Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 19. nov, 2020 14:14

Rasputin skrev:
torsdag, 19. nov, 2020 12:26
Personlig, ville jeg gå efter en fast starter her til januar, der også bliver til Virgils faste makker fremover.
Det tænker jeg da også at klubben kigger på. Men spørgsmålet er jo bare om den spiller overhovedet er tilgængelig i dette januar vindue?

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » tirsdag, 01. dec, 2020 17:07

Er der nogen af jer andre der har læst noget om interesse for Ajax' Perr Schuurs? Angiveligt skulle vi have budt på ham allerede, men har ikke læst noget fra nogle af de solide kilder endnu.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 02. dec, 2020 00:54

Jack Grealish?

25 år i sep måned. En af de bedst rated spillere i PL pt. Måske top 5.

Fowler89
Indlæg: 1214
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 02. dec, 2020 01:42

liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 00:54
Jack Grealish?

25 år i sep måned. En af de bedst rated spillere i PL pt. Måske top 5.
Jeg har det lidt som om at Grealish er en stor spiller i en lille klub, men ikke ville kunne noget særligt i en stor klub pga manglende tillid og spilletid.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 02. dec, 2020 14:14

Fowler89 skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 01:42
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 00:54
Jack Grealish?

25 år i sep måned. En af de bedst rated spillere i PL pt. Måske top 5.
Jeg har det lidt som om at Grealish er en stor spiller i en lille klub, men ikke ville kunne noget særligt i en stor klub pga manglende tillid og spilletid.
Det stadie synes jeg at han er kommet over i takt med at han nu også spiller på landsholdet. Det er jo tydeligt, at han er langt bedre end de fleste øvrige spillere i Aston Villa.

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 02. dec, 2020 14:23

Mads T. skrev:
Fowler89 skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 01:42
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 00:54
Jack Grealish?

25 år i sep måned. En af de bedst rated spillere i PL pt. Måske top 5.
Jeg har det lidt som om at Grealish er en stor spiller i en lille klub, men ikke ville kunne noget særligt i en stor klub pga manglende tillid og spilletid.
Det stadie synes jeg at han er kommet over i takt med at han nu også spiller på landsholdet. Det er jo tydeligt, at han er langt bedre end de fleste øvrige spillere i Aston Villa.
Det vil jeg også mene. Tror han kunne gøre det godt på holdet. Han løber og fighter som en gal.

Laver assist, scorer og tackler

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. dec, 2020 14:48

Mads T. skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 14:14
Fowler89 skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 01:42
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 00:54
Jack Grealish?

25 år i sep måned. En af de bedst rated spillere i PL pt. Måske top 5.
Jeg har det lidt som om at Grealish er en stor spiller i en lille klub, men ikke ville kunne noget særligt i en stor klub pga manglende tillid og spilletid.
Det stadie synes jeg at han er kommet over i takt med at han nu også spiller på landsholdet. Det er jo tydeligt, at han er langt bedre end de fleste øvrige spillere i Aston Villa.
Han er vildt dygtig og nok den, jeg helst vil have ind til at "overtage" sammen med Jones for Milner og senere Hendo. Det eneste jeg har det lidt svært med, er når de store klubber napser kulturbærerne/topprofilerne fra klubberne under, da det også ødelægger konkurrencen i ligaen. Villa kan være en trussel for alle hold med Grealish, men de vil have svært ved at holde sig oppe uden ham, vil jeg påstå.
Kalvin Phillips ville heller ikke være dum, men vi har jo Fabinho i forhåbentlig mange år endnu.

Grealish og Sancho, så er vi altså godt kørende
Senest rettet af Niels K onsdag, 02. dec, 2020 15:52, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. dec, 2020 14:50

Nå blir det forbudt å signere U18-spillere fra utlandet

Når Storbritannia forlater EU for godt ved nyttår, får det flere konsekvenser for Premier League-klubbene.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/1 ... -utlandet/

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 02. dec, 2020 15:39

Niels K skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 14:48
Mads T. skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 14:14
Fowler89 skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 01:42
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 00:54
Jack Grealish?

