Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hendo » torsdag, 07. dec, 2017 19:32

Niels K skrev:
Hendo skrev:
Niels K skrev:
texy skrev:
Niels K skrev:Kunne Jean Michael Seri fra Nice være et bud på den teknisk stærke, kontrollerende og distribuerende midtbanespiller, vi godt kunne bruge ?

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-13489491
Vi har været linket til ham før. Jeg er lidt i tvivl om hans kvalitet. Har han været skadet, eller er han bare blevet valgt fra de 6 gange, hvor han slet ikke har været i truppen hos Nice?

Mon ikke, han blot er et kompetent alternativ til Can - måske med lidt mere defensiv fokus - som vi har på blokken for en sikkerheds skyld?
Det er i hvert fald alle de store kanoner, der er ude efter ham:

http://www.ibtimes.co.uk/liverpool-manc ... ri-1650610
De store kanoner er ude efter Seri på 165 cm. Synes han lyder spændende nok og synes ikke man skal købe ind efter højde, men hvis han kommer og Bernard på 164 cm. fra Shakhtar, som også har været rygtet og som kunne være en fin spiller at få "billigt", da hans kontrakt snart udløber, så kan vi sætte en slags rekord som det hold i PL der bonger ud for vildt på det vigtige "ikke-større-end-tobak-for-en-skilling-"parameter. I forvejen ikke mange høje spillere på Liverpools hold.
Jeg har også tænkt tanken omkring den manglende højde, men så længe vi kan spille hurtigt langs jorden, så slår det altså fysik. Vi har Hendo og Grujic (måske Can) på midten, hvis der skal tilføres højde.
Til sommer kan det måske være en idé at gå efter en 6'er type, som har højde/drøjde, og som kan agere skraldemand med flair i spillere som N'Zonzi eller Kondogbia.
Seri er mere holding-typen, som vi også sagtens kan bruge.
Meget enig i det hele. Og tilføjer lige William Carvalho, selvom, indrømmet, kender ikke det store til ham, men tanken om en fysisk stærk DM med et vaskeægte 1980'er-overskæg er yderst tiltalende! ;)
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » torsdag, 07. dec, 2017 19:52

Niels K skrev:
Hendo skrev:
Niels K skrev:
texy skrev:
Niels K skrev:Kunne Jean Michael Seri fra Nice være et bud på den teknisk stærke, kontrollerende og distribuerende midtbanespiller, vi godt kunne bruge ?

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-13489491
Vi har været linket til ham før. Jeg er lidt i tvivl om hans kvalitet. Har han været skadet, eller er han bare blevet valgt fra de 6 gange, hvor han slet ikke har været i truppen hos Nice?

Mon ikke, han blot er et kompetent alternativ til Can - måske med lidt mere defensiv fokus - som vi har på blokken for en sikkerheds skyld?
Det er i hvert fald alle de store kanoner, der er ude efter ham:

http://www.ibtimes.co.uk/liverpool-manc ... ri-1650610
De store kanoner er ude efter Seri på 165 cm. Synes han lyder spændende nok og synes ikke man skal købe ind efter højde, men hvis han kommer og Bernard på 164 cm. fra Shakhtar, som også har været rygtet og som kunne være en fin spiller at få "billigt", da hans kontrakt snart udløber, så kan vi sætte en slags rekord som det hold i PL der bonger ud for vildt på det vigtige "ikke-større-end-tobak-for-en-skilling-"parameter. I forvejen ikke mange høje spillere på Liverpools hold.
Jeg har også tænkt tanken omkring den manglende højde, men så længe vi kan spille hurtigt langs jorden, så slår det altså fysik. Vi har Hendo og Grujic (måske Can) på midten, hvis der skal tilføres højde.
Til sommer kan det måske være en idé at gå efter en 6'er type, som har højde/drøjde, og som kan agere skraldemand med flair i spillere som N'Zonzi eller Kondogbia.
Seri er mere holding-typen, som vi også sagtens kan bruge.
Hendo har vel knap vundet en hovedstødsduel i hele hans karriere - om han så voksede til 4 meter, ville han stadig ikke være værd at gemme på i forhold til luftdueller. Can er klart bedst på vores hold(ud over de to central forsvarere Matip og Lovren og måske også Klavan, har ikke lagt mærke til hans evner i den henseende) dog uden på nogen måde at være imponerende. Men højde behøves ikke være alt i forhold til luftduelstyrke. Bare se på Puyol, der vel nærmest var en skrumpet dværg, når man tænker på, at han var central forsvarer. Men han tabte vel knap en eneste luftduel i hele hans karriere + var ganske farlig offensivt også, når der var dødbolde i Barca's favør. Så højde er sgu ligegyldigt - bare de er luftduelstærke - og sidst jeg læste noget statistik på Keita, vandt han faktisk stort set alle hans luftdueller, til trods for han er bliver betragtet som lav, når han bevæger sig ind i en smølfelandsby.

