Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 01. sep, 2012 17:12

Kongegaard skrev:Jeg må ærligt talt sige at dette transfer vindue har været en kæmpe succes!!! Grunden til folk er utilfredse er at man lod sig rive med af rygtet i går.... Vi fik ikke fat i Dempsey, og hvad så? . Vi viste alle at vi ikke længere lægger os på knæ og betaler urealistiske priser, bare fordi vi er Liverpool!

Transfervinduet har været en KÆMPE SUCCES!
Måske fulgte du ikke ordentligt med, men at kalde Dempseys pris for urealistisk, er måske at stramme den. Jeg forstår med al tydelighed, hvorfor Fulham ikke ville lowballes af os.

Kæmpe succes er i øvrigt endnu en overdrivelse.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » lørdag, 01. sep, 2012 17:18

Hvis Comolli stadig havde været her, havde vi hentet Dempsey til 18 millioner pund i sidste minut. Der er godt nok lige det med alderen og filosofien, men 18 millioner pund er jo ingenting sammenlignet med 35, som han gav for en ung Carroll.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » lørdag, 01. sep, 2012 17:21

Alex Brockins skrev:Hvis Comolli stadig havde været her, havde vi hentet Dempsey til 18 millioner pund i sidste minut. Der er godt nok lige det med alderen og filosofien, men 18 millioner pund er jo ingenting sammenlignet med 35, som han gav for en ung Carroll.
Adam var også alt andet lige bedre end Poulsen, men det er ikke altid, at en forbedring er godt nok.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » lørdag, 01. sep, 2012 17:46

Drogba skal ind.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 01. sep, 2012 18:05

Fribytter skrev:Drogba skal ind.
Der er vist kaos i det kinesiske så måske er det en realistisk mulighed. Aner ikke hvordan de foregår derovre.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » lørdag, 01. sep, 2012 18:08

Emmy skrev:
Fribytter skrev:Drogba skal ind.
Der er vist kaos i det kinesiske så måske er det en realistisk mulighed. Aner ikke hvordan de foregår derovre.
Hvis det er en mulighed, så skal det overvejes. Er han uden kontrakt da?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » lørdag, 01. sep, 2012 18:09

Drogba er vist blevet frigivet af Shanghai-klubben.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 01. sep, 2012 18:12

Det kunne være vanvittigt, hvis vi hentede Drogba!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 01. sep, 2012 18:14

Det vil jo aldrig nogensinde ske. Så skal Drogba i hvert fald være glødende LFC-fan.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 01. sep, 2012 18:15

LFC-Aaby skrev:Det vil jo aldrig nogensinde ske. Så skal Drogba i hvert fald være glødende LFC-fan.
Ja, det sker nok ikke...

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 01. sep, 2012 18:16

Af alt hvad jeg har kunne google mig frem til, så har der være snakke om at Drogba og Anelka kunne risikere at blive fristillet, pga nogle problemer i klubben. Men der er intet om at det er sket.
Billede

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 01. sep, 2012 18:23

Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig Aldrig nogensinde Drogba i Liverpool.

Jeg hader den mand som pesten.

Jeg ser LANGT, LANGT hellere Owen og Anelka så. Og evt Craig Gordon som ny rotationskeeper i og med han også, til stor forundring, er på en fri transfer.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 01. sep, 2012 18:27

ThunderZtorm skrev:Og evt Craig Gordon som ny rotationskeeper i og med han også, til stor forundring, er på en fri transfer.
Hold da kæft det ville være guld, som ny 1. keeper! Er ikke enig i owen vs drogba, håber bare at begge holder sig væk.
Verden er smask fuld af hyklere....

Melo19
Indlæg: 306
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2012 15:55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Melo19 » lørdag, 01. sep, 2012 18:29

Som jeg også skrev igår, så ser jeg dette transfervindue som en succes. Vi har ikke fået de store signings ind, men vi har frigjort en del midler på lønbudgettet ved at fjerne overflødige midtbanespillere og Carroll. Samtidig har vi bragt spændende spillere ind i form af Allen, Sahin, Borini, Assaidi og Yesil. Jeg vil langt hellere have en oprydning efter Comolli end jeg vil have at klubben spenderer kassen på især britiske, men også udenlandske spillere.
Truppen i angrebet er ikke særlig bred, men den er tilgengæld spændende. De 11, som startede mod City, er stadig i truppen og de viste i hvert fald det potentiale som truppen har. Truppen er spændende, måske ikke til top 4, men Rom blev ikke bygget på en dag :)


EDIT: Vi holder også på Agger, som er en af vores største stjerner. Positivt!
Senest rettet af Melo19 lørdag, 01. sep, 2012 18:32, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 01. sep, 2012 18:31

Vi er enige om Craig Gordon ikke har kunne komme på hold i Sunderland ik os?
Billede

Besvar