Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 26. jan, 2020 12:26

liverpoolfc86 skrev:
Jesper skrev:Lidt rygter: https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ected.html

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Ville da være for vildt at få ham ind på holdet. Drømte om vi hentede ham for et par sæsoner siden.

Er han efterhånden ikke for gammel. Han er 28 om et par måneder.

Meeen at få kreativitet ind på midten ville være fantastisk.

Hellere Sancho og Werner.
Nu handler artiklen primært om Ruiz og han er 23. Jeg har set ham for lidt til at have en mening

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 26. jan, 2020 12:32

Jesper skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Jesper skrev:Lidt rygter: https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ected.html

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Ville da være for vildt at få ham ind på holdet. Drømte om vi hentede ham for et par sæsoner siden.

Er han efterhånden ikke for gammel. Han er 28 om et par måneder.

Meeen at få kreativitet ind på midten ville være fantastisk.

Hellere Sancho og Werner.
Nu handler artiklen primært om Ruiz og han er 23. Jeg har set ham for lidt til at have en mening

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det har jeg også, altså set for lidt til ham. Han laver o hvert fald ALT for lidt assist og mål. Ved ikke hvem ham skal erstatte? Hendo, Gini, Ox, Fab, Keita.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 27. jan, 2020 21:34

Imens alle medier går i selvsving til de løse rygter om Mbappe, så laver vi forhåndsaftaler med Timo og Kai. :clap:

Det ville i hvert fald være klasse hvis sådanne 2 handler bare lige ud af det blå kommer efter sidste spillerunde til maj.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 28. jan, 2020 13:21

Bergwijn til Tottenham. Pis.



Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 28. jan, 2020 13:41

liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 28. jan, 2020 13:21
Bergwijn til Tottenham. Pis.



Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Han kommer alligevel til at rådne op på bænken, når Kane er klar

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 29. jan, 2020 11:39

athomsen skrev:
liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 28. jan, 2020 13:21
Bergwijn til Tottenham. Pis.



Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Han kommer alligevel til at rådne op på bænken, når Kane er klar
Røverkøb hvis de får ham for £27. Han kan spille alle de offensive pladser. Så ikke kun Kane's plads.

Æv.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 29. jan, 2020 12:39

liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 29. jan, 2020 11:39
athomsen skrev:
liverpoolfc86 skrev:
tirsdag, 28. jan, 2020 13:21
Bergwijn til Tottenham. Pis.



Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Han kommer alligevel til at rådne op på bænken, når Kane er klar
Røverkøb hvis de får ham for £27. Han kan spille alle de offensive pladser. Så ikke kun Kane's plads.

Æv.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Lad os se - jeg ryster ikke i bukserne over at han er købt og at de har gjort aftalen med Le Celco permanent

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 30. jan, 2020 13:45

Jadon Sancho og Timo Werner ligner umiddelbart de bedste bud på spillere, der kan rotere med vores forreste, uden kvaliteten vil dale.

Til Sancho's fordel kan det vel siges, at han er englænder og yngst af de 2. Han er måske også en bedre chanceskaber end Werner mod de tætpakkede hold, hvor Werner slår mig lidt mere som en omstillingsspiller og en fox-in-the-box. Til gengæld er han sikkert dobbelt så dyr eller mere, og han forventer givetvis en løn, der min. matcher vores bedst betalte spillere.

Det der taler for Timo må være prisen, og hans alder er også ganske fin. Lønmæssigt vil han nok heller ikke kræve så meget som Sancho.

Skulle man vælge, så foretrækker jeg Sancho, da jeg mener, vi bedre kan bruge hans dynamik, udfordrende og chanceskabende spil, hvor han er eminent til at holde fart i bolden foruden selv at være lynhurtig.

Det er 2 spillere, som helst ikke skal ende på de forkerte hænder, da de har potentialet til at være game changers. Jeg håber, vi lander den ene af dem til sommer, og en stor del af finansieringen kan passende være salg af Divvy og Shaq, da der simpelthen ikke vil være spilletid til dem.

Jadon Sancho will be spamming Michael Edwards inbox at Liverpool, just ask Mohamed Salah

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... h-17652236

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » torsdag, 30. jan, 2020 13:50

Niels K skrev:Jadon Sancho og Timo Werner ligner umiddelbart de bedste bud på spillere, der kan rotere med vores forreste, uden kvaliteten vil dale.

Til Sancho's fordel kan det vel siges, at han er englænder og yngst af de 2. Han er måske også en bedre chanceskaber end Werner mod de tætpakkede hold, hvor Werner slår mig lidt mere som en omstillingsspiller og en fox-in-the-box. Til gengæld er han sikkert dobbelt så dyr eller mere, og han forventer givetvis en løn, der min. matcher vores bedst betalte spillere.

Det der taler for Timo må være prisen, og hans alder er også ganske fin. Lønmæssigt vil han nok heller ikke kræve så meget som Sancho.

Skulle man vælge, så foretrækker jeg Sancho, da jeg mener, vi bedre kan bruge hans dynamik, udfordrende og chanceskabende spil, hvor han er eminent til at holde fart i bolden foruden selv at være lynhurtig.

Det er 2 spillere, som helst ikke skal ende på de forkerte hænder, da de har potentialet til at være game changers. Jeg håber, vi lander den ene af dem til sommer, og en stor del af finansieringen kan passende være salg af Divvy og Shaq, da der simpelthen ikke vil være spilletid til dem.

Jadon Sancho will be spamming Michael Edwards inbox at Liverpool, just ask Mohamed Salah

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... h-17652236
Et drømme scenarie vil være at holde på start 11 og tilføje Werner og Sancho og ud med Origi og Shaq.

For om nogle år er de 3 forreste over 30 og så er Timo og Sancho klar til at tage 100% over og har fået mere erfaring

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 30. jan, 2020 14:07

Vi skal udnytte vores position som verdens bedste hold med den bedste træner. Det må simpelthen være tillokkende for nogle af de absolut største stjerner og bedste talenter der er pt. Og det burde vel ikke være noget problem med de finansielle midler.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 30. jan, 2020 14:08

liverpoolfc86 skrev:
torsdag, 30. jan, 2020 13:50
Niels K skrev:Jadon Sancho og Timo Werner ligner umiddelbart de bedste bud på spillere, der kan rotere med vores forreste, uden kvaliteten vil dale.

Til Sancho's fordel kan det vel siges, at han er englænder og yngst af de 2. Han er måske også en bedre chanceskaber end Werner mod de tætpakkede hold, hvor Werner slår mig lidt mere som en omstillingsspiller og en fox-in-the-box. Til gengæld er han sikkert dobbelt så dyr eller mere, og han forventer givetvis en løn, der min. matcher vores bedst betalte spillere.

Det der taler for Timo må være prisen, og hans alder er også ganske fin. Lønmæssigt vil han nok heller ikke kræve så meget som Sancho.

Skulle man vælge, så foretrækker jeg Sancho, da jeg mener, vi bedre kan bruge hans dynamik, udfordrende og chanceskabende spil, hvor han er eminent til at holde fart i bolden foruden selv at være lynhurtig.

Det er 2 spillere, som helst ikke skal ende på de forkerte hænder, da de har potentialet til at være game changers. Jeg håber, vi lander den ene af dem til sommer, og en stor del af finansieringen kan passende være salg af Divvy og Shaq, da der simpelthen ikke vil være spilletid til dem.

Jadon Sancho will be spamming Michael Edwards inbox at Liverpool, just ask Mohamed Salah

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... h-17652236
Et drømme scenarie vil være at holde på start 11 og tilføje Werner og Sancho og ud med Origi og Shaq.

