hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » mandag, 24. nov, 2014 16:23

Ma Captain skrev:Bænk resten af året og Ud til Januar: Johnson og Lovren....... Assaidi, Alberto, Aspas
Væk til sommer: Skrtl, Lucas, Lambert, Borini, Mignolet
Bænk Pause: Gerrard
Lån ud Januar: Markovic
Lån tilbage Januar: Wisdom, Ilori, Ibe, Origi
Jeg ser ingen grund til at sælge Lambert, Skrtel og Mignolet. Lambert er en udmærket angriber, men han skal ikke have så meget ansvar, som han har nu - han skal bruges til det, han var købt til. En plan B vi kan bruge fra bænken, når plan A ikke har virket. Vi skal have en bedre målmand end Mignolet, men vi skal af med Jones og i stedet have en konkurrent til Mignolet. Skrtel kan vi også sagtens bruge i truppen, men på ingen måde som førstevalg.

Markovic kunne måske have godt af at blive lejet ud for at hurtigere at kunne tilvænne sig tempoet. Jeg tror ikke, at vi har voldsomt meget at bruge Wisdom til, når vi har Flanagan, Manquillo, Johnson og Moreno resten af sæsonen. Når vi så siger et stort, fed farvel til Johnson, så kommer Wisdom tilbage og kan tage over. Ibe kan vi sagtens bruge på nuværende tidspunkt, mens Ilori har været meget skadet. Alt er dog bedre end Lovren i øjeblikket. Origi kommer ikke til Januar - det er efterhånden slået helt fast.
Liverpool Football Klopp

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: hvem skal ud

Indlæg af Repsej » mandag, 24. nov, 2014 16:51

AndreasN skrev:Origi kommer ikke til Januar - det er efterhånden slået helt fast.
Var det ikke også helt slået fast at Balotelli ikke var et emne og vi slet ikke var interesseret i ham? ;)
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » mandag, 24. nov, 2014 16:59

Jo, det har du da ret i, men jeg tror ikke, at man skal ligge sine penge på, det sker. Klubben er vel for himmelens skyld også godt klar over, at vores sæson ikke bliver reddet af en 19-årig, der har lavet tre mål i den franske liga. Jeg synes, det ville være rystende dumt at hente ham allerede til Januar, når vi under alle omstændigheder har brug for en angriber af langt højere klasse. En spiller som Lacazette, der har været nævnt herinde et par gange, kunne vi derimod godt bruge. Derudover ville det også være et enormt pres på Origi, og det ville være enormt skidt for alle parter.
Liverpool Football Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJ » mandag, 24. nov, 2014 18:20

AndreasN skrev:Jo, det har du da ret i, men jeg tror ikke, at man skal ligge sine penge på, det sker. Klubben er vel for himmelens skyld også godt klar over, at vores sæson ikke bliver reddet af en 19-årig, der har lavet tre mål i den franske liga. Jeg synes, det ville være rystende dumt at hente ham allerede til Januar, når vi under alle omstændigheder har brug for en angriber af langt højere klasse. En spiller som Lacazette, der har været nævnt herinde et par gange, kunne vi derimod godt bruge. Derudover ville det også være et enormt pres på Origi, og det ville være enormt skidt for alle parter.
Så man skal altså forstå det sådan, at du ikke ser, at vi henter Origi til januar?

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » mandag, 24. nov, 2014 23:29

Ja, det synes jeg fremgår ret så tydeligt? Muligt det ikke er formuleret på verdens skarpeste måde, men det er heller ikke altid lige nemt at skrive fra telefonen. ;-)
Liverpool Football Klopp

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: hvem skal ud

Indlæg af pommelfeen » tirsdag, 25. nov, 2014 10:18

http://www.plbold.dk/2014/11/25/medie-r ... ool-talent

Her skrives det at Real vil byde på Chirivella som vi sidste år hentede for snuden af dem.

Hvis Liverpool acceptere deres bud, så er vi nået et nyt højdepunkt inden for ynkelighed.

Han anset som en af de største talenter i spanien, og han har 90% større chance for at få

en mulighed for spilletid her, end for real.

Og at Ødegaard ligefrem skulle vælge Real frem for Liverpool tvivler jeg nu også stærkt på, da

han har udtalt at han vil derhen hvor han har bedst mulighed for at udvikle sig. Næppe Real som

stort set kun køber færdigeudviklede stjerner til deres start 11'er.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJ » tirsdag, 25. nov, 2014 16:51

AndreasN skrev:
AJ skrev:
AndreasN skrev:Jo, det har du da ret i, men jeg tror ikke, at man skal ligge sine penge på, det sker. Klubben er vel for himmelens skyld også godt klar over, at vores sæson ikke bliver reddet af en 19-årig, der har lavet tre mål i den franske liga. Jeg synes, det ville være rystende dumt at hente ham allerede til Januar, når vi under alle omstændigheder har brug for en angriber af langt højere klasse. En spiller som Lacazette, der har været nævnt herinde et par gange, kunne vi derimod godt bruge. Derudover ville det også være et enormt pres på Origi, og det ville være enormt skidt for alle parter.
Så man skal altså forstå det sådan, at du ikke ser, at vi henter Origi til januar?
Ja, det synes jeg fremgår ret så tydeligt? Muligt det ikke er formuleret på verdens skarpeste måde, men det er heller ikke altid lige nemt at skrive fra telefonen. ;-)
Det fremgår "enormt" tydeligt ;)

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 25. nov, 2014 18:03

Det går nogle gange lidt hurtigt. ;)
Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » torsdag, 27. nov, 2014 17:49

Shaqiri på leje i januar med en købsoption på £12m til sommer. Det er en chance, jeg gerne ser os tage. Kunne man lave noget lignende med Højbjerg (ved ikke om jeg hyper ham for meget, fordi han er dansk), så ville det også være en god idé i mine øjne.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... en-4703764

Så kunne man udleje Markovic og forsøge at sælge Allen eller Lucas, og gøre status på de to lejede spillere til sommer.

Jeg har også stor fidus til en anden dansker, men af frygt for at blive latterliggjort for meget, så holder jeg den idé for mig selv, indtil jeg har fået for meget rødvin...
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. nov, 2014 18:16

texy skrev:indtil jeg har fået for meget rødvin...
Er vi ved at være der :D
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » torsdag, 27. nov, 2014 18:37

texy skrev:Shaqiri på leje i januar med en købsoption på £12m til sommer. Det er en chance, jeg gerne ser os tage. Kunne man lave noget lignende med Højbjerg (ved ikke om jeg hyper ham for meget, fordi han er dansk), så ville det også være en god idé i mine øjne.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... en-4703764

Så kunne man udleje Markovic og forsøge at sælge Allen eller Lucas, og gøre status på de to lejede spillere til sommer.

Jeg har også stor fidus til en anden dansker, men af frygt for at blive latterliggjort for meget, så holder jeg den idé for mig selv, indtil jeg har fået for meget rødvin...
Ingen Lord Bendtner. Du kan glemme det. Alene tanken gør at du er til grin.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: hvem skal ud

Indlæg af JTN » torsdag, 27. nov, 2014 22:19

texy skrev:Jeg har også stor fidus til en anden dansker, men af frygt for at blive latterliggjort for meget, så holder jeg den idé for mig selv, indtil jeg har fået for meget rødvin...
Christian Poulsen ville ellers helt klart stabilisere vores midtbane imø
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 29. nov, 2014 19:40

pommelfeen skrev:http://www.plbold.dk/2014/11/25/medie-r ... ool-talent

Her skrives det at Real vil byde på Chirivella som vi sidste år hentede for snuden af dem.

Hvis Liverpool acceptere deres bud, så er vi nået et nyt højdepunkt inden for ynkelighed.

Han anset som en af de største talenter i spanien, og han har 90% større chance for at få

en mulighed for spilletid her, end for real.

Og at Ødegaard ligefrem skulle vælge Real frem for Liverpool tvivler jeg nu også stærkt på, da

han har udtalt at han vil derhen hvor han har bedst mulighed for at udvikle sig. Næppe Real som

stort set kun køber færdigeudviklede stjerner til deres start 11'er.
Pacheco var også anset som en af de mest lovende nye superstjerner.. Hvor er det han spiller nu?

Hvis Chirivella meget gerne vil hjem igen, så skal vi da bare af med ham - vi har ikke brug for folk der ikke vil Liverpool 100%, og derudover mener jeg det menneskelige aspekt trods alt også bør veje højt.

Men lad os nu se hvad der sker.

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 29. nov, 2014 19:55

ThunderZtorm skrev:
pommelfeen skrev:http://www.plbold.dk/2014/11/25/medie-r ... ool-talent

Her skrives det at Real vil byde på Chirivella som vi sidste år hentede for snuden af dem.

Hvis Liverpool acceptere deres bud, så er vi nået et nyt højdepunkt inden for ynkelighed.

Han anset som en af de største talenter i spanien, og han har 90% større chance for at få

en mulighed for spilletid her, end for real.

Og at Ødegaard ligefrem skulle vælge Real frem for Liverpool tvivler jeg nu også stærkt på, da

han har udtalt at han vil derhen hvor han har bedst mulighed for at udvikle sig. Næppe Real som

stort set kun køber færdigeudviklede stjerner til deres start 11'er.
Pacheco var også anset som en af de mest lovende nye superstjerner.. Hvor er det han spiller nu?

Hvis Chirivella meget gerne vil hjem igen, så skal vi da bare af med ham - vi har ikke brug for folk der ikke vil Liverpool 100%, og derudover mener jeg det menneskelige aspekt trods alt også bør veje højt.

Men lad os nu se hvad der sker.
Har vi efterhånden andre end Gerrard, Lukas og Skrtel der virker 100% Liverpool?
Hvis Chirivella udvikler som ventet vil det da være en skændsel, at sælge ham nu...

Stephan C
Indlæg: 1579
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af Stephan C » mandag, 08. dec, 2014 21:42

ThunderZtorm skrev:
pommelfeen skrev:http://www.plbold.dk/2014/11/25/medie-r ... ool-talent

Her skrives det at Real vil byde på Chirivella som vi sidste år hentede for snuden af dem.

Hvis Liverpool acceptere deres bud, så er vi nået et nyt højdepunkt inden for ynkelighed.

Han anset som en af de største talenter i spanien, og han har 90% større chance for at få

en mulighed for spilletid her, end for real.

Og at Ødegaard ligefrem skulle vælge Real frem for Liverpool tvivler jeg nu også stærkt på, da

han har udtalt at han vil derhen hvor han har bedst mulighed for at udvikle sig. Næppe Real som

stort set kun køber færdigeudviklede stjerner til deres start 11'er.
Pacheco var også anset som en af de mest lovende nye superstjerner.. Hvor er det han spiller nu?

Hvis Chirivella meget gerne vil hjem igen, så skal vi da bare af med ham - vi har ikke brug for folk der ikke vil Liverpool 100%, og derudover mener jeg det menneskelige aspekt trods alt også bør veje højt.

Men lad os nu se hvad der sker.
Jeg er nu glad for at man trods alt valgte at beholde Suarez en ekstra sæson. Hans bidrag i sidste sæson kunne holdet ikke ha undværet og hans fravær i denne sæson, i den grad udstilt store mangler i truppen og hos træneren..

Besvar