Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Rodriguez

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rodriguez » mandag, 12. maj, 2008 12:01

Blir ihvertfald ik Bosingwa, Chelsea har endnu engang været først på pletten med 16,5M£ for at sikre sig Portos højreback.

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Janse » mandag, 12. maj, 2008 13:50

Rodriguez skrev:Blir ihvertfald ik Bosingwa, Chelsea har endnu engang været først på pletten med 16,5M£ for at sikre sig Portos højreback.
En pris der bliver meget kritiseret af Alberto da Silva fra World Soccer magazine i følge BBC.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Rodriguez

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rodriguez » mandag, 12. maj, 2008 14:00

Janse skrev:
Rodriguez skrev:Blir ihvertfald ik Bosingwa, Chelsea har endnu engang været først på pletten med 16,5M£ for at sikre sig Portos højreback.
En pris der bliver meget kritiseret af Alberto da Silva fra World Soccer magazine i følge BBC.
Siger heller ik den er fornuftigt :)

Nikolaj

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nikolaj » mandag, 12. maj, 2008 15:40

Silva, silva & silva! :lol:
Ser også meget gerne Michael Owen tilbage på holdet.

Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 12. maj, 2008 16:54

Vi linkes til James Milner. Er der nogen der kan give en update på ham? Han kom vist nok fra Leeds og var et stort talent, men hvordan er det gået med ham?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 12. maj, 2008 17:18

Hr. Drejer skrev:Vi linkes til James Milner. Er der nogen der kan give en update på ham? Han kom vist nok fra Leeds og var et stort talent, men hvordan er det gået med ham?
Kilde?

Milner er nu ejet af Newcastle og var for få år siden udlejet til Villa. Han har været blandt newcastles bedste og mest viljestærke spillere det sidste to sæsoner, men det siger ikke så meget, og han er ikke god nok til os.

Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 12. maj, 2008 17:38

AJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Vi linkes til James Milner. Er der nogen der kan give en update på ham? Han kom vist nok fra Leeds og var et stort talent, men hvordan er det gået med ham?
Kilde?

Milner er nu ejet af Newcastle og var for få år siden udlejet til Villa. Han har været blandt newcastles bedste og mest viljestærke spillere det sidste to sæsoner, men det siger ikke så meget, og han er ikke god nok til os.
Det skulle være en del af Riise-handlen. Jeg læste det på et toon-forum. http://www.thefootballnetwork.net/main/s70/st128988.htm
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jordan
Indlæg: 267
Tilmeldt: mandag, 10. mar, 2008 09:52
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jordan » mandag, 12. maj, 2008 18:26

Milner?? Tjaa, endnu en andenrangsspiller. Så vil jeg hellere beholde vores oprindelige fløje. Men det kan jo være Rafa ser et lys i ham, som jeg måske ikk gør.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC Søren » mandag, 12. maj, 2008 18:52

Jeg syntes Milner er en rigtig god spiller, også kender han PL. Da han var lejet ud til Aston Villa (for 2 sæsoner siden tror jeg det var) gjore Martin O´Neil alt for at købe ham, ja han kæmpede ligesom han gør nu for at beholde G Barry.

Han har i denne sæson også været en af Nyborgs bedste, men om vi skal købe ham, kommer vel meget anpå prisen, men i en byttehandel med Riise siger jeg ja tak.

Det er i hvertfald meget intresant, at vi bliver sat i forbindelse med en masse engelske spillere...
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » mandag, 12. maj, 2008 18:55

Rafa vil tilsyneladende købe spillere som han ved kan præstere i Premier Legaue og i denne kategori er spillere som Owen, Barry, Bridge og Bentley gode men de koster altså også en god sum penge. En spiller som Milner er fin nok i mine øjne men han kan ikke spille en større rolle på vores hold end en Benayoun gør på nuværende tidspunkt for han kunne jo også præstere i Premier League. Milner er måske bedre end Riise men det er ikke et kvalitetstempel så jeg ville stadig klart foretrække at få de 5 mio. pund. for Riise som der har været snak om at hans pris er.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Rodriguez

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rodriguez » mandag, 12. maj, 2008 20:33

Styf skrev:Rafa vil tilsyneladende købe spillere som han ved kan præstere i Premier Legaue og i denne kategori er spillere som Owen, Barry, Bridge og Bentley gode men de koster altså også en god sum penge. En spiller som Milner er fin nok i mine øjne men han kan ikke spille en større rolle på vores hold end en Benayoun gør på nuværende tidspunkt for han kunne jo også præstere i Premier League. Milner er måske bedre end Riise men det er ikke et kvalitetstempel så jeg ville stadig klart foretrække at få de 5 mio. pund. for Riise som der har været snak om at hans pris er.
Jeg tror at Rafa har indset han skal hente spillere fra ligaen, for at ku præstere i den engelske liga. Vi ved Man Utd har købt Carrick, Ferdinand, Rooney fx internt i ligaen. Og jeg tror Rafa er ude på noget af det samme.

Another Wasted Corner

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Another Wasted Corner » mandag, 12. maj, 2008 21:08

Hvis Rafa skal hente engelske spillere, skal de forstærke holdet på de områder hvor vi mangler kvalitet. Jeg mener dette må være på kanterne, på top og nye backs. Spillerne må have kvaliteter som flair, kreativitet og hurtighed.

Spillere som Milner og Barry er ganske gode, men jeg mener bare ikke, at de besidder kvaliteter som vi ikke allerede har i truppen, og de er ikke bedre end Stevie, Alonso, Mascherano og Lucas. Så hellere bruge transferbudgettet på færre, men bedre spillere....Jeg synes en tilgang af Barry vil være ganske fin, såfremt det skyldes at f.eks. Alonso er på vej væk, men ellers vil Barry "bare" være fyld i truppen og på samme niveau som de spillere vi allerede har til den centrale midtbane.

Iøvrigt er jeg forsat i stor tvivl om hvorvidt Rafa har et markant netto transferbudget at gøre med, eller om vi ender på et samlet udlæg på en 15-20£M!

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » mandag, 12. maj, 2008 21:13

Another Wasted Corner skrev:Hvis Rafa skal hente engelske spillere, skal de forstærke holdet på de områder hvor vi mangler kvalitet. Jeg mener dette må være på kanterne, på top og nye backs. Spillerne må have kvaliteter som flair, kreativitet og hurtighed.

Spillere som Milner og Barry er ganske gode, men jeg mener bare ikke, at de besidder kvaliteter som vi ikke allerede har i truppen, og de er ikke bedre end Stevie, Alonso, Mascherano og Lucas. Så hellere bruge transferbudgettet på færre, men bedre spillere....Jeg synes en tilgang af Barry vil være ganske fin, såfremt det skyldes at f.eks. Alonso er på vej væk, men ellers vil Barry "bare" være fyld i truppen og på samme niveau som de spillere vi allerede har til den centrale midtbane.

Iøvrigt er jeg forsat i stor tvivl om hvorvidt Rafa har et markant netto transferbudget at gøre med, eller om vi ender på et samlet udlæg på en 15-20£M!
Jeg er ganske enig med dig her. Men vi har helt sikkert ikke penge til udelukkende stjerner. Hvis vi sælger mange af vores backupspillere, som Riise, Finnan, Crouch og Voro osv. osv., så mangler vi stadig nogle bedre backupspillere end dem, der kan tage over for fra dem af.

Og selvom Barry hverken er bedre eller dårligere end Xabi, så ville det være hjernedødt at sige nej til over 200 mio for Xabi. Det er over al forventning, og derfor et salg man kun kan acceptere, set i lyset af Alonsos form, selvom den har været opadgående på det sidste. Jeg tror bare, at Barry er bedre på den position. Han er ikke en bedre spiller generelt set, men på positionen tror jeg, han er.

Brugeravatar
Ehlert
Indlæg: 562
Tilmeldt: søndag, 28. okt, 2007 14:20
Geografisk sted: Hillerød

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ehlert » mandag, 12. maj, 2008 21:25

Another Wasted Corner skrev: Spillere som Milner og Barry er ganske gode, men jeg mener bare ikke, at de besidder kvaliteter som vi ikke allerede har i truppen, og de er ikke bedre end Stevie, Alonso, Mascherano og Lucas. Så hellere bruge transferbudgettet på færre, men bedre spillere....Jeg synes en tilgang af Barry vil være ganske fin, såfremt det skyldes at f.eks. Alonso er på vej væk, men ellers vil Barry "bare" være fyld i truppen og på samme niveau som de spillere vi allerede har til den centrale midtbane.
Nu skal vi jo ej glemme Barrys fleksibilitet, han kan være tiltænkt mange positioner i vores line-up. Så kan man altid føre en diskussio,n om hans idealposition. Men Barry dækker tre pladser - venstreback, venstrekant og på midten - to af disse, er der hvor vi er svagest.

Jeg er dog ikke for, at have begge i truppen.
I Frue Kirke kan ingen begribe, hvem der sidder og ryger på orgelpibe.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » mandag, 12. maj, 2008 21:29

Jeg vil nu gerne have begge på holdet men det er bare økonomisk uholdbart hvis vi skal købe ind til backerne og en af wingpladserne. Vi kan jo altid leje Lucas og Plessis ud som det har været nævnt i en anden tråd.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Besvar