Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 27. aug, 2016 13:02

Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:Fantastisk med en teenager. Det bringer helt sikkert CL bold til Anfield.
Tja wiseguy. Det er såmænd ikke utænkeligt at han kan gøre en afgørende forskel. Fast spiller bliver han jo nok ikke med det samme men han er et kolossalt talent og kan vi få fingrene i ham vil det være et super køb til truppen.
Det er bare ikke lige det vi mangler, vel smartass.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » lørdag, 27. aug, 2016 14:38

Talenter af den kaliber kan man altid bruge
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 27. aug, 2016 18:06

Ja, det er fandme noget besynderligt at hidse sig op over, at vi potentielt henter et af Europas største talenter. Desuden synes jeg ikke, at vi vader i kæmpe talenter.
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 27. aug, 2016 18:39

Hvor mange store talenter har vi haft de sidste 10 år. Rigtig mange, og det er vel kun Sterling som indfriede potentialet. Vi mangler en venstre back og central midtbane og måske en angriber. Når de er på plads kan man begynde at købe talenter. Som Rafa en gang sagde i sin tid i Valencia; "Jeg ønskede en lampe, de (ledelsen i Valencia) købte en sofa". Jeg tror vi er enige om at holdet har mangler, og de skal vel udbedres først.

Jeg hidser mig ikke op, men svare i den tone, som jeg bliver tiltalt.

Gary

Indlæg af Gary » søndag, 28. aug, 2016 15:17

Hr. Drejer skrev: Jeg hidser mig ikke op, men svare i den tone, som jeg bliver tiltalt.
En kommentar til dette udsagn, som ikke er møntet på Hr. Drejer, men som jeg selv har enorm værdi ud af:

Jeg har selv i store dele af mit liv haft samme reaktionsmønster (at svare i samme tonefald som jeg blev tiltalt). Men jeg må erkende, at jeg får langt bedre oplevelser ved at ikke at forholde mig til modpartens tonefald, men derimod fokusere på, at svare i det tonefald, som jeg gerne vil tiltales i.

På den måde er det væsentligt nemmere at få diskussionen til at handle om indhold frem for form.
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Indlæg af Mugge » søndag, 28. aug, 2016 15:46

Det er mig lidt ubegribeligt, at vi ikke går efter back-ups til begge vores backer.
Bliver Clyne skadet, hvem sætter vi så ind? Conor Randall? Han er bare ikke god nok pt. Andre Wisdom? Han skulle nok have været sendt videre for lang tid siden. Han er lidt for gammel i forhold til, at han kan blive noget for os.
Venstre back. Mener som udgangspunkt ikke, at Moreno ejer defensive kvaliteter, men Milner er absolut heller ikke den rigtige løsning i min verden.

Jeg følger ikke andre hold, så jeg har ikke nogen anelse om, hvem der kunne træde ind på vores hold, men jeg er bekymret for de to positioner!

Gary

Indlæg af Gary » søndag, 28. aug, 2016 16:03

Mugge skrev:Det er mig lidt ubegribeligt, at vi ikke går efter back-ups til begge vores backer.
Bliver Clyne skadet, hvem sætter vi så ind? Conor Randall? Han er bare ikke god nok pt. Andre Wisdom? Han skulle nok have været sendt videre for lang tid siden. Han er lidt for gammel i forhold til, at han kan blive noget for os.
Venstre back. Mener som udgangspunkt ikke, at Moreno ejer defensive kvaliteter, men Milner er absolut heller ikke den rigtige løsning i min verden.

Jeg følger ikke andre hold, så jeg har ikke nogen anelse om, hvem der kunne træde ind på vores hold, men jeg er bekymret for de to positioner!
Jeg tror (frygter), at de anser Milner som primær backup på begge positioner, således at hvis Clyne er skadet, så flyttes Milner over og Moreno sættes ind. Vi så i går, at vores backs var mest offensive i højresiden. Hvis Moreno er inde og Milner i højre vil det være omvendt.

Ligesom dig kan jeg heller ikke lide situationen - jeg synes Milner gør det fornuftigt, men det er et handicap, at han er højrebenet (og midtbanespiller) når han sættes i venstre side. Samtidig er det risikabelt at vi kun har 1 backup til de to pladser (taget for givet, at jeg har ret i ovenstående).
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 28. aug, 2016 19:57

Mugge skrev:Det er mig lidt ubegribeligt, at vi ikke går efter back-ups til begge vores backer.

