigt og de øvrige top 6 hold forkert.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 05. aug, 2015 06:17

Nu er der sgu snak igen om Lacazette.

Årets drømmesigning i min verden og har været det i et halvt år. Selvom det endnu ikke lyder alt for realistisk, så vil det i den grad vise at vi er på vej mod toppen.

Prisen skulle kun være omkring de £21 mio.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 05. aug, 2015 06:45

Oomph242 skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Mads T. skrev:Man kan tale om Marquee signings og spillere fra øverste hylde, men hvornår har Liverpool sidst handlet på øverste hylde? Jeg husker det ikke..

Det tætteste vi kommer er vel Torres, som dog stadig var lidt af et gamble. Det samme kan siges om Suarez, som flere af de store klubber fravalgte pga. hans lidt tvivlsomme disciplinære rekord. Benteke og Firmino er begge spillere der nærmer sig "øverste hylde" og det tror jeg egentlig er det bedste vi kan tiltrække i vores nuværende situation.
Vil vove at påstå at Benteke og Firmino er fra øverste hylde. Nævn 2 spillere på andre engelske hold som er bedre.
Costa, Aguero, Giroud synes jeg er bedre end Benteke. Rooney, Kane og Sánchez er heller ikke dårlige i front. Firmino ved jeg sku ikke om er bedre end Coutinho, Mata, Fabregas, özil, Oscar, Silva osv. Så meget kendskab har jeg ikke til ham i PL sammenhæng. Firmino købet er jeg rigtig glad for, selvom det måske ikke var det mest nødvendige. Benteke er jeg stadig meget lunken overfor, tiden må m om BR har set rigtigt og de øvrige top 6 hold forkert.
Jeg skal lige forstå det rigtig. Udtrykker du skuffelse over,Benteke og Firmino?.
Liverpool er ikke Chelsea vi har ikke en halv kriminel russer bag os.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14401
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 05. aug, 2015 07:29

Hel kriminel, ikke halv
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 05. aug, 2015 08:48

liverpoolfc86 skrev:
Mads T. skrev:Man kan tale om Marquee signings og spillere fra øverste hylde, men hvornår har Liverpool sidst handlet på øverste hylde? Jeg husker det ikke..

Det tætteste vi kommer er vel Torres, som dog stadig var lidt af et gamble. Det samme kan siges om Suarez, som flere af de store klubber fravalgte pga. hans lidt tvivlsomme disciplinære rekord. Benteke og Firmino er begge spillere der nærmer sig "øverste hylde" og det tror jeg egentlig er det bedste vi kan tiltrække i vores nuværende situation.
Vil vove at påstå at Benteke og Firmino er fra øverste hylde. Nævn 2 spillere på andre engelske hold som er bedre.
Sturridge og Coutinho for hurtigt at finde 2...

Er ikke enig i din hylde-placering, men håber da, at de bevæger sig derop i denne sæson.
Kloppite

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 05. aug, 2015 11:55

http://footy.dk/2015/08/05/medie-liverp ... eangriber/

Så vil vi få et spændende angreb. Og tænker at flere af vores angribere kommer ud på kanten i perioder. Jeg syntes det giver meget godt mening at byde på Lacarette.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 05. aug, 2015 12:05

Kelly skrev:http://footy.dk/2015/08/05/medie-liverp ... eangriber/

Så vil vi få et spændende angreb. Og tænker at flere af vores angribere kommer ud på kanten i perioder. Jeg syntes det giver meget godt mening at byde på Lacarette.
Lacazette kommer ikke til Liverpool hvis han skifter væk fra Lyon, der er Champions League klubber der er interesseret og mere interessant for ham end Liverpool.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » onsdag, 05. aug, 2015 12:13

Jensen skrev:Altså jeg vil personligt sige hvis Gomez, Benteke, Milner, Firmino, og Clyne fortsætter, som de er startet, så skal i ikke høre mig klage ;)

Hvad skal vi med Reus, vi har allerede Ibe og Phil 8-)
bofic skrev:De har klaret sig fint og de skal nok blive gode, men kan vi ikke blive enige om at vi lige mangler dem helt oppe på den øverste hylde. Det svarer jo til at man kun får den lille bamse med hjem på "kæledyret" i Tivoli (den er da nuttet) og drømmer om den 1½ meter store spiril som er på aller øverste hylde og man helst ville have haft med hjem. Benteke og Firmino er de nuttede bamser, men jeg mangler nogle spiriler på det hold ;-)


......jeg er fra Jylland ? :dontknow: ;)



Jeg tror desværre ikke vi har mulighed for at hente nogle af de tunge drenge lige pt.

Men lad os se hvad det her hold kan præstere i sæson 2015/2016.


Kommer vi i top 4, og holder på spillere som Coutinho, Firmino (ja jeg har allerede store forventninger til ham ;) ) osv, så tror jeg osse flere spillere vil kigge mod Liverpool, næste sæson.

Men vi skal virkeligt være klar fra første fløjt på Søndag, det bliver nogle svære 4 måneder vi går i møde

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 05. aug, 2015 12:14

Det kommer ikke til at ske. Kan simpelthen ikke se os hente endnu en angriber. Lacazette, Benteke, Sturridge, Origi og Ings vil være lidt i overkanten. Dertil har vi altså Firmino, Coutinho, Ibe, Markovic, Lallana (hvem mangler jeg?), som også kan dække de offensive pladser i en 4-3-3.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 05. aug, 2015 13:31

LFC-Aaby skrev:Det kommer ikke til at ske. Kan simpelthen ikke se os hente endnu en angriber. Lacazette, Benteke, Sturridge, Origi og Ings vil være lidt i overkanten. Dertil har vi altså Firmino, Coutinho, Ibe, Markovic, Lallana (hvem mangler jeg?), som også kan dække de offensive pladser i en 4-3-3.
Vi kunne låne Origi ud en sæson mere måske? Evt. tilbage til Lyon eller en championship klub.

Jeg synes det vil være det helt rigtige da vi så "altid" har 2 klasseangribere på holdet selv med en skade. Vi vil så kunne spille med 2 kvalificerede angribere og i perioder have en på bænken. Ings kunne så være afløser ved cups.

Vi kunne så også lidt oftere spille i en 4-3-1-2 opstilling med 2 reelle angribere og en playmaker bagved. Det kan vi også med Origi, men jeg vil bestemt ikke sige nej til Lacazette som afløser på den post. Specielt med Sturridge som kun er et wild card med hans skader.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 05. aug, 2015 14:26

YNWA! skrev:
Kelly skrev:http://footy.dk/2015/08/05/medie-liverp ... eangriber/

Så vil vi få et spændende angreb. Og tænker at flere af vores angribere kommer ud på kanten i perioder. Jeg syntes det giver meget godt mening at byde på Lacarette.
Lacazette kommer ikke til Liverpool hvis han skifter væk fra Lyon, der er Champions League klubber der er interesseret og mere interessant for ham end Liverpool.
Har du en hotline
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 05. aug, 2015 14:55

Kelly skrev:
YNWA! skrev:
Kelly skrev:http://footy.dk/2015/08/05/medie-liverp ... eangriber/

Så vil vi få et spændende angreb. Og tænker at flere af vores angribere kommer ud på kanten i perioder. Jeg syntes det giver meget godt mening at byde på Lacarette.
Lacazette kommer ikke til Liverpool hvis han skifter væk fra Lyon, der er Champions League klubber der er interesseret og mere interessant for ham end Liverpool.
Har du en hotline
En hotline til hvad dog kære Kelly? Hvis du nu tager de røde briller af, så må du kunne se at der er større alternativer til Lacazette end Liverpool, hvis et skifte væk fra Lyon skulle være på trapperne. Plus, at han kun vil til en Champions League klub, noget Liverpool ikke er i den kommende sæson.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » onsdag, 05. aug, 2015 14:58

Kelly skrev:
YNWA! skrev:
Kelly skrev:http://footy.dk/2015/08/05/medie-liverp ... eangriber/

