Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 09. apr, 2024 06:48

Jeg bringer lige Viktor Gyökeres i spil her i tråden også (nævnte ham i Man Fucking U kamptråden). Her er en debatsnak mellem en Benfica fan og en Sporting fan om Viktor Gyökeres:
Han passer i hvert fald som hånd i handske til Amorins spillestil i Sporting, så hvis nu rygterne om Amorin passer.
Iflg. This is Anfield, så kommer meget af rygtesnakken fra den portugisiske journalist Pedro Sepulveda, og han skulle have været den første, som "sprang med news om" hhv. Darwin Nunez og Luis Diaz til Liverpool.

Læs evt. artikel her: https://www.thisisanfield.com/2024/04/p ... this-week/

Allestedsnærværende Fabrizio Romano er også ude med rygter om en mundlig aftale mellem Amorin og Sporting om, at hvis en top-top klub kommer på banen, er hans release klausul "kun" på € 10 mill. Altså ca. £ 8,5 mill. ...og FSG / Michael Edwards plejer jo at kunne sniffe et godt tilbud op.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1296
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 09. apr, 2024 09:22

Gyökeres er nice. Han kender jo også England i forvejen fra sin tid i Coventry City som han spillede for, blot et år siden.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 09. apr, 2024 11:25

Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 09:22
Gyökeres er nice. Han kender jo også England i forvejen fra sin tid i Coventry City som han spillede for, blot et år siden.
Gunners skulle vist være ude med snøren - og de mangler jo i den grad også en mere direkte/ægte 9'er (hvis man spø'r gooners). Jeg synes nu de score rigeligt - desværre - og de ligger jo med PL's bedste måldifference på +51, eller 9 mål bedre end nr. 2's (både i tabellen og måldiff-mæssigt) Liverpool med +42,

...men måske Ruben Amorin kan blive en faktor? Alternativt kunne Nunez "lære" at blive mere kølig/velovervejet i sine afslutninger.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1296
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 09. apr, 2024 12:36

Cynwal skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 11:25
Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 09:22
Gyökeres er nice. Han kender jo også England i forvejen fra sin tid i Coventry City som han spillede for, blot et år siden.
Gunners skulle vist være ude med snøren - og de mangler jo i den grad også en mere direkte/ægte 9'er (hvis man spø'r gooners). Jeg synes nu de score rigeligt - desværre - og de ligger jo med PL's bedste måldifference på +51, eller 9 mål bedre end nr. 2's (både i tabellen og måldiff-mæssigt) Liverpool med +42,

...men måske Ruben Amorin kan blive en faktor? Alternativt kunne Nunez "lære" at blive mere kølig/velovervejet i sine afslutninger.
Vi ville ikke nævne Gyökeres, hvis Nunez havde bare lidt mere mål i fødderne desværre.

Gabriel Jesus har ikke været den kyniske målscorer som de ellers havde håbet på i Nord London. Jeg kan godt forstå de kigger på en angriber.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 09. apr, 2024 15:48

Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 12:36
Cynwal skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 11:25
Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 09:22
Gyökeres er nice. Han kender jo også England i forvejen fra sin tid i Coventry City som han spillede for, blot et år siden.
Gunners skulle vist være ude med snøren - og de mangler jo i den grad også en mere direkte/ægte 9'er (hvis man spø'r gooners). Jeg synes nu de score rigeligt - desværre - og de ligger jo med PL's bedste måldifference på +51, eller 9 mål bedre end nr. 2's (både i tabellen og måldiff-mæssigt) Liverpool med +42,

...men måske Ruben Amorin kan blive en faktor? Alternativt kunne Nunez "lære" at blive mere kølig/velovervejet i sine afslutninger.
Vi ville ikke nævne Gyökeres, hvis Nunez havde bare lidt mere mål i fødderne desværre.

Gabriel Jesus har ikke været den kyniske målscorer som de ellers havde håbet på i Nord London. Jeg kan godt forstå de kigger på en angriber.
Hvis nu vi foruddiskonterer, at Salah bliver solgt til sommer, så kunne det jo være, at Amorin eller en anden fik lyst til at spille 4-1-3-2 med Endo (eller Bajcetic) på 6'eren, og så et orgie af flødefødder på midtbanen med:
Mac Allister-Szoboszlai-Alexander Arnold (med supplement af flere flødefødder i form af Curtis Jones og Harvey Elliot)
,,,og så ku' Nunez og Gyökeres "måle pik" på topscorerlisten.....
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1296
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 09. apr, 2024 17:30

