Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 29. apr, 2024 16:57

Salah, VvD og TAA har alle kun et år tilbage af deres kontrakter, så de kunne godt blive solgt til sommer.

Matip og Thiago smutter.

Alisson og Diaz tror jeg selv beder om transfer, hvis nogle klubber viser seriøs interesse. Robertson måske også.

Konate og Jota har begge alt for mange skader til, at indbringe store beløb. Så jeg tror de bliver.

Nunez bliver også, det økonomisk tab vil blive for stort ved et salg..

Jeg håber vi kan hive nogenlunde stærke erstatninger ind, men jeg tvivler..

TG12
Indlæg: 1638
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TG12 » onsdag, 01. maj, 2024 16:01

Oomph242 skrev:
mandag, 29. apr, 2024 16:57
Salah, VvD og TAA har alle kun et år tilbage af deres kontrakter, så de kunne godt blive solgt til sommer.

Matip og Thiago smutter.

Alisson og Diaz tror jeg selv beder om transfer, hvis nogle klubber viser seriøs interesse. Robertson måske også.

Konate og Jota har begge alt for mange skader til, at indbringe store beløb. Så jeg tror de bliver.

Nunez bliver også, det økonomisk tab vil blive for stort ved et salg..

Jeg håber vi kan hive nogenlunde stærke erstatninger ind, men jeg tvivler..
Jeg forstår ikke snakken om at sælge TAA. Han er Scouser og en af de mest kreative kræfter på holdet. Jeg mener ikke højreback, hverken i den inverterede rolle, eller i traditionel forstand, udnytter hans kvalitet bedst muligt. Men klubben skal gøre alt for at holde på ham.

Jeg håber lidt Slot vil give ham chancen længere fremme.

VVD og Salah forstår jeg, omend jeg gerne ser VVD blive. Hans lederegenskaber er centrale, plus han kan måske være en væsentlig støtte for Slot kva han også er hollandsk. Men ønsker VVD et sidste eventyr inden han lægger støvlerne på hylden har jeg respekt for det.

Salah, er faldet for meget i niveau og det giver mening at cashe ud og købe en erstatning feks Bowen.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14389
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 01. maj, 2024 17:19

Trent skal ingen steder. Det er nonsens. Virgil tror jeg bliver, ham burde finde det interessant med som træner.
Salah er jeg helt overbevist om bliver solgt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2155
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 02. maj, 2024 14:48

Trent ticker mange af de rigtige boxe, en rigtig scouser, problemet er bare at han lige nu slet ikke fungere på en fodbold bane i øjeblikket, han mangler selvtillid, modstanderne har læst ham og udnytter han plads som fremskudt back, og hans indsat de sidste par kampe har jo været fuldstændig skandaløs, det går bare ikke som viceanfører.

Ret beset var han dårlig i sidste sæson indtil de sidste 10 kampe hvor han var genial, i denne sæson har han vel max spillet en håndfuld kampe over middel.

Jeg tror dog heller ikke han bliver solgt, men håber Slot glemmer alt om at bruge ham i forsvaret, udnyt han offensive styrker og smid ham frem som 8er (jeg mener heller ikke han kan fungere som 6er, det fungere sjælden godt med en 6er der spiller med så høj risiko) men hvis han får en Fabinho type bag sig, så kan få lov til at tænke på det offensive.

I den her sæson her vi spillet bedre bedre med en 20 årig Bradley som back, han er fremtiden på den plads imø. (men han kunne faktisk også på sigt have en fremtid længere oppe af banen)

Hvis Trent skal være stjerne i Liverpool, så er han nødt til at lære at gå forrest og kæmpe røven ud af bukserne når der er modgang, i øjeblikket fortjener han ikke at starte.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2155
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 02. maj, 2024 15:02

Som det er i dag er man også nød til at huske at Slot bruger midtbanespillere som virkelige presset over alt.. kan Trent det ?

En lille stat Feyenord er det hold i Holland der spillere færrest lange bolde....
Senest rettet af Redtothebone torsdag, 02. maj, 2024 15:07, rettet i alt 1 gang.
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 02. maj, 2024 15:07

TAA har et år tilbage af sin kontrakt og Real Madrid kalder. Jeg tror det frister med nye udfordringer..

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 03. maj, 2024 14:17

Osimhen vil gerne til Premier League. Men det bliver sikkert en London klub som køber ham.

https://www.plbold.dk/nyhed/stor-liverp ... eslutning/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar