Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)

Forumregler

HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.

Side 21 af 21 [ 311 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj
Isco skulle vist være tilgængelig for ca. £60 m. Der går rygter om, at han er i unåde hos Zidane.

Bojangles skrev:
Niels K skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:
Til dels enig med R_G_F.

Lemar er ikke en 1:1 afløser for Coutinho, men han vil da være en stærk tilførsel til truppen, da vi mangler en kant mere. Jeg synes dog også, at 90 mille er alt for voldsomt for så ung en spiller og med hans CV, så jeg tænker også, at pengene kan bruges smartere, hvis det er så mange, vi taler om.

Isco og James ville være ret gode erstatninger for Cou, og det kan også være en mega skarp kantspiller, hvor vi så for det spilfordelende, temposættende og noget kreativitet fra en 6er,

Isco og James er desværre bare ikke spillere vi kan tiltrække.

Jeg deler ikke din negativitet ;)

Det er der forhåbentligt ikke mange der gør. Sjældent set større NEJ hat :-p

Tag du bare ja hatten på og tro på Liverpool køber de største stjerner. Personligt læser jeg lidt fremtiden i fortiden. Når vi snakker FSG. De har ikke vist mig andet. Hvis du kan dokumentere bare noget som ligner stjerne indkøb under FSG. Så kom frit frem.

Alder: 39
Oomph242 skrev:
Bojangles skrev:
Niels K skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:
Til dels enig med R_G_F.

Lemar er ikke en 1:1 afløser for Coutinho, men han vil da være en stærk tilførsel til truppen, da vi mangler en kant mere. Jeg synes dog også, at 90 mille er alt for voldsomt for så ung en spiller og med hans CV, så jeg tænker også, at pengene kan bruges smartere, hvis det er så mange, vi taler om.

Isco og James ville være ret gode erstatninger for Cou, og det kan også være en mega skarp kantspiller, hvor vi så for det spilfordelende, temposættende og noget kreativitet fra en 6er,

Isco og James er desværre bare ikke spillere vi kan tiltrække.

Jeg deler ikke din negativitet ;)

Det er der forhåbentligt ikke mange der gør. Sjældent set større NEJ hat :-p

Tag du bare ja hatten på og tro på Liverpool køber de største stjerner. Personligt læser jeg lidt fremtiden i fortiden. Når vi snakker FSG. De har ikke vist mig andet. Hvis du kan dokumentere bare noget som ligner stjerne indkøb under FSG. Så kom frit frem.

Vi har købt verdens dyreste forsvarsspiller - bare som et lille eksempel.

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 39
Salah => Ny transfer-rekord
AOC => Ny transfer-rekord
Keita => Ny transfer-rekord
VVD => Ny transfer-rekord (by far verdens dyreste forsvarsspiller)

Det er alt sammen inden for ca 6 måneder.
Bevares, måske vi lukkede Keita inden AOC, jeg er ikke helt sikker på hvilken dag de enkelte gik igennem.

Der er en del rygter om at vi kigger på realtivt dyre spillere som Lemar, Oblak osv. Det er trods alt spillere mellem £50-100 mio. Så vi skal ikke lade godt købmandsskab (net spend) snyde os så vi tror at FSG ikke vil betale prisen hvis Klopp mener det er den rette spiller.

Nu er det at bruge penge jo ikke ensbetydende med, at der hentes kvalitet ind. Vi har set talrige eksempler på det modsatte i tiden under FSG.

Ovenstående handler viser, at FSG tillader Klopp og co. at hente spillere for svimlende summer, men det er stadigvæk uklart, hvorvidt VVD og Keita viser sig at være pengene værd.

Jeg gider ikke bevæge mig ind på snakken om “hylder”, da disse kategoriseringer er yderst subjektive. Der kan dog både argumenteres for og imod i forhold til, hvorvidt Liverpool reelt set har hentet en verdensklassespiller til klubben i tiden under FSG.

