Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 12. nov, 2011 12:41

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 12. nov, 2011 12:51

Alonso skrev:Tror ikke vi kommer til at se hverken Raheem Sterling eller Adam Morgan permanent omkring førsteholdet det næste halvandet års tid. Begge spillere er vel først for alvor ved at bevæge sig op på reserveholdet, så der er et stykke vej endnu.

Som jeg også nævner i min post har Cahill ikke været god i år, men det er vel ikke urealistisk at manden troede hans fremtid lå et andet sted end Bolton? Han var linket med flere forskellige klubber, men blev alligevel ikke solgt. Højst sandsynligt fordi Bolton krævede for mange penge, men det er for mig en stor del af forklaringen.

Vi ved at Carragher er gammel og så er hans manglende hurtig for mig et stort problem for den måde vi vil spille på, da han tydeligvis er nervøs over eventuelle løbedueller og derfor (u)bevidst trækker backkæden for tæt på Pepe Reina. Agger har altid haft flere skadespauser i løbet af en sæson, mens Coates stadig har meget at lære. Så derfor er der brug for en centerforsvarer mere. Her mener jeg at Cahill repræsenterer fin value for money. Grundet hans kontraktforhold vil han være "billig" ift. så mange andre og frigøre transfermidler til andre spillere. For vi skal have en centerforsvarer med starterkvalitet i et af de næste to transfervinduer. I den forbindelse er det i øvrigt urealistisk at medtage f.eks. en ung spiller som Wisdom, da han endnu ikke er en spiller man stoler på omkring førsteholdet. Wilson ved jeg ikke rigtig hvor står.
Coates tror jeg helt sikkert har en stor fremtid foran sig i Liverpool. Han skal have tillid og spilletid. Det er naturligvis et stort spring for en 20 årige at skifte til PL. Wisdom er nok for ung endnu, men til næste sæson skal have have nogle PL kampe.
Hvis Liverpool vil udvikle de unge spillere, skal de også have chancen.
Jeg kan godt følge dig med Cahill, men han bør være prof nok til stadig at spille tilfredsstillende i Bolton. Det gør han ikke pt.. Hans niveau er faldet drastisk.
Javi Martinez er i øvrigt en ønskespiller til den centrale midtbane. Jeg var meget imponeret over ham til U21 em. Han har i øvrigt også store lederegenskaber. Han er en teknisk dygtig slider, hovedstødsstærk, og hurtig. Jeg mener det er realistisk for Liverpool at hente ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2130
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 12. nov, 2011 14:35

Enig, Javi Martinez ville være et drømmekøb - om muligt en ny Xabi, da han også er en tilbagetrukket
spilfordeler. Tror dog, der skal lægges en del skejser for ham. Måske 200 mio. Med ham og Adam Johnson ville truppen være perfekt i mine øjne. Tror stadig at vi ryger ind i en positiv stime, hvor vi vil ryste Newcastle, Arsenal og Spurs af os, når vi lige lærer at putte bolden i kassen i stedet for på stolpen. YNWA

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 12. nov, 2011 14:50

Tom_Jorsal skrev:Enig, Javi Martinez ville være et drømmekøb - om muligt en ny Xabi, da han også er en tilbagetrukket
spilfordeler. Tror dog, der skal lægges en del skejser for ham. Måske 200 mio. Med ham og Adam Johnson ville truppen være perfekt i mine øjne. Tror stadig at vi ryger ind i en positiv stime, hvor vi vil ryste Newcastle, Arsenal og Spurs af os, når vi lige lærer at putte bolden i kassen i stedet for på stolpen. YNWA
Enig Javi Martinez og Johnson vil pynte meget på holdet. Og en ung angriber mere, med høj klasse.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » lørdag, 12. nov, 2011 16:07

Kelly skrev:
Liverdrengen skrev:Sterling er venstrekant er jeg pænt sikker på.. har i hvert fald ikke set ham spille andet end det. Når man taler om talenter, der kunne få chancer på førsteholdet, så kunne jeg godt tænke mig at se Morgan få en lille én af slagsen, og lige se ham an, hvor langt han er i sin udvikling... han bliver jo ved med at score for de lfc hold han spiller på..

Er enig i at Gary Cahill ville være et superkøb, men det afhænger vel rigtigt nok af Agger...

Højrekanten er vores position, hvor vi mangler en spiller mest. Der er meget spændende som vi spillede mod Norwich med Bellamy på venstre og så Downing på højre. Fatter iøvrigt ikke, hvorfor Maxi ikke får en chance på den højrekant; han virker provokeret af ikke at spille hver gang, hvilket han jo er langt fra, og gør det ret fornuftigt når han endelig får spilletid i Carling Cuppen eller hvad der ellers er... prøv ham dog på den højrekant istedet for søde Hendo der er født central-midtbanespiller.

Hvad med at prøve at købe Scott Sinclair, og så permanent rykke Downing på højrekanten, som han spillede meget af hans bedste sæson for Villa ? Synes Sinclair godt kunne ligne den næste i rækken af Ashley Young typen.

Gary Cahill mener jeg slet slet ikke er god nok. Jeg har set flere kampe med Bolton i denne sæson, hvor han har spillet direkte svagt. Tjek lige, hvor mange mål der er gået ind ved det forsvar han spiller i. Klart nej tak fra min side. Vi har centrerforsvarer nok. Kelly kan også spille stærkt i midterforsvaret. Vi mangler kreative offensive midtbanespillere, en angriber og en højre kant, og gerne en venstre kant mere. Maxi må de gerne sælge. Adam tror jeg desværre ikke på.
Køb nu ungt der mener jeg under 23 år.
Jeg er helt enig Kelly! Prøv og lig mærke til vores målscore i PL.
http://tipsbladet.dk/statistik/Fodbold/ ... r_League/0

Den siger nu mest at vi mangler offensive spillere der er kreative og skyder bolden i kassen.

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mazter81 » lørdag, 12. nov, 2011 16:21

Alonso skrev: Vi ved at Carragher er gammel og så er hans manglende hurtig for mig et stort problem for den måde vi vil spille på, da han tydeligvis er nervøs over eventuelle løbedueller og derfor (u)bevidst trækker backkæden for tæt på Pepe Reina. Agger har altid haft flere skadespauser i løbet af en sæson, mens Coates stadig har meget at lære. Så derfor er der brug for en centerforsvarer mere. Her mener jeg at Cahill repræsenterer fin value for money. Grundet hans kontraktforhold vil han være "billig" ift. så mange andre og frigøre transfermidler til andre spillere. For vi skal have en centerforsvarer med starterkvalitet i et af de næste to transfervinduer. I den forbindelse er det i øvrigt urealistisk at medtage f.eks. en ung spiller som Wisdom, da han endnu ikke er en spiller man stoler på omkring førsteholdet. Wilson ved jeg ikke rigtig hvor står.
Det har der så lige været et indlæg i tråden om spillestil som modbeviste

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 13. nov, 2011 00:16

Kelly skrev:
Liverdrengen skrev:Sterling er venstrekant er jeg pænt sikker på.. har i hvert fald ikke set ham spille andet end det. Når man taler om talenter, der kunne få chancer på førsteholdet, så kunne jeg godt tænke mig at se Morgan få en lille én af slagsen, og lige se ham an, hvor langt han er i sin udvikling... han bliver jo ved med at score for de lfc hold han spiller på..

Er enig i at Gary Cahill ville være et superkøb, men det afhænger vel rigtigt nok af Agger...

Højrekanten er vores position, hvor vi mangler en spiller mest. Der er meget spændende som vi spillede mod Norwich med Bellamy på venstre og så Downing på højre. Fatter iøvrigt ikke, hvorfor Maxi ikke får en chance på den højrekant; han virker provokeret af ikke at spille hver gang, hvilket han jo er langt fra, og gør det ret fornuftigt når han endelig får spilletid i Carling Cuppen eller hvad der ellers er... prøv ham dog på den højrekant istedet for søde Hendo der er født central-midtbanespiller.

Hvad med at prøve at købe Scott Sinclair, og så permanent rykke Downing på højrekanten, som han spillede meget af hans bedste sæson for Villa ? Synes Sinclair godt kunne ligne den næste i rækken af Ashley Young typen.

Gary Cahill mener jeg slet slet ikke er god nok. Jeg har set flere kampe med Bolton i denne sæson, hvor han har spillet direkte svagt. Tjek lige, hvor mange mål der er gået ind ved det forsvar han spiller i. Klart nej tak fra min side. Vi har centrerforsvarer nok. Kelly kan også spille stærkt i midterforsvaret. Vi mangler kreative offensive midtbanespillere, en angriber og en højre kant, og gerne en venstre kant mere. Maxi må de gerne sælge. Adam tror jeg desværre ikke på.
Køb nu ungt der mener jeg under 23 år.
Du kan på ingen måde bedømme Cahill på denne sæson alene. Bolton spiller ad helvedes til og det får selvfølgelig også betydning for Cahill. Han er helt uden nogen form for tvivl dygtig nok til at spille i Liverpool og et evt makkerpar med Agger vil være tæt på komplet. Cahill er fysisk stærk, teknisk dygtig, hurtig og tilmed forholdsvis målfarlig. Han vil være en perfekt midterforsvarer til klubben.
"We're not racist, we only hate the mancs"

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bjarnereds » søndag, 13. nov, 2011 14:15

Min drøme team...

Reina
Johnson-Shawcross-Agger-Enrique

Hazard-Henderson-Javi Martinez-Bale
Suarez-Gomez/Podolski

jaaa, der lidt urealistisk på Bale og Hazard. Men hvis i spørg mig om Shawcross, Gomez og Podolski jeg svarer de kan godt sket.
Henderson, jeg kan li' ham og han er kun 21, jeg synes han kan bliv topspiller i fremtiden.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 13. nov, 2011 14:55

bjarnereds skrev:Min drøme team...

Reina
Johnson-Shawcross-Agger-Enrique

Hazard-Henderson-Javi Martinez-Bale
Suarez-Gomez/Podolski

jaaa, der lidt urealistisk på Bale og Hazard. Men hvis i spørg mig om Shawcross, Gomez og Podolski jeg svarer de kan godt sket.
Henderson, jeg kan li' ham og han er kun 21, jeg synes han kan bliv topspiller i fremtiden.
Jeg er så enig. Skal der en midterforsvarer ind ser jeg også helt Shawcross. Han er en benhård type, og vi har Agger og Sebastian, som begge er teknisk dygtige. Men igen kreative midtbanespillere, kanter og en angriber mangler Liverpool først og fremmest. Podolski er slet ikke noget dårligt forslag til angrebet.
En anden mulighed til midtbanen er Ganso.
Henderson skal helt klart spille centralt. Det er bedre at bruge kassen på Javi Martinez, end f.eks. Jack Rodwell. Vi mangler lidt teknik på den centrale midtbane. Spiller Henderson centralt mener jeg han er bedre end Rodwell og for den sags skyld også end Adam.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » søndag, 13. nov, 2011 17:57

Kelly skrev:
bjarnereds skrev:Min drøme team...

Reina
Johnson-Shawcross-Agger-Enrique

Hazard-Henderson-Javi Martinez-Bale
Suarez-Gomez/Podolski

jaaa, der lidt urealistisk på Bale og Hazard. Men hvis i spørg mig om Shawcross, Gomez og Podolski jeg svarer de kan godt sket.
Henderson, jeg kan li' ham og han er kun 21, jeg synes han kan bliv topspiller i fremtiden.
Jeg er så enig. Skal der en midterforsvarer ind ser jeg også helt Shawcross. Han er en benhård type, og vi har Agger og Sebastian, som begge er teknisk dygtige. Men igen kreative midtbanespillere, kanter og en angriber mangler Liverpool først og fremmest. Podolski er slet ikke noget dårligt forslag til angrebet.
En anden mulighed til midtbanen er Ganso.
Henderson skal helt klart spille centralt. Det er bedre at bruge kassen på Javi Martinez, end f.eks. Jack Rodwell. Vi mangler lidt teknik på den centrale midtbane. Spiller Henderson centralt mener jeg han er bedre end Rodwell og for den sags skyld også end Adam.
Jeg er enig i at vi mangler en fast makker til Agger, men min personlige favorit er Sakho fra PSG. Cahill, Shawcross etc. er helt fint med mig bare de har niveauet, men Sakho er også yngre hvilket passer ind i strategien. Han er selvfølgelig ikke engelsk.

