Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Re: Hvem skal ind?
Tror I, at Liverpool vil være villige til at kæmpe med om Luke Shaw? Hans pris ligger jo på omkring de £ 30 mio. og med en lønpakke, der efter sigende skulle være over de £ 80.000 om ugen.
I har sikkert midlerne til det, men spørgsmålet er, om det vil være en for stor del af transferpuljen, der skulle brændes af på ham.
I har sikkert midlerne til det, men spørgsmålet er, om det vil være en for stor del af transferpuljen, der skulle brændes af på ham.
Fan af Manchester United
No go til den pris for mit vedkommende. Vi får Enrique tilbage, så det er ikke pinedød nødvendigt med en ny venstre back. Det ville dog være rart, hvis der opstod noget interessant til den rigtige pris. Det vrimler bare ikke med overbevisende spillere på den position.
Jeg er lidt nervøs for Enrique. Han levede meget på sin speed og fysik fordi han ikke havde den største fodboldintelligens. Og gad vide hvad der er sket med netop de to egenskaber efter så lang en pause..AJ skrev:No go til den pris for mit vedkommende. Vi får Enrique tilbage, så det er ikke pinedød nødvendigt med en ny venstre back. Det ville dog være rart, hvis der opstod noget interessant til den rigtige pris. Det vrimler bare ikke med overbevisende spillere på den position.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- JudgeArdaStudge
Apropos Luke Shaw, så kunne man vel også godt kigge på Nathaniel Clyne eller Calum Chambers. Ligesom Shaw må Clyne og Chambers betegnes som full-backs, der er gode til at overlappe over kanten, som Rodgers virker til at ønske fra sine backs. Jeg synes personligt, at vi godt kunne kigge på Clyne og Chambers, især på bekostning af Shaw (selvom de oftest figurerer på højrebacken), hvis altså, Shaw koster for meget.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg synes da heller ikke, at Enrique er pure class, men der findes bare ikke mange venstre backs derude, om hvem jeg tænker, at de ville blive en garanteret succes for os.
Nej jeg er skam enig nok. Det er mere fordi jeg frygter at Enrique er faldet så meget i niveau (læs: speed), at han måske ikke kan klare mosten længere. Hvis han vender tilbage til det niveau han havde inden skaden, så synes jeg også han er helt acceptabel.AJ skrev:Jeg synes da heller ikke, at Enrique er pure class, men der findes bare ikke mange venstre backs derude, om hvem jeg tænker, at de ville blive en garanteret succes for os.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Re: Sv: Hvem skal ind?
Hvis han nogensinde kommer retur. For mange måneder siden skrev jeg at hans skadesforløb mindede om Martin Laursens. Og det gør det vel egentlig stadigvæk.Surf skrev:Nej jeg er skam enig nok. Det er mere fordi jeg frygter at Enrique er faldet så meget i niveau (læs: speed), at han måske ikke kan klare mosten længere. Hvis han vender tilbage til det niveau han havde inden skaden, så synes jeg også han er helt acceptabel.AJ skrev:Jeg synes da heller ikke, at Enrique er pure class, men der findes bare ikke mange venstre backs derude, om hvem jeg tænker, at de ville blive en garanteret succes for os.
Men uanset hvad der sker med ham og uagtet Flannagans fine spil, så vil jeg håbe, at vi får en med en fungerende venstre fod på den plads.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Enig. De (få) Southampton-fans, jeg kender, er slet ikke så bekymrede over udsigten til at miste Luke Shaw, som de faktisk mener er lidt hypet. Calum Chambers sku' være en mere end fuldgod erstatning.JudgeStudge skrev:Apropos Luke Shaw, så kunne man vel også godt kigge på Nathaniel Clyne eller Calum Chambers. Ligesom Shaw må Clyne og Chambers betegnes som full-backs, der er gode til at overlappe over kanten, som Rodgers virker til at ønske fra sine backs. Jeg synes personligt, at vi godt kunne kigge på Clyne og Chambers, især på bekostning af Shaw (selvom de oftest figurerer på højrebacken), hvis altså, Shaw koster for meget.
Lallana derimod - han er klasse! Jeg ville være meget bekymret, hvis han røg til ManU. Så lad os endelig lægge billet ind på ham, selvom det vel ville betyde, at Coutinho og måske endda Sterling ville få mindre spilletid. Efter min bedste overbevisning er Lallana ikke blot en spiller til bredden, men derimod en, der vil gå direkte ind i startopstillingen.
Og ja, Mignolet har altså ikke været voldsomt overbevisende og virker ikke som den type målmand, der står i de allerbedste klubber i Europa. Umiddelbart har jeg bare ikke et oplagt erstatningsforslag. Begovic, jo, men topklasse ved jeg ikke, om han er.
Mangler vi ikke en rigtig god 3. angriber? Sådan en Javier Hernandez-type?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Begovic er vel en af de stærkeste målmænd i PL, der ikke allerede står i en top 6 klub. Måske oven i købet stærkere end ham i Arsenal jeg ikke gider skrive navnet på, og Hart har også været svingende. Er muligheden der, ville jeg swappe Mignolet for Begovic any day idag. Debatten kørte i sommers da set kom frem at vi var ude efter en målmand - Mignolet der var god på stregen, eller Begovic der var god i feltet? Vi endte med Mignolet, hvilket som sådan er fint nok, han har bare ikke slået heeelt til.
Hvis det nu var, at vi ikke gad bruge penge på en målmand, så har vi også en rigtig god en af slagsen i Italien.. Bare for lige at pointere, at det ikke behøver være nyt blod der tilføjes, for at give en udskiftning på den post.
Mht. Back-debatten, så synes jeg situationen bærer rigtig meget præg af, at vores 2 normale førstevalg enten er skadede eller virker 'nede', og at der ikke er realistiske valg til begge positioner, der enten ikke koster det hvide ud af øjnene, eller som lige har forlænget med Barcelona. Jeg ville stadig mene at Moreno er et fint alternativ til Shaw til sommer. Og mht. Højrebacken... Er der ikke en dygtig en i en af de portugisiske klubber? Der er sgu så mange usete skatte dernede, at jeg synes vi bør tage et kig i den retning. Portos Da Silva måske?
Hvis det nu var, at vi ikke gad bruge penge på en målmand, så har vi også en rigtig god en af slagsen i Italien.. Bare for lige at pointere, at det ikke behøver være nyt blod der tilføjes, for at give en udskiftning på den post.
Mht. Back-debatten, så synes jeg situationen bærer rigtig meget præg af, at vores 2 normale førstevalg enten er skadede eller virker 'nede', og at der ikke er realistiske valg til begge positioner, der enten ikke koster det hvide ud af øjnene, eller som lige har forlænget med Barcelona. Jeg ville stadig mene at Moreno er et fint alternativ til Shaw til sommer. Og mht. Højrebacken... Er der ikke en dygtig en i en af de portugisiske klubber? Der er sgu så mange usete skatte dernede, at jeg synes vi bør tage et kig i den retning. Portos Da Silva måske?
Badooo siger, hvad han mener!
Ser ud som om der er gode nyheder på den front. Fedt at læse om, at spillere begynder at foretrække os frem for ScumLarsU skrev:Enig. De (få) Southampton-fans, jeg kender, er slet ikke så bekymrede over udsigten til at miste Luke Shaw, som de faktisk mener er lidt hypet. Calum Chambers sku' være en mere end fuldgod erstatning.JudgeStudge skrev:Apropos Luke Shaw, så kunne man vel også godt kigge på Nathaniel Clyne eller Calum Chambers. Ligesom Shaw må Clyne og Chambers betegnes som full-backs, der er gode til at overlappe over kanten, som Rodgers virker til at ønske fra sine backs. Jeg synes personligt, at vi godt kunne kigge på Clyne og Chambers, især på bekostning af Shaw (selvom de oftest figurerer på højrebacken), hvis altså, Shaw koster for meget.
Lallana derimod - han er klasse! Jeg ville være meget bekymret, hvis han røg til ManU. Så lad os endelig lægge billet ind på ham, selvom det vel ville betyde, at Coutinho og måske endda Sterling ville få mindre spilletid. Efter min bedste overbevisning er Lallana ikke blot en spiller til bredden, men derimod en, der vil gå direkte ind i startopstillingen.
Og ja, Mignolet har altså ikke været voldsomt overbevisende og virker ikke som den type målmand, der står i de allerbedste klubber i Europa. Umiddelbart har jeg bare ikke et oplagt erstatningsforslag. Begovic, jo, men topklasse ved jeg ikke, om han er.
Mangler vi ikke en rigtig god 3. angriber? Sådan en Javier Hernandez-type?
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -move.html
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Lallana skal vel spille bag Suarez og Sturridge - hvis han købes. Så enten bliver han back-up til Coutinho eller også bliver Coutinho flyttet ud på fløjen.
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
http://www.plbold.dk/2014/04/29/medie-s ... il-anfield
Jeg siger ja tak til Lallana til sommer.
hvad med jer, er han er forstærkning ?. Han kender Pl og er forholdsvis ung og vil passe godt ind i systemet.
hvad med jer, er han er forstærkning ?. Han kender Pl og er forholdsvis ung og vil passe godt ind i systemet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- TomViolence
- Alder: 36
Kelly skrev:http://www.plbold.dk/2014/04/29/medie-s ... il-anfield
For den købspris siger jeg køb!Daily Mail skriver nemlig i dagens avis, at Saints-kaptajnen vil hellere til Anfield. Ifølge det engelske medie står Brendan Rodgers klar med et bud på £15 og vil fordoble hans nuværende løn, hvor han tjener £35,000 om ugen.
Senest rettet af TomViolence tirsdag, 29. apr, 2014 12:32, rettet i alt 1 gang.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
Jeg har nævnt det før, men siger det gerne igen. Lallana ville være en drømmesigning.
- Lallana befinder sig med udgangspunkt på højre kant, men vil også kunne bestride positionen som 10'er og venstre yderangriber i en 4-3-3 (4-2-3-1).
- Derudover er han vant til at spille på et hold, som opererer med et højt gen- og oppres under Pochettino, hvorfor tilvænningsprocessen som udgangspunkt alt andet lige vil være kortere.
- Desuden er Lallana meget bevægelig uden bold og dygtig til at tage løbene i længderetningen af banen, hvilket passer godt til Rodgers system og fokus på penetration. Her kan Lallana bidrage med mål, men måske endnu vigtigere skaber disse løb plads til hans medspillere. Lige pt. har vi kun Henderson og Sterling, som foruden vores to frontangribere bidrager med disse løb.
- Til slut er Lallana en meget dygtig teknisk spiller, der er boldsikker og formår at operere i de små rum. Dette er selvfølgelig også en af Coutinho's spidskompetencer, men med de mange kampe næste sæson er det ikke dumt at opruste på denne spillertype.
Lallana må vel tænkes at ligge i prisklassen 15-20 millioner pund, hvorfor jeg anser det for at være et fint køb. Lad os gå all in på at sikre ham inden WM sparkes igang.
- Lallana befinder sig med udgangspunkt på højre kant, men vil også kunne bestride positionen som 10'er og venstre yderangriber i en 4-3-3 (4-2-3-1).
- Derudover er han vant til at spille på et hold, som opererer med et højt gen- og oppres under Pochettino, hvorfor tilvænningsprocessen som udgangspunkt alt andet lige vil være kortere.
- Desuden er Lallana meget bevægelig uden bold og dygtig til at tage løbene i længderetningen af banen, hvilket passer godt til Rodgers system og fokus på penetration. Her kan Lallana bidrage med mål, men måske endnu vigtigere skaber disse løb plads til hans medspillere. Lige pt. har vi kun Henderson og Sterling, som foruden vores to frontangribere bidrager med disse løb.
- Til slut er Lallana en meget dygtig teknisk spiller, der er boldsikker og formår at operere i de små rum. Dette er selvfølgelig også en af Coutinho's spidskompetencer, men med de mange kampe næste sæson er det ikke dumt at opruste på denne spillertype.
Lallana må vel tænkes at ligge i prisklassen 15-20 millioner pund, hvorfor jeg anser det for at være et fint køb. Lad os gå all in på at sikre ham inden WM sparkes igang.
Lallana vil være dope. Hans bevægelighed, timing i boksen og løb uden bold vil være guld værd på vores hold.
Hvis prisen ikke er ,,højere'' end 15 mill. pund, så bliver vi simpelthen nødt til at slå til. Kan han egentlig spille på den centrale midt? I så fald ville det også være en mulighed i kampe, hvor vi har brug for at lægge et massivt pres samt tage dybe løb.
Der bliver generelt nævnt mange spændende spillere for tiden. Det er satme rart at være tilbage på toppen, hvor vi bliver kædet sammen med dén type spillere. Personligt så jeg gerne en mindre oprydning i truppen samt en række strategiske indkøb, hvor Rodgers får mulighed for at handle specifikt ind til sine planer. Derudover har vi samtidig brug for en helvedes masse bredde i næste sæson, så det bliver spændende at se, hvem der kommer ind, og hvem der tager væk. Kunne faktisk godt forestille mig, at det særligt bliver bagkæden, der bliver ryddet op i... Personligt kan jeg godt lide Wisdom, Kelly, Flanagan og co., men hvis jeg skal være ærlig, tror jeg næppe, de alle har potentialet. Agger, Johnson, Skrtel og Toure har alle nået en vis alder, så måske er det på tide, vi igen finder en delvist etableret forsvarsspiller i alderen 21-24, der langsomt kan køres ind med Sakho??
Hvis prisen ikke er ,,højere'' end 15 mill. pund, så bliver vi simpelthen nødt til at slå til. Kan han egentlig spille på den centrale midt? I så fald ville det også være en mulighed i kampe, hvor vi har brug for at lægge et massivt pres samt tage dybe løb.
Der bliver generelt nævnt mange spændende spillere for tiden. Det er satme rart at være tilbage på toppen, hvor vi bliver kædet sammen med dén type spillere. Personligt så jeg gerne en mindre oprydning i truppen samt en række strategiske indkøb, hvor Rodgers får mulighed for at handle specifikt ind til sine planer. Derudover har vi samtidig brug for en helvedes masse bredde i næste sæson, så det bliver spændende at se, hvem der kommer ind, og hvem der tager væk. Kunne faktisk godt forestille mig, at det særligt bliver bagkæden, der bliver ryddet op i... Personligt kan jeg godt lide Wisdom, Kelly, Flanagan og co., men hvis jeg skal være ærlig, tror jeg næppe, de alle har potentialet. Agger, Johnson, Skrtel og Toure har alle nået en vis alder, så måske er det på tide, vi igen finder en delvist etableret forsvarsspiller i alderen 21-24, der langsomt kan køres ind med Sakho??