Så vil vi få et spændende angreb. Og tænker at flere af vores angribere kommer ud på kanten i perioder. Jeg syntes det giver meget godt mening at byde på Lacarette.
Lacazette kommer ikke til Liverpool hvis han skifter væk fra Lyon, der er Champions League klubber der er interesseret og mere interessant for ham end Liverpool.
Har du en hotline
Tror bare han bruger hans sunde fornuft og logik. Og der er INGEN troværdige medier eller personer der rapportere det. Jeg bakker gerne YNWA af og siger at det ikke sker. Glem det.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 05. aug, 2015 17:31

Kelly skrev:
Oomph242 skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Mads T. skrev:Man kan tale om Marquee signings og spillere fra øverste hylde, men hvornår har Liverpool sidst handlet på øverste hylde? Jeg husker det ikke..

Det tætteste vi kommer er vel Torres, som dog stadig var lidt af et gamble. Det samme kan siges om Suarez, som flere af de store klubber fravalgte pga. hans lidt tvivlsomme disciplinære rekord. Benteke og Firmino er begge spillere der nærmer sig "øverste hylde" og det tror jeg egentlig er det bedste vi kan tiltrække i vores nuværende situation.
Vil vove at påstå at Benteke og Firmino er fra øverste hylde. Nævn 2 spillere på andre engelske hold som er bedre.
Costa, Aguero, Giroud synes jeg er bedre end Benteke. Rooney, Kane og Sánchez er heller ikke dårlige i front. Firmino ved jeg sku ikke om er bedre end Coutinho, Mata, Fabregas, özil, Oscar, Silva osv. Så meget kendskab har jeg ikke til ham i PL sammenhæng. Firmino købet er jeg rigtig glad for, selvom det måske ikke var det mest nødvendige. Benteke er jeg stadig meget lunken overfor, tiden må m om BR har set rigtigt og de øvrige top 6 hold forkert.
Jeg skal lige forstå det rigtig. Udtrykker du skuffelse over,Benteke og Firmino?.
Liverpool er ikke Chelsea vi har ikke en halv kriminel russer bag os.
Firmino er jeg bestemt ikke skuffet over, selvom det ikke var den plads vi havde mest brug for indkøb til. Benteke må jeg indrømme, jeg ikke er helt solgt på til £32m. Jeg tror der er stor risiko for, han falder igennem. Så både og, på skuffelsen.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 05. aug, 2015 21:01

Lacazette nej tak. HAN vil til en CL klub. :shhh:
Arsenal, Manchester klubberne , specielt de røde dvævler.. :arrow: (SCUM)

Derfra synes jeg nu at LFC skal hente en central forsvar, alt efter om det er Lovren + Skrtel som makkerpar over en periode, og en stærk Sakho som super reserve. Men igen, Touré er tiltænkt 4. mand i det centrale forsvare, så det er meget forståeligt at Rodgers vil gennemtænke en handel dernede før om et halvt års tid før det er spillet rigtigt ind i en god potions-kampe. Længere periode end 15-20 kampe i det forsvar, ville nok gøre undeværker, og det er også selve holdets enhed med et stabilt forsvar, hvorfra målene OGSÅ skal sidde dér, med Benteke, Ings, Origi og måske Sturridge?
+/- Balotelli er faldet HELT ud af systemet, men ærgeligt at han går mod at tage hans svagheder med at kæmpe fra dag et fra sommerpausen. Hans fodboldmæssig, NÅR han har selvtillid og får tid på banen, med lave mål på stribe fejler intet, HVIS han altså har en makker ved sig, der er bevægelig, men Balotelli's tid på toppen er nok færdig, siden en serie C klub i Italien kun er intesseret og nu Lazio fra Serie A, der vil kun give 30 % løn, af de mange milioner pund ¨
- Kort af det lange - Det var en lottokupon, som talentet som stadigvæk er u-forløst. MEN igen, Balotelli vil ikke kæmpe for sin chance i Liverpool mere, og derfor er han langt nede i hieakiet. :army2:
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar