Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7397
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 15. jan, 2012 21:24

Hr. Drejer skrev:@ScouserTommy
Texeira fra Grooningen og Reis fra PSV.
Hvis du mener Jonathan Reis, så spiller han i Vitesse nu. De fik ham på en Bosman i december 2011.
Han nåede tilmed at blive fyret i PSV for brug af et ulovligt stof, men vendte senere tilbage til dem og er altså for en måned siden skiftet til Vitesse.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13799
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 15. jan, 2012 21:30

Arda skrev:
Hr. Drejer skrev:@ScouserTommy
Texeira fra Grooningen og Reis fra PSV.
Hvis du mener Jonathan Reis, så spiller han i Vitesse nu. De fik ham på en Bosman i december 2011.
Han nåede tilmed at blive fyret i PSV for brug af et ulovligt stof, men vendte senere tilbage til dem.
Ja, det er da rigtigt. Hvordan har han klaret sig i Vitesse?

Texeira hedder også Torres, så det kan være vi ser Suarez og Torres på top i denne sæson ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5557
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 15. jan, 2012 21:31

phl skrev:Ifølge wikipedia er det uruguyanske David Teixeira fra Groningen der er tale om.

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Texeira

Nogen der kender noget til ham udover at han har scoret 7 mål i 12 kampe for Groningen?
Kender ham ikke, men mon ikke Luis har lagt et godt ord ind for ham?

Tvivler umiddelbart på, at det er ham, der straks går ind og scorer 15+ mål pr. sæson for os.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7397
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 15. jan, 2012 21:53

@ Hr. Drejer

Han er som sagt lige skiftet og Æresdivisionen holder ferie indtil d. 20 januar, så han har ikke været i spil for dem endnu.

Jeg tvivler på, at der er tale om Reis. Ikke blot har Vitesse lige skrevet med ham, men han har tilmed været væk fra banen i over et år. Han pådrog sig en voldsom skade i december 2010, da han kolliderede med Rodas målmand og i sommers da hans kontrakt med PSV løb ud, var han stadig kun ved at komme sig over denne skade.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13799
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 15. jan, 2012 21:54

Hvis man skal tro vores gamle målmand, så kan det vel kun være Texeira.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7397
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 15. jan, 2012 22:06

Det er ikke utænkeligt, at der er tale om David Texeira. Han skiftede til FC Groningen i august og fik sin debut i september. Han er noteret for 7 mål i 12 kampe.
Er der hold i de rygter, så er det noget af en lynkarriere han er igang med.

Det er altid spændende når en tidligere spiller går ud og spills some beans, ligesom Phil Thompson gjorde med Enrique. Det er tilmed dejligt at Grobbelaar i samme ombæring støtter op om Carroll og fremhæver de manglende kvalificerede indlæg til ham. Det virker hvertfald uforståeligt når Kenny støtter Carroll i pressen, for så dernæst at bænke ham.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 15. jan, 2012 22:21, rettet i alt 4 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14401
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 15. jan, 2012 22:06

Der har, igen, været en del rygter om Llorente fra Atl Bilbao. Ind med ham, han er virkelig dygtig.

http://www.ourkop.com/2012/01/15/sunday ... g-striker/?

http://www.liverpool-kop.com/2012/01/sp ... ilbao.html?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7397
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 15. jan, 2012 22:44

Jeg håber i øvrigt, at den nearly done-deal striker, Grobbelaar taler om er Roberto Soldado. Han er umiddelbart den, der minder mest om Fernando Torres af de mange angribere, vi har været sat i forbindelse med og det er sådan en type, jeg håber vi går efter.
Det er heller ikke usandsynligt, at Soldado og Suarez kan indgå et partnerskab lignende det, Soldado bl.a. havde med Juan Mata i Valencia.
Soldado er god til at læse spillet og søge de frie rum bag forsvaret, foruden at være utrolig skarp inde foran boksen. Jeg ser det essentielt, at have en type, der kan tage disse Torres lignende løb, ikke mindst fordi vi har Steven Gerrard til at fodre ham, samt Henderson, der har vist et godt øje for de fremadrettede og nedbrydende stikninger.