Cynwal skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 15:48
Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 12:36
Cynwal skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 11:25
Fowler89 skrev:
tirsdag, 09. apr, 2024 09:22
Gyökeres er nice. Han kender jo også England i forvejen fra sin tid i Coventry City som han spillede for, blot et år siden.
Gunners skulle vist være ude med snøren - og de mangler jo i den grad også en mere direkte/ægte 9'er (hvis man spø'r gooners). Jeg synes nu de score rigeligt - desværre - og de ligger jo med PL's bedste måldifference på +51, eller 9 mål bedre end nr. 2's (både i tabellen og måldiff-mæssigt) Liverpool med +42,

...men måske Ruben Amorin kan blive en faktor? Alternativt kunne Nunez "lære" at blive mere kølig/velovervejet i sine afslutninger.
Vi ville ikke nævne Gyökeres, hvis Nunez havde bare lidt mere mål i fødderne desværre.

Gabriel Jesus har ikke været den kyniske målscorer som de ellers havde håbet på i Nord London. Jeg kan godt forstå de kigger på en angriber.
Hvis nu vi foruddiskonterer, at Salah bliver solgt til sommer, så kunne det jo være, at Amorin eller en anden fik lyst til at spille 4-1-3-2 med Endo (eller Bajcetic) på 6'eren, og så et orgie af flødefødder på midtbanen med:
Mac Allister-Szoboszlai-Alexander Arnold (med supplement af flere flødefødder i form af Curtis Jones og Harvey Elliot)
,,,og så ku' Nunez og Gyökeres "måle pik" på topscorerlisten.....
Han spiller med 343 i Sporting CP derfor er jeg også mere tilbøjelig til at tro, at han ville fortsætte med det i Liverpool - hvis han kommer.

Hvis det bliver tilfældet bliver vi nok nødt til at hente en centerback mere. Det ville være over alle forventninger, hvis han kunne få Goncalo Inacio med sig men jeg tvivler på, at de både sælger Gyökeres OG Inacio på samme tid og så endda begge til os.

Desuden er det nødvendigt at hente en målfarlig angriber, der passer ind i holdet. Det er ærgerligt, at Jota ikke kan holde sig skadesfri, for hans tilstedeværelse kunne ellers bringe noget af den portugisiske portvin-magi til Liverpool sammen med Ruben Amorim.

PS: Jeg kan ikke understrege nok, hvor perfekt TAA ville passe til en 343 eller 532 formation. Han ville spille så meget bedre end han gøre i dag.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 27. apr, 2024 21:14

Lutsharel Geertruida Højre back fra Feyenoord var åbenbart til kampen idag sammen med hans manager. Silly season is comming…
YNWA

mortenbak
Indlæg: 3102
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 22:03

Når man sidder der på kondicyklen og ser samtlige kampe på sådan en marathon PL dag, så det helt ubegribeligt at vores spillere ikke ka ramme kassen på alle de chancer der opstår, når de andre hold bare putter den ind fra alle mulige vinkler og på låget og skud fra distancen.
Tit føler man jo at vores modstanderes målmand, står der livs kamp mod os, men sandheden er vel mere at vores afslutninger er pivringe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3102
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 22:41

Da jeg er novice i brug af transfermarkt.com vil jeg gerne høre jer mere erfarne om hvorvidt, de værdier, spillerne er sat til, har noget hold på sig ?

F.eks står Alisson til 32 mio €
Diaz står til 75 mio €
Vvd står til “sølle” 32 mio €

Hvad er jeres erfaring med sammenhængen i evt salgpris ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5684
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 28. apr, 2024 01:08

mortenbak skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 22:41
Da jeg er novice i brug af transfermarkt.com vil jeg gerne høre jer mere erfarne om hvorvidt, de værdier, spillerne er sat til, har noget hold på sig ?

F.eks står Alisson til 32 mio €
Diaz står til 75 mio €
Vvd står til “sølle” 32 mio €

Hvad er jeres erfaring med sammenhængen i evt salgpris ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
VvD bliver 33 år til sommer så €32m vil nok være en rigtig god pris. Antal af interesserede købere vil nok være meget begrænset.

Alisson lyder lidt lavt.

