Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » lørdag, 10. okt, 2015 22:17

Aarhus skrev:

Det er fra den samme gut, som breakede, at Rodgers var færdig i klubben.

Nogen der kender denne unge gut?

Kan forstå, han dominerede mod Chelsea, da Porto mødte dem for et par uger siden, og så har han tilmed allerede været kaptajn for Porto.

Det kan da ikke være helt skidt.
Han ville, på trods af sine unge alder, være et kvalitetskøb. Han var utrolig hypet allerede for et års tid siden, da han begyndte at florere i Portos spillertrup, hvor han vist særligt har udmærket sig ved sine tekniske kvaliteter og forståelse for spillet. Om han har niveau til Liverpool eller PrL, skal jeg ikke kunne svare på, men ud fra Chelsea-kampen at vurdere, så virker han særdeles lovende.

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 10. okt, 2015 22:37

Rubén Neves og Domenico Berardi interessante talenter der rygtes til. Berardi tror jeg desværre ikke, er muligt.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 10. okt, 2015 22:47

Neves er en del af den ger gruppe enormt talentfulde portugisiske, især offensive, spillere der er så småt viser sig frem. Neves, Carvalho, Andre Gomes, Bernardo Silva, Danilo, Andre Silva, Goncalo Guedes. En stor gruppe rigtig dygtige spillere, sikkert endnu flere jeg ikke kan huske navnene på men som spillede en rolle på Portugals U21 hold i sommers, og givetvis spiller for Porto, Benfica eller Sporting.

Neves virker rigtig spændende, ser ganske solid ud i defensiven, med et utroligt stort talent for pasningsspillet. Jeg tror den bedste sammenligning er med Joao Moutinho, der som bekendt scorede mod Danmark. Neves er måske en anelse mere defensivt anlagt end jeg opfatter Moutinho som, en sammenligning med Xabi Alonso er måske passende. I hvert fald en spiller der er sindssygt stærk på bolden med sit tekniske niveau og kan slå nogle fantastiske afleveringer.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 10. okt, 2015 22:51

Kender intet til Ruben Neves. Men det er uomtvisteligt, at vi skal have en forstærkning til den defensive midtbane. Det er nok tvivlsomt, om han allerede nu (eller til sommer, som rygtet går på), kan gå ind og være bedre end Lucas.

I en helt anden boldgade... Køb Calhanoglu! Fremragende talent, der passer godt ind i Klopps stil. Eksplosiv, direkte, god teknik, fantastisk spark.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 10. okt, 2015 23:17

Jeg kunne godt ønske mig, at vi solgte Lovren og hentede Laporte i Bilbao. På den måde ville vi have rutine + ungdom i højre side af midterforsvaret i form af Skrtel og Gomez. Og vi ville have rutine + ungdom i venstre side af midterforsvaret i form af Sakho og Laporte. Reelt har Laporte faktisk også masser af erfaring trods hans unge alder. Og så ville vi have super-rutine på bænken i form af Toure og nød-backup i form af Can.

Men måske Klopp har et godt øje til en dygtig midterforsvarer fra Bundesligaen, som passer ham bedre. Eller måske Klopp ligefrem kan få Skrtel, Sakho og Lovren til at løfte deres niveau. Det bliver interessant at se.

I hvert fald føler jeg, at der skal ske en forbedring af niveauet i forsvaret.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 10. okt, 2015 23:37

Mit lille gæt og ønske. Da Klopp er tysk og Mignolet ikke har overbevist i sin tid i Liverpool, så tror og håber jeg at han henter en tysk målmand. Måske Leno i Leverkusen. Det kunne være super.

Edit: ser lige at den er på norske rygtebørs. Let it happen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 11. okt, 2015 00:16

Hr. Drejer skrev:Mit lille gæt og ønske. Da Klopp er tysk og Mignolet ikke har overbevist i sin tid i Liverpool, så tror og håber jeg at han henter en tysk målmand. Måske Leno i Leverkusen. Det kunne være super.

Edit: ser lige at den er på norske rygtebørs. Let it happen.
Kunne være konge. Selvom Mignolet ikke har været så ringe, siden han blev sat af i starten af året, så er han ikke nogen topmålmand. Leno er også en lille drøm hos mig. Stort potentiale.

Red or dead
Indlæg: 64
Tilmeldt: lørdag, 15. mar, 2014 18:58

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red or dead » søndag, 11. okt, 2015 00:44

Aggerdoo skrev:
Hr. Drejer skrev:Mit lille gæt og ønske. Da Klopp er tysk og Mignolet ikke har overbevist i sin tid i Liverpool, så tror og håber jeg at han henter en tysk målmand. Måske Leno i Leverkusen. Det kunne være super.

Edit: ser lige at den er på norske rygtebørs. Let it happen.
Kunne være konge. Selvom Mignolet ikke har været så ringe, siden han blev sat af i starten af året, så er han ikke nogen topmålmand. Leno er også en lille drøm hos mig. Stort potentiale.
Helt enig! Han passer også godt ind i FSG's profil, ungt talent med masser af videreudviklings potientiale. Og så må man antage at han stadig er "realtivt billig" da prisen på målmænd endnu ikke helt er strømlinet med markspillere.