Soldado rygterne har desværre været lidt stillestående på det sidste.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » søndag, 15. jan, 2012 22:57

Emmy skrev:Der har, igen, været en del rygter om Llorente fra Atl Bilbao. Ind med ham, han er virkelig dygtig.

http://www.ourkop.com/2012/01/15/sunday ... g-striker/?

http://www.liverpool-kop.com/2012/01/sp ... ilbao.html?
Muligt jeg husker heeeeelt forkert, men er Llorente ikke, stort set en Carroll klon? skal siges jeg ikke har set spansk bold de sidste par år, men mener han er samme type. Selv om han er ufattelig giftig i Spanien, mener jeg mere det er en Luis Garcia klon vi mangler, til at sætte Carroll op altså. Tvivler på Llorente ville præstere i LFC da det i den grad er midtbanen der er ikke-eksisterende.....Til trods for at der er ofret hundrede vis af millioner på denne position. Lucas og Ste G er noget tyndt, Hendo nok blive god i fremtiden, og Adam har sine gode kampe, og Maxi er jo en goal getter.

P.S Jeg er totalt fuldstændig komplet uforstående overfor at hente en central forsvar ind, det er der vi er aller stærkest synes jeg. ikke bare der holdet er stærkest besat, men der vi er stærkest i hele PL. Carra holder vel 1½ år, næste sæson som 4. valg så hvorfor skal der hentes til den position? det giver kun en ting, og det er utilfredse spillere og uro. Det er jeg personligt 100% på.

Der er krummer i Coates, vent og se ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » mandag, 16. jan, 2012 01:58

Fordi, at lige så stærk som vores startende forsvar er, lige så skrøbeligt er det også. Agger er ikke en mand der spiller en hel sæson. Heldigvis ser det ud til, at KD er klar over det, og piller manden af holdkortet, så snart der er det mindste. Carraghers gode år er i mine øjne forbi.

Alt i alt er vi kun ude i en skade til Agger, så begynder vores forsvar at smuldre. Medmindre planen er at rykke Kelly op som 4. valg.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14401
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 16. jan, 2012 08:47

Thommo skrev:
Emmy skrev:Der har, igen, været en del rygter om Llorente fra Atl Bilbao. Ind med ham, han er virkelig dygtig.

http://www.ourkop.com/2012/01/15/sunday ... g-striker/?

http://www.liverpool-kop.com/2012/01/sp ... ilbao.html?
Muligt jeg husker heeeeelt forkert, men er Llorente ikke, stort set en Carroll klon? skal siges jeg ikke har set spansk bold de sidste par år, men mener han er samme type. Selv om han er ufattelig giftig i Spanien, mener jeg mere det er en Luis Garcia klon vi mangler, til at sætte Carroll op altså. Tvivler på Llorente ville præstere i LFC da det i den grad er midtbanen der er ikke-eksisterende.....Til trods for at der er ofret hundrede vis af millioner på denne position. Lucas og Ste G er noget tyndt, Hendo nok blive god i fremtiden, og Adam har sine gode kampe, og Maxi er jo en goal getter.

P.S Jeg er totalt fuldstændig komplet uforstående overfor at hente en central forsvar ind, det er der vi er aller stærkest synes jeg. ikke bare der holdet er stærkest besat, men der vi er stærkest i hele PL. Carra holder vel 1½ år, næste sæson som 4. valg så hvorfor skal der hentes til den position? det giver kun en ting, og det er utilfredse spillere og uro. Det er jeg personligt 100% på.