For om nogle år er de 3 forreste over 30 og så er Timo og Sancho klar til at tage 100% over og har fået mere erfaring

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det sker nok ikke med begge spillere. Og jeg vil helt klart foretrække Werner fremfor Sancho som jeg stadig ikke er overbevist om.
"We're not racist, we only hate the mancs"

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 30. jan, 2020 14:24

Emmy skrev:Vi skal udnytte vores position som verdens bedste hold med den bedste træner. Det må simpelthen være tillokkende for nogle af de absolut største stjerner og bedste talenter der er pt. Og det burde vel ikke være noget problem med de finansielle midler.
Jeg er ikke sikker på vores position som verdens bedste hold er en ubetinget fordel.
Unge spillere og deres agenter, kigger vel først og fremmest på muligheden for spilletid og dermed udvikling. Jovist er Klopp da nok en af de bedste til at udløse spillernes potentiale. Men tror godt Sancho og Werner kunne blive skræmt væk over hvem de skulle slå af for at komme i start elleveren.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 30. jan, 2020 15:03

MP skrev:
torsdag, 30. jan, 2020 14:24
Emmy skrev:Vi skal udnytte vores position som verdens bedste hold med den bedste træner. Det må simpelthen være tillokkende for nogle af de absolut største stjerner og bedste talenter der er pt. Og det burde vel ikke være noget problem med de finansielle midler.
Jeg er ikke sikker på vores position som verdens bedste hold er en ubetinget fordel.
Unge spillere og deres agenter, kigger vel først og fremmest på muligheden for spilletid og dermed udvikling. Jovist er Klopp da nok en af de bedste til at udløse spillernes potentiale. Men tror godt Sancho og Werner kunne blive skræmt væk over hvem de skulle slå af for at komme i start elleveren.
Det er jo det store problem vi står med i forhold til transfers. Der er dog chancer for at vi kan nuppe en Werner der er et stort talent, men ikke er omgivet af lige så stor hype som Sancho.

TG12
Indlæg: 1611
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » torsdag, 30. jan, 2020 15:05

MP skrev:
torsdag, 30. jan, 2020 14:24
Emmy skrev:Vi skal udnytte vores position som verdens bedste hold med den bedste træner. Det må simpelthen være tillokkende for nogle af de absolut største stjerner og bedste talenter der er pt. Og det burde vel ikke være noget problem med de finansielle midler.
Jeg er ikke sikker på vores position som verdens bedste hold er en ubetinget fordel.
Unge spillere og deres agenter, kigger vel først og fremmest på muligheden for spilletid og dermed udvikling. Jovist er Klopp da nok en af de bedste til at udløse spillernes potentiale. Men tror godt Sancho og Werner kunne blive skræmt væk over hvem de skulle slå af for at komme i start elleveren.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis man ser på andre klubber som har haft "titlen" eller er kandidater til verdens bedste hold, har de ikke haft samme problem med rekrutteringen - se på Barcelona, RM eller City.

Det jeg tror kan blive problemet Klopp rotere relativt lidt, også sammenlignet med andre managers og det kunne jeg se som udfordingen.

Jeg tænker dog også det helt afgørende punkt kan blive, hvordan klubben vælger at håndtere det generationsskifte som kan og skal ske inden for de næste 1-4 år. Flere af vores topspillere er i deres bedste alder og deres værdi er på det højeste. Ønsker klubben at beholde dem til de bliver "gamle" (og falder i værdi) eller vil man cashe ud på dem og få yngre modeller ind tidligt? Ønsker klubben en overgangsperiode f.eks. henter en som Werner til sommer og sælger én af de tre forreste året efter?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 30. jan, 2020 15:41

Det irriterer mig nærmest grænseløst at Wijnaldum ikke umiddelbart vil forlænge. Ellers havde han helt klart kommunikeret anderledes ud i ugens løb. Det leder mig hen til spørgsmålet om man skal lade ham gå kontrakten ud? Eller sælge ham til sommer, hvorfor vi vil genere en solid sum, så der kan komme mere realistiske bud i denne tråd.
Hvad tænker I?


Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar