hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. dec, 2014 22:51

Jeg er pt aller mest for at sælge Mignolet, Skrtel, Johnson, Enrique, Lovren, Lucas,Can,Balotelli og Sakho. Og evt hente 2-3 stykker som erstatning, som kan spille fodbold.Den plads de eventuelt solgte optager, kan tages af ungdomsspillere, idet de bør have samme kvalitet. Ellers kan de hentes, til en brøkdel af den løn de rent men hæver
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 09. dec, 2014 22:56

Thommo skrev:Jeg er pt aller mest for at sælge Mignolet, Skrtel, Johnson, Enrique, Lovren, Lucas,Can,Balotelli og Sakho. Og evt hente 2-3 stykker som erstatning, som kan spille fodbold.Den plads de eventuelt solgte optager, kan tages af ungdomsspillere, idet de bør have samme kvalitet. Ellers kan de hentes, til en brøkdel af den løn de rent men hæver

Sakno, Balo, Can og Skrtel synes jeg nu skal blive. Allen og Borini glemte du:).

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: hvem skal ud

Indlæg af bjarnereds » tirsdag, 09. dec, 2014 23:06

Jeg synes Rodgers har nød til udrense omkring truppen, fordi de bliver alt for mange ikke nyttig spiller på truppen, spiller som Allen, Enrique, Mignolet, Johnson, Borini osv. Jeg synes Rodgers skal give chance til Can og Markovic. Vi har brug for klasse angriber, men ikke glass ben som Daniel. Og stærke midtbane spiller som er nyttig på begge ender.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. dec, 2014 23:07

Jeg er lidt i tvivl om Allen, han har været fin de sidste 6 mdr´s tid synes jeg. Borini er jeg ikke i tvivl om, ham ville jeg beholde. Han er en fin bredde spiller, og vores bedste friske "angriber" , i "" da han ikke er ren angriber, men om ikke andet ser jeg ham som noget bedre end Balo, i LFC trøjen.

Edit, Borini skal også ud på længere sigt, men på kort sigt(12-18 mdr) er han fin, i den trup
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 09. dec, 2014 23:39

Thommo skrev:Jeg er lidt i tvivl om Allen, han har været fin de sidste 6 mdr´s tid synes jeg. Borini er jeg ikke i tvivl om, ham ville jeg beholde. Han er en fin bredde spiller, og vores bedste friske "angriber" , i "" da han ikke er ren angriber, men om ikke andet ser jeg ham som noget bedre end Balo, i LFC trøjen.

Edit, Borini skal også ud på længere sigt, men på kort sigt(12-18 mdr) er han fin, i den trup

Begge ud tak! De får aldrig niveau, til et top 4 hold.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » onsdag, 10. dec, 2014 15:17

Oomph242 skrev:
Thommo skrev:Jeg er lidt i tvivl om Allen, han har været fin de sidste 6 mdr´s tid synes jeg. Borini er jeg ikke i tvivl om, ham ville jeg beholde. Han er en fin bredde spiller, og vores bedste friske "angriber" , i "" da han ikke er ren angriber, men om ikke andet ser jeg ham som noget bedre end Balo, i LFC trøjen.

Edit, Borini skal også ud på længere sigt, men på kort sigt(12-18 mdr) er han fin, i den trup

Begge ud tak! De får aldrig niveau, til et top 4 hold.
Nu kan alle vores 25 spiller i truppen jo ikke være startere til et top 4 hold. Allen og Borini er udemærkede spillere som backup.

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 10. dec, 2014 15:29

Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:
Thommo skrev:Jeg er lidt i tvivl om Allen, han har været fin de sidste 6 mdr´s tid synes jeg. Borini er jeg ikke i tvivl om, ham ville jeg beholde. Han er en fin bredde spiller, og vores bedste friske "angriber" , i "" da han ikke er ren angriber, men om ikke andet ser jeg ham som noget bedre end Balo, i LFC trøjen.