Der er krummer i Coates, vent og se ;)
De minder mest om hinanden af statur. Llorente er meget bedre teknisk og har et endnu bedre hovedstød og så vil jeg mene at hans afslutninger er af højere klasse. Han er ikke bare en stor targetplayer, men kan bruges i det opbyggende spil da hans teknik er ganske veludviklet. Skulle han komme til Liverpool må det næsten betyde et farvel til Carroll da jeg ikke kan se der er spilletid til dem begge. Dertil minder de nok for meget om hinanden trods alt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » mandag, 16. jan, 2012 09:45

Emmy skrev:
Thommo skrev:
Emmy skrev:Der har, igen, været en del rygter om Llorente fra Atl Bilbao. Ind med ham, han er virkelig dygtig.

http://www.ourkop.com/2012/01/15/sunday ... g-striker/?

http://www.liverpool-kop.com/2012/01/sp ... ilbao.html?
Muligt jeg husker heeeeelt forkert, men er Llorente ikke, stort set en Carroll klon? skal siges jeg ikke har set spansk bold de sidste par år, men mener han er samme type. Selv om han er ufattelig giftig i Spanien, mener jeg mere det er en Luis Garcia klon vi mangler, til at sætte Carroll op altså. Tvivler på Llorente ville præstere i LFC da det i den grad er midtbanen der er ikke-eksisterende.....Til trods for at der er ofret hundrede vis af millioner på denne position. Lucas og Ste G er noget tyndt, Hendo nok blive god i fremtiden, og Adam har sine gode kampe, og Maxi er jo en goal getter.

P.S Jeg er totalt fuldstændig komplet uforstående overfor at hente en central forsvar ind, det er der vi er aller stærkest synes jeg. ikke bare der holdet er stærkest besat, men der vi er stærkest i hele PL. Carra holder vel 1½ år, næste sæson som 4. valg så hvorfor skal der hentes til den position? det giver kun en ting, og det er utilfredse spillere og uro. Det er jeg personligt 100% på.

Der er krummer i Coates, vent og se ;)
De minder mest om hinanden af statur. Llorente er meget bedre teknisk og har et endnu bedre hovedstød og så vil jeg mene at hans afslutninger er af højere klasse. Han er ikke bare en stor targetplayer, men kan bruges i det opbyggende spil da hans teknik er ganske veludviklet. Skulle han komme til Liverpool må det næsten betyde et farvel til Carroll da jeg ikke kan se der er spilletid til dem begge. Dertil minder de nok for meget om hinanden trods alt.
Og så er han altså hurtigere end Rene Henriksen, modsat Carroll.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Hr. Drejer
Indlæg: 13799
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 16. jan, 2012 10:24

Måske der snart lægges et bud ind på en spiller - måske ikke. Måske der lægges et bud på Hoilett - måske ikke. Måske vi købber ind - måske ikke. Denne uvidenhed er irriterende, men samtidig dejlig, for så ved man at det gøres bag lukkede døre. Dejligt at meget lidt slipper ud. Men måske der kommer et bud - og måske det er på Hoilett - måske ikke - hvem ved.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 16. jan, 2012 10:38

Jeg tror faktisk Llorrente ville være et fornuftigt køb, da han er virkelig god teknisk til trods for hans statur. Man har for både Bilbao og det spanske landshold set, at han kan indgå i et hurtigt kombinationsspil, så det burde være garanti for, at han ikke vil blive Carroll v. 2. Skulle et køb af Llorrente finde sted vil jeg mene vi også har brug for noget fart over kanterne, eller som 2nd striker, til at give angrebet flere strenge at spille på. Suarez og Bellamy kunne måske indgå i en succesrig 4-3-3 med Llorrente?

Derudover håber jeg lidt på Loic Remy. Vi er ikke rygtet til ham, men han er en forholdsvis ung (25) angriber med en utrolig speed og en lidt kantet spillestil. Han minder mig en smule om en Thierry Henry light. Jeg tror han udover mål ville kunne tilføre noget fart og uforudseenhed, faktorer vi i den grad mangler i vores offensiv pt.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2131
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 16. jan, 2012 10:42

Synes virkelig, det er skræmmende vi er sat i forbindelse med Defoe. Hvad blev der af strategien med ikke at købe spillere over 26? og så 10 mio pund for ham? Ville være fucked. Endnu en middelmådig spiller til samlingen oppe foran. Han skal nok supplere Maxi og Kuyt på det område. Synes det er for sindssygt, vi spillere 0-0 hjemme mod Stoke og indtil videre er der intet sket på transfermarkedet med os. Top 4 - nok næppe.

Besvar