Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 05. jun, 2018 18:03



Billede
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 05. jun, 2018 22:56



Nogen der kender ham?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Fowler89
Indlæg: 1315
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 05. jun, 2018 23:13

YNWA! skrev:

Nogen der kender ham?
Han spillede i Trencin sammen med Leon Bailey.

Har ikke set ham spille, men jeg har læst meget om de to i sin tid. Tvivler på han er god nok

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 06. jun, 2018 07:30

Fowler89 skrev:
YNWA! skrev:

Nogen der kender ham?
Han spillede i Trencin sammen med Leon Bailey.

Har ikke set ham spille, men jeg har læst meget om de to i sin tid. Tvivler på han er god nok

Han laver en glimrende flik flak! ihvertfald på youtube videoer...

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 06. jun, 2018 10:41

Jeg havde virkelig håbet på, at vi ville lukke en handel endnu forud for VM. Det tror jeg ikke vi gør, fordi de spillere vi håber på at købe - i lighed med alle andre store klubber - med al sandsynlighed er udtaget til VM. Deres fokus er der, og det vil deres landstrænere også indskærpe. Derudover er det spillers marked lige nu, for en god slutrunde gør, at man pludselig er yderligere attraktiv, så derfor tager de fleste spillere det med ro. Det er i stedet klubberne, der føler presset og ikke mindst i England, hvor man ret fornuftigt har sørget for at deadline for køb er lang tidligere end hidtil (ikke salg). Så det vil sige, at efter VM, så vil pengene formentlig sidde rigtigt løs, men også fra det øvrige Europa, da en spiller jo ret beset kun kan købes en gang pr vindue.
Forarbejdet, det vil sige pres via medier, snak med agenter, spillere, etc, det er formentlig allerede gjort, så nu kommer selve spillet om salgspris. Og her kan specielt udenlandske klubber jo drage voldsomt fordel af at det engelske marked lukker tidligere, fordi de ved at købekraften er stor og tidsfristerne korte.
Så tilbage til udgangspunkter, vi har "kun" lukket en handel og derefter tror jeg bare at priserne går én vej, og så er spørgsmålet om vi vil lege med på legen. Eller om vi kan.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 06. jun, 2018 12:05

Wormie skrev:

Billede
Det kan vise sig at være en rigtig god idé, da det vil bringe noget ny energi og nye idéer ind i træningen, og det er vel det oplagte valg, når/hvis nu Buvac ikke vender tilbage ?

https://live4liverpool.com/2018/06/view ... king-play/

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » onsdag, 06. jun, 2018 13:07

Jesper skrev: Så tilbage til udgangspunkter, vi har "kun" lukket en handel og derefter tror jeg bare at priserne går én vej, og så er spørgsmålet om vi vil lege med på legen. Eller om vi kan.
Vi kan hvis vi vil. Det har vi allerede vist, så spørgsmålet er om vi kan få Klopp's transfermål eller om de ikke er til rådighed.

Men jo før vi får lukket handlerne, jo bedre. Så lad os nu få lukket de 2-3 vi mangler og lade de andre om at gå amok.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 06. jun, 2018 13:32

Jesper skrev:Jeg havde virkelig håbet på, at vi ville lukke en handel endnu forud for VM. Det tror jeg ikke vi gør, fordi de spillere vi håber på at købe - i lighed med alle andre store klubber - med al sandsynlighed er udtaget til VM. Deres fokus er der, og det vil deres landstrænere også indskærpe. Derudover er det spillers marked lige nu, for en god slutrunde gør, at man pludselig er yderligere attraktiv, så derfor tager de fleste spillere det med ro. Det er i stedet klubberne, der føler presset og ikke mindst i England, hvor man ret fornuftigt har sørget for at deadline for køb er lang tidligere end hidtil (ikke salg). Så det vil sige, at efter VM, så vil pengene formentlig sidde rigtigt løs, men også fra det øvrige Europa, da en spiller jo ret beset kun kan købes en gang pr vindue.
Forarbejdet, det vil sige pres via medier, snak med agenter, spillere, etc, det er formentlig allerede gjort, så nu kommer selve spillet om salgspris. Og her kan specielt udenlandske klubber jo drage voldsomt fordel af at det engelske marked lukker tidligere, fordi de ved at købekraften er stor og tidsfristerne korte.
Så tilbage til udgangspunkter, vi har "kun" lukket en handel og derefter tror jeg bare at priserne går én vej, og så er spørgsmålet om vi vil lege med på legen. Eller om vi kan.
Deltagelse i VM kan jo få prisen til at gå begge veje. En slem skade, og så er man taget af hylden indtil næste transfervindue. Skaden kan måske få nogle klubber til at trække interessen selv efter recovery af frygt for en gentagelse. Samme frygt kan sagtens få prisen til at falde.

Jeg ved ikke, om det vil have nogen effekt, hvis man leverer et håbløst VM. Men som minimum vil værdien vel ikke stige. Det samme kan vel siges om spillere, der overvejende sidder på bænken - hvilket jeg i øvrigt forventer, at Fekir (som vi lader til at have haft en interesse i) vil gøre.

Der hvor priserne virkelig kan ændre sig, er vel på de spillere, som overrasker positivt (James er vel et fint eksempel). Det kan også være på spillere, som har siddet udenfor i deres klub (enten bare bænket eller på grund af skader), hvor klubber som tidligere har haft en interesse måske kan få den vækket igen, da de bekræftes i det de så i spilleren, dengang han spillede.

De helt store spillere - Salah, Bale, Neymar, etc. - vil koste samme jetjagerspids efter som før, hvis det overhovedet er til salg.

At det engelske vindue lukker tidligere, tror jeg ikke ændrer det store. De sælgende klubber ved godt, at de bedste købstilbud kommer fra England, så de vil også have en interesse i at få handlen lukket inden vinduet lukker. Ellers risikerer de at stå med en utilfreds spiller eller gå glip af en større profit.

Men jeg havde da også håbet, at vi havde lukket en handel mere inden VM. Troede faktisk, at det var muligt med Fekir, fordi der var så meget omtale om ham fra alle de rigtige personer. Men Lyon er hårde forhandlere, og nu linkes vi til et hav af mere eller mindre kvalificerede og troværdige alternativer.

Med Keita og Fabinho allerede på plads, synes jeg dog, at vi allerede står stærkt til sæsonstarten. Vi er i mine øjne på nuværende tidspunkt et skridt foran alle vores konkurrenter i transfervinduet.

EDIT: I øvrigt vil jeg ikke være overrasket, hvis vi ender med at hente Zaha, fordi vi opgiver Fekir. Og det ville jeg personligt være fint tilfreds med.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 06. jun, 2018 14:05

Synes ofte, at man hører om "den næste store" brasilianer. Nu er der en ny. Han hedder Rodrygo og er 17 år.

Ifølge Marca er både Barca og Real ude efter ham. Er det noget vi også burde være, eller skal vi holde os fra at udvikle på spillere, der alligevel i sidste ende hellere vil til en af de to klubber?

http://www.skysports.com/football/news/ ... ssion=true
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 06. jun, 2018 14:35

texy skrev:Synes ofte, at man hører om "den næste store" brasilianer. Nu er der en ny. Han hedder Rodrygo og er 17 år.

Ifølge Marca er både Barca og Real ude efter ham. Er det noget vi også burde være, eller skal vi holde os fra at udvikle på spillere, der alligevel i sidste ende hellere vil til en af de to klubber?

http://www.skysports.com/football/news/ ... ssion=true
Altså hvis vi kan udvikle ham og tjene 120 millioner på det og samtidig have en klassespiller i 3-4 sæsoner, så går det jo nok.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » onsdag, 06. jun, 2018 16:35

Filos of Isk skrev:
texy skrev:Synes ofte, at man hører om "den næste store" brasilianer. Nu er der en ny. Han hedder Rodrygo og er 17 år.

Ifølge Marca er både Barca og Real ude efter ham. Er det noget vi også burde være, eller skal vi holde os fra at udvikle på spillere, der alligevel i sidste ende hellere vil til en af de to klubber?

http://www.skysports.com/football/news/ ... ssion=true
Altså hvis vi kan udvikle ham og tjene 120 millioner på det og samtidig have en klassespiller i 3-4 sæsoner, så går det jo nok.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han får jo ikke nogen arbejdstilladelse i England foreløbigt - så det giver ikke mening for os, at kigge efter de helt unge Brasilianere - andet end hvis de er europæisk nationalisereet.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 06. jun, 2018 16:54

Bojangles skrev:
Filos of Isk skrev:
texy skrev:Synes ofte, at man hører om "den næste store" brasilianer. Nu er der en ny. Han hedder Rodrygo og er 17 år.

Ifølge Marca er både Barca og Real ude efter ham. Er det noget vi også burde være, eller skal vi holde os fra at udvikle på spillere, der alligevel i sidste ende hellere vil til en af de to klubber?

http://www.skysports.com/football/news/ ... ssion=true
Altså hvis vi kan udvikle ham og tjene 120 millioner på det og samtidig have en klassespiller i 3-4 sæsoner, så går det jo nok.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han får jo ikke nogen arbejdstilladelse i England foreløbigt - så det giver ikke mening for os, at kigge efter de helt unge Brasilianere - andet end hvis de er europæisk nationalisereet.
Nå ja, det er jo rigtigt. Gad vide, hvordan det bliver, når England er ude af EU. Bliver det mon så lige så svært i forhold til spillere fra EU lande?
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 06. jun, 2018 16:57

texy skrev:
Bojangles skrev:
Filos of Isk skrev:
texy skrev:Synes ofte, at man hører om "den næste store" brasilianer. Nu er der en ny. Han hedder Rodrygo og er 17 år.

Ifølge Marca er både Barca og Real ude efter ham. Er det noget vi også burde være, eller skal vi holde os fra at udvikle på spillere, der alligevel i sidste ende hellere vil til en af de to klubber?

http://www.skysports.com/football/news/ ... ssion=true
Altså hvis vi kan udvikle ham og tjene 120 millioner på det og samtidig have en klassespiller i 3-4 sæsoner, så går det jo nok.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han får jo ikke nogen arbejdstilladelse i England foreløbigt - så det giver ikke mening for os, at kigge efter de helt unge Brasilianere - andet end hvis de er europæisk nationalisereet.
Nå ja, det er jo rigtigt. Gad vide, hvordan det bliver, når England er ude af EU. Bliver det mon så lige så svært i forhold til spillere fra EU lande?
åh gud, det havde jeg slet ikke tænkt på :o

Ud og køb en masse polske spillere(Polen er gode til at producere keepere og angribere, siger det bare) mens tid er. Så kan vi sælge dem videre senere.

Det er jo noget der potentielt kan kulsejle PL hvis det slet ikke er til at købe spillere.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 06. jun, 2018 19:27

Shaqiri til £12 mil. ville efter min mening være en ok og billig backup til vores angreb såfremt han ikke vil have kassen i løn. Det er ikke noget der får ens tænder til at løbe i vand, men han vil give os fornuftig bredde og værdi for pengene ratioen er efter min mening ret høj.


Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 06. jun, 2018 19:46

Synes ikke rigtigt han er en Klopp-spiller, men han vil måske være værd at tage chancen med til den pris.

Der er ingen tvivl om, at vi mangler offensiv bredde.

Besvar