Bale er komplet urealistisk, og Hazard kræver en placering der giver CL, for at vi bare har chancen for at overtale ham tl projektet.
Jeg har også svært ved at se os lokke Super Mario til LFC. Podolski er selvfølgelig en mulighed. Omend han ikke har vist den samme klasse husker jeg ham som en god & alsidig angriber med gode afslutninger. Han er også stadig kun 26.
Hvis man søger efter en fysisk angriber i stil med Gomez, mon så ikke at Fernando Llorente er mere realistisk. Efterspørgslen på ham er vidst faldet igen.

Jeg er ikke så glad for Ganso. Han har utvivlsomt et stort talent, og en typisk brasiliansk boldomgang, men jeg synes at selve hans bevægelse er langsom, hvilket ikke er en kvalitet jeg normalt er glad for i engelsk fodbold, specielt når han ikke fysisk er noget vidunder. Jeg ser personligt Ganso som et bedre fit til den tyske eller den italienske liga. Mon ikke den anden brasilianske Lucas er et bedre fit, omend han også mangler lidt fysik.

Javi Martinez er en imponerende spiller. Jeg har svært ved at bedømme om han fysisk kan medbringe den power han har i spansk fodbold til PL. En fremragende boldspiller er han i hvert fald, men jeg tror ikke købet er specielt realistisk. EN midtbane med ham og Lucas er alt for defensiv i mine øjne, og jeg har ikke set nogle signaler om at Kenny skulle være på udkig efter en erstatning for Lucas.
En 3 mands midtbane med Lucas, Martinez og Gerrard er selvfølgelig en mulighed, bag et angreb med Suarez, Carroll & Podolski med Bellamy, Downing & Kuyt i bredden. Så kunne man overveje om Gerrard stadig har kroppen til at vi ikke skal se efter andre alternativer til midten end Adam & Hendo.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » søndag, 13. nov, 2011 19:53

Min "syge" drøm:

----------------Reina
- Johnson - Agger - Skrtel - Enrigue

----A.Johnson/Kuyt---Gerrard-----Xabi Alonso/Götze-----Downing/Hulk

----------------Gomez/Carroll ---Suarez-----------


A.Johnson - Reserve for Man.City.
Xabi Alonso - Stor betydning for Real, og er ikke ret aktuelt ligept.?
Mario Götze kan vi nappe foran - Barca/Real/Chelsea/City/Arsenal. Vi skal bare slå til!!
Hulk får vi nok ikke - 750milioner, det bliver til Barca eller Real, måske City.
Gomez - han er bomber, og kan nemt slå Carroll af holdet. Efter han stormer for Bayern i denne her sæson. ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » mandag, 14. nov, 2011 09:18

Mazter81 skrev:
Alonso skrev: Vi ved at Carragher er gammel og så er hans manglende hurtig for mig et stort problem for den måde vi vil spille på, da han tydeligvis er nervøs over eventuelle løbedueller og derfor (u)bevidst trækker backkæden for tæt på Pepe Reina. Agger har altid haft flere skadespauser i løbet af en sæson, mens Coates stadig har meget at lære. Så derfor er der brug for en centerforsvarer mere. Her mener jeg at Cahill repræsenterer fin value for money. Grundet hans kontraktforhold vil han være "billig" ift. så mange andre og frigøre transfermidler til andre spillere. For vi skal have en centerforsvarer med starterkvalitet i et af de næste to transfervinduer. I den forbindelse er det i øvrigt urealistisk at medtage f.eks. en ung spiller som Wisdom, da han endnu ikke er en spiller man stoler på omkring førsteholdet. Wilson ved jeg ikke rigtig hvor står.
Det har der så lige været et indlæg i tråden om spillestil som modbeviste
Ja, det indlæg sammenlignede fortrinsvis en hjemmekamp med Carragher med en udekamp med Agger og Skrtel, hvilket jeg ikke mener er noget fair grundlag. Jeg skal ikke afvise at det samme gjorde sig gældende i vores sidste kamp, hvor det også var Agger og Skrtel der spillede, men jeg mener det ville være mere relevant at sammenligne den kamp med Norwich kampen.