Edit, Borini skal også ud på længere sigt, men på kort sigt(12-18 mdr) er han fin, i den trup

Begge ud tak! De får aldrig niveau, til et top 4 hold.
Nu kan alle vores 25 spiller i truppen jo ikke være startere til et top 4 hold. Allen og Borini er udemærkede spillere som backup.
Nej men hvis de kunne sælges og der kunne købes en til start 11eren for pengene. Så ville jeg langt hellere foretrække det fremfor half deadwood.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. dec, 2014 01:05

Det ser ud til, at der bliver stor udskiftning i forsvaret til sommer:

http://www.liverpool.no/Nyheter/Mange-f ... emtid.aspx

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: hvem skal ud

Indlæg af bjarnereds » tirsdag, 23. dec, 2014 01:25

Emre Can og Mamadou Sakho håber jeg de bliver, jeg vil heller af med Gerrard istedet de 2. Borini, Allen, Enrique, Lovren, Lucas, Johnson håber jeg de smutter. Til sommer pause hvis Balotelli ikke slå til, han skal også bare sælges.

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Pakken » tirsdag, 23. dec, 2014 02:02

Niels K skrev:Det ser ud til, at der bliver stor udskiftning i forsvaret til sommer:

http://www.liverpool.no/Nyheter/Mange-f ... emtid.aspx
Jeg ville godt nok have svært ved at skulle sige farvel til Sakho. Sublimt pasningsspil samt en råstyrke de færreste kan matche. Škrtel og Johnson kan jeg sagtens se det fornuftige i at skille sig af med. Škrtel spiller for ofte med hovedet under armen i forhold til defensiv positionering, og Johnson synes jeg virker utrolig ubeslutsom i det offensive spil, men dog stærk defensivt.

José Enrique ser jeg som et fornuftigt 2. valg til venstrebacken, hvor især hans 1-mod-1 i det defensive spil er klasse. Jeg synes dog, at han som Škrtel har nogle problemer i forhold til den defensive positionering.

Brad Jones har jeg set nok til, og det største ønske er selvfølgelig at hente en klassekeeper ind snarest, hvor Mignolet så kan agere backup.

Manquillo ser jeg ikke som nogen synderlig stærk back, og jeg ser egentlig gerne, at denne plads forstærkes, og i forhold til en backup så peger min pil mere imod Flanagan.

Både Coates, Ilori og Wisdom ville jeg ikke have noget imod at have med i truppen i preseason til sommer for at se, hvordan de har udviklet sig efter deres lejeophold.

Kolo Toure nævnes også. Han har gjort det fint i denne sæson, og jeg har fornemmelsen af, at han er god til at lære fra sig. Kan sagtens se det fornuftige i at forlænge samarbejdet med ét år til sommer.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: hvem skal ud

Indlæg af thefugle » tirsdag, 23. dec, 2014 09:54

Hahaha, skal vores kære Brendan Rodgers slet ikke have noget af skylden for det elendige forsvarsspil?

Jeg synes det er pudsigt at forsvarsspillere som var gode før de kom til klubben de bliver dårlige når de så kommer hertil. Er jeg virkelig den eneste der mener at det er lidt mærkeligt?

De eneste jeg ville skille mig af med er umiddelbart Coates, Jones, Johnson, Enrique og Skrtel. Resten er fine forsvarsspillere i et dårligt setup.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » tirsdag, 23. dec, 2014 09:57

Johnson ryger forhåbentlig i vinterpausen. Et salg af Skrtel vil være fint mens jeg vil være meget imod et salg af Sakho. Han skal spille kontinuerligt så skal han nok vise sit værd.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. dec, 2014 10:20

Måske Rodgers vil spille med tre nede bag i fremover, og købe ind til det. Enig i at Sakho og Can ikke skal sælges. Johnson, Jones, Enrique og Skrtel må gerne blive solgt.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7395
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: hvem skal ud

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 23. dec, 2014 11:14

Måske følger jeg ikke så godt med for tiden, men hvor står der noget om, at Can skulle være på vej ud?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 23. dec, 2014 11:17

Nu ved jeg godt at mange af jer er efter Skrtel pt. Men plejer vi ikke at være ude i at han spiller hver anden sæson sublimt og hver anden sæson som en sæk kartofler? (sådan skarpt sat op). Så vidt jeg erindrer, var det den sublime sæson sidst og forrige sæson, var det sæk kartofler sæsonen. Derfor tænker jeg at det vil være dumt at skille sig af med ham til sommer, da det vil være efter en dårlig sæson (ergo dårlig pris) og lige før en sæson, hvor vi kan se frem til en super sæson fra hans side (hvis statistikken med ham holder)
Derudover har vi Illori der kommer til - Så er vi ikke dækket fint ind centralt defensivt, selvom vi spiller med tre centrale?

Besvar