25 år i sep måned. En af de bedst rated spillere i PL pt. Måske top 5.
Jeg har det lidt som om at Grealish er en stor spiller i en lille klub, men ikke ville kunne noget særligt i en stor klub pga manglende tillid og spilletid.
Det stadie synes jeg at han er kommet over i takt med at han nu også spiller på landsholdet. Det er jo tydeligt, at han er langt bedre end de fleste øvrige spillere i Aston Villa.
Han er vildt dygtig nok den, jeg helst vil have ind til at "overtage" sammen med Jones for Milner og senere Hendo. Det eneste jeg har det lidt svært med, er når de store klubber napser kulturbærene/topprofilerne fra klubberne under, da det også ødelægger konkurrencen i ligaen. Villa kan være en trussel for alle hold med Grealish, men de vil have svært ved at holde sig oppe uden ham, vil jeg påstå.
Kalvin Phillips ville heller ikke være dum, men vi har jo Fabinho i forhåbentlig mange år endnu.

Grealish og Sancho, så er vi altså godt kørende
Sådan er vilkårene, og det kan man synes om eller lade være, men det foregår i alle ligaer. Hvis ikke vi eller City på et tidspunkt hapser Grealish, så gør Scum eller Chelsea det, og vil vi ikke være med på den præmis, så bliver det os, der sakker bagud og må leve med at større klubber tager vores bedste spillere.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. dec, 2020 15:53

Sledgehammer skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 15:39
Niels K skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 14:48
Mads T. skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 14:14
Fowler89 skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 01:42
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 00:54
Jack Grealish?

25 år i sep måned. En af de bedst rated spillere i PL pt. Måske top 5.
Jeg har det lidt som om at Grealish er en stor spiller i en lille klub, men ikke ville kunne noget særligt i en stor klub pga manglende tillid og spilletid.
Det stadie synes jeg at han er kommet over i takt med at han nu også spiller på landsholdet. Det er jo tydeligt, at han er langt bedre end de fleste øvrige spillere i Aston Villa.
Han er vildt dygtig nok den, jeg helst vil have ind til at "overtage" sammen med Jones for Milner og senere Hendo. Det eneste jeg har det lidt svært med, er når de store klubber napser kulturbærene/topprofilerne fra klubberne under, da det også ødelægger konkurrencen i ligaen. Villa kan være en trussel for alle hold med Grealish, men de vil have svært ved at holde sig oppe uden ham, vil jeg påstå.
Kalvin Phillips ville heller ikke være dum, men vi har jo Fabinho i forhåbentlig mange år endnu.

Grealish og Sancho, så er vi altså godt kørende
Sådan er vilkårene, og det kan man synes om eller lade være, men det foregår i alle ligaer. Hvis ikke vi eller City på et tidspunkt hapser Grealish, så gør Scum eller Chelsea det, og vil vi ikke være med på den præmis, så bliver det os, der sakker bagud og må leve med at større klubber tager vores bedste spillere.
I know, og jeg ser ham helst hos os. Spm er så, om han vil forlade Villa i det hele taget ?

Fowler89
Indlæg: 1214
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » fredag, 04. dec, 2020 00:09

Mads T. skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 14:14
Fowler89 skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 01:42
liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 02. dec, 2020 00:54
Jack Grealish?

25 år i sep måned. En af de bedst rated spillere i PL pt. Måske top 5.
Jeg har det lidt som om at Grealish er en stor spiller i en lille klub, men ikke ville kunne noget særligt i en stor klub pga manglende tillid og spilletid.
Det stadie synes jeg at han er kommet over i takt med at han nu også spiller på landsholdet. Det er jo tydeligt, at han er langt bedre end de fleste øvrige spillere i Aston Villa.
Det har du måske ret i. Han er nok mere profileret end andre engelske spillere som har floppet når de er kommet til næste level.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. dec, 2020 04:05

Klopp om Brexit:

While Klopp leaves recruitment policies to sporting director Michael Edwards, he admits without detailed negotiations the situation would have been much less favourable.

“Michael Edwards was involved in a lot of these discussions and the clubs fought pretty hard for a solution, a kind of a good solution or as good as possible,” he said.

“For me, it’s just a decision and without discussions it would have been worse.

“I am still waiting for the first advantage of Brexit that someone can tell me, what really improves after Brexit.

“It’s not obviously not my thing to say or judge but – as an interested person – I just wait until the first really positive impact of Brexit.

“In football now, let’s use that as an example. The people – I think the FA or whatever – want to make sure that the clubs don’t sign too many players from other countries because they are afraid that not enough English talents will make their way.

“If you look at the English youth national teams in the moment, they are in the top two or three – if not top – in nearly all age groups, talent-wise 100 per cent and that is with the way we did it before.

“So now, let’s think about why it happened. They had a lot of players around them that played good football as well. It’s just helpful.

“We cannot create just more talents because we deny other talents. But, as I say, it’s not my thing to judge really.


“It’s just one of the smaller problems which we will all be aware of when Brexit is finally there.”

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 05. dec, 2020 13:38

Niels K skrev:Klopp om Brexit:

While Klopp leaves recruitment policies to sporting director Michael Edwards, he admits without detailed negotiations the situation would have been much less favourable.

“Michael Edwards was involved in a lot of these discussions and the clubs fought pretty hard for a solution, a kind of a good solution or as good as possible,” he said.

“For me, it’s just a decision and without discussions it would have been worse.

“I am still waiting for the first advantage of Brexit that someone can tell me, what really improves after Brexit.

“It’s not obviously not my thing to say or judge but – as an interested person – I just wait until the first really positive impact of Brexit.

“In football now, let’s use that as an example. The people – I think the FA or whatever – want to make sure that the clubs don’t sign too many players from other countries because they are afraid that not enough English talents will make their way.

“If you look at the English youth national teams in the moment, they are in the top two or three – if not top – in nearly all age groups, talent-wise 100 per cent and that is with the way we did it before.

“So now, let’s think about why it happened. They had a lot of players around them that played good football as well. It’s just helpful.

“We cannot create just more talents because we deny other talents. But, as I say, it’s not my thing to judge really.


“It’s just one of the smaller problems which we will all be aware of when Brexit is finally there.”
Jeg er enig med ham, delvis i hvert fald. Der er dog hurtigt mange statistikker, som kan hives frem, hvor det tydeligt fremgår, hvor få voksne engelske spillere, det får chancen.
Hvis jeg var Klopp, eller rettere: hvis jeg skulle give Klopp et råd, så var det at være knap så politisk.
Hvis man som jeg følger tæt med i engelske medier, så er det ret så tydeligt, at der er en klar tendens til, at man er en smule træt af at Klopp (i deres øjne) udtaler sig om for meget. Og ofte med en klar agenda, som kan virke negativ og kritisk overfor alt med en klang af engelsk.
Det tror jeg han skal passe vældigt på med at gøre, for i England er det bare så uendeligt meget lettere, hvis man har folkestemningen med sig end mod sig. I sidste ende rammer det os som klub.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pow9199 » lørdag, 05. dec, 2020 16:05

Jesper skrev:
lørdag, 05. dec, 2020 13:38
Jeg er enig med ham, delvis i hvert fald. Der er dog hurtigt mange statistikker, som kan hives frem, hvor det tydeligt fremgår, hvor få voksne engelske spillere, det får chancen.
Hvis jeg var Klopp, eller rettere: hvis jeg skulle give Klopp et råd, så var det at være knap så politisk.
Hvis man som jeg følger tæt med i engelske medier, så er det ret så tydeligt, at der er en klar tendens til, at man er en smule træt af at Klopp (i deres øjne) udtaler sig om for meget. Og ofte med en klar agenda, som kan virke negativ og kritisk overfor alt med en klang af engelsk.
Det tror jeg han skal passe vældigt på med at gøre, for i England er det bare så uendeligt meget lettere, hvis man har folkestemningen med sig end mod sig. I sidste ende rammer det os som klub.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Hm, men er Scouserne ikke allerede så venstreorienterede at de holder mere af ham på den baggrund? Og i en sport der er så politisk som fodbold (alt efter definition af "politisk" må det vel være en af de mest politiske både folkelige og erhvervsmæssige aktiviteter vi har i 2020), så synes jeg det er fedt at både Klopp, vi som klub og flere og flere i engelsk fodbold tager deres politiske ansvar på sig, som vi også ser det fra Hendo, Rashford, Sterling, Premier League mv. Mener der følger et stort ansvar med at have en bred platform, både i form af at forstå og genkende platformen, men også formidle den ansvarligt. Og besvare en henvendelse fra en journalist på et pressemøde omkring de restriktioner klubberne ser ud til at få på både en sober og direkte vis, det mener jeg ikke kan klares meget bedre end det der.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. dec, 2020 17:23

Helt klart enig omkring scousere, og så har jeg ikke meget til overs for folk, der bare snakker nogle efter munden eller bare passer deres egen biks, når man har magten til at gøre en forskel - dem er der aaaalt for mange af.

Jeg er helt på linje med Klopp og er glad for, at han står frem, og han har da mange, der bakker ham op. Bare vent til de andre render ind i samme skadesproblemer som os, så skal de nok stille sig op i køen (1 eksempel).

Besvar