Enig. Det er mig ubegribeligt at en så åbenlys plads som venstre back ikke forstærkes. Milner spillede en god kamp mod Spurs, men han er ikke back! Ellers er vi ude i Can og Gomez på backen, men det er igen en nødløsning!
Nu hvor du nævner Wisdom, så rygtes han til Celtic, hvilket jeg tror er bedst for begge parter.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » søndag, 28. aug, 2016 20:43

Jeg mener jo også, at man traditionelt har lettest ved at signe backs/forsvarsspillere generelt, så der burde naturligvis være rigtig gode backs, vi kan hente derude.

Mon ikke alligevel Klopp har tænkt, at dette er make it or break it for Moreno, og fucker han det op, så er det en mulighed for at give kampe til Milner, som måske nok ellers ikke ville have mange kampe at se frem til medmindre selvfølgelig, at vi render ind i et skadeshelvede, som vi har prøvet nogle gange efterhånden ?

Ikke optimalt men jeg tror nu nok, at vi kan få meget ud af Milner på back'en i begge sider. Jeg er sikker på, at vi kunne have fået Jonas Hector, og hvis undskylninger for ikke at købe ham var, at Klopp fandt ham for dyr, så synes jeg, det lyder tyndt, da han vitterligt udstråler kvalitet.

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » søndag, 28. aug, 2016 21:48

Tror desværre vi er færdige på transfermarkedet for denne gang. Selvom jeg gerne havde set både en venstre og højre back komme ind også.
Justice for the 96! <3

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » søndag, 28. aug, 2016 22:07

Vores største mangler er vel på backpladserne og en god defensiv midt.

Når det er sagt skal vi da ikke være kede af at vi investerer i fremtiden også. Det ene bør jo ikke udelukke det andet.
Det er jo ikke fordi dette køb ændrer specielt i den pose penge vi kan slippe for en kvalitetsspiller. Spørgsmålet er nok mere om de spillere som Klopp ønsker, reelt ønsker at skifte (eller deres klubber vil slippe dem).

Klopp har jo vist at han ikke er bange for at betale for kvalitet (Mane). Men spillede Mane i en klub der var i CL, så var han nok enten meget dyrere eller umulig at hente.

Vi skal også passe på ikke hente mere dødvægt ind blot for at sige at vi har købt ind til pladsen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » mandag, 29. aug, 2016 09:08

Som jeg forstår holdningen herinde, så er de største ønsker, at vi henter to spillere ind. En spiller, som ikke skal spille (backup til Clyne) og en spiller, som Klopp ikke vil spille (venstre back, hvor Klopp lader til at mene, at Milner og Moreno er det, som han skal bruge).

Jeg ser absolut ingen grund til at hente en højre back. Den plads ligger langt bedre til Milner, så hvis der (7-9-13) skulle ske noget med Clyne, vil han kunne gøre et bedre job der, end han gør på venstre back. Udover erfarne Milner, så har vi Randall (som jeg ikke er så imponeret af) og endnu yngre Trent Arnold (som jeg er meget imponeret af). Jeg er ret sikker på, at en af de to sidste er tiltænkt at få lidt spilletid i et par cup-kampe, når vi kommer lidt længere ind i sæsonen.

Venstre back? Hvis Klopp ikke kan se nogen venstre back på markedet, som han mener vil komme til at starte for os, så er der jo ingen grund til at handle på positionen. Jovist, vi kan da rende ind i to skader, hvorved vi pludselig står og mangler en venstre back. Men vi kan også rende ind i 3-4-5-6 skader, hvis vi er virkelig uheldige. Vi har to med erfaring nu. Hvis der pludselig bliver brug for en tredje mulighed, så synes jeg kun, at det er på sin plads, at man kigger imod akademiet. Vi har stadig Gomez på vej tilbage (som jeg dog ikke mener, at vi skal bruge på positionen) og Wisdom (som jeg godt turde at bruge på pladsen). Derudover har vi talenter, som Maguire eller Lewis, der måske kunne overraske os, der ikke følger specielt meget med på akademiet.

Eneste årsag til, at jeg håber lidt på en venstre back er, at jeg tænker, at det vil dræbe lidt af kritikken af Klopp. Sgu nok det dårligste argument for at handle. Sagen er naturligvis helt anderledes, hvis også Klopp går og ønsker sig en ny venstre back. Så skal vi bare kaste boksen efter hans største ønske. Han lyder på mig bare ikke som en mand, der har det ønske.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » mandag, 29. aug, 2016 12:09

texy skrev:Som jeg forstår holdningen herinde, så er de største ønsker, at vi henter to spillere ind. En spiller, som ikke skal spille (backup til Clyne) og en spiller, som Klopp ikke vil spille (venstre back, hvor Klopp lader til at mene, at Milner og Moreno er det, som han skal bruge).

Jeg ser absolut ingen grund til at hente en højre back. Den plads ligger langt bedre til Milner, så hvis der (7-9-13) skulle ske noget med Clyne, vil han kunne gøre et bedre job der, end han gør på venstre back. Udover erfarne Milner, så har vi Randall (som jeg ikke er så imponeret af) og endnu yngre Trent Arnold (som jeg er meget imponeret af). Jeg er ret sikker på, at en af de to sidste er tiltænkt at få lidt spilletid i et par cup-kampe, når vi kommer lidt længere ind i sæsonen.

Venstre back? Hvis Klopp ikke kan se nogen venstre back på markedet, som han mener vil komme til at starte for os, så er der jo ingen grund til at handle på positionen. Jovist, vi kan da rende ind i to skader, hvorved vi pludselig står og mangler en venstre back. Men vi kan også rende ind i 3-4-5-6 skader, hvis vi er virkelig uheldige. Vi har to med erfaring nu. Hvis der pludselig bliver brug for en tredje mulighed, så synes jeg kun, at det er på sin plads, at man kigger imod akademiet. Vi har stadig Gomez på vej tilbage (som jeg dog ikke mener, at vi skal bruge på positionen) og Wisdom (som jeg godt turde at bruge på pladsen). Derudover har vi talenter, som Maguire eller Lewis, der måske kunne overraske os, der ikke følger specielt meget med på akademiet.

Eneste årsag til, at jeg håber lidt på en venstre back er, at jeg tænker, at det vil dræbe lidt af kritikken af Klopp. Sgu nok det dårligste argument for at handle. Sagen er naturligvis helt anderledes, hvis også Klopp går og ønsker sig en ny venstre back. Så skal vi bare kaste boksen efter hans største ønske. Han lyder på mig bare ikke som en mand, der har det ønske.
Interessant interview med James Millner i Echo, bl.a. om højre eller venstre back (vil selv helst venstre frem for højre back) samt Klopps tilgang til, hvordan backs skal spille:

“I’ve played a lot on the left in my career and would rather play left-back than right-back so that does not affect me.

“It’s more learning the position from training and watching videos after the game, looking at distances from the centre-half, getting out to the wide man quickly, things like that.

“It is a bit irrelevant to speak to someone who has played there in the past as the way that this manager plays is very different to a left-back say five years ago.

“A lot of time in this team you are like a winger and on the front foot.

“So I could speak to other left backs but the way this manager wants his full-backs to play is completely different to how other managers want them to play.”

Hele interviewet: http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... k-11813785
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Indlæg af AJ » mandag, 29. aug, 2016 12:26

Bør vi ikke gå efter Joe Hart? Ja, han har lavet nogle fejl ind i mellem, men det har alle. Han er vel bedre end Mignolet. Han har to Premier League-titler samt slutrunde- og Champions League-erfaring i bagagen. Han har desuden vundet en lille håndfuld finaler. Jeg synes, at vi burde forhøre os. Jeg ved godt, at vi har hentet Karius, men så må de jo vise til træning (og selvfølgelig i kamp), hvem der er bedst.

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » mandag, 29. aug, 2016 14:32

@Cynwal

Ja, den bemærkning bed jeg også lige mærke til, da jeg læste artiklen for 5 minutter siden.

Jeg tror nu stadig, at Milner vil have lettere ved at spille i højre side, hvor han ikke så let kan presses, fordi han lettere kan svinge bolden op langs sidelinjen, men det er da ganske sandsynligt, at jeg tager fejl.

Uanset hvad, så er det en fed holdning manden har til, at han nu er blevet tildelt en ny rolle. Og han lader til at være så dedikeret til sit arbejde, at han gør en ekstra indsats for hurtigt at forstå rollen og blive endnu bedre på positionen. Klasse!
Kloppite

Besvar