Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 14. jan, 2017 13:17

Tja, jeg så nu stadig gerne, at vi købte en naturlig venstreback.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 14. jan, 2017 13:27

Bøgvad skrev:
bblauritzen skrev:
Mads T. skrev:Payet ville da være noget nær en drømmesigning. Jeg tror ikke vi kan få en bedre spiller til offensiven på den korte bane.

Men smid boksen på van Dijk, køb en naturlig venstreback og en stærk defensiv playmaker. Derudover hælder jeg efterhånden til, at det ville være en god idé at sælge Sturridge og få en anden angriber ind. Et bytte med Sturridge for Payet ville heller ikke gøre mig noget.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... catorEmail

Nu må alt snak om en ny VB snart stoppe..
Præcis!
Men han er jo bare stadig ikke god nok, han kan jo intet med sit venstreben. Jeg har intet imod Milner, men vi er simpelthen nød til at have en rigtig venstreback basta...
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bøgvad » lørdag, 14. jan, 2017 14:31

F1rm1no skrev:
Bøgvad skrev:
bblauritzen skrev:
Mads T. skrev:Payet ville da være noget nær en drømmesigning. Jeg tror ikke vi kan få en bedre spiller til offensiven på den korte bane.

Men smid boksen på van Dijk, køb en naturlig venstreback og en stærk defensiv playmaker. Derudover hælder jeg efterhånden til, at det ville være en god idé at sælge Sturridge og få en anden angriber ind. Et bytte med Sturridge for Payet ville heller ikke gøre mig noget.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... catorEmail

Nu må alt snak om en ny VB snart stoppe..
Præcis!
Men han er jo bare stadig ikke god nok, han kan jo intet med sit venstreben. Jeg har intet imod Milner, men vi er simpelthen nød til at have en rigtig venstreback basta...
Nej.. Basta!!!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 14. jan, 2017 14:46

Vi kunne godt bruge Milner på midten og en vestre back der er venstrebenet og dermed giver mere bredde, så jo, vi mangler en venstre back.

Der er dog ingen tvivl om, at Milner gør det godt derude.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 15. jan, 2017 19:18

Mads T. skrev:Vi kunne godt bruge Milner på midten og en vestre back der er venstrebenet og dermed giver mere bredde, så jo, vi mangler en venstre back.

Der er dog ingen tvivl om, at Milner gør det godt derude.

Vi har en venstrebenet venstre back. Han hedder Moreno.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 15. jan, 2017 19:56

Han er jo åbenlyst ikke tiltænkt en rolle i startopstillingen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 15. jan, 2017 23:03

Vi er inde omkring mesterskabskampen, men Klopp har meldt ud at der sandsynligvis ikke kommer forstærkninger. Hvis ikke vi henter en eller flere spillere i januar, så tolker jeg det som at Klopp har blikket stift rettet mod den langsigtede opbygning, og derfor sælger muligheden for mesterskabet i denne sæson. Jeg tror vi som hold er længere fremme end han turde håber på, men han vil ikke bare have spillere som måske kan hjælpe os i denne sæson. Han vil gerne have de rigtige spillere til truppen, som kan hjælpe os på den lange bane.

Hvad siger i? Stiller jeg det for skarpt op?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » søndag, 15. jan, 2017 23:16

Hr. Drejer skrev:Vi er inde omkring mesterskabskampen, men Klopp har meldt ud at der sandsynligvis ikke kommer forstærkninger. Hvis ikke vi henter en eller flere spillere i januar, så tolker jeg det som at Klopp har blikket stift rettet mod den langsigtede opbygning, og derfor sælger muligheden for mesterskabet i denne sæson. Jeg tror vi som hold er længere fremme end han turde håber på, men han vil ikke bare have spillere som måske kan hjælpe os i denne sæson. Han vil gerne have de rigtige spillere til truppen, som kan hjælpe os på den lange bane.

Hvad siger i? Stiller jeg det for skarpt op?
Nææ... Det lyder sq meget rigtigt ;)

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 15. jan, 2017 23:19

Jeg tror ikke der er noget der bliver solgt. Hvis de rette spillere var tilgængelige for os nu, så er jeg sikker på, at der også ville blive købt ind. Jeg synes det er fornuftigt ikke at gå ud og købe vores 2., 3. eller 4. valg til en position nu, hvis der er mulighed for 1. valget til sommer. Vi skal ikke købe blot for at købe.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 16. jan, 2017 10:04

Mads T. skrev:Jeg tror ikke der er noget der bliver solgt. Hvis de rette spillere var tilgængelige for os nu, så er jeg sikker på, at der også ville blive købt ind. Jeg synes det er fornuftigt ikke at gå ud og købe vores 2., 3. eller 4. valg til en position nu, hvis der er mulighed for 1. valget til sommer. Vi skal ikke købe blot for at købe.
Enig. Og da Liverpool var på toppen for år tilbage, købte de maks en eller to spillere pr. sæson og havde meget tålmodighed med at køre dem ind. Det må gerne gentage sig. Men så kom der en krøltop fra SKotland og lavede drastisk om på det og den rytme, og siden har de ikke været på toppen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 16. jan, 2017 11:04

Hr. Drejer skrev:Vi er inde omkring mesterskabskampen, men Klopp har meldt ud at der sandsynligvis ikke kommer forstærkninger. Hvis ikke vi henter en eller flere spillere i januar, så tolker jeg det som at Klopp har blikket stift rettet mod den langsigtede opbygning, og derfor sælger muligheden for mesterskabet i denne sæson. Jeg tror vi som hold er længere fremme end han turde håber på, men han vil ikke bare have spillere som måske kan hjælpe os i denne sæson. Han vil gerne have de rigtige spillere til truppen, som kan hjælpe os på den lange bane.

Hvad siger i? Stiller jeg det for skarpt op?
Det er jo de spillere, der er i klubben nu, der har spillet os ind i mesterskabskampen. Ikke potentielle emner rundt om i verden, som ikke kender spillestilen, Klopp og holdkammeraterne.

Jeg er med på, at der ganske givet render dygtigere spillere rundt i verden, end dem vi allerede har i klubben. Men det er jo ikke sikkert, at vi kan få fat i dem. Og der er heller ingen garanti for, at de rent faktisk vil være den/de brikker der vinder os mesterskabet eller sikrer os top 4 i denne sæson. Så at tale om at sælge muligheden for mesterskabet i denne sæson ved ikke at handle, synes jeg, er at totalt at ignorere hvem det er, der har bragt os i den position. Og det er efter min opfattelse også et udtryk for, at man tvivler på, at Klopp, hans team og lægestaben kender til konsekvenserne af spillestilen.
Kloppite

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » mandag, 16. jan, 2017 12:01

En meget god artikel om hvorfor vi nok ikke skal forvente et festfyrværkeri her i transfervinduet.

Uddrag:
"....January tends to bring the worst out of supporters at all clubs. Many pine for that elusive £40 million signing that will ether guarantee European football, or sustain a credible title challenge.

Liverpool fans seem no different from the rest, yet occasionally their mind-set couldn’t be further from the truth. At times fuelled by tin-hat conspiracy theories of foreign owners and buoyed by hours of Football Manager, there is an opinion that football transfers are ever so easy....."

http://www.thisisanfield.com/2017/01/wi ... -arrivals/

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 16. jan, 2017 12:56

Klopp er uddannet i sportsvidenskab, og vi har en lægestab med lange uddannelser og erfaringer, så medmindre man selv er mere kvalificeret, så synes jeg ikke, at man er i en position, hvor man kan tillade sig at så tvivl om Klopp og lægestabens beslutninger vedrørende spillernes fitness og konsekvenserne af den intense spillestil. Den har de udmærket styr på.
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 16. jan, 2017 13:26

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Vi er inde omkring mesterskabskampen, men Klopp har meldt ud at der sandsynligvis ikke kommer forstærkninger. Hvis ikke vi henter en eller flere spillere i januar, så tolker jeg det som at Klopp har blikket stift rettet mod den langsigtede opbygning, og derfor sælger muligheden for mesterskabet i denne sæson. Jeg tror vi som hold er længere fremme end han turde håber på, men han vil ikke bare have spillere som måske kan hjælpe os i denne sæson. Han vil gerne have de rigtige spillere til truppen, som kan hjælpe os på den lange bane.

Hvad siger i? Stiller jeg det for skarpt op?
Det er jo de spillere, der er i klubben nu, der har spillet os ind i mesterskabskampen. Ikke potentielle emner rundt om i verden, som ikke kender spillestilen, Klopp og holdkammeraterne.

Jeg er med på, at der ganske givet render dygtigere spillere rundt i verden, end dem vi allerede har i klubben. Men det er jo ikke sikkert, at vi kan få fat i dem. Og der er heller ingen garanti for, at de rent faktisk vil være den/de brikker der vinder os mesterskabet eller sikrer os top 4 i denne sæson. Så at tale om at sælge muligheden for mesterskabet i denne sæson ved ikke at handle, synes jeg, er at totalt at ignorere hvem det er, der har bragt os i den position. Og det er efter min opfattelse også et udtryk for, at man tvivler på, at Klopp, hans team og lægestaben kender til konsekvenserne af spillestilen.
Hvordan fik vinklet lægevidenskaben ind i argumentet :lol: :lol:

Ja, vi så mod Man U at en enkelte skade betød, at vi var nødt til at stille med en debutant - som gjorde det fint.

Jeg ved ikke hvad du svarer på til sidst.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 17. jan, 2017 01:09

ThunderZtorm skrev:
Mads T. skrev:Vi kunne godt bruge Milner på midten og en vestre back der er venstrebenet og dermed giver mere bredde, så jo, vi mangler en venstre back.

Der er dog ingen tvivl om, at Milner gør det godt derude.

Vi har en venstrebenet venstre back. Han hedder Moreno.
Mener du seriøst Moreno er god nok til top-4 og til at spille på et mesterskabshold... Milner har været den anden bedste Vb i denne her sæson ;-)

Liverpools Klopp har virkelig fået sat den venstre backs problem længere væk som et problem. Det kan dog blive vanskelig, med en super angriber der laver mindst 20-25 mål, det har vi manglet siden Suarez tiden.... Sturridge virker jo færdig, men er han virkelig det ?

Og ja VB med venstre benet som specielle, det har Klopp nok planer for til sommer så Milner nok bliver en mere midtbane mand fra næste sæson.... Spændende tid vi træder i møde.
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar