Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » lørdag, 07. mar, 2009 23:24

AJ skrev:
Xenne skrev:Jeg tror Barry sagaen kommer til at være påvirket af om Aston Villa går i Chl. så tror jeg ikke han gider skifte.
Han har jo en stamplads hos villa, hvorfor skulle han så tage til Liverpool og kæmpe om at komme med i truppen.
Henter Rafa Barry bliver dte til start 11'eren. Det er noget vrøvl at skrive, at han skal kæmpe for overhovedet at komme i truppen.

Desuden er det ikke urealistisk, at han skifter, selvom Aston Villa kommer i CL. Barry er ved at være i sin bedste alder, og hvis han vil vinde mesterskabet (eller CL for den sags skyld), er der nok større sandsynlighed for at dette sker i Liverpool.
Hvor skal han gå ind i start 11'eren?
Jamen når man ser på en spiller som keane ikke var med i start truppen kunne det da sagtens ske at Barry heller ikke klarede cuttet.
Det har du ret i, men der er altid nogen der er bedre, så kunne Gerrard også tage til Barcelona så vinder han nok mere end hos os?
Billede

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » søndag, 08. mar, 2009 00:38

Jezzman skrev:Jeg er forholdsvis overbevist om, at vi går helhjertet efter David Silva til sommer.... så må vi se om vi får ham... Det afhænger blandt andet af om Benitez bliver som manager?!
Hvis det er sandt ville jeg stille mig tilfreds hvis det var den eneste signing til sommer. Tror vi flere gange har haft Silva som toptarget vel at mærke uden held så tror heller ikke på det lykkes til sommer da alverdens storklubber vil være ude efter ham og Rafa næppe vel spendere hele budgettet på en spiller men omvendt burde det også kunne lykkes.

Vi er nået til et punkt hvor vi bør spendere høje beløb for enkelte klassespillere i stedet for mange små beløb på flere middelmådige spillere. Hvis vi kan betale 7 mio. pund. for Dossena og 20 mio. pund. for Keane kan vi vel godt lægge 27 mio. pund. på bordet for Silva og i så fald ville det måske alligevel ikke være helt urealistisk at få ham. Tror ikke det sker man han er min ultimative drømmesigning.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Liverbird
Indlæg: 1434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » søndag, 08. mar, 2009 10:49

Det bliver spændende at se, hvad der kommer til at ske til sommer. Jeg mener helt klart, at vi skal ud ad købe kvalitet og ikke kvantitet. Specielt offensiv kvalitet er en mangelvare i vores trup. To teknisk stærke og hurtige kanter ville være tiltrængte. Her kunne Silva være et emne.
YNWA

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » søndag, 08. mar, 2009 11:42

Jeg kan godt forstå folk gerne ville have store navne som Silva, men hvis jeg skal være ærlig syntes jeg ikke han passer ind i vores trup, udover han er spanioler passer han ikke ind, han spiller bedst på den offensive midt bag angriberen, og der har vi Gerrard. Som wing trækker han meget ind i banen, jeg syntes heller ikke han er så udfordrende. Selvfølgelig kan vi bruge ham men så hellere vi fik en decideret wing spiller ind.
Billede

kjærsgaard
Indlæg: 309
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kjærsgaard » søndag, 08. mar, 2009 11:54

@Jezz
Jeg mener du har ret i, at vi er nået dertil hvor vi bør spendere langt mere på enkeltspillere.

Om 27 mill pund og Silva blot er et eksempel - uden sammenhæng mellem spilleren og prisen, er jeg i tvivl om.
Når/hvis vi skal spendere f.eks. 27 mill pund, kan det ikke være David Silva. Det vil være en overpris af meget store dimensioner,
efter min mening. Efter min vurdering ligger Silva i niveauet 15-16 mill pund.
Senest rettet af kjærsgaard søndag, 08. mar, 2009 12:44, rettet i alt 1 gang.
"Der findes to store hold i Liverpool ................ Liverpools første hold og Liverpools andet hold".

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 08. mar, 2009 12:41

Lad os snuppe både Silva og Villa.

Så er den skuffe lukket.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 08. mar, 2009 13:14

Xenne skrev:
AJ skrev:
Xenne skrev:Jeg tror Barry sagaen kommer til at være påvirket af om Aston Villa går i Chl. så tror jeg ikke han gider skifte.
Han har jo en stamplads hos villa, hvorfor skulle han så tage til Liverpool og kæmpe om at komme med i truppen.
Henter Rafa Barry bliver dte til start 11'eren. Det er noget vrøvl at skrive, at han skal kæmpe for overhovedet at komme i truppen.

Desuden er det ikke urealistisk, at han skifter, selvom Aston Villa kommer i CL. Barry er ved at være i sin bedste alder, og hvis han vil vinde mesterskabet (eller CL for den sags skyld), er der nok større sandsynlighed for at dette sker i Liverpool.
Hvor skal han gå ind i start 11'eren?
Jamen når man ser på en spiller som keane ikke var med i start truppen kunne det da sagtens ske at Barry heller ikke klarede cuttet.
Det har du ret i, men der er altid nogen der er bedre, så kunne Gerrard også tage til Barcelona så vinder han nok mere end hos os?
Keane var ikke Rafas toptarget. Barry gik Rafa derimod helhjertet efter. Han ville både kunne spille kant (både fløj og back) og central midtbane, hvor Mascherano og nogle gange endda Alonso vil blive bænket. Det er ikke unormalt at stille med tre centrale midtbanespillere.

Mht. Silva, så er det jo netop meningen, at vores fløjspillere skal trække ind i banen. Dossena spillede wing-back da han var i Udinese og tror helt klart Rafa ville give ham en offensiv rolle. Det hele hænger sammen. Vi spiller ikke med gammeldags wings, snarere tre offensive midtbanespillere hvor Gerrard er den midterste. En spillertype som Silva ville passe perfekt ind.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 08. mar, 2009 13:20

Jeg er meget enig med AJ.

Dog ser jeg et problem i at vi har Gerrard, Alonso, Mascherano, Lucas og så måske køber Barry.

Hvem skal så ud?

I min verden vil det være et skridt frem og 2 tilbage hvis det er Alonso eller Mascherano. Synd for Lucas, men byttet Lucas => Barry laver dog gerne.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SaibotDK » søndag, 08. mar, 2009 13:37

Barry jo tak. Kunne man ikke forestille sig noget i den dur her, hvis ikke der blev hentet en superkantspiller?

-----------Reina----------
Arbeloa-Carra-Agger-Insua
-------Mascherano-------
----Alonso------Barry----
---------Gerrard---------
------Kuyt---Torres------

Smutter Arbeloa, så kunne man hente en super offensiv højre back. Carra, Agger og Skrtel kunne sloges videre om pladserne inde centralt. Til sidst kunne man så hente en evt. makker til Torres med mindre, at Arbeloa bliver, og Kuyt derfor flakker rundt ude i højre side. Den centrale midtbane kunne i hvert fald være farlig.

En anden mulighed, hvis Silva blev hentet, eller en anden offensiv-kreativ midtbanespiller:

-----------Reina----------
Arbeloa-Carra-Agger-Insua
-------Mascherano-------
----Alonso------Barry----
-----Gerrard--Silva-------
----------Torres----------

Er det sort snak?

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » søndag, 08. mar, 2009 14:25

AJ skrev:
Xenne skrev:
AJ skrev:
Xenne skrev:Jeg tror Barry sagaen kommer til at være påvirket af om Aston Villa går i Chl. så tror jeg ikke han gider skifte.
Han har jo en stamplads hos villa, hvorfor skulle han så tage til Liverpool og kæmpe om at komme med i truppen.
Henter Rafa Barry bliver dte til start 11'eren. Det er noget vrøvl at skrive, at han skal kæmpe for overhovedet at komme i truppen.

Desuden er det ikke urealistisk, at han skifter, selvom Aston Villa kommer i CL. Barry er ved at være i sin bedste alder, og hvis han vil vinde mesterskabet (eller CL for den sags skyld), er der nok større sandsynlighed for at dette sker i Liverpool.
Hvor skal han gå ind i start 11'eren?
Jamen når man ser på en spiller som keane ikke var med i start truppen kunne det da sagtens ske at Barry heller ikke klarede cuttet.
Det har du ret i, men der er altid nogen der er bedre, så kunne Gerrard også tage til Barcelona så vinder han nok mere end hos os?
Keane var ikke Rafas toptarget. Barry gik Rafa derimod helhjertet efter. Han ville både kunne spille kant (både fløj og back) og central midtbane, hvor Mascherano og nogle gange endda Alonso vil blive bænket. Det er ikke unormalt at stille med tre centrale midtbanespillere.

Mht. Silva, så er det jo netop meningen, at vores fløjspillere skal trække ind i banen. Dossena spillede wing-back da han var i Udinese og tror helt klart Rafa ville give ham en offensiv rolle. Det hele hænger sammen. Vi spiller ikke med gammeldags wings, snarere tre offensive midtbanespillere hvor Gerrard er den midterste. En spillertype som Silva ville passe perfekt ind.
Nej det har du ret i, men at han bruger tid på bænken er stadig underligt, når N'gog og andre kommer foran ham i listen. Barry ville være en rigtig god spiller at knytte til truppen og hvis vi kan få ham billigt er jeg tilhænger af det. Men ville meget hellere have Silva så, selvom ingen af dem er i nærheden af mine top prioteringer, jeg ser gerne vi får mere indvidualister til at udfordre på kanterne og dermed skabe mere bredde, så vi kan få Gerrard til at løbe hans farlige box spil.
Mht. Dossena så ved jeg ikke hvad vi skal bruge ham til, han yder sku en flot arbejdsindsats men det er bare ikke fint nok når det kun er hver 2. indlæg der kommer indover. Hvis det var Insua der gjorde det samme ville jeg kunne overleve det, men Dossena har været på landsholdet og er 27 tror jeg, så skal han altså ramme formen i hver kamp!
Billede

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 08. mar, 2009 14:48

Åh nej, ikke Barry igen.

Han er en klassespiller, men han er ikke det, vi har brug for. Jo, han kan godt spille kant og back, men det kan Gerrard fx også. Han minder for meget om de midtbanespillere, vi allerede har - spillere der er fysisk stærke, kan spille bolden rundt og takle modstanderen. Dét vi mangler, er spillere, der via deres hurtighed, driblinger og kreativitet kan splitte modstanderens forsvar ad. Det er disse type spillere, som Rafa kategorisk har undladt at bruge størstedelen af transferbudgtet på de sidste mange somre for i stedet at prioritere flere af de samme type spillere, som vi allerede har i et forsøg på at gøre holdet endnu stærkere defensivt og uden bold.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » søndag, 08. mar, 2009 14:52

Alex Brockins skrev:Åh nej, ikke Barry igen.

Han er en klassespiller, men han er ikke det, vi har brug for. Jo, han kan godt spille kant og back, men det kan Gerrard fx også. Han minder for meget om de midtbanespillere, vi allerede har - spillere der er fysisk stærke, kan spille bolden rundt og takle modstanderen. Dét vi mangler, er spillere, der via deres hurtighed, driblinger og kreativitet kan splitte modstanderens forsvar ad. Det er disse type spillere, som Rafa kategorisk har undladt at bruge størstedelen af transferbudgtet på de sidste mange somre for i stedet at prioritere flere af de samme type spillere, som vi allerede har i et forsøg på at gøre holdet endnu stærkere defensivt og uden bold.
Præcis, en Mancini, Hleb, Renato Augusto, Rodriguez, Cazorla, Ben Arfa, Giovincio, Rosina, Russotto, Joaquin.
Billede

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 08. mar, 2009 14:53

Du synes ikke Silva er individualist?

At der trækkes ind i banen, behøver ikke nødvendigvis at fratage Gerrard muligheden for dybdeløb.

Jeg nævnte Dossena for at påvise, at meningen er, at backsne skal være offensive. Således kan kanterne trække ind, mens bredden opretholdes. Imo er Dossena en elendig spiller, men ideen med at hente ham var dog klar.

Selvfølgelig skal Barry prioriteres højere end Lucas.

Hvem er Russotto?

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » søndag, 08. mar, 2009 15:19

AJ skrev:Du synes ikke Silva er individualist?

At der trækkes ind i banen, behøver ikke nødvendigvis at fratage Gerrard muligheden for dybdeløb.

Jeg nævnte Dossena for at påvise, at meningen er, at backsne skal være offensive. Således kan kanterne trække ind, mens bredden opretholdes. Imo er Dossena en elendig spiller, men ideen med at hente ham var dog klar.

Selvfølgelig skal Barry prioriteres højere end Lucas.

Hvem er Russotto?
Jo han er men jeg ser ham mere som en keativ spil fordeler og i den rolle mener jeg vi har Gerrard.
Han er ikke udfordrende på samme måde.
Okay så forstår jeg bedre hvad du mente med Dossena.
Ja Barry ville nok også i min bog gå foran Lucas selvom jeg er helt tosset med knægten.

Russotto er Italiener en offensiv wing der har spillet u21 landsholds bold, har bare set ham et par gange hvor han har gjordt det ok, han er lånt ud til Napoli pt.
Billede

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » tirsdag, 10. mar, 2009 13:26

Vi mangler vel i virkeligheden KUN 2 kreative fløjspillere a über klasse for VIKRELIG at kæmpe med om PL efter min mening.
Spillere med über klasse, som der er en chance for at hente - om den så er stor eller lille:
Silva. Det lyder som om, at Silva har mulighed for at skifte, og jeg tror sku, at hvis han tager til udlandet, så er Liverpool en af hans favorit destinationer grundet vores spanske koloni.
Ribery. Lyder som om at Ribery gerne selv vil skifte Bayern ud(dog tror jeg at for mange topklubber vil have ham, at Livepool ikke er konkurrence-dygtige nok)
Hleb. Utilfreds med manglende spilletid i Barca. Et stor spiller, der har vist sit værd i Arsenal og defor kender til spillestilen i PL. eneste minus er nok hans gennembrudskraft ift. de 2 overfor, men overblikket, spilforståelsen og teknikken fejler bestemt ikke noget, derfor stadig et superkøb.
Mordric. Har været rygter om, at Redknapp vil afskibbe ham(om det så er helt sandt er self bob-bob). Han bliver i Tottenham brugt som lidt a la en all-round-player. I de kampe jeg har set ham på venstre-kanten, har han dog spillet VIRKELIG godt. Samme kommentar om ham, som til Hleb.
Diego. Efter mange år i Werder er det på tide han snart rejser. Godt nok bedst på offensiv midtbane, men kan spille på venstrekanten, og hvilken spiller også. Superkøb.

umiddelbare gode spillere efter spillere som Messi og Ronaldo. Uden tvivl om, at de er de bedste på de pladser!:( Og med bare 2 signings af dem ovenover, så er vi Mestre anno 09/10 :alcohol:

Besvar