Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » lørdag, 02. jun, 2018 11:19

Filos of Isk skrev:https://metro.co.uk/2018/05/30/arsenal- ... i-7589980/

Ikke nødvendigvis super troværdige rygter sender Super Mario Balotelli til Arsenal. Min først tanke var: Kan vi så få LAcazette til billige penge?

det er løgn min første tanke var: den må i længere ud på landet med.

Men hvis Arsenal skal ud og hente angribere, hvilket jeg syntes ville være en klar fejl fra deres side, men det er ofte klubbers reaktion når fans surmuler og man ikke helt ved hvad vej man vil. Så tænker jeg at Lacazette måske er lidt billigt til salg.

En af grundende til at Klopp ikke købte en udfordrer til Firmino sidste sommer var at han mente at angriberne på markedet var for dyre og derfor gav det ikke mening, jf. Moratta's pris.
Så jeg antager lidt at holdningen er den samme nu, blandet med at Solanke og Ings har vist fremskridt.

Men Lacazette har været i PL et år nu, han har masser af talent og omsat det til evner. Han er ikke braget igennem lydmuren i PL, men hvis han kan fås relativt billigt( måske 20-30 milloner pund :dontknow: ). Så er han måske en chance for at få en 2. angriber der er meget tættere på Firmino's niveau og som allerede har lært en masse om ligaen og sproget og som nok vil se på LFC og tænke at det er et trin op.

Lacazette er jo stadig den samme spiller som scorede 28 Ligue 1 mål i 16/17 sæsonen og som rigtig mange var sure over at vi ikke forsøgte at købe for et år siden.

Hvad siger i til den?

- ikke så meget hvor realistisk det er at Arsenal er ude efter Balotelli eller andre angribere og at de så vil sælge Lacazette, men mere om det kunne være en god vej at gå, hvis det viste sig at de går den vej.
At en klub som Arsenal skulle hente Balotelli giver ikke rigtig mening.
De har andre pladser hvor de trænger til forstærkning, så medmindre han er gratis.
Derudover så syntes jeg Lacazette har haft en rigtig god sæson. Desværre for ham og Arsenal, så har han haft lidt småskader.
I Januar solgte de Giroud, hvilket gav okay mening.
Men at sælge Lacazette giver ingen mening, derudover har de da ingen grund til at sælge ham billigt.
Den dyreste spiller i deres historie, leverer en fin første sæson også sælger de ham med discount?
Det lyder mere som Manager, end den virkelig verden.
Billede

Fowler89
Indlæg: 1315
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 02. jun, 2018 11:55

Niels K skrev:5 spændende navne til at kunne dække de forreste 3 pladser. Mon ikke vi blot ønsker 1 spiller til dette, og at Fekir står aller øverst på listen ?

http://anfieldindex.com/34869/5-potenti ... n-men.html
Guedes ville være fantastisk som rotationsspiller, han er virkelig talentfuld. Tvivler dog på at PSG sælger ham, selvom de nok aldrig rigtig kommer til at bruge ham.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 02. jun, 2018 12:47

Fowler89 skrev:
Niels K skrev:5 spændende navne til at kunne dække de forreste 3 pladser. Mon ikke vi blot ønsker 1 spiller til dette, og at Fekir står aller øverst på listen ?

http://anfieldindex.com/34869/5-potenti ... n-men.html
Guedes ville være fantastisk som rotationsspiller, han er virkelig talentfuld. Tvivler dog på at PSG sælger ham, selvom de nok aldrig rigtig kommer til at bruge ham.
HVorfor vil de så ikke sælge ham?

Af dem på den liste lyder han da næsten som den der er nemmest at købe fri. Afhænger selvfølgelig lidt af hvad der sker med Neymar og om de skal ud og købe spillere. Mon ikke de vil ud og lege med om nogle af de hotte navne på markedet som Pulisic, Eriksen, Salah :aliboronz4: , Dembele, Bale, Hazard, Mahrez, Lewandowski og mindre kendte spillere der får et flot VM.

Bernard blev også nævnt i går som værende på vej til Arsenal, Liverpool eller Kina. Jeg tror mest det var opspind, men en fri transfer er jo ikke vildt dyrt, udover at agenten så bare tager et godt beløb. Han er jo ikke en kæmpe signing, men lige nu har vi ikke rigtig så mange muligheder på kanten, så Bernard er en stor opgradering og vil give os muligheden for at bruge pengene på Oblak eller Alisson.

Fowler89
Indlæg: 1315
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 02. jun, 2018 13:04

Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:
Niels K skrev:5 spændende navne til at kunne dække de forreste 3 pladser. Mon ikke vi blot ønsker 1 spiller til dette, og at Fekir står aller øverst på listen ?

http://anfieldindex.com/34869/5-potenti ... n-men.html
Guedes ville være fantastisk som rotationsspiller, han er virkelig talentfuld. Tvivler dog på at PSG sælger ham, selvom de nok aldrig rigtig kommer til at bruge ham.
HVorfor vil de så ikke sælge ham?