@Robbie_God_Fowler
Jeg tror, vi alle er med på, du gerne vil have en playmaker der oser af spilintelligens. Men du tror ikke på, vi kan tiltrække den færdigtmodnede udgave (ex. De Bruyne, Eriksen, Coutinho), men vil heller ikke vente tiden på, vi selv modner dem (ex. Pulisic, Lemar). Så hvem så du gerne, vi gik efter?

Geografisk sted: København

Alder: 42
ilusio skrev:
Salah => Ny transfer-rekord
AOC => Ny transfer-rekord
Keita => Ny transfer-rekord
VVD => Ny transfer-rekord (by far verdens dyreste forsvarsspiller)

Det er alt sammen inden for ca 6 måneder.
Bevares, måske vi lukkede Keita inden AOC, jeg er ikke helt sikker på hvilken dag de enkelte gik igennem.

Der er en del rygter om at vi kigger på realtivt dyre spillere som Lemar, Oblak osv. Det er trods alt spillere mellem £50-100 mio. Så vi skal ikke lade godt købmandsskab (net spend) snyde os så vi tror at FSG ikke vil betale prisen hvis Klopp mener det er den rette spiller.

Du kan jo ikke bare ignorere, at hver gang vi har brugt mange penge på en eller flere spillere, så lader det også til, at handlerne har skulle finansieres ved frasalg?

Det er jo den letteste beslutning i verden for FSG at sanktionere et par dyre køb, hvis aftalen er, at pengene bare skal hentes ved at sælge nogle andre spillere lige så dyrt eller dyrere.

I øvrigt er Keita-handlen jo bare en forhåndsaftale - forstået på den måde, at der ikke er betalt nogle penge til Leipzig. Så, hvis han skal med i regnestykket, så må det vel være over et helt år med de 4 transfer-rekord-indkøb.

Vi har under Klopp tjent omkring £40M på transfers. At truppen alligevel er bedre, end den var, da han kom, er i mine øjne den vildeste bekræftelse af mandens talent og evner. Men det er også med til at forklare udeblivelsen af trofæer og den relativt langsomme fremgang, som ikke nødvendigvis nogensinde vil kunne gøre os til mestre.

Til sommer kan Klopp da sikkert få både Oblak, Pulisic og Lemar...... så længe han bare sælger Salah og Sturridge.

Jeg gad virkelig godt at se bare et af vores projekter ført til ende. Forstået på den måde, at truppen blev bygget op uden udskiftning i toppen af kvalitetsskalaen. Det har ingen af vores manager fået lov til i lang lang tid. Vi har været i noget der minder om en evindelig genopbygningsfase. Og det er vi også til sommer.

Synes i denne sammenhæng, at denne artikel er interessant.

https://www.theanfieldwrap.com/2018/02/ ... l-concern/

mawope skrev:
@Robbie_God_Fowler
Jeg tror, vi alle er med på, du gerne vil have en playmaker der oser af spilintelligens. Men du tror ikke på, vi kan tiltrække den færdigtmodnede udgave (ex. De Bruyne, Eriksen, Coutinho), men vil heller ikke vente tiden på, vi selv modner dem (ex. Pulisic, Lemar). Så hvem så du gerne, vi gik efter?

Der lægger du vidst lidt ord i munden på mig.

Jeg henviser til, at der er en knaphed på spillere som Eriksen, De Bruyne m.fl, som kan orkestrere spillet og samtidig besidder et fornuftigt slutprodukt hvad angår mål og assists. Det bliver således en udfordring at erstatte, hvad holdet mistede ved Coutinho’s afgang. Men klubben skal heller ikke nødvendigvis ud og finde denne spillertype - det kan være kvaliteterne samlet set tilføres ved flere indkøb og kabalen derved går op.

Jeg siger ikke nej til at hente ung talentmasse. Men det skal være den rette spillertype. Coutinho leverede et meget højt niveau i foråret 2013 i en alder af 20 år. Er der mulighed for at tilføre lignende kvaliteter, skal klubben i den grad slå til. Jeg argumenterer dog for, at disse egenskaber ikke findes hos Lemar og Pulisic, hvorfor jeg henviser til, at det er for risikabelt og dyrt, når Lemar fremhæves som arvtageren for Coutinho.

Robbie_God_Fowler skrev:
mawope skrev:
@Robbie_God_Fowler

Jeg henviser til, at der er en knaphed på spillere som Eriksen, De Bruyne m.fl, som kan orkestrere spillet og samtidig besidder et fornuftigt slutprodukt hvad angår mål og assists. Det bliver således en udfordring at erstatte, hvad holdet mistede ved Coutinho’s afgang. Men klubben skal heller ikke nødvendigvis ud og finde denne spillertype - det kan være kvaliteterne samlet set tilføres ved flere indkøb og kabalen derved går op.

Jeg siger ikke nej til at hente ung talentmasse. Men det skal være den rette spillertype. Coutinho leverede et meget højt niveau i foråret 2013 i en alder af 20 år. Er der mulighed for at tilføre lignende kvaliteter, skal klubben i den grad slå til. Jeg argumenterer dog for, at disse egenskaber ikke findes hos Lemar og Pulisic, hvorfor jeg henviser til, at det er for risikabelt og dyrt, når Lemar fremhæves som arvtageren for Coutinho.

Det er egentlig også ganske fornuftigt, men kunne Pulisic/Lemar ikke være den fjerde klasse spiller til tremandsangrebet og så kan vi købe en ny midtbanespiller der har nogle playmaker egenskaber til at styrke midtbanens evner med bolden?

Vi havde jo også lidt det problem at når Coutinho spillede i angrebet og scorede mål og lavede assists så manglede vi en på midten til at føre bolden frem. og når han spillede på midten manglede vi nogle gange en til at modtage han gode afleveringer oppe i angrebet. Sådan lidt firkantet sat op.

Filos of Isk skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
mawope skrev:
@Robbie_God_Fowler

Det er egentlig også ganske fornuftigt, men kunne Pulisic/Lemar ikke være den fjerde klasse spiller til tremandsangrebet og så kan vi købe en ny midtbanespiller der har nogle playmaker egenskaber til at styrke midtbanens evner med bolden?

Vi havde jo også lidt det problem at når Coutinho spillede i angrebet og scorede mål og lavede assists så manglede vi en på midten til at føre bolden frem. og når han spillede på midten manglede vi nogle gange en til at modtage han gode afleveringer oppe i angrebet. Sådan lidt firkantet sat op.

Det kunne sagtens være en løsning. Er der budget til at hente international kvalitet til begge positioner, vil det kun være en fordel.

Jeg tror, at der hentes minimum 4 spillere ind til sommer, fraregnet Keita. En målmand, en midtbanespiller, en kantspiller og en angriber. Det er påkrævet for at skabe en stærk midterakse og den fornødne bredde.

Robbie_God_Fowler skrev:
Filos of Isk skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:
mawope skrev:
@Robbie_God_Fowler

Det kunne sagtens være en løsning. Er der budget til at hente international kvalitet til begge positioner, vil det kun være en fordel.

Jeg tror, at der hentes minimum 4 spillere ind til sommer, fraregnet Keita. En målmand, en midtbanespiller, en kantspiller og en angriber. Det er påkrævet for at skabe en stærk midterakse og den fornødne bredde.

Det er svært at spå om økonomien. Vi har Coutinho pengene og noget ekstra og eventuelt fra andre udgående transfers. Men jeg tror helt klart Klopp gerne vil have en tredje klassespiller til kanten fordi de hurtige kanter er så vigtige for vores offensiv.

Jeg tror godt det kan blive færre end 4 spillere hvis vi fraregner ungdomsspillere.
Jeg tror helt klart at man fokuserer på klasse og derfor kan det godt være at Klopp er tilfreds med Ings og Solanke, hvis de er gode nok til træning, så han til gengæld kan få en tredje klassespiller til kanterne.
Jeg vil også rigtig gerne have en ekstra klassespiller til midten, men om det skal være en offensiv midt eller en kreativ 6’er afhænger lidt af hvilken rolle Keita får.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 21 af 21 [ 311 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)