Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7303
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 11. jan, 2024 20:58

Og alligevel brokker Real Madrids præsident sig stadig om konkurrenceforvridning og at European Super League er vejen frem. Hold kæft en hyklerisk klovn han alle dage har været ham Perez og de utallige ulidelige Real Madrid fans.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 11. jan, 2024 22:25

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 11. jan, 2024 20:58
Og alligevel brokker Real Madrids præsident sig stadig om konkurrenceforvridning og at European Super League er vejen frem. Hold kæft en hyklerisk klovn han alle dage har været ham Perez og de utallige ulidelige Real Madrid fans.
Helt enig! Jeg brækker mig over ham Perez.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3081
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » fredag, 12. jan, 2024 05:22

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 11. jan, 2024 22:25
JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 11. jan, 2024 20:58
Og alligevel brokker Real Madrids præsident sig stadig om konkurrenceforvridning og at European Super League er vejen frem. Hold kæft en hyklerisk klovn han alle dage har været ham Perez og de utallige ulidelige Real Madrid fans.
Helt enig! Jeg brækker mig over ham Perez.
De kunne jo spille alle deres kampe i en lukket liga i saudi arabiens sand, med 400 mænd i hvide kitler, som tilskuere.....
Det ville løse konkurrenceforvridningsproblemerne for alle... De andre hold kunne være Cheaty, Nyborg og PSG og der kunne fyldes på med "Al hilalla, Al jazeera, Al pacino, Al kohol, og de andre ALler"
Mon ikke Infantino kunne lokkes til en præsidentstilling for den liga $$$$$$$?

Hvor ville det dog være befriende at slippe for alle de hyklere og få dem samlet et sted :headbang:

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 13. jan, 2024 13:46

TG12 skrev:
torsdag, 11. jan, 2024 11:14
Hvis Real kunne få Haaland, Vinicius, Mbappe og Bellingham, til at fungere sammen i en kvartet kombineret med de øvrige stjerne. Ville jeg det være Galaticos på steoroider :D For pokker en offensiv.
Mon ikke man måtte sælge Vini for at få økonomien gjort bare en smule realistisk. Som det nævnes, er jeg med på, at Real's net spend ikke er vanvittig. Men deres lønudgifter er jo langt højere end alle i PL. Det har 14 spillere på over €200K om ugen. Og 5 af dem er over €400K om ugen.

Mbappe og Haaland skal nok begge over €500K om ugen. Og Haaland koster jo trods alt £80M i transfer, så vidt jeg forstår hans release clause. Det er heller ikke usandsynligt, at transferfrie Mbappé vil mene, at han skal have en sign-on fee, der matcher den loyalitetsbonus, han misser hos PSG, som vist er på £60M-£70M.

Et salg af Vini vil nok kunne indbringe omkring £100M samitidig med at €400K skæres af det ugentlige lønbudget. Og så spiller Vini og Mbappe jo samme position. Så hvis man vil samle Bellingham, Mbappe og Haaland, tror jeg at Vini ofres.

Men sikke et vanvittigt hold de kunne få. I hvert fald på papiret.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 13. jan, 2024 14:22

I forbindelse med indlægget om Real og deres lønninger, kom jeg til at kigge lidt på vores egne lønninger. Synes, at det er interessant at lege lidt med, hvad der bliver af økonomisk råderum indenfor det eksisterende budget ud fra de afgange og kontraktforlængelser, som man forventer,

Jeg har en forventning om, at vi siger farvel til disse spillere - med deres ugentlige løn angivet ved siden af.

Thiago - £200K (kontraktudløb)
Matip - £100K (Kontraktudløb)
Phillips - £65K (hvis vi kan komme af med ham)
Adrian - £60K (kontraktudløb)
Carvalho - £40K (+ transfer fee)

Og personligt ville jeg gerne sælge/opgradere.

Kostas - £75K (+ transfer fee)

Det vil give os et råderum på £540K om ugen til kontraktforlængelser og nye spillere.

Jeg ser gerne, at disse spillere for nye kontrakter - med den ugentlige lønforøgelse angivet ved siden af.

Trent - £40K
Diaz - £65K (måske endda £95K)
Jones £85K
Kelleher £30K (hvis vi kan lokke ham til at forlænge)
Quansah £40K (og giv ham så en lang kontrakt)

Det vil fjerne £260K om ugen fra råderummet, men vil giver os noget sikkerhed i forhold til at kunne beholde vigtige spillere.

Nye spillere:

Målmand (3. valg) ser jeg helst komme fra ungdomsrækkerne.
VB (£60K må være realistisk)
HB (£60K må være realistisk) - Bradley fra egne rækker ligner i øvrigt en mulighed baseret på sidste kamp.
CB (£100K må være realistisk)

Yderligere indkøb afhænger i min optik af Salahs situation.

Jeg ved, at mange herinde vil mene, at jeg glemmer en DM på den liste. Men det er bevidst, fordi det er min holdning, at den position skal spilles af Trent, Endo og Bajcetic. Macca kan være alternativ. Jones reelt også. I øjeblikket fører vi PL, hvor positionen er blevet spillet af Macca og Endo, så det kan ikke være helt umuligt, det de foretager sig.

Men hvis en DM bliver en prioritet, så stadig være £120K i det ugentlige lønbudget, såfremt vi bruger Bradley som HB backup i en sæson.

Humlen af dette indlæg er nok, at jeg mener, vi kommer af med nogle forholdsvis løntunge spillere, når man sætter det perspektiv i forhold til spilletid, hvilket kan give mulighed for at hente yngre og forhåbentligt mindre skadede kræfter. Og så synes jeg faktisk, at vores lønstruktur ser meget sund ud (efter lige at have kigget på Real Madrids).

Kilde: https://www.capology.com/club/liverpool/salaries/
Kloppite

TG12
Indlæg: 1626
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » søndag, 14. jan, 2024 22:13

texy skrev:
lørdag, 13. jan, 2024 13:46
TG12 skrev:
torsdag, 11. jan, 2024 11:14
Hvis Real kunne få Haaland, Vinicius, Mbappe og Bellingham, til at fungere sammen i en kvartet kombineret med de øvrige stjerne. Ville jeg det være Galaticos på steoroider :D For pokker en offensiv.
Mon ikke man måtte sælge Vini for at få økonomien gjort bare en smule realistisk. Som det nævnes, er jeg med på, at Real's net spend ikke er vanvittig. Men deres lønudgifter er jo langt højere end alle i PL. Det har 14 spillere på over €200K om ugen. Og 5 af dem er over €400K om ugen.

Mbappe og Haaland skal nok begge over €500K om ugen. Og Haaland koster jo trods alt £80M i transfer, så vidt jeg forstår hans release clause. Det er heller ikke usandsynligt, at transferfrie Mbappé vil mene, at han skal have en sign-on fee, der matcher den loyalitetsbonus, han misser hos PSG, som vist er på £60M-£70M.

Et salg af Vini vil nok kunne indbringe omkring £100M samitidig med at €400K skæres af det ugentlige lønbudget. Og så spiller Vini og Mbappe jo samme position. Så hvis man vil samle Bellingham, Mbappe og Haaland, tror jeg at Vini ofres.

Men sikke et vanvittigt hold de kunne få. I hvert fald på papiret.
Jeg tror klart de ville blive nød til at sælge, men tror ikke de vil af med Vini. Jeg tror hellere de ville forsøge at sælge eksempelvis ; B. Diaz, Rodrygo, og Ceballos

Tilsammen skulle de nok give, pænt, over £100m og vil også fjerne en del fra lønbudgettet. Herudover tænker jeg feks Modric, eller Kroos snart har spillet sine sidste kampe hos Real, og de vil frigøre en del løn kroner

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 02. feb, 2024 11:04

texy skrev:
lørdag, 13. jan, 2024 14:22
I forbindelse med indlægget om Real og deres lønninger, kom jeg til at kigge lidt på vores egne lønninger. Synes, at det er interessant at lege lidt med, hvad der bliver af økonomisk råderum indenfor det eksisterende budget ud fra de afgange og kontraktforlængelser, som man forventer,

Jeg har en forventning om, at vi siger farvel til disse spillere - med deres ugentlige løn angivet ved siden af.

Thiago - £200K (kontraktudløb)
Matip - £100K (Kontraktudløb)
Phillips - £65K (hvis vi kan komme af med ham)
Adrian - £60K (kontraktudløb)
Carvalho - £40K (+ transfer fee)

Og personligt ville jeg gerne sælge/opgradere.

Kostas - £75K (+ transfer fee)

Det vil give os et råderum på £540K om ugen til kontraktforlængelser og nye spillere.

Jeg ser gerne, at disse spillere for nye kontrakter - med den ugentlige lønforøgelse angivet ved siden af.