Desværre har jeg svært ved at se Leverkursen, eller nogen anden klub for den sags skyld, sælge deres målmand til Januar, så vi må nok tage os til takke med Mignolet indtil næste sommer.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » søndag, 11. okt, 2015 09:23

texy skrev: Men måske Klopp har et godt øje til en dygtig midterforsvarer fra Bundesligaen, som passer ham bedre. Eller måske Klopp ligefrem kan få Skrtel, Sakho og Lovren til at løfte deres niveau. Det bliver interessant at se.

I hvert fald føler jeg, at der skal ske en forbedring af niveauet i forsvaret.
Har gået og grublet lidt, over hvorfor Lovren har lavet sådan nogle mærkelige ting en gang imellem. Og det slog mig egentlig først da Klopp sagde noget i stil med: Fodbold skal spilles med hjertet og ikke med hovedet.
Tror mange af tingene, ikke alle, skyldes at han har spillet med hovedet, istedet for at gøre det han naturligt ville gøre. Måske for at "please" Rodgers og dermed beholde sin plads.
Tror det at Rodgers meget ofte har insisteret på at bolden skal spilles op bagfra, har gjort ham usikker i sine handlinger. Så istedet for at banke den ud til indkast, dribler han rundt på baglinjen, fordi han tænker for meget.

Igen så tror jeg ikke han bliver verdens bedste, men tror at han er en af del som vil få rigtigt meget ud af trænerskiftet.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » søndag, 11. okt, 2015 10:13

Det tror jeg meget vel du kan have ret i, Belloni.

Vi så det samme med Migs, da han spillede aller dårligst. Han forsøgte at være en Neuer light, drible rundt og være spilopbyggende målmand. Én af de ting man tydeligt så, da han fik sin opblomstring, var at han droppede denne tilgang og bare begyndte at sende bolden op i banen.

Vi kunne meget vel opleve det samme med Lovren, hvis han får besked på bare at koncentrere sig om at forsvare. Vi kan da håbe, om ikke andet.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » søndag, 11. okt, 2015 10:26

Der render mange dygtige målmænd rundt i Bundesligaen, og hvis Leno kan lokkes til Anfield skal han være mere end velkommen!

Der var en bruger herinde, der havde været på Anfield og siddet tæt på målet, hvor han sagde, forsvaret skældte meget ud på Mignolet. Hvis det er sådan hver kamp, så er det måske ikke så mærkeligt, at det ikke har fungeret - og måske heller ikke kommer til at fungere. Hvis man ikke tror på hinanden nede bagi, så kommer man aldrig til at blive den defensive enhed, som man ønsker af et forsvar.

Jeg tror, Klopp bygger forsvaret op omkring Sakho. Jeg kan ikke forestille mig, han vil bygge det op omkring Skrtel, som efterhånden er oppe i årene. Klopp dannede makkerparret Hummels og Subotic i Dortmund, som begge havde fremtiden foran sig, og mon ikke han har lyst til at lægge fundamentet i forsvaret hurtigst muligt, nu når han mener man ikke vinder noget som helst i fodbold, hvis man ikke kan forsvare - nogen man kun kan være enig med Klopp i!

Hvem der så skal ind ved siden af Sakho bliver spændende. Måske Lovren genopstår som fodboldspiller og tager højre siden, ellers skal vi vel ud og hente en erstatning. Jeg kunne nu ellers godt forestille mig ,at Lovren kunne få en bedre tid under Klopp end under Rodgers, da Klopp vil spille med en høj forsvarslinje, som er aggresiv. Det er også en af grundene til, jeg tror Skrtel så småt bliver udfaset fra holdet under Klopp. Skrtel bakker simpelthen for meget, hvilket kommer til at skabe alt for meget ravage i forsvaret under Klopp.

Måske en Niklas Süle er en mulighed. Ung, talentfuld tysker fra Hoffenheim.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » søndag, 11. okt, 2015 15:10

@ Aarhus: hvornår er man som midtstopper oppe i årene ?

@ hr Drejer: hvad gør Leno bedre end Migs?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » søndag, 11. okt, 2015 17:17

Det er vel et relativt spørgsmål, hvornår man er oppe i årene. Men der er vel ikke mere end 2-3 sæsoner tilbage i Skrtel, og hvis Klopp vil have en langtidsløsning i modterforsvaret, så skal Sakho (25 år) have en yngre makker end Skrtel.

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 11. okt, 2015 19:20

nikand skrev:@ Aarhus: hvornår er man som midtstopper oppe i årene ?

@ hr Drejer: hvad gør Leno bedre end Migs?
Migs er super på stregen. Men han har mangler i luften og med fødderne. Derudover har han mangler i hans kommunikation med forsvaret - specielt på dødbolde. På disse parametre er Leno langt bedre. Jeg synes også at Migs fremstår mentalt meget skrøbelig.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 12. okt, 2015 09:40

På den norske begynder rygter omkring Hummels og Lewandowski at florere. Det bliver rigtig spændende at se, om han finder ud af, at vi har mangler og derfor vil købe, eller om han vil arbejde med den nuværende trup sæsonen ud.

Besvar