Det er vel de færreste hold, der partout skubber kæderne lige så højt op på udebane som på hjemmebane. I udekampe kan man som regel, næsten lige meget hvem man møder, forvente at hjemmeholdet vil forsøge at tage initiativet og skabe kampen. I disse kampe er det derfor meget relevant at spille mere henholdende, lade modstanderne begå fejlene og slå til i kontrafasen. Denne taktik vælges også ofte, da hovedreglen omkring udekampe er at man er glad for det ene point man starter med og at dette som regel vil være et acceptabelt slutresultat.

I hjemmekampe er historien jo direkte modsat. Her bliver man selv offer for udeholds klassiske taktiske approach, hvor det derfor bliver væsentligt mere afgørende at være solide i pasningsspillet og undgå at lave opspilsfejl, der kan udnyttes af modstanderen. Et hold som Barcelona er vel kendetegnet ved, at de skubber kæderne meget tæt på hinanden. Derved har de væsentligt nemmere ved at komme i overtal, når de skal udføre deres kombinationsspil. Rent ideologisk er jeg tilhænger af, at Liverpool skal praktisere denne type fodbold.

Meget kan dog tyde på, at Liverpool har samme tanker. Målmandstræner John Achterberg, kunne tidligere på ugen "afsløre", at man forsøger at uddanne sine målmænd til at have en sweeperfunktion. Dette er meget vitalt, hvis man har et stort mellemrum mellem forsvar og målmand. Tager man så samtidig med i sine beregninger, at vi i Pepe Reina har en af de suverænt bedste målmænd i den rolle, så er det nærmest uforskammet dumt ikke at stole mere på hans kompetencer her.

Nu ved vi ikke om Liverpools bagkæde stod lige så højt/lavt placeret i Swansea kampen, som det var tilfældet mod Norwich. Det er en vigtig detalje, når man vurderer Carraghers rolle i Liverpool. Men det er til gengæld ikke en lige så vigtig detalje, som når man diskuterer hvilken retning Liverpool rent ideologisk skal bevæge sig på. Og her må jeg bare (næsten med udråbstegn og caps lock) erklære, at jeg er stor fortaler for en anden type forsvarsspiller end den Carragher (og Skrtel) er.

Cahill er dog ikke noget specielt i kontrast til Carragher, men han er imø både hurtigere og bedre i pasningsspillet. Det vægter jeg ret højt og tror derfor, at han ville være en réel kvalitetsopgradering i midterforsvaret. Og her har jeg faktisk ikke så meget de defensive briller på, men ser mere tingene ud fra et offensivt perspektiv. Vi har i denne sæson ikke haft optimal balancegang imellem kæderne og ikke været komfortable nok i boldbesiddelse, hvilket imø også forklarer hvorfor vi har skuffet på hjemmebane, mens vi har leveret acceptabelt ude.

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mazter81 » mandag, 14. nov, 2011 09:49

Alonso skrev:
Mazter81 skrev:
Alonso skrev: Vi ved at Carragher er gammel og så er hans manglende hurtig for mig et stort problem for den måde vi vil spille på, da han tydeligvis er nervøs over eventuelle løbedueller og derfor (u)bevidst trækker backkæden for tæt på Pepe Reina. Agger har altid haft flere skadespauser i løbet af en sæson, mens Coates stadig har meget at lære. Så derfor er der brug for en centerforsvarer mere. Her mener jeg at Cahill repræsenterer fin value for money. Grundet hans kontraktforhold vil han være "billig" ift. så mange andre og frigøre transfermidler til andre spillere. For vi skal have en centerforsvarer med starterkvalitet i et af de næste to transfervinduer. I den forbindelse er det i øvrigt urealistisk at medtage f.eks. en ung spiller som Wisdom, da han endnu ikke er en spiller man stoler på omkring førsteholdet. Wilson ved jeg ikke rigtig hvor står.
Det har der så lige været et indlæg i tråden om spillestil som modbeviste
Ja, det indlæg sammenlignede fortrinsvis en hjemmekamp med Carragher med en udekamp med Agger og Skrtel, hvilket jeg ikke mener er noget fair grundlag. Jeg skal ikke afvise at det samme gjorde sig gældende i vores sidste kamp, hvor det også var Agger og Skrtel der spillede, men jeg mener det ville være mere relevant at sammenligne den kamp med Norwich kampen.
Men det viser da, at han kan spille med en højere backkæde, hvilket du generaliserer væk.

Men jeg er da derudover såmænd ok enig med dig - Carra er ikke længere på vej mod toppen, og har givetvis passeret den, men han er jo tydeligvis ikke for gammel til at lære nye tricks

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 14. nov, 2011 10:21

Denne her: http://tomkinstimes.com/2011/11/case-for-the-defence/ demonstrerer også, at vi har brug for en type mere a lá Agger, da vi mildest talt ikke har klassen, hverken ift. selve det opbyggende forsvarsspil eller pointhøsten, når han ikke er med, og Agger har desværre cvist sig ukampdygtig i alt for mange perioder.
Coates er vel ikke en Agger-type eller hvad ?

For min skyld kunne vi godt sælge Skrtel og måske Wilson og så hente en virkelig kapacitet, da Carra givetvis ikke forlader os før om et par sæsoner, hvor en ny mand, Agger, Carra, Coates må være fint, og om et par sæsoner, er der måske en eller 2 fra reserverne, der er ved at være klar til at supplere.

Skal vi have en holding midtbanespiller som Javi Martinez, så er det vel ensbetydende med et salg af Adam ? Jeg satser på, at vi får det til at køre med de nye midtbanespillere men hvor Henderson får flere kampe centralt. Stevie har forhåbentlig 2-3 gode sæsoner i sig endnu, og jeg synes fremtiden bør bygges op omkring Hendo, Lucas og Shelvey, hvor vi også har en Pacheco til den helt offensive del. Jeg mener således ikke, at vi skal overveje køb af flere midtbanespillere, men stole på at KD har købt rigtigt ind i Adam og Hendo.

En midterforsvarer ( a lá Agger), en winger og en angriber vil jeg gerne have til sommer.

Hvad er mon relistiske priser på følgende spillere ? (mine bud i parentes)

Jones (1)
Darby (1)
Wilson (3)
Skrtel (5) - Mange kampe for os på højt plan
Maxi (4) - KD bruger ham ikke, men han er klasse
Kuyt (5) - Samme som Maxi. Har sikkert min. 3 gode år i sig med hans kondital
Aquilani (7) Er det ikke, hvad vi max. kan få ?
Cole (0) - Vi skal nok bare være glade, hvis han og en klub kan enes om løndelen
Eccleston (1)
i alt £ 27 mio.

Midterforsvarer - 10 mio.
F.eks. Johnson - 20 mio.
F.eks. Higuain - 20 mio.

Ved at sælge alle de ovenstående, så spares der mere på lønnen ift. indkøbet af 3 spillere, så selvom der er 23 mio. i dif, så er det nok det samme ift. lønudgiften samlet set over 3-4 sæsoner.

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » mandag, 14. nov, 2011 11:03

Jeg så lige et par videoer med Xabi Alonso-højdepunkter den anden dag - både fra hans tid i Liverpool og nu i Real Madrid, og det gik op for mig, hvor meget vi savner ham - eller en type som ham. Adam er en hæderlig spiller, men han er ikke god nok. Ja, vi mangler kantspillere, ja vi mangler en centerforsvarer, ja vi mangler en angriber (da Carroll er en skuffelse), men vores største problem set i mine øjne er stadigvæk midtbanen. Vi er ikke i stand til at styre, kontrollere eller forsvare ordentligt på midtbanen. Vi er ikke gode til at fordele spillet ordentligt, når vi skal skabe en kamp og score et mål og vi er ikke gode nok til at holde på bolden, når vi skal holde en føring. Vi er ikke gode nok til at presse, når vi ikke har bolden. Derudover mangler vi bare generelt lederegenskab på midtbanen, da Lucas, som ellers har været god længe, ikke har taget det mentale ansvar, man kunne forvente af en spiller som ham.

Derfor: En ny midtbanespiller er påkrævet.
Best in the world at everything I do.

Besvar