Trent - £40K
Diaz - £65K (måske endda £95K)
Jones £85K
Kelleher £30K (hvis vi kan lokke ham til at forlænge)
Quansah £40K (og giv ham så en lang kontrakt)

Det vil fjerne £260K om ugen fra råderummet, men vil giver os noget sikkerhed i forhold til at kunne beholde vigtige spillere.

Nye spillere:

Målmand (3. valg) ser jeg helst komme fra ungdomsrækkerne.
VB (£60K må være realistisk)
HB (£60K må være realistisk) - Bradley fra egne rækker ligner i øvrigt en mulighed baseret på sidste kamp.
CB (£100K må være realistisk)

Yderligere indkøb afhænger i min optik af Salahs situation.

Jeg ved, at mange herinde vil mene, at jeg glemmer en DM på den liste. Men det er bevidst, fordi det er min holdning, at den position skal spilles af Trent, Endo og Bajcetic. Macca kan være alternativ. Jones reelt også. I øjeblikket fører vi PL, hvor positionen er blevet spillet af Macca og Endo, så det kan ikke være helt umuligt, det de foretager sig.

Men hvis en DM bliver en prioritet, så stadig være £120K i det ugentlige lønbudget, såfremt vi bruger Bradley som HB backup i en sæson.

Humlen af dette indlæg er nok, at jeg mener, vi kommer af med nogle forholdsvis løntunge spillere, når man sætter det perspektiv i forhold til spilletid, hvilket kan give mulighed for at hente yngre og forhåbentligt mindre skadede kræfter. Og så synes jeg faktisk, at vores lønstruktur ser meget sund ud (efter lige at have kigget på Real Madrids).

Kilde: https://www.capology.com/club/liverpool/salaries/
Matip og Thiago siger farvel efter indeværende sæson.

Men med Bradley og Quansahs gennembrud i den her sæson, så er behovet for en HB og en CB, der vist ikke rigtigt længere. Til CB har vi 5 spillere inkl. Gomez (sidstnævnte kan så også dække hele bagkæden). Og vi har nu back up på begge backer + Gomez.

Midtbane - tja....?
Kan ikke se behovet for en DM til sommer. Mac og Endo har gjort det aldeles glimrende - og førstnævnte har på det sidste spillet på absolut topniveau. OG Bajcetic kommer vel også tilbage.

Og så har vi Jones, Szo, Harvey, Gravenberch til øvrig midtbane. Derudover TAA - og Mac kan spille længere fremme.

Angrebet?
All in på en klasse back up til Salah? Også selvom han skulle forlænge. Forlader han os til sommer, giver det sig selv.

Og så en god 2. målmand, hvis Kelleher skal videre. Og en talentfuld 3. målmand

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 02. feb, 2024 12:35

AJJ skrev:
fredag, 02. feb, 2024 11:04
texy skrev:
lørdag, 13. jan, 2024 14:22
I forbindelse med indlægget om Real og deres lønninger, kom jeg til at kigge lidt på vores egne lønninger. Synes, at det er interessant at lege lidt med, hvad der bliver af økonomisk råderum indenfor det eksisterende budget ud fra de afgange og kontraktforlængelser, som man forventer,

Jeg har en forventning om, at vi siger farvel til disse spillere - med deres ugentlige løn angivet ved siden af.

Thiago - £200K (kontraktudløb)
Matip - £100K (Kontraktudløb)
Phillips - £65K (hvis vi kan komme af med ham)
Adrian - £60K (kontraktudløb)
Carvalho - £40K (+ transfer fee)

Og personligt ville jeg gerne sælge/opgradere.

Kostas - £75K (+ transfer fee)

Det vil give os et råderum på £540K om ugen til kontraktforlængelser og nye spillere.

Jeg ser gerne, at disse spillere for nye kontrakter - med den ugentlige lønforøgelse angivet ved siden af.

Trent - £40K
Diaz - £65K (måske endda £95K)
Jones £85K
Kelleher £30K (hvis vi kan lokke ham til at forlænge)
Quansah £40K (og giv ham så en lang kontrakt)

Det vil fjerne £260K om ugen fra råderummet, men vil giver os noget sikkerhed i forhold til at kunne beholde vigtige spillere.

Nye spillere:

Målmand (3. valg) ser jeg helst komme fra ungdomsrækkerne.
VB (£60K må være realistisk)
HB (£60K må være realistisk) - Bradley fra egne rækker ligner i øvrigt en mulighed baseret på sidste kamp.
CB (£100K må være realistisk)

Yderligere indkøb afhænger i min optik af Salahs situation.