€75 for en Diaz vil også være rigtig godt imo.. Ved dog ikke lige hvem køberen skal være.. PSG måske

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » mandag, 29. apr, 2024 05:10

Redtothebone skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 21:14
Lutsharel Geertruida Højre back fra Feyenoord var åbenbart til kampen idag sammen med hans manager. Silly season is comming…
Her er artikel om dette. I artiklen nævnes han som ret alsidig, dvs højre back, midterforsvarer og defensiv midtbane:
Billede

Jeg ved ikke hvor tydeligt billedet bliver at læse, men her er link til artiklen, hvis det bliver for gnidret:
https://www.express.co.uk/sport/footbal ... geertruida
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 29. apr, 2024 10:29

Cynwal skrev:
mandag, 29. apr, 2024 05:10
Redtothebone skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 21:14
Lutsharel Geertruida Højre back fra Feyenoord var åbenbart til kampen idag sammen med hans manager. Silly season is comming…
Her er artikel om dette. I artiklen nævnes han som ret alsidig, dvs højre back, midterforsvarer og defensiv midtbane:
Billede

Jeg ved ikke hvor tydeligt billedet bliver at læse, men her er link til artiklen, hvis det bliver for gnidret:
https://www.express.co.uk/sport/footbal ... geertruida
Synes han virker som om han har hele pakken, hurtighed, god fysik, mål, assist, indlæg og kan spille flere pladser.

Håber aldrig jeg skal se Trent på højre back igen, han er ikke god nok.
Sælg Trent eller brug ham på midtbanen, hans arbejdsindsats og koncentration har være skandaløs de sidste to sæsoner, ja han er scouser, ja han er vokset op i klubben, men det føles mere og mere som om at andre skal gøre det hårde arbejder for ham.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 29. apr, 2024 10:31

Redtothebone skrev:
mandag, 29. apr, 2024 10:29
Cynwal skrev:
mandag, 29. apr, 2024 05:10
Redtothebone skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 21:14
Lutsharel Geertruida Højre back fra Feyenoord var åbenbart til kampen idag sammen med hans manager. Silly season is comming…
Her er artikel om dette. I artiklen nævnes han som ret alsidig, dvs højre back, midterforsvarer og defensiv midtbane:
Billede

Jeg ved ikke hvor tydeligt billedet bliver at læse, men her er link til artiklen, hvis det bliver for gnidret:
https://www.express.co.uk/sport/footbal ... geertruida
Synes han virker som om han har hele pakken, hurtighed, god fysik, mål, assist, indlæg og kan spille flere pladser.

Håber aldrig jeg skal se Trent på højre back igen, han er ikke god nok.
Sælg Trent eller brug ham på midtbanen, hans arbejdsindsats og koncentration har være skandaløs de sidste to sæsoner, ja han er scouser, ja han er vokset op i klubben, men det føles mere og mere som om at andre skal gøre det hårde arbejder for ham. Bradley har imøt overhalet Trent på backpladsen.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2135
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » mandag, 29. apr, 2024 13:56

Der er allerede godt gang i rygtemøllen om nye spillere til klubben efter Mr. Slot er blevet er blevet ansat, og ikke overraskende så er det virkeligt mange Hollandske spillere der bliver nævnt eller spillere der spille i Holland.

Men synes godt nok også der er mange emner på vej.

Bare for at nævne et par stykker

Teun Koopmeiners 26 år - Atalanta som vi jo lige har stiftet bekendtskab med - meget alsidig med erfaring AM, CM, DM og sågar CB.

Lutsharel Geertruida 23 år - Feyenoord hurtig, fysisk stærk med mål og assist, har erfaring som RB, CB og DM

Jeremie Frimpong 23 år - Leverkusen RM, RB, god til at drible og aflevere, masser af mål og assists.

Xavi Simons kun 21 år - Red Bull Leipzig på udlån fra PSG kan spille begge fløje, skal stadig forbedre sig på en del områder, men vanvittigt drive han har med bolden
YNWA

mortenbak
Indlæg: 3102
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » mandag, 29. apr, 2024 15:36

Redtothebone skrev:
mandag, 29. apr, 2024 13:56
Der er allerede godt gang i rygtemøllen om nye spillere til klubben efter Mr. Slot er blevet er blevet ansat, og ikke overraskende så er det virkeligt mange Hollandske spillere der bliver nævnt eller spillere der spille i Holland.

Men synes godt nok også der er mange emner på vej.

Bare for at nævne et par stykker

Teun Koopmeiners 26 år - Atalanta som vi jo lige har stiftet bekendtskab med - meget alsidig med erfaring AM, CM, DM og sågar CB.

Lutsharel Geertruida 23 år - Feyenoord hurtig, fysisk stærk med mål og assist, har erfaring som RB, CB og DM

Jeremie Frimpong 23 år - Leverkusen RM, RB, god til at drible og aflevere, masser af mål og assists.

Xavi Simons kun 21 år - Red Bull Leipzig på udlån fra PSG kan spille begge fløje, skal stadig forbedre sig på en del områder, men vanvittigt drive han har med bolden
Det lyder da godt :)
Kender ingen af dem - men jeg er efterhånden lidt naivt blev glad for tanken om nyt blod til klubben.
Håber der hurtigt landes nogle aftaler i vinduet, så Arne kan få en god preseason med spillerne.

Besvar