Af dem på den liste lyder han da næsten som den der er nemmest at købe fri. Afhænger selvfølgelig lidt af hvad der sker med Neymar og om de skal ud og købe spillere. Mon ikke de vil ud og lege med om nogle af de hotte navne på markedet som Pulisic, Eriksen, Salah :aliboronz4: , Dembele, Bale, Hazard, Mahrez, Lewandowski og mindre kendte spillere der får et flot VM.

Bernard blev også nævnt i går som værende på vej til Arsenal, Liverpool eller Kina. Jeg tror mest det var opspind, men en fri transfer er jo ikke vildt dyrt, udover at agenten så bare tager et godt beløb. Han er jo ikke en kæmpe signing, men lige nu har vi ikke rigtig så mange muligheder på kanten, så Bernard er en stor opgradering og vil give os muligheden for at bruge pengene på Oblak eller Alisson.
Fordi han er en af europas største prospects. De tror sikkert at de kommer til at bruge ham men altså de har jo Neymar og Mbappe der, så han ville aldrig spille fast.
Det er klubber som Liverpool der kender kunsten til at udvikle talenter, klubber som PSG, City og Chelsea køber dem bare.

Jeg så også vi var linket til Bernard. Selvom han ikke fik udnyttet sin fulde potentiale i Ukraine mener jeg at han kunne være en god backup for klubben.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 02. jun, 2018 14:08

Fowler89 skrev:
Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:
Niels K skrev:5 spændende navne til at kunne dække de forreste 3 pladser. Mon ikke vi blot ønsker 1 spiller til dette, og at Fekir står aller øverst på listen ?

http://anfieldindex.com/34869/5-potenti ... n-men.html
Guedes ville være fantastisk som rotationsspiller, han er virkelig talentfuld. Tvivler dog på at PSG sælger ham, selvom de nok aldrig rigtig kommer til at bruge ham.
HVorfor vil de så ikke sælge ham?

Af dem på den liste lyder han da næsten som den der er nemmest at købe fri. Afhænger selvfølgelig lidt af hvad der sker med Neymar og om de skal ud og købe spillere. Mon ikke de vil ud og lege med om nogle af de hotte navne på markedet som Pulisic, Eriksen, Salah :aliboronz4: , Dembele, Bale, Hazard, Mahrez, Lewandowski og mindre kendte spillere der får et flot VM.

Bernard blev også nævnt i går som værende på vej til Arsenal, Liverpool eller Kina. Jeg tror mest det var opspind, men en fri transfer er jo ikke vildt dyrt, udover at agenten så bare tager et godt beløb. Han er jo ikke en kæmpe signing, men lige nu har vi ikke rigtig så mange muligheder på kanten, så Bernard er en stor opgradering og vil give os muligheden for at bruge pengene på Oblak eller Alisson.
Fordi han er en af europas største prospects. De tror sikkert at de kommer til at bruge ham men altså de har jo Neymar og Mbappe der, så han ville aldrig spille fast.
Det er klubber som Liverpool der kender kunsten til at udvikle talenter, klubber som PSG, City og Chelsea køber dem bare.

Jeg så også vi var linket til Bernard. Selvom han ikke fik udnyttet sin fulde potentiale i Ukraine mener jeg at han kunne være en god backup for klubben.
Ja. Jeg tror bare at de vil fokusere mere på at holde på nogle af stjernerne og hente nye stjerner. Og af en eller anden grund er agenterne så kortsigtede at de får deres spillere til PSG, Chelsea og Shitty.

Hvis det passer at det er mellem os og Arsenal. Så tænker jeg vi har en fordel selvom vejen til Arsenals start 11’er er kortere.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 02. jun, 2018 16:01

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 02. jun, 2018 16:09

En 30 årige spiller til omkring £ 40 M., det ligner en clickbait artikel fra Bild. Det ville være nye tider under FSG, hvis man lavede sådan en handel.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » lørdag, 02. jun, 2018 16:43

YNWA96 skrev:En 30 årige spiller til omkring £ 40 M., det ligner en clickbait artikel fra Bild. Det ville være nye tider under FSG, hvis man lavede sådan en handel.
En 29-årig midterforsvarer har vel i princippet op mod 7-8 år tilbage på topplan. Set i det lys, så er £40 mio. egentlig ikke så meget.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » lørdag, 02. jun, 2018 16:46

Det næsten kedeligt at det ikke siver med rygter fra liverpool lejren :D

nu der ikke sket noget i er par dage (selv om der sikkert forgår en masse bag dørene)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » lørdag, 02. jun, 2018 16:56

Mugge skrev: En 29-årig midterforsvarer har vel i princippet op mod 7-8 år tilbage på topplan. Set i det lys, så er £40 mio. egentlig ikke så meget.
Der er godt nok ikke mange 36-årige forsvarspillere rundt omkring i de forskellige topklubber. Ramos, Chiellini, Godin, Pigue, Bonucci, Vertongen, Thiago Silva etc. har alle nogle år endnu.

Barzagli er vel den eneste og han er bestemt på nedadgående. Pepe er næste lige fyldt 35 og manden spiller i Besiktas. Naldo i Schalke har dog også haft en rigtig stærk sæson og fylder 36 til september. Gode gamle Mascherano er blevet så gammel at han ikke spillede i Barca og nu er taget til Kina. Jeg synes godt nok ikke der er meget der tyder på, at en central forsvarsspiller kan spille til han er 36, men at det kun sker yderst sjælendt.

Selv hvis vi regner lidt med, at atleter bare spillere længere og længere, grundet moderne træningsmetoder, restitutionsmuligheder og lægevidenskab, så har Boateng kæmpet med skader og navnligt muskelskader gennem hele sin karriere. Jeg ser umiddelbart ingen tegn på at Boateng spiller til han er 36. Hvis han spiller i en topklub som 32-årig vil jeg nærmest kalde det et mirakel. Manden har ikke spillet over 20 ligakampe i de seneste 3 år.

Desværre, for når han er skadesfri er Boateng muligvis den bedste forsvarsspiller i verden. En nærmest uhørt kombination af råstyrke og hurtighed, taktisk forståelse og for en CB suveræne evner på bolden.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA96 » lørdag, 02. jun, 2018 17:03

@Mugge

Ja ok 29 år nu og 30 lige rundt om hjørnet ....-:) !
Min pointe var nu mere, at de handler har vi ikke set under FSG. LFC har hentet 4 spillere der har været 30 el ældre under FSG. 2 spillere kom på fri transfer og 2 er købt billigt til bredden. Så jeg siger ikke, at dette kunne ske, men det er dog en af de artikler, jeg ikke tror på der er hold i.

Fowler89
Indlæg: 1315
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 03. jun, 2018 13:01

Mugge skrev:
YNWA96 skrev:En 30 årige spiller til omkring £ 40 M., det ligner en clickbait artikel fra Bild. Det ville være nye tider under FSG, hvis man lavede sådan en handel.
En 29-årig midterforsvarer har vel i princippet op mod 7-8 år tilbage på topplan. Set i det lys, så er £40 mio. egentlig ikke så meget.
Ja hvis man er italiener.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 03. jun, 2018 13:04

Fowler89 skrev:
Mugge skrev:
YNWA96 skrev:En 30 årige spiller til omkring £ 40 M., det ligner en clickbait artikel fra Bild. Det ville være nye tider under FSG, hvis man lavede sådan en handel.
En 29-årig midterforsvarer har vel i princippet op mod 7-8 år tilbage på topplan. Set i det lys, så er £40 mio. egentlig ikke så meget.
Ja hvis man er italiener.
:laughin:

Du mener ikke vi skal lave en AC Milan?

Fowler89
Indlæg: 1315
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » søndag, 03. jun, 2018 13:09

Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:
Mugge skrev:
YNWA96 skrev:En 30 årige spiller til omkring £ 40 M., det ligner en clickbait artikel fra Bild. Det ville være nye tider under FSG, hvis man lavede sådan en handel.
En 29-årig midterforsvarer har vel i princippet op mod 7-8 år tilbage på topplan. Set i det lys, så er £40 mio. egentlig ikke så meget.
Ja hvis man er italiener.
:laughin:

Du mener ikke vi skal lave en AC Milan?
Gode gamle pensionist Milan :D

Men helt ærligt, de italienske forsvarsspillere kan jo spille indtil de er 40 nærmest.

Costacurta, Maldini, Ciro Ferrara, Barzagli, Baresi osv osv.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 03. jun, 2018 13:34

Fowler89 skrev:
Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:
Mugge skrev:
YNWA96 skrev:En 30 årige spiller til omkring £ 40 M., det ligner en clickbait artikel fra Bild. Det ville være nye tider under FSG, hvis man lavede sådan en handel.
En 29-årig midterforsvarer har vel i princippet op mod 7-8 år tilbage på topplan. Set i det lys, så er £40 mio. egentlig ikke så meget.
Ja hvis man er italiener.
:laughin:

Du mener ikke vi skal lave en AC Milan?
Gode gamle pensionist Milan :D

Men helt ærligt, de italienske forsvarsspillere kan jo spille indtil de er 40 nærmest.

Costacurta, Maldini, Ciro Ferrara, Barzagli, Baresi osv osv.
Ja, det er helt vild noglegange, Men jeg tror også hemmeligheden nogle gange har været at de er blevet gamle på de samme hold, hvor deres rutine tæller for så meget.

I 90'erne og start 00'erne var italienske klubber også ret gode til at passe på spillerne og så var havde de også bare nogle velsmurte defensive maskiner på et andet niveau i Juve og AC Milan i de år og så betyder fremskreden alder ikke altid så super meget. Man kan også overveje om at i f.eks. England og Tyskland har der været mere fokus på at gøre forsvars spillerne til fysiske monstre, hvor Italienerne har sat en større ære i spilforståelse og teknik. Den beskrivelse passer selvfølgelig bedre på 90'erne og start 00'erne. Cannavaro var jo f.eks. aldrig kommet på det engelske landshold i 2006(heller ikke hvis han var englænder) fordi han ikke var høj nok. Hvis Nesta var Tysker var han næsten stensikkert endt som angriber eller centralmidtbane.

Besvar