Jeg ved, at mange herinde vil mene, at jeg glemmer en DM på den liste. Men det er bevidst, fordi det er min holdning, at den position skal spilles af Trent, Endo og Bajcetic. Macca kan være alternativ. Jones reelt også. I øjeblikket fører vi PL, hvor positionen er blevet spillet af Macca og Endo, så det kan ikke være helt umuligt, det de foretager sig.

Men hvis en DM bliver en prioritet, så stadig være £120K i det ugentlige lønbudget, såfremt vi bruger Bradley som HB backup i en sæson.

Humlen af dette indlæg er nok, at jeg mener, vi kommer af med nogle forholdsvis løntunge spillere, når man sætter det perspektiv i forhold til spilletid, hvilket kan give mulighed for at hente yngre og forhåbentligt mindre skadede kræfter. Og så synes jeg faktisk, at vores lønstruktur ser meget sund ud (efter lige at have kigget på Real Madrids).

Kilde: https://www.capology.com/club/liverpool/salaries/
Matip og Thiago siger farvel efter indeværende sæson.

Men med Bradley og Quansahs gennembrud i den her sæson, så er behovet for en HB og en CB, der vist ikke rigtigt længere. Til CB har vi 5 spillere inkl. Gomez (sidstnævnte kan så også dække hele bagkæden). Og vi har nu back up på begge backer + Gomez.

Midtbane - tja....?
Kan ikke se behovet for en DM til sommer. Mac og Endo har gjort det aldeles glimrende - og førstnævnte har på det sidste spillet på absolut topniveau. OG Bajcetic kommer vel også tilbage.

Og så har vi Jones, Szo, Harvey, Gravenberch til øvrig midtbane. Derudover TAA - og Mac kan spille længere fremme.

Angrebet?
All in på en klasse back up til Salah? Også selvom han skulle forlænge. Forlader han os til sommer, giver det sig selv.

Og så en god 2. målmand, hvis Kelleher skal videre. Og en talentfuld 3. målmand
Mon ikke en ny manager skal se, hvilke spillere han skal bruge til sin filosofi og spillestil?

Der kan ske store ændringer i truppen...

pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » tirsdag, 05. mar, 2024 07:37

Så begynder de at varme op igen i rygteland, men jeg vurderer at det er rester fra køleskabet. Jeg æder min gamle hat, hvis Kimmich, Chiesa, Kvaratskhelia eller Barella er at finde i den røde trøje i næste sæson…

Ja, jeg burde ikke bruge krudt på at skrive noget - men bliver bare så irriteret.

Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 05. mar, 2024 16:28

pingel skrev:Så begynder de at varme op igen i rygteland, men jeg vurderer at det er rester fra køleskabet. Jeg æder min gamle hat, hvis Kimmich, Chiesa, Kvaratskhelia eller Barella er at finde i den røde trøje i næste sæson…

Ja, jeg burde ikke bruge krudt på at skrive noget - men bliver bare så irriteret.
Alle 4 navne bliver svære at lokke til. Kvara giver så god mening men Napolis præsident er ikke til at handle med, han er benhård.

Kimmich kunne godt være en profil der tog til Saudi for et astronomisk beløb.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 05. mar, 2024 16:51

Kimmich er tværtimod den type der ikke tager til Saudi. Det vil virkelig overraske mig utroligt meget hvis han gør det. Den tyske øko flipper mentalitet passer ikke så godt ind derovre.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 05. mar, 2024 18:33

Emmy skrev:
tirsdag, 05. mar, 2024 16:51
Kimmich er tværtimod den type der ikke tager til Saudi. Det vil virkelig overraske mig utroligt meget hvis han gør det. Den tyske øko flipper mentalitet passer ikke så godt ind derovre.
Han er 29 år. Det er måske ikke lige på ham vi skal smide alle pengene. FSG smider jo ikke ligefrem om sig med penge, heller ikke når der kommer ny manager...

Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 05. mar, 2024 21:36

I tror så meget. Henderson ville heller aldrig tage derover.

pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » onsdag, 06. mar, 2024 07:32

Fowler89 skrev:
tirsdag, 05. mar, 2024 21:36
I tror så meget. Henderson ville heller aldrig tage derover.
Og man kan jo altid tage hjem igen…

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 06. mar, 2024 09:58

pingel skrev:
onsdag, 06. mar, 2024 07:32
Fowler89 skrev:
tirsdag, 05. mar, 2024 21:36
I tror så meget. Henderson ville heller aldrig tage derover.
Og man kan jo altid tage hjem igen…
Ja. Den liga holder ikke en skid. Om 2-3 år er den mest et minde...

Besvar