Det kræver altså, at man er et ekstra ordinært stort talent, før man får chancen. Klopp brugte rigtig mange af vores unge spillere i sin første sæson hos os, så jeg tror, at han er 100% klar over, hvem der skal bruges hvornår, lejes ud mv.liverpoolfc86 skrev:I Know, men er nervøs for de andre stikker af og tænker de kan være et alternativ, hvis vi sælger Sturridge, Ings og Origi og geninvisterer alle pengene samt dem vi får for Coutinho.Aggerdoo skrev:Klopp bruger da Gomez, Trent og Solanke ofte?liverpoolfc86 skrev:Jeg mener at Origi, Ings og Sturridge kan sælges og give knap 500mio, hvis Klopp tror på Solanke. Håber nemlig snart han hiver en u23 angriber op, ellers tror jeg efterhånden de bliver svære at holde på?
Prøve at give Brewster en kamp, det samme med Woodburn og Wilson. Synes Pep og Wenger er gode til at gøre brug af deres unge spillere og savner Klopp gør det samme. Han må føle de ikke er gode nok eller klar til første holdet
Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvis du mener at Pep bruger talenter og tænker Sterling og Sané til 50 mio. hver, så er det netop ekstra ordinære talenter.
At Gomez, Trent og Solanke får så meget spilletid er stærkt, men Gomez og Solanke er jo også inde omkring landsholdet, og Trent's talent er til at få øje på.
Jeg tror, at der er et kæmpe stykke vej fra Wilson og op til vores forreste 3 samt øvrige offensive spillere, og Woodburn skal tage spilletid fra spillere som Coutinho, Ox og Lallana.
Jeg mener, at det bedste for de 2 og måske flere er at leje dem ud resten af sæsonen.