Can er værd at gemme pga. hans luftduelstyrke - men endnu mere hans på-kroppen-styrke og badass attitude, der betyder alverden, når vi møder hold, der har besluttet at vi skal slå os på dem - for vi har stort set ingen andre i truppen af den type (Ud over Grujic) Det var noget Lucas, trods hans bette korpus også kunne, igen for at pointere, at alt ikke er størrelse.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » torsdag, 07. dec, 2017 20:44

Hendo skrev: Og tilføjer lige William Carvalho, selvom, indrømmet, kender ikke det store til ham, men tanken om en fysisk stærk DM med et vaskeægte 1980'er-overskæg er yderst tiltalende! ;)
Det argument er nok, og har lige googlet ham. Fint "stash" men når ikke Magnum P I til sokkeholderne, Tom S styrer :headbang:
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 07. dec, 2017 23:23

Jeg mener helt alvorligt, at det kunne være fedt, hvis vi ikke hentede en erstatning for Coutinho, og bare satsede på Woodburn. Samt mere ansvar til truppens nuværende spillere, selvfølgelig.

kloppokoppo
Indlæg: 24
Tilmeldt: torsdag, 04. aug, 2016 22:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kloppokoppo » fredag, 08. dec, 2017 01:05

det må anses at være lidt af en konspirationsteori at FSG ikke vil købe i januar og at klopp ikke vil have tid til at køre spillere ind. De positioner hvor vi er mest udfordret er CB og GK. Der er ikke den store stilændring eller tilpasning fra klub til klub på de positioner. Hermed at bruge Oxxen som et eksempel på at han skal tilvænnes vores system og spillestil er pusseløjlerligt. Hvem anså Oxx som en startende spiller da vi købte ham? Han er breddespiller med potentiale og intet problem haft med at tilvænne sig efter min mening. Han skal bare tunes på de potentiale knapperne som en hver andet ungt talent, det har intet med systemet at gøre.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » fredag, 08. dec, 2017 13:20

kloppokoppo skrev:det må anses at være lidt af en konspirationsteori at FSG ikke vil købe i januar og at klopp ikke vil have tid til at køre spillere ind. De positioner hvor vi er mest udfordret er CB og GK. Der er ikke den store stilændring eller tilpasning fra klub til klub på de positioner. Hermed at bruge Oxxen som et eksempel på at han skal tilvænnes vores system og spillestil er pusseløjlerligt. Hvem anså Oxx som en startende spiller da vi købte ham? Han er breddespiller med potentiale og intet problem haft med at tilvænne sig efter min mening. Han skal bare tunes på de potentiale knapperne som en hver andet ungt talent, det har intet med systemet at gøre.
En konsiprationsteori ligefrem :o Hvad indikerer, at FSG vil købe ind i januar? I hvert fald ikke de seneste mange års januar-vinduer, hvor den eneste jeg kan komme i tanke om siden Coutinho og Sturridge er Caulkner. Dog enig i, at CB og GK godt kan køres ind i januar. Jeg ser det bare ikke ske - som nævnt kun måske van Dijk.

Det kræver en høj grad af taktisk forståelse og timing at spille en midtbanerolle i Klopps system. Det skyldes, at midtbanen sikrer holdets kompakthed, og agere som en enhed - er en spiller ude af sync, kan hele midtbanen bryde sammen. Det har vi set en del gange med Can, der presser op helt forkert og alene. Omvendt har vi set hvad en dygtig taktisk presspiller som Lallana kan gøre for systemet. Gini er også dygtig til det. Og det bringer mig frem til Ox'en: Jeg tror han er tænkt som en fremtidig erstatning for Lallana - ikke blot som breddespiller. Indtil nu har han mest spillet kant, men jeg tror Klopp forventer at kunne rykke ham ind på midten senere hen. Det giver en midtbane som følger:

Hendo/Can/ny
Lallana/Ox - Keita/Gini
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » fredag, 08. dec, 2017 16:47

Surf skrev:
kloppokoppo skrev:det må anses at være lidt af en konspirationsteori at FSG ikke vil købe i januar og at klopp ikke vil have tid til at køre spillere ind. De positioner hvor vi er mest udfordret er CB og GK. Der er ikke den store stilændring eller tilpasning fra klub til klub på de positioner. Hermed at bruge Oxxen som et eksempel på at han skal tilvænnes vores system og spillestil er pusseløjlerligt. Hvem anså Oxx som en startende spiller da vi købte ham? Han er breddespiller med potentiale og intet problem haft med at tilvænne sig efter min mening. Han skal bare tunes på de potentiale knapperne som en hver andet ungt talent, det har intet med systemet at gøre.
En konsiprationsteori ligefrem :o Hvad indikerer, at FSG vil købe ind i januar? I hvert fald ikke de seneste mange års januar-vinduer, hvor den eneste jeg kan komme i tanke om siden Coutinho og Sturridge er Caulkner. Dog enig i, at CB og GK godt kan køres ind i januar. Jeg ser det bare ikke ske - som nævnt kun måske van Dijk.

Det kræver en høj grad af taktisk forståelse og timing at spille en midtbanerolle i Klopps system. Det skyldes, at midtbanen sikrer holdets kompakthed, og agere som en enhed - er en spiller ude af sync, kan hele midtbanen bryde sammen. Det har vi set en del gange med Can, der presser op helt forkert og alene. Omvendt har vi set hvad en dygtig taktisk presspiller som Lallana kan gøre for systemet. Gini er også dygtig til det. Og det bringer mig frem til Ox'en: Jeg tror han er tænkt som en fremtidig erstatning for Lallana - ikke blot som breddespiller. Indtil nu har han mest spillet kant, men jeg tror Klopp forventer at kunne rykke ham ind på midten senere hen. Det giver en midtbane som følger:

Hendo/Can/ny
Lallana/Ox - Keita/Gini
Det lyder plausibelt. Hvis vi forudsætter, at Can er væk til sommer, så er det måske ikke tosset at tænke Grujic ind i 6'er rollen, som jeg tror vil klæde ham, selvom han godt kan bruge lidt Souness-krøller på brystet, og så skal han nok ligge Laudrup-finterne og de hasarderede afleveringer lidt på hylden og spille mere sikkert.
Forventer vi også, at Coutinho er væk til sommer, så er jeg enig med AJ i, at Woodburn bør spilles langt mere ind på holdet, men ellers skal vi vel hente en forstærkning til kanterne - gerne en Lemar, og jeg bytter også gerne et par af vores centrale angribere (Sturridge + Ings) for Aubameyang.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » fredag, 08. dec, 2017 17:39

AJ skrev:Jeg mener helt alvorligt, at det kunne være fedt, hvis vi ikke hentede en erstatning for Coutinho, og bare satsede på Woodburn. Samt mere ansvar til truppens nuværende spillere, selvfølgelig.
Det synes jeg er vildt, da det vil lægge et stort pres på Woodburn uanset kvaliteter eller ej. Pt er der væsentlige forskelle mellem de to og vil være en stor forringelse af holdet. Jeg har dog ikke selv en anden tilgængelig kandidat til pladsen, hvorfor noget skal ændres.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

kloppokoppo
Indlæg: 24
Tilmeldt: torsdag, 04. aug, 2016 22:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kloppokoppo » lørdag, 09. dec, 2017 02:27

Ja en konspirationsteori. Ved du hvad der sker bag de lukkede døre? Jeg har ikke set oplade spille andet end en af de tre forreste, så jeg ved ikke hvad du hægter på at han skulle være erstatning for Lallana på midtbanen. Hvis vi kigger på januar sidste år, så er mit gæt på at klopp ikke vise mistillid til truppen i krise periode et ligeså godt gæt som dit "tilvæningsperiode". Bortset fra at jeg ike kan se forskellen fra at købe en spille i januar ikke vil være fordelagtigt i forhold til sommerferien.

Oomph242
Indlæg: 5702
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 09. dec, 2017 08:38

kloppokoppo skrev:Ja en konspirationsteori. Ved du hvad der sker bag de lukkede døre? Jeg har ikke set oplade spille andet end en af de tre forreste, så jeg ved ikke hvad du hægter på at han skulle være erstatning for Lallana på midtbanen. Hvis vi kigger på januar sidste år, så er mit gæt på at klopp ikke vise mistillid til truppen i krise periode et ligeså godt gæt som dit "tilvæningsperiode". Bortset fra at jeg ike kan se forskellen fra at købe en spille i januar ikke vil være fordelagtigt i forhold til sommerferien.
Suarez, Sturridge og Coutinho kom da i januar.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 09. dec, 2017 08:44

kloppokoppo skrev:Ja en konspirationsteori. Ved du hvad der sker bag de lukkede døre? Jeg har ikke set oplade spille andet end en af de tre forreste, så jeg ved ikke hvad du hægter på at han skulle være erstatning for Lallana på midtbanen. Hvis vi kigger på januar sidste år, så er mit gæt på at klopp ikke vise mistillid til truppen i krise periode et ligeså godt gæt som dit "tilvæningsperiode". Bortset fra at jeg ike kan se forskellen fra at købe en spille i januar ikke vil være fordelagtigt i forhold til sommerferien.
Hvis man skal tro på alle medierne og vel egentlig også Ox himself, så har han altid ønsket at spille mere centralt, og det skulle være en af de tungtvejende grunde til at skifte til os, udover at han synes rigtig godt om Klopp og vores spillestil.
Grunden til at han har fået mest tid på kanten er vel, at han dels klarer det job også, og så har der været mest brug for ham dér.
Hans store forbillede er Gerrard, og det er vel målet for ham, at kunne få samme indflydelse på spillet på midten af banen.
Ift at købe ind i januar, så sker det jo, fordi man ikke fik ordnet tingene om sommeren, eller ting er gået helt galt i den første halve sæson på den ene eller anden måde. Optimalt set har du ikke brug for at købe i januar.
VvD ville vi jo åbenlyst have i sommers, så det ville næsten være mærkeligt, hvis vi ikke prøver igen nu her, og vi kunne da i dén grad sagtens bruge ham resten af sæsonen.
Ellers kan der jo opstå en mulighed for at købe en stærk spiller, som vi gjorde med Suarez, Cou og Studge, og her drømmer jeg jo om en mulighed for at kunne købe Aubameyang, når Dortmund alligevel er ude af CL, men det er nok et long shot.
Visse spillere kræver tilvænningstid andre ikke. Det kan have noget med positionen på banen at gøre, alder og andre omstændigheder, og derfor kan januar da være et fint tidspunkt at købe en spiller, så de er 100% klar til den næste sæson og kan bruges undervejs i denne også.
Klopp er vist i øvrigt ikke den store fan af januar-vinduer, kan jeg huske noget om.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » lørdag, 09. dec, 2017 11:42

kloppokoppo skrev:Ja en konspirationsteori. Ved du hvad der sker bag de lukkede døre? Jeg har ikke set oplade spille andet end en af de tre forreste, så jeg ved ikke hvad du hægter på at han skulle være erstatning for Lallana på midtbanen. Hvis vi kigger på januar sidste år, så er mit gæt på at klopp ikke vise mistillid til truppen i krise periode et ligeså godt gæt som dit "tilvæningsperiode". Bortset fra at jeg ike kan se forskellen fra at købe en spille i januar ikke vil være fordelagtigt i forhold til sommerferien.
Først og fremmest skal vi lige have en lille begrebsafklarelse. Ifølge den store danske:
"konspirationsteori, forestillingen om, at en begivenhed eller et fænomen sker som resultat af en sammensværgelse mellem interesserede grupper, der typisk arbejder uden for lovens rammer; især i form af en skjult, men indflydelsesrig politisk motiveret organisation, der står bag en uopklaret hændelse."

... Mener du stadig, at der er tale om en konspirationsteori?

Det er velkendt, at det er nemmere at lave indkøb om sommeren fordi januar vanskeliggøres af mindre tid og er midt i sæsonen. Derudover fordi træneren har en pre-season til at køre spilleren ind.

Ox'en har spillet midtbane for Arsenal. Han har selv udtalt at han gerne vil spille midtbane. Og så har Klopp sagt, at han kan dække flere pladser, bl.a kantspiller, offensiv midtbane og midtbane. Det minder om beskrivelsen af Lallana, som Klopp jo også rykkede tilbage på banen. Så vi har set Klopp lave samme træk med en anden spiller. Samtidig har Oxlade nogle af de samme egenskaber som Lallana. God fysik, kan modtage bolden i mellemrum, godt antrit, kan vende med bolden og kan true offensivt. Derfor tror jeg, at det godt kunne ske at vi ser Oxlade der i næste sæson.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 09. dec, 2017 12:59

Jeg håber egentlig, at vi aldrig sælger Coutinho. Vi får næppe fat i en spiller på hans niveau igen indenfor de 4,5 år, som hans kontrakt løber i, selvom vi skulle for eksempelvis £120m for ham.

Men jeg fornemmer, at Klopp er en manager, der har brug for at have spillernes ryg uanset hvad. Det virker som om, at det er den eneste måde, hvorpå han kan få dem til at yde de 120%, som hans spillestil kræver. Og derfor tror jeg egentlig også, at Klopp kæmper på Coutinho's side i forhold til at sørge for, at han får sit skifte til sommer. Et januar-skifte virker usandsynligt. Hvad skulle klubber og spiller få ud af det, andet end afklaring? Coutinho vil ikke kunne spille i CL's knock-out stage, hvilket han vel længe har drømt om. Liverpool vil mangle en yderst vigtig spiller i en afgørende periode. Og Barca kan ikke bruge ham i den turnering, hvor de har mest brug for ham, mens de samtidig må betale lidt ekstra for at hente ham på et ubelejligt tidspunkt. Jeg kan ikke se det ske.

Men hensigten med mit indlæg var egentlig at pege på, hvem jeg tror Klopp henter i stedet. Og jeg tro, at han har Brandt i kikkerten. Hans stats og niveau er slet ikke sammenlignelige med Coutinho. Men han er en Klopp-spiller. Hurtig, udfordrende og arbejdsom. Og så er han så ung (21 år), at Klopp stadig har tid til at forme ham. Han har kun et år tilbage af sin kontrakt til sommer, og kommer med Bundesliga-erfaring fra siden han var 17 år.

Jeg kunne sagtens forestille mig Klopp forsøge både at skabe et slagkraftigt mandskab her og nu, samtidig med, at han holder et øje på fremtiden. Og kunne han ikke have lidt af det, hvis de tre førstevalg bag angriberen hed Mané, Lallana og Salah, mens de tre alternativer hed Brandt, Oxlade og Woodburn?

Jeg ville på ingen måde se det, som en forstærkning af vores nuværende hold. Men jeg kan sagtens forestille mig, at vi ville agere sådan. Og hvis vi så henter VVD, mens vi ved at Keita allerede er på vej, så kan det da godt være, at tabet er minimalt. Jeg er dog stadig helt principielt imod, at vi sælger vores største stjerner, med mindre de nærmer sig kontraktudløb.
Kloppite

kloppokoppo
Indlæg: 24
Tilmeldt: torsdag, 04. aug, 2016 22:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kloppokoppo » lørdag, 09. dec, 2017 14:19

Ja, det er flot du, vi prøver lige igen.

"Konspirationsteori eller sammensværgelses-teori er en ekstrem form for skepticismen, og bygger på en eller flere af følgende påstande:

1. At nogen har en hemmelighed, som man er ene om at have opdaget.
2. At der eksisterer en gruppe magtfulde og/eller indflydelsesrige mennesker, der har en skjult hensigt om at samarbejde med det formål at opnå økonomisk eller politisk magt eller andre fordele. [1]
3. At politikere eller andre magthavere i almindelighed har skjulte hensigter med deres udtalelser."

Du sætter lighedstegn mellem hidtidige transfervinduer og laver din egen forventnings afstemning - i hvilken agenda er jeg ikke helt sikker på. Ved du noget vi andre ikke ved? Hvorfra ved du det tager tid at blive kørt ind i "systemet", som i generaliserbarhed? Du redder en bred kam, når du siger at det vil tage tid for hvem som helst som det er fakta. Fremadrettet ville det gøre godt med lidt "Jeg tror" eller "Jeg synes".

Jeg ved ikke hvor lang tid det tager at komme ind i dette såkaldte "system" du taler om. Hvis vi antager, at der er et system, er det så alle roller kræver samme estimeret tidshorisont og hvad er forskellen på dette system iforhold til andre systemer. Hvorfor kræver det mere taktisk forståelse og timing at spille midtbane i Klopps system end i andre systemer? Angående Oxlade, så er det sjovt fordi jeg har endnu ikke set ham spille på midten, tiltrods for du bruger ham som eksempel til at kræve tid til at blive kørt end i "systemet". Jeg ved ikke hvad du taler om med at "Vi" har set Can "presse op helt forkert og alene". Er du sød at svare på mit spørgsmål med dette "system" angående GK og CB?

Ved du noget som jeg ikke ved? Har FSG ingen planer om at købe noget i Januar?

Nu har matematik aldrig været min stærke side, men hvis vi køber en nu i Januar, vil han så ikke have et par måneder mere til at blive kørt ind i system end hvis vi køber ham i Juni?

Hr. Drejer
Indlæg: 13796
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 09. dec, 2017 15:04

Julestemningen breder sig.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar